home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:58:04 andersnomanni Blogkonkur... Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23338
  0 Brugere, 707 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: alliewillson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  '40' The Latics
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: '40' The Latics  (Læst 46230 gange)
Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '18' The City of Manchester!
« Svar #60: 06 Jan 2009, 16:14 »

- K L A R   T I L   G R U P P E S P I L L E T! -


MCFC COM


Efter to kampe mod tjekkiske Banik Ostrava er vi nu endelig klar til gruppespillet i årets udgave af Uefa Cuppen. Vores tjekkiske modstander havde i de to opgør ikke meget at komme med, og med sejre på henholdsvis 2-0 og 4-0 sikrede vi os videre deltagelse. Til gruppespillet trak vi Sevilla, Olympiakos, PSG og Dortmund, og der er ingen tvivl om at det bliver svært at avancere.
   
   BANIK OSTRAVA 0:2 MANCHESTER CITY
Den første kamp skulle spilles på udebane, og en fanatisk kulisse lagde græs til opgøret. I kampens indledning lagde vi et bidende tempo for dagen, og allerede efter to minutter sendte Robinho bolden på den ene opstander. Få minutter senere var Robinho igen i centrum, da han centrerede bolden ind til Pogrebnyak. Russeren manglede dog effektivitet, og sendte bolden et lille meter over kassen. Kampens første scoring faldt efter 25 minutter da Tomas Galasek uheldigt sendte bolden i eget net. Martin Petrov rykkede til baglinjen, og fik slog et hårdt indlæg, som via Galaseks ankel gik i mål. Med godt fem minutter tilbage af første halvleg bragede Gelson Fernandes et langskud i nettet, og stillingen ved pausen var 2-0.

Anden halvleg blev en nået stille affære, og begge hold kom kun frem til enkelte forsøg. Banik Ostrava virkede som et hold der var alt for bange for at vinde, og de kunne ikke komme frem til hæderlige forsøg. Deres bedste forsøg blev leveret af Tomas Galasek, som fyrede kanonen af lige uden for feltet, men hans spark blev reddet af danske Kasper Schmeichel. Der skete bare ikke mere spændende i denne omgang, og dermed kunne vi forlade Tjekkiet med et glimrende udgangspunkt forud for returopgøret i Manchester.

   MANCHESTER CITY 4:0 BANIK OSTRAVA
Returopgøret i Manchester var ikke på forhånd udpeget til at blive spændende. Begge hold var klar over situationen, og derfor var der ikke stor interesse blandt seerne forud for kampen. Dog var der masser af fans til stede på City of Manchester Stadium, og de fik også masser af lækker fodbold at varme sig på. Allerede efter 30 sekunder var Jô på pletten, da han bankede et indlæg fra Elano i kassen. Lidt mere end ti minutter senere øgede Felipe Caicedo, efter en slem forsvarsfejl af en tjekkisk spiller. Efter tyve minutter af kampen scorede vi til 3-0 ved Shaun Wright-Phillips, og stemningen af afklapsning befandt sig i Manchester. Der skete dog ikke mere i første halvleg, og City blev ledsaget til pausen af et klappende publikum.

Ligesom i kampen forinden blev anden halvleg en meget kedelig affære, og idéløst spil erstattede det offensive spil. Vi fik dog scoret en sidste gang da Jô, nok en gang, var på pletten med sin scoring til 4-0. Han modtog en stikning fra Joäo Moutinho, hvorefter han sikkert udplacerede den tjekkiske keeper Zdenek Ptacek. Dermed var i klar til gruppespillet, med en samlet sejr på 6-0.
« Seneste Redigering: 06 Jan 2009, 16:26 af Newton Heath » Logged

kie
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '18' The City of Manchester!
« Svar #61: 06 Jan 2009, 16:24 »

Det er en dejlig updates du har fået lavet.. Smiley
Du skriver kanont og dine billeder kan jeg godt lide..

Men i den 3 sidste linje er der en fejl, der skal stå 4-0 og ikke 3-0..

Glæder mig allerede til næste updates..
Logged


Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '18' The City of Manchester!
« Svar #62: 06 Jan 2009, 16:24 »

God update, gode resultater og aaaalt for fedt billede Thumbs Up

Dog synes jeg det grønne skrift er besværligt at læse.

