home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:56:21 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
I går kl. 21:04:37 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23334
  0 Brugere, 712 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: MrThes
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  '40' The Latics
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: '40' The Latics  (Læst 46043 gange)
Breaker
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: '8' The City of Manchester!
« Svar #45: 03 Jan 2009, 19:00 »

Og det må det ikke være eller hvad? Hvem skulle han ellers hente? Wendt og Ailton? Det er sgu noget fis at lukke ud, da du hverken argumentere eller kommer med andre forslag.

Ingen kan bruge din mening til noget, når du ikke fortæller om hvorfor du mener det. Du har før været en seriøs bruger med flere ordentlige indlæg (og en rigtig god blog), men synes dette indlæg har en dum tone, især fordi det hverken kan laves om eller har nogen relevans i bloggen overhovedet  Smiley

Du har fuldstændigt ret. Jeg var godt og grundigt mavesur den morgen og er meget ked af at jegf skrev det.

Med en klub som Man City hvor man har røven fuld af penge skal der bare købes ind i vildskab.

Jeg giver min uforbeholdne undskyldning til både bloggens ejer og til andre der har følt sig stødt.
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '14' The City of Manchester!
« Svar #46: 04 Jan 2009, 15:01 »

- H V E M   T A G E R   G U L D E T? -


MCFC COM


Ja, det hele står fuldstændigt åbent. Hvem tager guldet i år? Kasper Nielsen har lavet en top 5, og
der er ikke nogen gedigen overraskelse i den forstand. Top fire er sat som den plejer, og så har han overraskende valgt sit eget City-mandskab frem for klubber som Tottenham og Aston Villa. Du finder top 5 listen her:

MANCHESTER UNITED
- Ja, når man to år i træk har sikret sig titlen er man vel også en klar favorit til igen at gøre det. Derfor har jeg valgt at sende dem op som nummer et, da jeg mener de har det bedste hold, og en god bredde. Deres eksplosive offensiv overgår jo alt, og når man kan tillade sig at holde Carlos Tevez på bænken, vidner det om offensiv karakterstyrke. Derudover har de jo også verdens bedste midterakse med Ferdinand og Vidic. Når jo, og så er der jo også lige Sir Alex

CHELSEA
- De er jo også skræmmende stærke i år. Omsider har de fundet en træner af samme kaliber som Mourinho, og det er uden tvivl det de forinden manglede. Holdet er jo kanon, og på hver plads finder man verdensstjerner. De har også gjort et fantastisk køb i Deco, som virkelig kan give holdet endnu mere kreativitet i offensiven. Og så har de jo også en af verdens bedste forsvarsspillere i John Terry.

ARSENAL
- Der var næsten dødt løb mellem Arsenal og Liverpool. Alligevel har jeg en større cadeau for Arsenal, som er et fantastisk spændende hold. Deres perlerække af unge stjerner viser allerede gode takter, og derudover har man også en glimrende grundstamme på holdet. De mangler dog stadig den nødvendige bredde, og det er netop bredden der skiller
Manchester United og Chelsea fra Arsenal og Liverpool.

Men der er absolut ingen tvivl om at Arsenal som altid bliver sjove at følge.


LIVERPOOL
- Grunden til at Liverpool er placeret nederst på the big four er at Liverpool i mine øjne er for meget Torres og Gerrard. Uden de to vil Liverpool være i store problemer, og det har altså ofte været til at se. Så hvis de får Torres eller Gerrard skadet over en længere periode er de hurtigt i problemer, hvilket kan bliver svært at rette op på.

MANCHESTER CITY
- Jeg skulle vel næsten også have mit eget hold med. Jeg mener at vores indkøb, og stemning på holdet gør at vi kan spille på et meget højt niveau, og selvom man år på år kategoriser Tottenham som farlig outsider bliver man skuffet. Vi har set at de ikke kan levere når det gælder, og derfor sætter jeg os over dem. Jeg er sikker på at vi går en lys sæson i møde, og vi har samtidig en fantastisk bredde på holdet. Så hvis drengene spiller op til deres bedste kan vi mindst ende i top 5. Det er jeg overbevist om.
« Seneste Redigering: 04 Jan 2009, 17:58 af Newton Heath » Logged

Yakushin
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: '13' The City of Manchester!
« Svar #47: 04 Jan 2009, 15:51 »

Denne blog er ikke mindre end fantastisk.

