home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 651 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  '40' The Latics
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: '40' The Latics  (Læst 48093 gange)
Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: '24' [Fyret] The City of Manchester!
« Svar #90: 17 Jan 2009, 22:52 »

Interessen er der i hvert fald stadig for mit vedkommende så se at find en ny klub Wink
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

AFC
Gæst
 
Sv: '24' [Fyret] The City of Manchester!
« Svar #91: 17 Jan 2009, 23:13 »

Det havde jeg ikke set komme, men jeg vil stadig følge med i denne blog. Jeg glæder mig til holdet du vælger. Bar klø på Newton, for jeg ved du skriver gode blogs.
Logged

Sykkelfan 1000
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: '24' [Fyret] The City of Manchester!
« Svar #92: 18 Jan 2009, 01:55 »

Det er virkelig høj klasse over denne blog Newton Heath, så håber virkelig du klarer at finde et nyt hold, så du kan forsette bloggen! Smiley
Logged


Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '24' [Fyret] The City of Manchester!
« Svar #93: 18 Jan 2009, 12:50 »

Tak for de mange dejlige kommentare. Er glad for den store opbakning, og jeg fortsætter uden tvivl denne blog. Der kommer sandsynligvis en update senere i dag. Jeg vil dog ikke love noget.
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: '24' [Fyret] The City of Manchester!
« Svar #94: 18 Jan 2009, 13:02 »

Lyder godt Wink
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Yakushin
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: '24' [Fyret] The City of Manchester!
« Svar #95: 18 Jan 2009, 13:43 »

Godt at du fortsætte Newton, elelrs ville du havde skuffet mig!  Wink

Ærgeligt, at du blev fyret, men sådan går det jo også en gang i mellem i virkelighedens verden, jeg ser frem til hvad du nu finder på, jeg sidder klar med læsebrillerne på!  Thumbs Up

Held og lykke med at finde nyt job!

/Yakushin
Logged

Manchester City F.C.
Superbia In Proelia

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '24' [Fyret] The City of Manchester!
« Svar #96: 18 Jan 2009, 13:50 »

Så fandt jeg sku et nyt job!
Update kommer om en god time. Glæd jer!  Smiley
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: '24' [Fyret] The City of Manchester!
« Svar #97: 18 Jan 2009, 14:55 »

Det lyder spændene når du siger det på den måde, glæder mig til at høre om den nye klub Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '25' [Ny klub] The Latics
« Svar #98: 18 Jan 2009, 14:59 »

- D A N S K E R   S K A L   R E D D E   W I G A N! -


WIGANLATHICS COM


Der skulle ikke gå lang tid efter fyringen i Manchester City, inden han igen fik job i den bedste engelske liga. Der var angiveligt masser af tilbud på bordet for danskeren, og især Reading og Wolverhampton var ivrige for at sikre sig den unge managers underskrift. Det blev dog en helt anden klub der løb med underskriften, nemlig bundholdet Wigan Athletic. Efter sidste uges fyring af Steve Bruce skulle der en ny manager til, og det blev altså danskeren.

Wigan har haft en misarabel sæson, og i øjeblikket frister de en tilværelse i bunden af rækken, hvor man indtager 18 pladsen. Hvis Kasper Nielsen ikke forbedrer det resultat inden sæsonens slutning, må Wigan en tur ned i landets næstbedste række, og det ville være en katastrofe hvis nedrykning bliver en realitet. Det er nu blevet stillet danskeren til opgave at redde holdet, og sikre dem endnu en sæson i Premier League.

På dagen pressemøde blev danskeren præsenteret, og de fremmødte journalister fik denne kommentar:
´´At blive ansat i Wigan er rigtig stort for mig. Jeg ved godt at mange måske er meget skeptiske over denne ansættelse, efter mit ophold i Manchester, men jeg er sikker på at vi sammen kan sikre endnu en sæson her i Wigan. Her i den første halvdel af sæsonen vil vi først og fremmest gå efter at overleve i ligaen, og hvis det lykkedes har vi tænkt os at tænke fremad, til næste sæson. Jeg glæder mig til det traditionelle juleprogram, og jeg regner også med at hente et par spillere i løbet af Januar. Nu må vi se.

Kasper Nielsen's første test bliver mod oprykkerne West Bromwich, og selvom de har imponeret voldsomt i årets udgave af Premier League, og kan prale af at ligge nummer syv, er det et hold der kan slås. Især når kampen skal spilles hjemme på JJB Stadium.
Logged

AFC
Gæst
 
Sv: '25' [Ny klub] The Latics
« Svar #99: 18 Jan 2009, 15:47 »

Wigan. Et meget spændende hold Newton. Havde nu ellers set dig i en anden klub i et andet land istedet for at blive i England, men det er dit valg! Thumbs Up. Jeg vil stadig følge med. Jeg elsker din grafik hvor du gør det dejligt simpelt med grå farve. Det syntes jeg passer bedst ind i en blog. ang. grafik. KIU Newton!
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '25' [Ny klub] The Latics
« Svar #100: 18 Jan 2009, 18:14 »

Wigan. Et meget spændende hold Newton. Havde nu ellers set dig i en anden klub i et andet land istedet for at blive i England, men det er dit valg! Thumbs Up. Jeg vil stadig følge med. Jeg elsker din grafik hvor du gør det dejligt simpelt med grå farve. Det syntes jeg passer bedst ind i en blog. ang. grafik. KIU Newton!