Gør Manchester stolt Smiley
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '18' The City of Manchester!
« Svar #63: 06 Jan 2009, 17:04 »

Det er en dejlig updates du har fået lavet.. Smiley
Du skriver kanont og dine billeder kan jeg godt lide..

Men i den 3 sidste linje er der en fejl, der skal stå 4-0 og ikke 3-0..

Glæder mig allerede til næste updates..

Mange tak.
Er glad for at du kan lide bloggen.
Tak, har rettet fejlen.

Lyder godt  Thumbs Up

God update, gode resultater og aaaalt for fedt billede Thumbs Up

Dog synes jeg det grønne skrift er besværligt at læse.

Gør Manchester stolt Smiley


Mange tak x3
Den grønne skrift er jeg personligt helt vildt med, men det er vel smag og behag.

I will!
Logged

Anderson08
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: '18' The City of Manchester!
« Svar #64: 06 Jan 2009, 17:16 »

Kanon blog, følger med hele vejen

Går virkelig godt for dig, fedt det med MC-FC i blåt syns virkrlig du ahr styr på det grafiske, det er høj klasse Cool Wink
Logged

Manchester United FC

Always in my heart

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '18' The City of Manchester!
« Svar #65: 06 Jan 2009, 17:30 »

Kanon blog, følger med hele vejen

Går virkelig godt for dig, fedt det med MC-FC i blåt syns virkrlig du ahr styr på det grafiske, det er høj klasse Cool Wink

Mange tak, lyder godt.
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '19' The City of Manchester!
« Svar #66: 06 Jan 2009, 21:20 »

- F O R   S T O R   E N   M U N D F U L D! -


MCFC COM


Vi vidste på forhånd godt at dette ville blive en af sæsonens sværeste kampe. Turen gik til London, hvor storholdet Arsenal ventede. Vi valgte at stille overraskende offensivt til kampen og stille op med 3-5-2. Arsenal var ikke kommet godt i gang i ligaen, og det kunne blive vores store mulighed for endelig at slå dem.

Starten af sæsonen har hurtig vist sig at blive guf for de forsvarende mester Manchester United, og de har allerede nu taget en kort afstand til de øvrige konkurrenter. Chelsea er startet noget sløjt, og efter fire kampe er det ikke lykkedes dem at sikre mere end to point. Liverpool er sammen med Manchester United det eneste hold fra "The Big Four", som også er startet acceptabelt, og de ligger i øjeblikket på en tredjeplads.
Arsenal:
almunia
sagna
clichy
touré
silvestre
eboué
nasri
ramsey
fabregas
adebayor
vela
Manchester City
lobont
richards
alves
dunne
palombo
veloso
moutinho
elano
arshavin
robinho
pogrebnyak

Da dommerens første fløjt lød var det allerede der med Arsenal i hovedrollen. Allerede i de første par minutter havde Arsenal overvægt i spil og chancer, og efter fire minutter slap Samir Nasri igennem på højrekanten. Han gik til baglinjen, og vippede et indlæg ind til bagerste stolpe hvor Vela stod. Han headede elegant bolden videre ind til en blank Adebayor, som uden det store besvær passerede Bogdan Lobont. Vi kom os også chokstarten, og Arshavin var meget tæt på at banke udligningen i mål. Derefter passerede en lang ørkenvandring, hvor ingen af holdene for alvor truede modstanderen. Derfor var det ikke ufortjent et holdene kunne gå til pause med en 1-0 føring til hjemmeholdet.

Fra anden halvlegs start var Arsenal igen i centrum, og syv minutter inde i halvlegen blev kampen delvist lukket da Adebayor nok en gang scorede for Arsenal. Igen var det Nasri som slog et hul på kanten, og med et skruet indlæg fandt han Adebayor. Efter målet randt vi tør for moral og selvtillid, og Arsenal kunne uden de store problemer køre sejren hjem. De var i det sidste minut også tæt på yderlig at øge. Et fantastisk angreb startede var Bakary Sagna, som hårdt centrerede bolden til Fabregas. Efter et bandespil mellem ham og Ramsey, kunne Fabregas elegant chippe bolden over vores forsvar, til en stor chance for den indskiftede Van Persie. Han var dog ineffektiv, og sparkede bolden på ydersiden af opstanderen. Det blev kampens sidste aktion, og resultatet 2-0 var en kendsgerning.