Alt er beskrevet velovervejet og genialt.
Man får indblik i holdet på alle måder, lige fra beskrivelse af mesterskabs favoritterne, holdets opbygning og pressemøderne for blot at nævne nogle få ting.

Opbygningen er overskuelig og let læselig, også elsker jeg de sort/hvide billeder.

Jeg ved, at det er et stort arbejde at holde en blog kørende, men håber du kommer igennem et par sæsoner med dette hold, og jeg ser frem til de kommende updates.

Virkelig godt, gennemført og velovervejet arbejde.
Kun roser fra min side!  Thumbs Up

/Yakushin
Logged

Manchester City F.C.
Superbia In Proelia

kie
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '13' The City of Manchester!
« Svar #48: 04 Jan 2009, 15:55 »

Endnu en god updates fra din side!!

Du skriver dejlgit og de billeder er bare SMUKKE!!
Logged


Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: '13' The City of Manchester!
« Svar #49: 04 Jan 2009, 16:10 »

Super update igen. Syntes det er super fedt at du gider bruge den tid på en "lille" bonus info.

Forsæt det gode arbejde glæder mig til at høre mere
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '13' The City of Manchester!
« Svar #50: 04 Jan 2009, 16:59 »

Denne blog er ikke mindre end fantastisk.

Alt er beskrevet velovervejet og genialt.
Man får indblik i holdet på alle måder, lige fra beskrivelse af mesterskabs favoritterne, holdets opbygning og pressemøderne for blot at nævne nogle få ting.

Opbygningen er overskuelig og let læselig, også elsker jeg de sort/hvide billeder.

Jeg ved, at det er et stort arbejde at holde en blog kørende, men håber du kommer igennem et par sæsoner med dette hold, og jeg ser frem til de kommende updates.

Virkelig godt, gennemført og velovervejet arbejde.
Kun roser fra min side!  Thumbs Up

/Yakushin

Mange tak for de dejlige roser. En fantastisk kommentar Yakushin! Især det er du elsker mine billeder gør mig glad, da det er første blog nogensinde jeg laver grafik i. Ellers er der vel ikke meget andet end blot at sige mange tusind tak.

Endnu en god updates fra din side!!

Du skriver dejlgit og de billeder er bare SMUKKE!!


Tak for det kie. Er glad for at du kan lide mine billeder, men lige så vigtigt er det med det skriftlige. Tusind tak.


Super update igen. Syntes det er super fedt at du gider bruge den tid på en "lille" bonus info.

Forsæt det gode arbejde glæder mig til at høre mere

Mange tak.
Måske update om en time  Smiley
Logged

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '13' The City of Manchester!
« Svar #51: 04 Jan 2009, 17:01 »

Det hele er flot sat op, grafikken og sproget er flot.. Men indkøbene er de samme som man har set i hver eneste blog siden november engang og det er lidt ærgeligt at læse on Srna, Arshavin, Veloso osv. Men udover det ser det godt ud Smiley
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '14' The City of Manchester!
« Svar #52: 04 Jan 2009, 18:00 »

- G O D   P R E M I E R E!  -


MCFC COM


Den første ligakamp er altid vigtig. At komme godt igang har en medvirkende faktor når mesterskabet skal afgøres. Sådan er det i hvert fald i de fleste europæiske lande. Sådan har det dog ikke været i England de seneste to år, hvor bysbørnene fra Manchester United begge gange har hentet mesterskabet til Manchester, på trods af en noget sløj start.

