home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 610 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  7# Klubben og jeg!
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: 7# Klubben og jeg!  (Læst 10019 gange)
vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
7# Klubben og jeg!
« : 01 Jan 2009, 14:30 »

« Seneste Redigering: 05 Jan 2009, 19:25 af vesperGT » Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Klubben og jeg!
« Svar #1: 01 Jan 2009, 14:37 »

Crisis in Arsenal?

Unavngivne kilder i klubben bekræfter mistanke!

Kilder mener at tiden er ved at rende ud for Arsenals manager, Arsène Wenger, der i spidsen for Arsenal ikke har vundet nogen titler siden 2005. Med næsten 12 år i spidsen for klubben, har der den seneste tid lydt kraftigere og kraftigere røster fra klubbens fans der kræver at ledelsen i klubben snart gør noget i jagten på titler. Som sagt er dette unavngivne kilder, men taget klubbens fans i betragtning, kan det meget vel tænkes at klubben snart kommer med en udmelding.


« Seneste Redigering: 01 Jan 2009, 14:40 af vesperGT » Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Klubben og jeg!
« Svar #2: 01 Jan 2009, 14:39 »

Vil helt sikkert følge med og ser frem til at høre om arsenal
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Cesc
Gæst
 
Sv: Klubben og jeg!
« Svar #3: 01 Jan 2009, 14:40 »

Meget kort, men okay.

Der er dog fejl oplysninger. Sidst Arsenal vandt en titel var ikke i år 2004, men i 2005, hvor FA Cuppen kom til Highbury.
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Klubben og jeg!
« Svar #4: 01 Jan 2009, 14:42 »

Meget kort, men okay.

Der er dog fejl oplysninger. Sidst Arsenal vandt en titel var ikke i år 2004, men i 2005, hvor FA Cuppen kom til Highbury.

Hehe, jeg vidste jeg havde glemt noget! crazy

Grunden til denne korte første update, er at jeg vil prøve at "bygge lidt op" til selve introduktionen og selve starten af bloggen......

Håber ikke det er for forstyrrende Ubeslutsom
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 1# Klubben og jeg! - Fyringen
« Svar #5: 01 Jan 2009, 16:59 »

Arsenal takes action!
Hvad der var forventet blev i dag en realitet: Arsène Wenger er fortid i Arsenal.

Længe har røsterne været i baggrunden, lurende. Nu er de ovre. Wenger, der om nogen anden er indbegrebet af Arsenal Football Club er ikke længere i spidsen for klubben. Det blev i dag bekræftet at man efter fælles overensstemmelse har valgt at sige tak for samarbejdet for denne gang.

Det vides endnu ikke om Arsenal har fundet afløseren, men buddende er mange. Således har tidligere Barcelona træner, Frank Rijkaard udtrykt glæde over muligheden for manager jobbet i England:

”Det er en stor udfordring at skulle overtage Arsenal, hvis det skulle komme så langt. Tiden er endnu ung, men jeg håber at jeg er med i tankerne, da Arsenal ville være et drømmejob for mig. Men nu må vi se!”

Hvem Arsenals nye træner bliver, vides ikke endnu, men afklaringen menes at blive afsløret inden længe.

Logged

Krellz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 2# Klubben og jeg! - Fyringen
« Svar #6: 01 Jan 2009, 17:13 »

Skidt billede Skuffet
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 2# Klubben og jeg! - Fyringen
« Svar #7: 01 Jan 2009, 20:03 »

Skidt billede Skuffet

Hehe, jeg troede ellers det ville give noget "kant" crazy Eller nej? Tak for kommentaren. Thumbs Up
Logged

Sulo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 2# Klubben og jeg! - Fyringen
« Svar #8: 01 Jan 2009, 20:13 »

Billedet kunne godt være lidt bedre. Ellers ser det rigtig godt ud. Jeg vil klart følge med. KIU
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 2# Klubben og jeg! - Fyringen
« Svar #9: 01 Jan 2009, 20:46 »

*BIIP BIIP BIIP*…….. *BIIP BIIP BIIP*……..

