home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:58:04 andersnomanni Blogkonkur... Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23338
  0 Brugere, 676 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: alliewillson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  '40' The Latics
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: '40' The Latics  (Læst 46224 gange)
kie
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '20' The City of Manchester!
« Svar #75: 11 Jan 2009, 21:46 »

Det var da en dejlig måned må man sige, men så venter vi bare lige på et kanont resultat mod Chelsea for at runde måneden kanon godt af!! Smiley

Men jeg savner dog stadigvæk en ligastilling..   Ubeslutsom

Men ellers ser det bare smukt ud!! Smiley
Logged


Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '21' The City of Manchester!
« Svar #76: 11 Jan 2009, 22:05 »

IGEN, go update. Følger virkelig med her

Mange tak, godt at hører.

Det var da en dejlig måned må man sige, men så venter vi bare lige på et kanont resultat mod Chelsea for at runde måneden kanon godt af!! Smiley

Men jeg savner dog stadigvæk en ligastilling.. Ubeslutsom

Men ellers ser det bare smukt ud!! Smiley

Jep, det var godt nok. Du må vente og se.

Beklager, men det er svært at putte den ind. Skal prøve en af de næste par updates.
Mange tak.
Logged

kie
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '21' The City of Manchester!
« Svar #77: 11 Jan 2009, 22:11 »

Jep, det var godt nok. Du må vente og se.

Beklager, men det er svært at putte den ind. Skal prøve en af de næste par updates.
Mange tak.

Jeg venter spændt..

Men det med ligastillingen så kun du jo bare i bunden lave et ss af stillingen til ligaen, Uefa cuppens Gruppespillet hvis du kommer så langt, og af spillerstatestik og holdstatestik.. Det er bare en mulighed.. Smiley
Logged


Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '22' The City of Manchester!
« Svar #78: 13 Jan 2009, 17:12 »

- H E L D I G E   C H E L S E A! –


MCFC COM


Overskriften siger det hele. Chelsea var heldige. Der var lagt op til et fantastisk opgør i Manchester. Flere timer før kampstart samlede fansene sig i grupper uden for City of Manchester Stadium, og begyndte at synge. Da Chelsea-fansene kom gjorde de det samme. Det udviklede sig dog ikke alvorligt, og der var faktisk en fin stemning mellem de to fangrupper.

Anderledes var det med spillerne. Der skulle ikke herske nogen som helst tvivl om spillerne gik på banen for at vinde, koste hvad det ville. Allerede ved opvarmningen begyndte spillerne at provokere hinanden. Fem minutter før kampstart råbte speakeren opstillinger højt ud over hele Manchester;

Manchester City
lobont
richards
alves
dunne
srna
arshavin
petrov
moutinho
palombo
robinho
pogrebnyak
Chelsea:
cech
bosingwa
carvalho
alex
bridge
essien
deco
ballack
lampard
cole
drogba

Allerede fra kampens start kunne man se at Chelsea kom til stadion for at fighte. Heldigvis spillede de forfærdelig fodbold, og det udnyttede vi godt. Vi kørte stille bolden rundt på deres banehalvdel, og det tirrede dem uden tvivl. Især Frank Lampard blev frustreret over at blive kørt rundt med, og derfor klippede han Moutinho midt på banen. Han slap med gult kort, og dommeren skulle næsten have hjælp til at stoppe diskussionerne efter situationen. Palombo kom nemlig op og toppes med Essien, men holdkammeraterne fik dog stoppet det. Efter nitten minutter gik hele Manchester i ekstase, da Robinho efter en flot solotur sparkede bolden ind i fødderne på Moutinho. Desværre sparkede han på overliggeren, men på returbolden kastede Pogrebnyak sig ind blandt venner og fjender, og gjorde det til 1-0. Den efterfølgende måljubel var helt fantastisk, og alle hoppede af glæde. Desværre faldt jublen med fire minutter igen af første halvleg til jorden, da Drogba udlignede.

Anden halvleg blev et stort skydetelt mod gæsternes mål. Chelsea blev spillet ud af banen, og gang på gang skabte vi store chancer, som bare ikke må brændes. Robinho blev noteret for to friløbere, men ineffektiviteten overstrålede alt andet. Derfor måtte vi forlade kampen med en uafgjort, og selvom man normalt ville være tilfreds med et sådant resultat, er det noget ærgerligt ikke at vinde, efter et sådant spilovertag.


Manchester City 1-1 Chelsea
1-0 Pogrebnyak '19
1-1 Drogba '41
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '23' The City of Manchester!
« Svar #79: 16 Jan 2009, 16:08 »

- B L A N D E D E   R E S U L T A T E R! –


MCFC COM


Det været en meget svær måned for os. Vi har her i November spillet hele otte kampe, og det er endt ud i tre sejre, to uafgjorte, og to nederlag. Det er selvfølgelig ikke godt nok af en klub af vores karat.

