home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:18:47 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 20:15:45 Bubbles Blogkonkur... #11 - Danish Viking Wa...
27 Maj 2024, 20:09 warmon Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
27 Maj 2024, 10:12 warmon Blogkonkur... 9# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23315
  1 Bruger, 590 Gæster Online.

Indlæg: 1132802 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: arianazoe
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  6# Brøndby IF, Danmarks stolthed
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: 6# Brøndby IF, Danmarks stolthed  (Læst 15023 gange)
FM2008
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: 4# Brøndby IF, Danmarks stolthed
« Svar #30: 28 Dec 2008, 17:57 »

God opdate, og gode resultater.

Hvorfor er Gomel kendt for Hleb ?
Logged

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: 6# Brøndby IF, Danmarks stolthed
« Svar #31: 28 Dec 2008, 22:27 »

God opdate, og gode resultater.

Hvorfor er Gomel kendt for Hleb ?
Det er heller ikke Gomel, det er Hviderusland der er kendt for Hleb. Det er jo deres stjerne spiller.
« Seneste Redigering: 31 Dec 2008, 17:21 af Baliian » Logged

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: 5# Brøndby IF, Danmarks stolthed
« Svar #32: 28 Dec 2008, 22:38 »

I må meget gerne kommentere mine updates Smiley det ville jeg blive glad for Smiley
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 5# Brøndby IF, Danmarks stolthed
« Svar #33: 30 Dec 2008, 01:40 »

Et eller andet sted tror jeg stadig ikke på at det her er din første blog - du skriver rigtig godt og jeg synes at det er sat rigtig godt ud.. Det er uden tvivl en rigtig flot blog du har gang i her og jeg skal da vist til at følge den en del nærmere selvom det er med Brøndby..

KIU my friend - jeg tror der er en stor blogskriver gemt i dag Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

FM2008
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: 5# Brøndby IF, Danmarks stolthed
« Svar #34: 30 Dec 2008, 10:26 »

Dette er hans anden blog. Men den første blev ikke til noget Balian og mig lavede den sammen. Vo lavede kun en update. Så dette er hans første seriøse update.
Logged

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: 5# Brøndby IF, Danmarks stolthed
« Svar #35: 30 Dec 2008, 13:56 »

Et eller andet sted tror jeg stadig ikke på at det her er din første blog - du skriver rigtig godt og jeg synes at det er sat rigtig godt ud.. Det er uden tvivl en rigtig flot blog du har gang i her og jeg skal da vist til at følge den en del nærmere selvom det er med Brøndby..

KIU my friend - jeg tror der er en stor blogskriver gemt i dag Thumbs Up
Det her er min første blog, men jeg har fået noget inspiration fra andre blogskrivere og specielt dig jimmy Smiley men er meget glad for din kommentar, og er glad for at du vil følge med. Jeg regner stærkt med at der snart er update, skal bare lige have spillet en måned færdig, så skal der laves en update Smiley
Logged

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: 5# Brøndby IF, Danmarks stolthed
« Svar #36: 30 Dec 2008, 19:16 »




November måned

Acceptable måned

Brøndby har spillet hele november måned og to kampe i oktober måned.
Det har gået acceptabelt, men det har ikke været helt godt nok. De har ikke lagt sæsonstartsskuffels en helt bag sig, men det er begyndt at gå bedre. Første kamp af de to kampe der skulle spilles i oktober måned skulle spilles mod OB, i Odense, der lå til i toppen. Brøndby skulle få en forfærdelig start da Max Von Schlebrügge efter kun 7 minutter måtte gå tidligt i bad da han fik rødt kort. Det svækkede Brøndby en del at deres anfører blev vist ud, og efter 24 minutter kom de bagud da OB’s bomber Djiby Fall scorede til 1-0. 2 minutter før halvleg blev det hele værre for Brøndby, da OB’s anden angriber Björn Runström kunne scorer til 2-0 for OB. Brøndby fik dog skabt lidt glæde for deres fans da Stefan Gislason efter 49 minutter fik reduceret til 1-2. Men håbet blev slukket da Djiby Fall i det 58. minut afgjorde kampen da han scorede sit andet mål til 3-1.

Den sidste kamp i oktobermåned skulle spilles i pokalens 4. runde mod Silkeborg. Det var en kamp der var forventet at Brøndby skulle vinde. Der skulle dog gå hele 52 minutter før Brøndby kom foran, også var det på et selvmål af silkeborgs Thomas Nørgaard. I det 87. minut blev det 2-0, da svenskeren Alexander Farnerud fik scoret et mål. I overtiden kom der er et mål mere da svenske Samuel Holmén scorede til 3-0. Ousman Jallow ville da også lege med, og han scorede nogle sekunder før tid til 4-0 for Brøndby, der spillede en rigtig god kamp. Den 1. November skulle Brøndby på NRGI Park spille mod AGF. Det startede rigtig godt da Brøndby topscoreren Ousman Jallow efter 14. minutter scorede til 1-0. Det blev dog ikke til en sejr til Brøndby, for AGF’s Jakob Poulsen scorede i det 64. minut det sidste mål i kampen til 1-1, og Brøndby kunne skuffede rejse hjem til vestegnen med kun 1 point.