Forhåbentligt kommer trofæet ikke til at stå i den del af Manchester i år. Selvom det er meget usandsynligt håber vi på at mesterskabet ender i Manchester City, koste hvad det vil. I hvert fald skal første den første kamp mod Sunderland vindes. Også selvom den spiller på The Stadium of Light.
Manchester City
lobont
richards
alves
silva
palombo
veloso
moutinho
elano
arshavin
robinho
pogrebnyak

Sunderland:
gordon
chimbonda
lucchini
goian
ferdinand
edwards
malbranque
whitehead
leadbitter
diouf
murphy

Kampen startede i et hæsblæsende tempo. Begge hold ville frem på banen, og det var også meget tydeligt at begge hold var bedste frem af banen. Kampens første chance tilfaldte gæsterne fra Manchester af, da Robinho og Arshavin spillede et frækt bandespil, der bragte Robinho i farlig position. Uselvisk fandt han Veloso skrådt tilbage, og på trods af at han ramte den skidt, blev den farligt, da Goian afbøjede den. Derefter var det hjemmeholdets tur, men det var ikke mere effektive. Leadbitter fandt Malbranque på kanten, og hans farlige indlæg endte i panden på Daryl Murphy, som heldigvis headede over. Begge hold have optræk til et par chancer hver i resten af halvlegen, men det blev ved 0-0.

Kasper Nielsen brugte pausen til at sætte den eksplosive kantspiller Martin Petrov på banen, og det skulle han ikke fortryde. Syv minutter inde i anden halvleg opfangede han nemlig en skidt aflevering fra Whitehead, og stak derefter ned af sin venstrekant. Han lagde et præcist indlæg i panden på Robinho, og selvom han ikke er verdens højeste angriber, kunne han uden problemer snitte bolden i mål. Da Joao Moutinho måtte gå ud med en halvskade, sendte man Stephen Ireland på banen. Han fightede hårdt, og erobrede mange gode bolde sammen med Miguel Veloso. Godt tyve minutter inde i anden halvleg var Petrov igen oplægger, da han med et fantastisk skifte fra venstresiden, bragte Arshavin alene med keeper Craig Gordon. Selvom Gordon havde stået glimrende var der intet af gøre, og Arshavin bankede resolut bolden ind bag keeperen. Derefter gik luften af ballonen for Sunderland, og dermed kunne vi stille og roligt kører sejren på 2-0 hjem.

Sunderland 0-2 Manchester City
0-1 Robinho '52
0-2 Arshavin '67
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '15' The City of Manchester!
« Svar #53: 05 Jan 2009, 16:28 »

- B L O D I G E   S E J R E!  -


MCFC COM


Da den nordirske klub Glentoran kom op af bowlen var man allerede begyndt at feste i Manchester. Alle mulige modstandere til Uefa Cuppens 2 runde af kvalifikationen, skulle selvfølgelig kunne slås, men Glentoran var et hold man på forhånd havde ønsket.
Manchester City 2-0 Glentoran
1-0 Robinho '21
2-0 Robinho '46


Der var dog en ulempe ved modstanderen, og det var den var britisk. De ville uden tvivl kæmpe røven halvvejs ud af bukserne, og det kunne resultere i et par skader. Derfor var det et reservehold der stillede op til den første kamp, med Robinho og Veloso som eneste undtagelser. Kampen tog sin plads i Manchester, og da Dietmaar Hamann fandt Robinho i feltet, bragte det liv i tilskuerne. Han var nemlig iskold, og bankede resolut bolden ind mellem stængerne.

Alligevel måtte man nøjes med kun 1-0 til pausen, og en lille reprimande i pausen vækkede hjemmeholdet fra start. Vi kom hurtigt ud af startblokken, og igen kunne Robinho via stolpen passere keeperen. På trods af flere gode tilbud til blandt andet Martin Petrov lykkedes det ikke at scorer yderligere, og dermed måtte vi tage til takke med 2-0. I det sidste minut modtog vi en frygtet skade, men "heldigvis" var det Dietmaar Hamann der blev nedlagt til direkte rødt.

Et feststemt nordirsk publikum guidede de to hold på banen til det der blev et drabeligt returopgør. Allerede efter fem minutter flækkede anfører Kevin Patterson, en City spiller ned, og
Glentoran 0-1 Manchester City
0-1 Caicedo '77
mirakuløst slap han med et gult kort. Han tog dog ikke ved lære at den kluntede tackling, da han allerede syv minutter senere lavede et professionelt frispark, som stoppede en fremstormende kontra. Denne gang overså dommeren det ikke, og han blev sendt tidligt i bad. Dermed kunne vi stille og roligt kører nordirerne trætte, og de lignede nogle færdige mænd, da dommeren fløjtede til pause.