Vores første kamp var imod Bolton som overraskende har lagt sig oppe i toppen af Premier League i år. Kampen blev en kedelig affære, og fortjent endte det 1-1 på mål af Nery Castillo, og Riga.

Sevilla har haft en skuffende sæson indtil videre. De ligger langt nede i LÌGA BBVA, og derfor skal der satses ekstra på den europæiske cup i år. De fik dog ikke nogen god start her da vi slog dem på udebane med hele 4-0. Første målscorer blev Pavel Pogrenyak, og da kampen var slut havde han nettet tre gange. Den sidste kasse blev kreeret af Miguel Veloso.

Da Portsmouth skulle besejres manglede vi tre spillere som alle var ude med skader. Det kom til at koste, og da John Utaka to gange havde scoret for modstanderen var kampen reelt afgjort. Vi fik dog pyntet lidt på resultatet, da Joao Moutinho bragede et langskud i kassen til 2-1.

En sejr var det must i Carling Cuppens 4 runde. Modstanderen kunne ikke blive nemmere i form af Barnsley, og vi fik da også hevet en smal sejr i land. Efter en dårlig spillet kamp kunne Andrey Arshavin blive kåret som MoM, da han scorede kampen enlige mål. Det faldt efter godt og vel tyve minutter.

Kampen mod Wigan bød på en anelse optur. Et minut inde i første halvlegs overtid bragte Arshavin os i front, og det holdte helt indtil seks minutter før tid, da Robinho gjorde det til 2-0, inden kampen blev lukket og slukket efter en dejlig scoring af Darijo Srna.

Også topholdet Liverpool besejrede os i denne måned, og så endda i Manchester. Efter fire minutter blev kampens første mål en realitet. Gerrard spillede bolden i dybden til Keane, som iskoldt scorede. Det sidste mål blev sendt i kassen af tilbagevendte Fernando Torres, som via den ene opstander gjorde det til 2-0. Derefter var der ikke mere og gøre, og vi måtte konstatere nok et nederlag.
1-1v - Bolton
4-0v - Sevilla
1-2v - Portsmouth
1-0v - Barnsley
3-0v - Wigan
0-2v - Liverpool
1-3v - Tottenham
3-3v - Fulham

Den næstsidste kamp her i november var på udebane, mod Tottenham. Hjemmeholdet var storfavoritter, og de levede også op til den. To minutter inde i første halvlegs overtid var Lucho Gonzalez på pletten, og eskalerede bolden over linjen til 1-0. Ti minutter inde i anden halvleg sendte Luka Modric et straffespark i mål, og med et lille kvarter igen gjorde Darrent Bent det til 3-0. Så gjorde det ikke noget at det i overtiden lykkedes at reducere efter et frisparksmål af Darijo Srna.

Vores sidste kamp for denne gang var hjemme på City of Manchester Stadium, og modstanderen hed Fulham. Det var et must at vinde, og allerede efter to minutter kom vi bagud ved Mark Wilson. Efter tyve minutter sendte Bruno Alves os tilbage i kampen, da han med sit hovedstød udlignede. Efter en halv time var vores comeback fuldendt da Robinho gjorde til 2-1, inden Arshavin skruede en fantastisk bold i mål fem minutter inden i anden halvleg. Erik Nevland bragte spændingen tilbage i opgøret med tyve minutter igen, og fem minutter før tid blev fiaskoen en realitet, da Clint Dempsey udlignede til 3-3.
Logged

Yakushin
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: '23' The City of Manchester!
« Svar #80: 17 Jan 2009, 11:38 »

Jeg har rost dig før, og gør det gerne igen.

Vanvittigt er ordet Newton, det er simpelthen et fantastisk arbejde du laver, og jeg tør slet ikke tænke på alt den tid, som du bruger på dette projekt, som du kan være pavestolt af.

Desværre går resultaterne ikke just din vej hver gang, og du erkender at i bare ikke altid er gode nok, stærkt! Jeg er fast læser, og ser allerede frem til flere updates fra din hånd, forhåbentlig med flere resultater til din fordel.

/Yakushin
Logged

Manchester City F.C.
Superbia In Proelia

NiielsenxD
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: '23' The City of Manchester!
« Svar #81: 17 Jan 2009, 11:41 »

super blog og super skrevet.
du mangler bare resultaterne.
Smiley
Logged

- manchesterunited -
forever i'll be a
red devil.