Famlende ud i morgenen, prøver jeg at ramme snooze knappen på mit vækkeur. I mit 3. forsøg, rammer jeg knappen, og halvt sovende, halvt triumferende, vender jeg mig om på den anden side, velvidende at uret begynder på hvad der svarer til helvedes første symfoni for mig, 10 minutter fra nu af.

*BIIP BIIP BIIP*…… *BIIP BIIP BIIP*......

ARH! Ikke igen. Stadig halvt sovende, trækker jeg mig ud af sengen og falder ned på gulvet med et brag. Av for satan!

Langt om længe ude på badeværelset, tager brusebadet et godt stykke længere tid end oprindeligt planlagt. Bare for at have en chance for at vågne inden den – måske nok – vigtigste dag i mit liv. De ”lykkelige” underhylere, nærmest flyver på, mens jeg bruger tid på at finde et par rene sokker, der IKKE er huller i. Den kridhvide afstivede
skjorte findes frem, mens en ny t-shirt skal på indenunder. Armani jakkesættet bliver fundet frem, sammen med de sorte sko og det røde slips. Skjortens øverste knap bliver i modsætning til normalt knappet, da alt i dag skal ende – og fremstå – som intet mindre end perfekt. Slipseknuden strammes til, lige før punktet, hvor der sidder FOR stramt.

Klubbens repræsentant ankommer i god tid, i en neutral vogn, så ingen skulle få mistanke. Mine nye naboer – henholdsvis Arsenal og Tottenham fans – skal ingenting vide, før det er officielt på pressemødet.

Med hensyn til mine nye naboer, så er de sgu pudsige. De er som sagt Arsenal og Tottenham fans, og burde vel egentlig på baggrund af dette – fans som de er, måske nærmere semi-hooligans – ikke kun lide hinanden, men de har et hjerteligt forhold, mænd imellem. Således ved jeg at de altid sidder ved hinandens side, når der spilles lokalopgør. Gad vide hvad de siger til at beboeren der lige er flyttet ind imellem dem, er Arsenals kommende cheftræner.

Da bilen svingede ind på parkeringspladsen ved Emirates Stadium, kiggede jeg forbløffet op mod stadion. Hvilket imponerende bygningsværk, og hvilket sted at kunne kalde for sin arbejdsplads de kommende 2 år. Hyren er go’, ingen tvivl om det, men det der lokker mig er muligheden for at kunne træne nogle af de største talenter i England. At det også er yndlingsholdet i England, gør det kun bedre.

Spændingen stiger langsomt, og jeg kan mærke sommerfuglene i maven. Pressen er ved at være klar med det udstyr de nu har med: Projektører, mikrofoner, kameraer osv. Det eneste der mangler er at Peter (Hill-Wood.) går ind, og får pressemødet i gang.

Det eneste han siger, lige inden han går ind er: ”Don’t worry!”

Da tæppet langt om længe bliver trukket til side af min nye assistent Tony Stevenson, er det første der rammer mig – udover blitzlysene – en mumlen i hele lokalet:

”Hvem er det?!” – ”Hvad har de gang i?” -  ”Ham kender jeg godt nok ikke!”

”Jeg ved ikke hvor mange er jer, der var forberedt på dette her, men jeg kan forsikre jer om at det ikke er en joke. For at være helt ærlig blev jeg ligeså chokeret som jer, da jeg fik opringningen. Men ikke desto mindre er jeg her nu, og jeg glæder mig allerede til at skulle stå i spidsen for den første træning.”

