home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23338
  0 Brugere, 506 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: alliewillson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  6# Brøndby IF, Danmarks stolthed
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: 6# Brøndby IF, Danmarks stolthed  (Læst 15096 gange)
Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
6# Brøndby IF, Danmarks stolthed
« : 26 Dec 2008, 21:47 »





Ulykkelig afsked

Brøndby har i dag valgt at tage afsked med Tom Køhlert der igennem flere år har trænet ungdomsholdet i Brøndby og senest har været cheftræner i Brøndby. Han er elsket af fansene, så der er mange skuffede fans lige nu. Der ligger pres på den nye træner der kommer til, da Brøndby er en stor klub og der er store forventninger til dem.

Jeg er ked af at forlade sædet som cheftræner for Brøndby IF, da det er en klub jeg elsker. Men samtidig tager jeg ned og træner ungdomsspillerne igen som jeg også har det godt med. Jeg over tog Brøndby da de var i krise, og nu er de på toppen igen, så jeg må jo have gjort et godt stykke arbejde. Jeg kan tilfreds give trænerjobbet videre til den træner der kommer til.” Tom Køhlert, tidligere Brøndby træner

Senere på dagen kaldte Brøndby IF til pressemøde, da der skulle præsenteres en ny træner. Der havde stået en masse navne i aviserne som måske skulle overtage jobbet som cheftræner. Blandt andet Kent Nielsen der er træner i AC Horsens og en gammel legende Michael Laudrup. Bestyrelsesformande n for Brøndby Per Bjerregaard kom ind i presselokalet og satte sig i en af stolene. Vi har som sagt desværre taget afsked med Tom Køhlert, men han ville gerne ned til sine unge drenge igen, og det acceptere vi fuldt ud. Vi skal så i dag præsentere en ny træner. Det har været et svært valg, men vi har fundet en træner som vi tror, kan fører Brøndby frem til store ting i fremtiden.”
Per Bjerregaard, bestyrelsesformand for Brøndby IF

Den nye træner trådte ind ad døren til presselokalet og satte sig ned. Blitzerne kørte ud af kameraerne. Det var Kent Nielsen, den tidligere AC Horsens træner der skulle tage over for Tom Køhlert. Alle var lidt chokeret, for han kommer til Brøndby fra en lille klub og man ved aldrig om han skuffer eller bliver god. Per Bjerregaard lod ham få ordet.
”Jeg er meget glad og stolt over at overtage jobbet som cheftræner for Brøndby IF. Det er en drøm der går i opfyldelse at blive træner for så stor en klub som Brøndby IF. Jeg blev helt chokeret da Brøndby henvendte sig til mig, for jeg var træner i AC Horsens, så jeg var ikke klar på at de ville henvende sig. Men jeg er klar til at tage kampen op, og gøre det godt. Jeg ved det bliver svært at tage overfor Tom Køhlert der har gjort et flot stykke arbejde, men jeg er opsat på at gøre alle i klubben og fansene tilfredse. Også håber jeg at vi alle her i klubben får et godt samarbejde.”

Herefter afsluttede Brøndby IF pressemødet og Kent Nielsen og Per Bjerregaard forlod presselokalet.
« Seneste Redigering: 31 Dec 2008, 17:21 af Baliian » Logged

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Drengene Fra Vestegnen
« Svar #1: 26 Dec 2008, 21:53 »

Spændende med en til Brøndby-blog! Opstemt følger med! Opstemt


Men der er altså allerede en blog der hedder det her Wink
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

FM2008
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Drengene Fra Vestegnen
« Svar #2: 26 Dec 2008, 21:55 »

FANTASTISK arbejde Bali. Tro det er den bedste jeg har læst nogensinde Opstemt
Logged

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Drengene Fra Vestegnen
« Svar #3: 27 Dec 2008, 01:21 »

Spændende med en til Brøndby-blog! Opstemt følger med! Opstemt


Men der er altså allerede en blog der hedder det her Wink

nå, det vidste jeg sku ikke :/
Logged

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Drengene Fra Vestegnen
« Svar #4: 27 Dec 2008, 01:52 »