Arsenal 2-0 Manchester City
1-0 Adebayor '4
2-0 Adebayor '52
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '20' The City of Manchester!
« Svar #67: 10 Jan 2009, 13:40 »

- S E P T E M B E R   E N D S! -


MCFC COM


Endnu en måned er gået på held. Det blev ikke så god en måned som vi først havde håbet på, men det er dog en anelse acceptabelt taget modstanderne i betragtning. Den første modstander skulle selvfølgelig slås. Modstanderen var West Ham, og dernæst skulle der spilles Carling Cup. Der skulle formstærke Newcastle slås, og til sidst kom Everton på besøg i ligaen.

Men først stod vi som sagt over for West Ham, og vi sikrede os da også de tre nødvendige point. Vi startede dog halv skidt og stillingen hed 0-0 ved pausen. Tre minutter inde i anden halvleg kom vi dog endelig på tavlen da Joäo Moutinho bragte os i front. Dernæst skulle der en udvisning af gæsternes Hayden Mullins til, før at Nery Castillo i overtiden lukkede kampen.

Newcastle har fået en flot ligastart, og spørgsmålet var bare om de også kunne lægge det flotte spil fra ligaen, over i Carling Cuppen. Derfor var der på forhånd lagt op til et tæt opgør mellem de to hold, og det må man så sandelig også sige at det blev. Efter fire minutter bragte den engelske angriber Michael Owen sit hold i front, og det holdte man på fornemmeste vis til pausen. I starten af anden halvleg vendte City dog tilbage, og da Martin Petrov sendte dit flade skud fra kanten af feltet i mål, var det helt lige. Dermed måtte kampen ud i to gange femten minutter, men heller ikke der lykkedes det for nogen af holdene at nette. Derfor var straffesparkskonkur rence den sidste løsning, og der fandt man da også en vinder. Vi vandt nemlig konkurrencen med 4-3, og vi var videre til næste runde af Carling Cuppen.
.
2-0v - West Ham
5-4v - Newcastle (str)
1-2v - Everton

Månedens sidste modstander var Everton, og kampen skulle igen spilles foran publikummet på City of Manchester Stadium. Gæsterne lagde bedste fra land, og efter seksten minutter var deres belgiske nyerhvervelse Marouane Fellaini på pletten, efter et glimrende opspil. Selvom Joäo Moutinho udlignede ti minutter før pausen, måtte vi erkende et nederlag da Fellaini igen sendte sig selv på måltavlen. Det blev også det sidste mål, og et slukøret publikum måtte forlade stadionet med et nederlag.
« Seneste Redigering: 10 Jan 2009, 13:42 af Newton Heath » Logged

kie
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '20' The City of Manchester!
« Svar #68: 11 Jan 2009, 00:27 »

Det er to gode updates du har fået lavet..

Det er dog trist at du tabte til Arsenal og Everton..
Jeg syntes det er ok resultater du har fået skabt dig..
Jeg svaner dog en liga stilling, det er fordi jeg gerne ville se hvor langt der er fx mellem top og bund og meget mere..

Men ellers ser det jo bare kanont flot ud!! Peace
Logged


-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '20' The City of Manchester!
« Svar #69: 11 Jan 2009, 00:45 »

Fantastisk blog! Velskrevet, men det grafiske er noget nær perfekt! Smiley

Din mængde af updates er dog ekstrem, 20 updates på nogle få måneder i FM er alt for meget. Synes du skal skære en smule ned på mængden. Smiley

KIU! Thumbs Up
Logged

Barfoed91
Gæst
 
Sv: '20' The City of Manchester!
« Svar #70: 11 Jan 2009, 00:58 »

Super nice læsning! Det fanger virkelig!
Glæder mig til at høre mere Opstemt
Logged

AFC
Gæst
 
Sv: '20' The City of Manchester!
« Svar #71: 11 Jan 2009, 01:00 »

Nu har jeg været lidt standby på det seneste her på siden, og har ikke fået fulgt med i så forfærdelige mange blogs, men denne her fanger mig sku. Elsker dit layout og din tekst. Det fanger mig meget og det er en fornøjelse at læse med om City. KIU!
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '20' The City of Manchester!
« Svar #72: 11 Jan 2009, 13:35 »

Det er to gode updates du har fået lavet..