Som forventet tog det ikke mere end fem minutter af anden halvleg at rende hjemmeholdet tør for energi, og stille og roligt piskede City dem kontrolleret rundt på banen. Det udmøntede sig dog først i mål med et lille kvarter igen, da Felipe Caicedo dukkede op i feltet, hvor han fulgte op på et drømmelangskud der tog overliggeren fra Gelson Fernandes. Dermed stod det 1-0, og det blev også kampens endelig resultat. Dermed tog vi endnu et skridt nærmere gruppespillet, og nu skal bare et hold mere besejres, inden det er en realitet.
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: '15' The City of Manchester!
« Svar #54: 05 Jan 2009, 17:28 »

Super update endnu en gang. Dejligt at du gik videre selvom det kunnne have været mere overbevisende. Du skriver i et sprog der er helt vildt behageligt at læse. Glæder mig til mere Opstemt
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '15' The City of Manchester!
« Svar #55: 05 Jan 2009, 18:41 »

Super update endnu en gang. Dejligt at du gik videre selvom det kunnne have været mere overbevisende. Du skriver i et sprog der er helt vildt behageligt at læse. Glæder mig til mere Opstemt

Mange tak igen. Ja, selvfølgelig kunne det have været bedre, men det vigtigste er vel bare at gå videre. Er glad for at du kan lide mit sprog. Der kommer snart mere.  Wink
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '16' The City of Manchester!
« Svar #56: 05 Jan 2009, 19:39 »

- T R A N S F E R M Å N E D   S L U T! -


MCFC COM


Så fik vi ikke mere for den 25 øre. Transfervinduet er nu endeligt slut, og mens hele ni spillere blev hentet til klubben, solgte man kun en enkelt. Det var dog også en stor profil, i Michael Johnson. Nu skal der så koncentreres om de respektive turneringer, og efter den gode åbningskamp i Sunderland, var der store forventninger til månedens sidste to kampe mod henholdsvist Newastle og Stoke.

Vores første modstander var "The Toon Army", eller bare Newcastle. Et forventningsfuldt hjemmepublikum guidede holdet ud til kampen, og selvom et feststemt publikum gav os alt mulig grund til at spille godt, spillede vi derimod fantasiløst og kedeligt. Newcastle kom til kampen efter et enkelt point, og stillede sig meget defensivt. Gang på gang headede Steven Taylor og Fabricio Coloccini bolden væk, og den eneste chance der faldt første halvleg blev misbrugt af Pavel Pogrebnyak.

Anden halvleg blev ikke meget bedre, og selvom vi startede med at skabe to muligheder ved både Robinho og Palombo, lykkedes det igen ikke at scorer. Derefter punkterede kampen fuldstændigt, og selvom vi i flere omgange forsøgte at blive nærgående, blev det kun lidt småfarligt. Gæsterne havde absolut ingenting at byde på, og derfor kunne man konstatere en nulløsning mellem de to hold.

Kampen mod Stoke blev noget mere underholdene, og ikke mindst dramatisk. Kampen skulle spilles på udebane, og vi startede stærkt. Da der var spillet ti minutter havde vi allerede misbrugt tre store chancer, og især Bruno Alves var meget tæt på at bringe os foran. Stoke stod dog imod, og stik imod spil og chancer sendte Higginbotham hjemmeholdet foran, direkte på frispark. Ti minutter senere fik vi dog udlignet ved Pavel Pogrebnyak, og en føring til os lurede hele tiden i luften.
0-0v - Newcastle
2-1v - Stoke

Den kom dog først da vi tre minutter inde i kampens overtid scorede. Darijo Srna smækkede et højt indlæg ind i boksen, og hjemmeholdets danske keeper Thomas Sørensen, som ellers havde stået en flot kamp, tabte bolden lige ned i fødderne på Andrey Arshavin som hamrede bolden ind i netmaskerne, til vild jubel for spillerne, såvel som de medrejste fans. Det betød at vi havde sikret os syv point i tre kampe, og en god start i årets Premier League.
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '17' The City of Manchester!
« Svar #57: 05 Jan 2009, 22:08 »