Åbent i svingdøren

Brøndby IF har været aktive i dette transfer vindue. Det er blevet til 9 indkøb for den danske topklub og 1 salg.
Det første indkøb Brøndby fik lavet var en gammel kending i dansk fodbold, nemlig Thomas Gravesen som de har hentet på fri transfer. Han kommer ind på holdet med noget rutine. Selvom han er blevet en gammel herre på 32 år, kan han stadig finde ud af at spille fodbold. ”Thomas Gravesen er hentet til klubben for at vi kan få noget rutine ind på holdet. Han er en gammel herre, men jeg tror og håber at han bliver god for os. Han får sin karriere på spor igen.” Kent Nielsen, cheftræner for Brøndby IF.

Det næste indkøb de har hentet er en spiller der kommer fra Viasatsportdivision en og holdet Lyngby. Det er selvfølgelig playmakeren Kim Aabech vi taler om. Han er hentet for små 6.5 millioner kroner og forventes at være backup i starten. Han har et stort talent og kan få en god fremtid i Brøndby.

Den næste spiller er også en spiller fra Viasatsportdivision en. Det er Thorbjørn Holst fra Silkeborg. Han er en 21 årig central forsvarsspiller og forventes at starte med at spille på reserveholdet for at få nogle kampe på bagen. Brøndby har betalt 2.5 millioner for Thorbjørn.

Den næste spiller er en ung back fra FC Midtjylland. Det er den kun 19 årige Jesper Juelsgård som Brøndby har købt. Han er købt for 5.000.000. Jesper Juelsgård går en stor fremtid i møde. Han forventes at være backup i starten. 

Matias Lequi er en lidt ukendt herre. Men ham har Brøndby købt på fri transfer. Han er 27 år og kommer fra Argentina. Han kommer ind på holdet med noget rutine. Han forventes at gå direkte ind på venstre back.

Det næste indkøb er et stort indkøb for Brøndby. De har nemlig købt den 18 årige rumæner Gabriel Torje for 21.000.000. Torje er et af de største talenter i Rumænien. Det forventes at Torje går direkte ind på højre kant for Brøndby. Jeg er meget glad for at Gabriel ville skifte til vores klub, for han er et stort talent, og jeg er sikker på at der var mange andre klubber der var ude efter ham. Jeg er sikker på at han nok skal blive et hit i Brøndby, Og jeg tror fansene vil elske ham.” Per Bjerregaard, bestyrelsesformand i Brøndby IF

Det næste indkøb er også et af de bedste. Brøndby har nemlig sikret sig Rodney Sneijders underskrift. Han er bror til Wesley Sneijder der spiller i Real Madrid, så det siger noget om hans talent. Brøndby har givet 21.000.000 for denne kun 17 årige spiller. Det forventes at han starter med at være backup for Kasper Lorentzen, men der kommer nok til at være lidt rotation mellem dem. Jeg er meget stolt over at Rodney har skiftet til Brøndby. Han er et af de største talenter i Holland, så vi er meget glade for at han ville skifte til vores klub. Han har en stor fremtid foran sig og vi er sikre på at han bliver en god spiller for os.” Kent Nielsen, Cheftræner i Brøndby IF

Marvin Angulo Borbón er det andet sidste indkøb Brøndby har lavet indtil videre. De har måttet slippe 21 millioner for denne 21 årige herre der kommer fra Costa Rica. Han er ung og kan godt blive til noget i fremtiden.

Den sidste spiller Brøndby har købt er Morten Thomsen fra Hvidovre. Han er kun 16 år og han har en stor fremtid foran sig. Han starter med at spille på u/19 holdet, så han kan få nogle kampe på bagen.

Det ene salg Brøndby har lavet er Martin Ericsson til FC Midtjylland for 10 millioner.

Det ser ud til at blive en spændende sæson for Brøndby i år, med nogle meget spændende indkøb.