Mange tak AFC.
Wigan så mest spændende ud, og det sker sjældent at jeg redder klubber så det vil gerne forsøge på nu. Glad for at du kan lide grafikken.
Logged

Yakushin
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: '25' [Ny klub] The Latics
« Svar #101: 18 Jan 2009, 18:21 »

Wigan, ikke et dårligt valg... En lidt anden verden, end den du lige er kommet fra... Jeg mener at Wigan sagtens kan have et potientiale til at blive store, så det er blot dine evner, som skal få vendt skuden, og få holdet til at tro på en lysere fremtid, helst i den bedste engelske række..

Jeg ser frem til, at følge din kamp for oplevelse...  Smiley

/Yakushin
Logged

Manchester City F.C.
Superbia In Proelia

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '25' [Ny klub] The Latics
« Svar #102: 18 Jan 2009, 18:29 »

Meget spændende Newton. Jeg glæder mig til at følge dig i dit nye job. Wigan er ikke noget helt skidt valgt, meget spændende klub.

Er der chance for, at man kan se stillingen? (:
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '25' [Ny klub] The Latics
« Svar #103: 18 Jan 2009, 19:14 »

Wigan, ikke et dårligt valg... En lidt anden verden, end den du lige er kommet fra... Jeg mener at Wigan sagtens kan have et potientiale til at blive store, så det er blot dine evner, som skal få vendt skuden, og få holdet til at tro på en lysere fremtid, helst i den bedste engelske række..

Jeg ser frem til, at følge din kamp for oplevelse...  Smiley

/Yakushin

Mange tak, er også selv tilfreds med mit valg. Man må sige at det er noget andet, ja. Wigan har et stort potientiale, men også rigtig store mangler i bredden.
Dejligt at du læser med!

Meget spændende Newton. Jeg glæder mig til at følge dig i dit nye job. Wigan er ikke noget helt skidt valgt, meget spændende klub.

Er der chance for, at man kan se stillingen? (:

Mange tak superpew.
Jeg har lavet en stor fejl, og skrevet nogle updates i forvejen, hvilket betyder at jeg ikke har stillingen for dette tidspunkt. Beklager meget.
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '26' The Latics
« Svar #104: 18 Jan 2009, 19:18 »

- V I G T I G   S E J R   I   D E B U T! -


WIGANLATHICS COM


Der var allerede fra optakten til hans første kamp som Wigan-manager, lagt et stort forventningspres på Kasper Nielsen. Selvom West Bromwich har spillet over alt forventning i denne sæson, og i øjeblikket indtager 7 pladsen, var kravet en sejr, da kampen skulle spilles hjemme på JJB Stadium. Transfervinduet åbner meget snart, og med mere end 100 millioner kroner på hånden skal den danske manager i aktion.

Specielt en spiller står højt på danskerens ønskeseddel, og det er Premier League topscoreren Ismael Miller, som til dagligt spiller i netop West Bromwich. Miller er blevet udpeget som mulig topscorer for årets sæson, og i øjeblikket fører han den hæder med fire mål, ned til Carlos Tevez.
Wigan Athletic
kirkland
taylor
edman
scharner
bramble
valencia
convey
palacios
brown
zaki
benitez
West Bromwich:
carson
zuiverloon
robinson
meïté
barnett
morrison
chitiva
valero
greening
bratu
miller

Et fyldt JJB Stadium lagde græs til kampen, og på grund af den store forskel i tabellen var gæsterne på forhånd favoritter inden opgøret. Det var også West Bromwich, som kom bedst i gang, og flere gange i de første minutter blev deres angreb meget nærgående. Især et angreb var tæt på at udvikle sig, da Borja Valero fandt Florian Bratu i dybden. Bratu blev nedlagt i nærheden af feltet, og heldigvis slap Wigan med et frispark. Det blev sparket i muren, og den efterfølgende kontra skulle vise sig at blive afgørende. En lang bold blev nemlig opsamlet af Antonio Valencia, og da hans indlæg blev headet ud af feltet kom anfører Michael Brown flyvende. Han hamrede bolden i nettet, og et jublende JJB Stadium fejrede scoringen højlydt. Resten af første halvleg blev ikke noget at skrive hjem om, og det var kun hjemmeholdet som få gange blev delvist farlige.

I anden halvleg viste Wigan for alvor, hvorfor man lægger til nedrykning. Holdet blev direkte bange for at vinde, og mirakuløst lykkedes det ikke for gæsterne at udnytte de mange individuelle fejl fra forsvaret. Gang på gang stod Chris Kirkland nemlig i vejen, og med fantastiske parrader formåede han ene mand at holde Miller, Bratu og Greening fra scoringer. Først med to minutter tilbage af kampens ordinære spilletid viste Kirkland tegn på menneskelighed, da han fejlvurderede et indlæg fra Valero. Det lykkedes Miller at ramme bolden med hovedet, men den nærmest sneg sig over målet. Efter tre neglebidende minutter yderligere fløjtede Lee Mason endelig af, og de første tre point i meget lang tid var sikret af holdets nye manager.

Wigan Athletic 1-0 West Bromwich
1-0 Brown '8
Logged

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010