- L I L L E P U T T E R   S L Å E T! -


MCFC COM


Man kan sagtens kalde modstanderen i Carling Cuppen, Hudderfield, for en flok lilleputter. Til dagligt frister de en tilværelse i landets tredje bedste række, og derfor kan man roligt bruge betegnelsen lilleputter. Dog har de taget sig sammen fra starten af sæsonen, og kan prale af et ligge nummer to. Dog er det ikke nogen undskyldning for vores vedkommende; den her kamp skal bare vindes.

Også Carling Cuppen satser den danske manager Kasper Nielsen på at vinde, men alligevel har han op til denne kamp valgt at spare alle de store stjerner. Huddersfield derimod stillede op i absolut stærkeste opstilling, og deres største håb forinden kampen må have været manglende motivationsfaktor fra City. Netop motivationen skulle vise sig at blive et problem for "The Citizens"
 
Huddersfield:
glennon
holdsworth
skarz
lucketti
butler
collins
davies
worthington
goodwin
jevons
booth

Manchester City
schmeichel
ben-haim
silva
kompany
fernandes
hamann
elano
wright-phillips
petrov
caicedo

Begge hold startede kampen fortrinligt. Et højt tempo blev lagt for dagen, og allerede efter to minutter skabte hjemmeholdet en stor chance. Den ellers så boldsikre Gelson Fernandes smed bolden lige over i fødderne på Ben Davies, som fandt Goodwin. Han valgte at trykke kanonen af ude fra, og selvom bolden næsten sneg sig over Kasper Schmeichel, lykkedes det for ham at prikke den over målet til hjørnespark. Det satte hjemmeholdets fans i gang, og selvom vi stod for kampens næste par chancer var det fansene fra Huddersfield som kunne høres. Deres lys blev dog slukket da Tal Ben-Haim sneg sig med frem på et hjørnespark. Bolden blev skruet ind i panden på ham, og lige pludselig var Manchester City-fansene til stede. Resten af første halvleg blev en ørkenvandring, og kun få gange blev vi nærgående.

Starten af anden halvleg var en gentagelse af første halvlegs slutning. En ren ørkenvandring med et par halvhjertede forsøg på at skabe noget farligt. Med en halv time igen fik Huddersfield dog en gylden chance for at udligne, da Andy Booth ud af ingenting fik skaffet sig en heldig friløber. Han kunne dog ikke passere en fremstormende Schmeichel, som på fornemste vis reddede bolden. Fem minutter senere var det så vores tur til at brænde chancer, da Caicedo missede hans hovedstød fuldstændigt. Det blev også det sidste farlige vi så i kampen, og på trods af en miserabel indsats er vi videre. Matchvinderen blev Ben-Haim.

Huddersfield 0-1 Manchester City
0-1 Ben-Haim '10
Logged

Tavares
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '16' The City of Manchester!
« Svar #58: 05 Jan 2009, 22:10 »

Som altid, en super fed blog fra dig.
Rigtig god sejr over Sunderland, det samme kan siges, om sejren mod Stoke.

Skimtede lige igennem den nye update, og det ser ud til, at du har fået rigtig godt styr på tropperne, i Manchester.
Kiu  Peace
« Seneste Redigering: 05 Jan 2009, 22:11 af RCD » Logged


Bruno Caboclo. Siger det bare.

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '16' The City of Manchester!
« Svar #59: 05 Jan 2009, 22:18 »

Som altid, en super fed blog fra dig.
Rigtig god sejr over Sunderland, det samme kan siges, om sejren mod Stoke.

Skimtede lige igennem den nye update, og det ser ud til, at du har fået rigtig godt styr på tropperne, i Manchester.
Kiu  Peace

Mange tak Kevin.
Sejrene over Sunderland & Stoke var mere end vigtige, da de jo er grundlaget for en god start.  Wink
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010