|
Crazy-Poul
|
|
 - ved heller ikke om det kan skrives ind, da det ikke er min egen spiller?  - Ellers højeste ugeløn! Du har desværre ret, det skal være din egen spiller 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Brondbyfanen8
|
|
Halløj.   Flest mål scoret i en kamp?  største føring efter første halveg?  Og så burde vi have en: "Bedste debutkamp" fordi det var min første kamp 
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 20 Feb 2009, 21:00 af Brondbyfanen8 »
|
|
PSN Natas88dk men romerlys får du aldrig nogensinde dem til at tilføje, da det er ulovligt på fodboldstadions og Sports Interactive og Sega vil selvfølgelig ikke overtræde reglerne for blot tilføje sådan en lille detalje.
|
|
|
|
|
FCK88
|
|
Må denne tælle med selvom den er fra FM08?? Flest scorede mål i en kamp Flest scorede mål af samme spiller i en kamp 
|
|
|
|
|
|
FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88.. Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket. Say what?! 
|
|
|
|
|
Shaft
|
|
Må denne tælle med selvom den er fra FM08?? Flest scorede mål i en kamp Flest scorede mål af samme spiller i en kamp  Er der ikke en rekordtråd til FM08 ? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Crazy-Poul
|
|
Må denne tælle med selvom den er fra FM08?? Flest scorede mål i en kamp Flest scorede mål af samme spiller i en kamp  Svaret på dit spørgsmål er nej det må den ikke. Der er en rekordtråd for 2008 rekorder hvis det er.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kongesoennen7
|
|
Flest mål af én spiller på én sæson: (Adebayor) Flest assists af én spiller på én sæson: (Vela) Højeste gennemsnit: (Kolo Toure) PS: Er ikke sikker på denne kan bruges? Flest gange man of the match: (Adebayor)  EDIT: At Messis overgangssum er blevet markeret i SS, er en fejl 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
patrick J
|
|
Kunne man ikke lave en rekord der hed "største målforskel over en hel sæson"?
|
|
|
|
|
|
Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"
|
|
|
|
|
AFC
|
|
Hvad med længst overtid? Gælder den ikke eller hvad? Jeg postede da et SS tidligere hvor der var spillet 99:28 minutter? Her: 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
CarlosVela
|
|
Flest mål af en spiller  . Godt nok i venskabskamp ken kommer den ind?  
|
|
|
|
|
|
FMFreaks inside you.
|
|
|
|
|
xanor
|
|
Woot? Rafael Sobis og Santon? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AFC
|
|
Hvordan har du fået fat i Rafael Sobis?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tavares
|
|
Fandt en mere. Flest mål af en spiller (Bergessio 8)
|
|
|
|
|
|
Bruno Caboclo. Siger det bare.
|
|
|
|
|
Crazy-Poul
|
|
Kunne man ikke lave en rekord der hed "største målforskel over en hel sæson"?
Jo det var da en god idé 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Crazy-Poul
|
|
Hvad med længst overtid? Gælder den ikke eller hvad? Jeg postede da et SS tidligere hvor der var spillet 99:28 minutter? Her:  Længste overtid blev ikke til noget 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|