home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 351 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Israels angreb på Gaza
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: Israels angreb på Gaza  (Læst 20753 gange)
El Kun
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Israels angreb på Gaza
« : 29 Dec 2008, 14:19 »

Så sket det igen. Den kunstigt opretholdt fred i mellemøsten stoppede, med Israels propositionsforvræn gte angreb på Gaza. Jeg fatter ikke, at Israel gang på gang kan få lov til disse krigsforbrydelser. Det hænger jo nok sammen med USA's UANSVARLIGE gebærden i denne verden. Israel får frit spil i mellemøsten af USA, kun så de kan holde gryden i kog, og araberne vender sig mod Israel i stedet for USA. Samtidig bortforklarer USA naivt støtten med, at Hamas er en terrororganisation, nej det kaldes frihedskamp, og det ville alle andre lande nok også gøre, hvis en del af deres geografiske område blev indraget til en flok aristokratiske rygklappere. Overvej hvilken fordømmelse der vil komme fra USA's side, hvis Rusland dræbte 200-300 i Georgien, fordi én russer var blevet dræbt af en georgier. Symbolsk burde vi flytte vores udstationerede tropper fra Afghanistan til Palestina. Jeg glæder mig, som et lille barn til juleaften, til verdensordenen bliver redefineret og USA ikke længere har frit spillerum. Imens kan vi kun sætte vores lid til, at Obama ikke er så rabiat som Bush.
Logged

anders100
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Israels angreb på Gaza
« Svar #1: 29 Jul 2014, 07:29 »

Hvem støtter folk i den nuværende konflikt - terrororganisatione n  Hamas eller Israel?
Logged

Liverpool F.C

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Israels angreb på Gaza
« Svar #2: 29 Jul 2014, 07:39 »

Jeg forudser en rigtig hyggelig tråd.

Der er forhåbentlig ikke mange der støtter Hamas, men det er jo heller ikke ensbetydende med at man støtter alle Israels aktioner. Jeg ser ikke nogen grund til at "vælge side" - jeg støtter at begge parter holder op med at slå hinanden ihjel.

EDIT: Ah, ser lige at det oprindelige indlæg er fra 2008. Fint bump.
Logged



Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Israels angreb på Gaza
« Svar #3: 29 Jul 2014, 14:20 »

Jeg støtter nærmest Israel, bare fordi jeg er så pisse træt af at jeg ikke kan klikke på en fodbold nyhed uden en eller anden muslim skal skrive #FUCKIZRAEL#FREEPALESTINA og ham der imanen som ville genindføre holocaust gør det sgu ikke meget bedre, til alle sidens muslimer jeg er utroligt ked af, hvad der foregår dernede og er ikke enig i det, men hold det til steder hvor det hører til og ikke på sportssider osv.
Logged

Naustratze
Gæst
 
Sv: Israels angreb på Gaza
« Svar #4: 29 Jul 2014, 14:29 »

Tjaa, Grün har egentlig sagt det meget godt i de første 2 linjer. Hold kæft det er irriterende at kigge på, så jeg er nok på #FuckHamas siden. Ikke nødvendigvis Israel, bare fuck Hamas.
Logged

KyleBrotzman
Gæst
 
Sv: Israels angreb på Gaza
« Svar #5: 29 Jul 2014, 15:14 »

Jeg aner intet om konflikten, så dunno, men det er heller ikke derfor, at jeg er her. Sorry, men jeg kan ikke dy mig.