Ja, så står man her. Kan det blive bedre? Jeg spørger bare?
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 3# Klubben og jeg!
« Svar #10: 02 Jan 2009, 19:12 »


Nielsens første transfers!
Tingene kan gå hurtigt i fodbold. Således kunne den nyudnævnte Arsenal manager – Claus Nielsen –
bare 3 dage efter sin start i klubben, præsentere et køb der overraskede mange, men som ikke desto mindre kan være med til at vælte magtbalancen i Premier League i den kommende sæson:

Den 22-årige tidligere Aston Villa spiller – Ashley Young – har underskrevet en 5-årig kontrakt med Arsenal, der bringer ham til klubben for en rekord transfer pålydende 275 millioner. Manager Claus Nielsen uddyber:

”Jeg er utrolig glad for at Ashley har skrevet kontrakt med os. Da han som værende en af de hurtigste spillere i Premier League til dato, vil han sammen med Theo Walcott potentielt kunne udgøre den giftigste wing sammensætning i ligaen. Hvor lang tid der vil gå, før dette er en realitet ved jeg ikke, men jeg glæder mig til det!”

Ydermere har Arsenal investeret i en forholdsvis – endnu – ukendt spanier ved navn Daniel Aquino. Aquino kommer til fra Real Murcia, beliggende i den spanske Liga Adelante. Han menes at være kommet til England for omkring 20 millioner kroner. Ligeledes har vi fanget Arsenals manager:

”Her har vi en spiller, som jeg lige pt. regner med skal indgå som yderste reserve i truppen, og skulle den rigtige klub blive fundet, regner jeg muligvis med at udleje Daniel, så han kan få kamperfaring, samt at lære den engelske kultur at kende, der er vigtig for en spiller at kende, såfremt succes kan komme til spilleren!”

Logged

Inferno
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 4# Klubben og jeg!
« Svar #11: 02 Jan 2009, 19:20 »

Det første jeg bemærker, når jeg læser, din intro er, at du skriver blogs for at opnå anerkendelse. Hvis du skriver blogs for at få crewet til at omtale den som månedens blog, så bliver det aldrig en god eller lang blog. Man skal skrive blogs - og alt andet - fordi, at man har en ulidelig lyst til at formidle et budskab via ord på et papir. Du skal ikke bruge timer på en blog for at få magt eller lignende på et internet site.
Logged

motZ
Gæst
 
Sv: 4# Klubben og jeg!
« Svar #12: 02 Jan 2009, 19:25 »

Købet af Aquino vil gavne dig om et par år, for han udvikler sig virkelig meget, så om et par år tror jeg godt han kan være kandidat til startopstillingen.. Han er i hvert fald blevet en stjerne i mit Atletico spil, hvor alle storklubberne er ude efter ham.

Ellers, rigtig godt indtil videre.
KIU.
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 4# Klubben og jeg!
« Svar #13: 02 Jan 2009, 19:27 »

Det første jeg bemærker, når jeg læser, din intro er, at du skriver blogs for at opnå anerkendelse. Hvis du skriver blogs for at få crewet til at omtale den som månedens blog, så bliver det aldrig en god eller lang blog. Man skal skrive blogs - og alt andet - fordi, at man har en ulidelig lyst til at formidle et budskab via ord på et papir. Du skal ikke bruge timer på en blog for at få magt eller lignende på et internet site.

Hvis det er sådan du har forstået det, så har du misforstået det..... Det jeg ønsker at opnå er at opnå en vis form for anerkendelse fra sidens brugere....

Husk på, jeg skriver at HVIS det skulle være muligt, ville det da være kanon med anerkendelse som månedens blog.... Hvem vil ikke gerne det?

Grunden til jeg overhovedet skrev det er som sagt fra en tidligere lejlighed, da en unavngiven person skrev noget, som jeg ikke opfattede som en særlig høflig kommentar......

Men det har aldrig været min intention at skulle opnå magt og lignende på en hjemmeside, der ikke var min egen. Jeg kan bare godt lide denne side, og ønsker at deltage aktivt i - hvad jeg nu engang måtte kunne bidrage med. Thumbs Up
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 4# Klubben og jeg!
« Svar #14: 02 Jan 2009, 19:29 »

Nu er det fjernet, som jeg også tidligere skrev i første indlæg...... Jeg håber ikke at folk har opfattet det som et forsøg på magtforøgelse herinde......

Let the good times roll. Thumbs Up
Logged

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010