       

« Seneste Redigering: 28 Dec 2008, 02:26 af Baliian » Logged

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Drengene Fra Vestegnen
« Svar #5: 27 Dec 2008, 02:16 »



Gennemgang af truppen

Brøndby IF anno 2008/2009

Målmænd

16. Stefan Andersen
1. Michael Tørnes

Forsvar

2. Anders Randrup
28. Matias Lequi
5. Mark Howard
3. Max v. Schlebrügge
15. Jon Jönsson
29. Daniel Wass
4. Jesper Juelsgård
31. Marvin Angulo
21. Thomas Rasmussen

Midtbane

20. Stefan Gislason
10. Rodney Sneijder
26. Thomas Gravesen
6. Samuel Holmén
9. Alexander Farnerud
27. Jan Kristiansen
23. Michael Krohn-Dehli
17. Tobias Mikkelsen
30. Gabriel Torje
7. Kasper Lorentzen
12. Kim Aabech

Angribere
22. Ousman Jallow
11. Morten “Duncan” Rasmussen

* dem der står med blå skrift er i startopstillingen
« Seneste Redigering: 28 Dec 2008, 02:29 af Baliian » Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Drengene Fra Vestegnen
« Svar #6: 27 Dec 2008, 02:27 »

Fine og velskrevne updates Peace

Dog en lille fejl. Du skriver at thomas gravesen er 33 men dit ss af ham er han 32

Ellers fin start KIU  Thumbs Up
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

korzika
Gæst
 
Sv: Drengene Fra Vestegnen
« Svar #7: 27 Dec 2008, 02:32 »

Måske lidt ærgeligt at du har brugt 21 mio. på Angulo, og du så ikke bruger ham i start ellevern. Smiley

Det er ihvertfald en dyr reserve Wink

Jeg ville nok have brugt pengene på en venstre back, da Lequi er lidt halv langsom.

Men du er manageren og det er din blog, så det er dit valg.

Og forresten er det en fin blog, kan godt lide holdet Wink
Logged

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Drengene Fra Vestegnen
« Svar #8: 27 Dec 2008, 10:52 »

Måske lidt ærgeligt at du har brugt 21 mio. på Angulo, og du så ikke bruger ham i start ellevern. Smiley

Det er ihvertfald en dyr reserve Wink

Jeg ville nok have brugt pengene på en venstre back, da Lequi er lidt halv langsom.

Men du er manageren og det er din blog, så det er dit valg.

Og forresten er det en fin blog, kan godt lide holdet Wink
Det er også meningen at Angulo skal bruges på venstreback, men Wass har spillet bedre i starten af sæsonen, men han kommer nok snart i startopstillingen igen Smiley
Logged

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Drengene Fra Vestegnen
« Svar #9: 27 Dec 2008, 10:59 »

Eller angulo skal bruges på højreback mener jeg, sorry Smiley
Logged

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Drengene Fra Vestegnen
« Svar #10: 27 Dec 2008, 11:03 »

Jeg er helt ny indenfor blog verdenen, så vil meget gerne have hjælp til et topbanner og andet grafik og nogle billeder med kvalitet hvis der er nogen der gider at hjælpe med det Smiley
Logged

Skive 4-Ever
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Brøndby, Danmarks stolthed
« Svar #11: 27 Dec 2008, 15:17 »

Godt arbejd bali!!!
Logged

Brøndby IF - Real Madrid CF - Sunderland AFC <3

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Brøndby, Danmarks stolthed
« Svar #12: 27 Dec 2008, 15:21 »

Jamen tak Smiley
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby, Danmarks stolthed
« Svar #13: 27 Dec 2008, 16:54 »

Jamen det ser da rigtig fornuftigt ud - forstår dog ikke helt hvorfor Lequi spiller frem for Rasmussen.. Men KIU Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Brøndby, Danmarks stolthed
« Svar #14: 27 Dec 2008, 17:00 »

Jamen det ser da rigtig fornuftigt ud - forstår dog ikke helt hvorfor Lequi spiller frem for Rasmussen.. Men KIU Thumbs Up
Der står fra assistenten at han skal starte inde, men det kan godt være at Rasmussen er bedre, det skal jeg lige se på Thumbs Up
Men tak for kommentaren.
Logged

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010