Jeg støtter nærmest Israel, bare fordi jeg er så pisse træt af at jeg ikke kan klikke på en fodbold nyhed uden en eller anden muslim skal skrive #FUCKIZRAEL#FREEPALESTINA og ham der imanen som ville genindføre holocaust gør det sgu ikke meget bedre, til alle sidens muslimer jeg er utroligt ked af, hvad der foregår dernede og er ikke enig i det, men hold det til steder hvor det hører til og ikke på sportssider osv.
strong take part 6
Logged

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Israels angreb på Gaza
« Svar #6: 29 Jul 2014, 15:41 »

Jeg har nogle ret stærke holdninger for en 17'årrig, problemet er bare at de går imod, hvad de fleste vil have. Jeg mener blandt andet at indvandrere skal prøve at passe ind, og ikke omvendt. Desuden er de største racister dem selv, men de fatter ikke at racisme kan gå begge veje og tror kun det er mod en minioritet det kan forekomme.
Logged

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Israels angreb på Gaza
« Svar #7: 29 Jul 2014, 15:43 »

Uha man må sandelig ikke sige noget grimt om Israels overgreb og indespærring af folk. Så er man jo nazist og de var jo nogle slemme karle med ghetto til folk de gerne ville af med. Godt Israel ik er på samme måde da. Bræk i mundvigen kan forekomme under læsning af ovenstående.
Logged


Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Israels angreb på Gaza
« Svar #8: 29 Jul 2014, 15:51 »

Det er jo ikke det jeg siger darkalf? Jeg siger bare at det ikke høre hjemme på nyheder og ting som absolut ingen relevans for angrebene har. Og hvis du hentyder til min udtalelse om Imanen, så er det at opfordre til folkebrab vist ulovligt ifølge den danske lovgivning.
Logged

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Israels angreb på Gaza
« Svar #9: 29 Jul 2014, 15:52 »

Det var slet ik en kommentar til dit indlæg Grun det var bare min generelle mening om Israel.  Smiley
Logged


darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Israels angreb på Gaza
« Svar #10: 29 Jul 2014, 15:53 »

Og min mobil vil ik lave de der prikker over u'et i dit navn.
Logged


Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Israels angreb på Gaza
« Svar #11: 29 Jul 2014, 15:54 »

Det går nok, du hentydede bare til ovenstående indlæg og siden mit var det seneste, kunne det jo godt være Wink
Logged

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Israels angreb på Gaza
« Svar #12: 29 Jul 2014, 16:09 »

Vi bliver udsat for propaganda fra alle sider, Hamas, Israel og USA.. Sikkert fra flere steder.

Det har jo været en fejl helt fra Israels opførelse, at man ikke har givet dem nogle faste grænser, men forstår tilgengæld ikke at Hamas vil slås, da de jo ved at deres våben er LANGT fra ligeså udviklede som Israels/USAs er.

Ved som sådan ikke om jeg støtter nogle af dem, men Israel burde være klogere end at angribe Gaza, Israel kan bare sætte et missilskjold op, og de vil ALDRIG blive ramt af ét af Hamas' bomber.
Israel vil selv have denne konflikt, så det med at de vasker hænder er til at brække sig over.

Men skal jeg vælge side, bliver det Hamas, da det er dem der prøver at forsvarer deres land, imodsætning til Israel der vil have kampen.
Og ingen tvivl om at Israel er så meget mere udviklede at de kan vinde krigen på 7 dage, og have Gaza jævnet med jorden
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Highfarm
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Israels angreb på Gaza
« Svar #13: 29 Jul 2014, 16:15 »

Spardle Israel har et såkaldt missilskjold oppe, det er bare ik 100% sikkert, men det er grunden til at ingen civile er blevet ramt og så det at Israelerne har beskyttelsesrum som de bruger jævnligt..
Logged

anders100
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Israels angreb på Gaza
« Svar #14: 29 Jul 2014, 16:30 »

Hamas prøver ikke at forsvare deres land - tværtimod. De affyrer raketter fra de fattige steder i Gazastriben, og tvinger derefter folk til at blive indenfor, velvidende at Israel vil angribe det sted. Jo flere døde - desto mere empati får Hamas. Hamas er en terrororganisation, hvis erklærede mål er at udrydde Israel for jøder - koste hvad det vil. Man skal virkelig passe på dem.  
« Seneste Redigering: 29 Jul 2014, 16:32 af anders100 » Logged

Liverpool F.C

Sider: [1] 2 3 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010