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '23' The City of Manchester!
« Svar #82: 17 Jan 2009, 13:01 »

Jeg har rost dig før, og gør det gerne igen.

Vanvittigt er ordet Newton, det er simpelthen et fantastisk arbejde du laver, og jeg tør slet ikke tænke på alt den tid, som du bruger på dette projekt, som du kan være pavestolt af.

Desværre går resultaterne ikke just din vej hver gang, og du erkender at i bare ikke altid er gode nok, stærkt! Jeg er fast læser, og ser allerede frem til flere updates fra din hånd, forhåbentlig med flere resultater til din fordel.

/Yakushin

Mange tak for din store opbakning Yakushin.
Fantastisk kommentar fra dig, endnu en gang, og jeg er enormt glad for den.

Resultaterne har ikke været på min side i denne måned, men jeg satser stærkt på at ændre det inden jul. Mange tak!

super blog og super skrevet.
du mangler bare resultaterne.
Smiley

Tak og tak.
Resultaterne står der?
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: '23' The City of Manchester!
« Svar #83: 17 Jan 2009, 14:00 »

tror bare han mener at du mangler nogle flere resultater til din fordel Wink
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '23' The City of Manchester!
« Svar #84: 17 Jan 2009, 15:07 »

tror bare han mener at du mangler nogle flere resultater til din fordel Wink


Selvfølgelig.
My bad.
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '24' The City of Manchester!
« Svar #85: 17 Jan 2009, 21:28 »

- F Y R E T! –


MCFC COM



På en pressekonference her kort før jul, nærmere betegnet den 21 december, blev det annonceret. Den danske træner Kasper Nielsen er blevet fyret. Han har ikke leveret de nødvendige resultater, og her kort forinden det tætte juleprogram er den nu tidligere Manchester City-manager fyret. Hvem der bliver hans afløser er ikke afgjort endnu, men man forventer at Frank Riijkard snarligt vil overtage den kriseramte klub.

På konferencen blev det oplyst at den danske manager ikke har leveret resultaterne som var påkrævet, og derfor så man det nødvendigt at hente en ny mand ind. De dårlige resultater i november, og især starten af December har været den hovedsaglige årsag til at bærret flød over. Man har nemlig spillet fem kampe, og det er blevet til en sejr og fire nederlag. Det ser især skidt ud i ligaen, og 11 plads er ikke acceptabelt. Den danske manager bliver i England, hvor han er bosat med sin familie. Efter dagens pressemøde fangede The Guardian ham til et interview;
´´Jeg er selvfølgelig skuffet over mit ophold i Manchester. Jeg følte virkelig at vi kunne skabe resultater, og vise hvem der er bedst i Manchester. Sådan skulle det dog ikke gå, og jeg er meget ked af at det skulle slutte sådan her. Heldigvis har jeg en række tilbud fra andre engelske klubber, og en af dem endda fra Premier League. Men jeg er kun i dialog med dem, og intet konkret er afgjort endnu, så jeg har ikke travlt. Nu vil jeg bare nyde juledagene med min familie, og håbe på at jeg er klar som manager igen inden juleprogrammet. Nu må vi se.

Mange journalister har udtalt at hans næste destination meget muligt kunne blive Wigan. Udover at være bosat i byen har de også netop taget afsked med træneren, og det skulle angiveligt bane vej for danskeren. Dog er Queens Park Rangers og Reading også to mulige destinationer for danskeren, og spørgsmålet er om han vælger at tage turen ned i en lavere række, eller om han er klar på at tage endnu en tørn i landets absolut bedste liga.
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '24' [Fyret] The City of Manchester!
« Svar #86: 17 Jan 2009, 22:21 »

Som i kan se er jeg blevet fyret...

Jeg regner dog stærkt med at fortsætte denne blog, hvis der er interesse for det.
Logged

Simze
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: '24' [Fyret] The City of Manchester!
« Svar #87: 17 Jan 2009, 22:26 »

Du skal da helt klart fortsætte med denne blog. Den er genial:D Håber bare du finder en ny god klub med god udfordring;D
Logged

Knudsholt
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: '24' [Fyret] The City of Manchester!
« Svar #88: 17 Jan 2009, 22:37 »

Jeg synes også du skal fortsætte, det har været en god blog og jeg er sikker på, at du vil få succes med en ny klub!
Bare fortsæt det gode arbejde!
Logged

"Statistik er som et miniskørt. Det giver gode ideer, men skjuler det vigtigste"

kie
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '24' [Fyret] The City of Manchester!
« Svar #89: 17 Jan 2009, 22:44 »

Det er en klasse blog som du igang i..
Så du skal helt sikker fortsætte..

Held og lykke med at finde en ny klub.. Smiley
Logged


Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010