Det er dog trist at du tabte til Arsenal og Everton..
Jeg syntes det er ok resultater du har fået skabt dig..
Jeg svaner dog en liga stilling, det er fordi jeg gerne ville se hvor langt der er fx mellem top og bund og meget mere..

Men ellers ser det jo bare kanont flot ud!! Peace

Mange tak.
Nederlagene var ikke så gode nej, men det var sku også et par gode modstandere.
Skal se om jeg snart kan få en ligastilling ind.

Fantastisk blog! Velskrevet, men det grafiske er noget nær perfekt! Smiley

Din mængde af updates er dog ekstrem, 20 updates på nogle få måneder i FM er alt for meget. Synes du skal skære en smule ned på mængden. Smiley

KIU! Thumbs Up

Mange tak!
Glad for rosen, og skal se om jeg kan skære en anelse ned.

Super nice læsning! Det fanger virkelig!
Glæder mig til at høre mere Opstemt

Mange tak.
Godt at høre.

Nu har jeg været lidt standby på det seneste her på siden, og har ikke fået fulgt med i så forfærdelige mange blogs, men denne her fanger mig sku. Elsker dit layout og din tekst. Det fanger mig meget og det er en fornøjelse at læse med om City. KIU!

Mange tak AFC. Glad for din kommentar!
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '21' The City of Manchester!
« Svar #73: 11 Jan 2009, 21:36 »

- E N   G O D   M Å N E D! -


MCFC COM


Oktober skulle i sandhed vise sig at blive en gylden måned for os. Vi skulle stå en stor prøve i den første kamp hvor Aston Villa ventede, og endda på udebane. Derefter skulle Middlesbrough besejres, efterfulgt af Hull City. Begge sidstnævnte kampe på vores egen bane. Derudover skulle vi også møde Dortmund i Uefa Cuppens første kamp, og så Chelsea. Den sidstnævnte kamp laver jeg dog en hel update om.

Som sagt var den første modstander Aston Villa. Det er der for starten lignede et spændende og intenst opgør, rendte ud i sandet, og i stedet blev hovedoverskriften ydmygelse. Foran egne fans og klubejere blev Aston Villa nemlig spillet halvvejs ud af banen, og tabte med hele 4-1 til "The Citizens". Efter fire minutter bragte Bruno Alves os i front, og otte minutter senere øgede Pavel Pogrebyak. Et minut før pausen var Pogrebnyak nok en gang på pletten, og han scorede til 3-0. Robinho gjorde det til 4-0, godt ti minutter inde i anden halvleg, inden John Carew i slutminutterne reducerede.

Kampen mod Dortmund var på forhånd udset til at blive en nøglekamp. Vinderen her ville stå i god position til de øvrige opgør, og vi skulle forsøge at udnytte hjemmebanefordelen. Det gjorde vi bestemt ikke i starten, og efter tyve minutter forærede Miguel Veloso nærmest gæsterne en friløber. Den scorede Florian Kringe sikkert på, og gav sit hold en god start. Pogrebnyak er dog endelig kommet i gang, og efter en god halv time udlignede han. Det var også ham der scorede det afgørende mål et minut før pausen til 2-1.
4-1v - Aston Villa
2-1v - Dortmund
1-0v - Middlesbrough
2-0v - Hull City

Det var bestemt ikke nogen skønhedsudstilling der blev vist da vi hjemme tog imod Middlesbrough. Kampen blev afgjort med en halv time igen, da Pavel Pogrebnyak headede et indlæg i kassen. Selvom den hæslige kamp ikke fortjente en vinder lykkedes det os at sikre yderligere tre point til topstriden.

Kravet var en sejr, da oprykkerne fra Hull City gæstede. Efter tyve minutter bragte Bruno Alves os i front, og blot tre minutter senere var Robinho også på pletten da han øgede til 2-0. Efter en halv time blev kampen reelt afgjort da Boateng blev udvist. Det var dog også det sidste spændende der skete, og sejren på 2-0 var en realitet.
Logged

Anderson08
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: '21' The City of Manchester!
« Svar #74: 11 Jan 2009, 21:42 »

IGEN, go update. Følger virkelig med her
Logged

Manchester United FC

Always in my heart

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010