I næste kamp skulle Brøndby hjemme på Brøndby Stadion spille mod Randers FC. Det startede rigtig dårligt da Mikkel Beckmann efter kun 7 minutter kunne bringe Randers foran 1-0. Det var det eneste mål i kampen og Randers kunne tilfredse rejse hjem til Jylland med en sejr over Brøndby. Ikke godt nok Brøndby!

Næste kamp skulle spilles hjemme på Brøndby Stadion mod Esbjerg. Det startede fremragende for Brøndby da Morten ”Duncan” Rasmussen efter kun 4 minutter kunne scorer til 1-0. kun 6 minutter efter kunne rumænske Gabriel Torje bringe Brøndby foran 2-0. 9 minutter efter fik Brøndby et mål mere da Gabriel Torje kunne scorer sit andet mål og det sidste i kampen for Brøndby der fik en rigtig god sejr på 3-0 over Esbjerg.

Næste kamp skulle spilles mod et af sasligaen’s bundhold, nemlig Vejle. Efter 24 minutter kom Brøndby foran 1-0, da Vejle målmanden Jimmy Nielsen dummede sig og lavede selvmål. Lige efter anden halvlegs start scorede Ousman Jallow til 2-0. Det sidste mål i kampen blev scoret af Alexander Farnerud da han scorede på straffespark i det 65. minut.
Næste kamp var i kvartfinalen i pokalturneringen hvor de to rivaler Brøndby og FCK tørnede sammen. Det skulle blive en yderst spændende kamp. Der var mødt 21.669 tilskuere op til denne topkamp og de skulle få en god kamp at se med mange mål. Efter kun 4 minutter kom Brøndby bagud 1-0 da Fredy Montero scorede til 1-0 for FCK. 2 minutter efter svarede Brøndby hurtigt igen da Morten ”Duncan” Rasmussen skød på mål hvor Jesper Christiansen parrerede den ind i eget mål. I det 52. minut fik FCK straffespark, og det omsatte Libor Sionko sikkert til mål. 4 minutter efter svarede Brøndby igen da Ousman Jallow scorede til 2-2. I 65. minut fik FCK straffespark igen. Og igen kunne Libor Sionko scorer til slutresultatet 3-2. Brøndby var røget ud af pokalen i en meget spændende kamp.
”Jeg er selvfølgelig skuffet over vi taber til FCK i dag, da begge hold fortjente at vinde i en meget lige kamp. Også er det også ærgerligt at vi er ude af pokalturneringen, men vi må komme videre og nu kan vi kun tænke på ligaen.” Kent Nielsen, Brøndby IF

Sidste kamp i novembermåned skulle spilles mod FC Nordsjælland. Efter 25 minutter kom Brøndby foran 1-0, da Thomas Gravesen bankede den ind direkte på frispark, et flot mål af den aldrende midtbane spiller. 3 minutter efter kom Brøndby på 2-0 da Ousman Jallow scorede til 2-0. I det 50. minut fik FC Nordsjælland reduceret da Thomas Gravesen lavede selvmål. Der kom ikke flere mål i den kamp og Brøndby kunne slutte novembermåned af med en sejr på 2-1 over FC Nordsjælland.




« Seneste Redigering: 30 Dec 2008, 20:39 af Baliian » Logged

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: 5# Brøndby IF, Danmarks stolthed
« Svar #37: 30 Dec 2008, 19:35 »

Jeg har glemt at sætte screenshot ind af ligastillingen :/ men jeg kan sige at jeg ligger nummer 6 på nuværende tidspunkt og lægger ss ind af stillingen så snart jeg kan.
Logged

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: 5# Brøndby IF, Danmarks stolthed
« Svar #38: 31 Dec 2008, 13:12 »

I må meget gerne kommentere mine updates, for ellers ved jeg ikke om der er nogle der gider læse den også er det jo spild af tid at sidde og lave den Wink
Logged

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 6# Brøndby IF, Danmarks stolthed
« Svar #39: 31 Dec 2008, 18:57 »

Der er næsten ingen fejl. Det er godt opsat og du skriver igen flot Thumbs Up

Ok måned.. hvis dit mål er at spille europæisk til næste sæson er det da klart stadig muligt! du har 3-4 point op til AaB og det kan sagtens nås endnu! bare få styr på din trup i vinterpausen og få fundet rytmen i venskabskampene så skal det nok gå!

KIU Thumbs Up
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Demonwar
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: 6# Brøndby IF, Danmarks stolthed
« Svar #40: 31 Dec 2008, 19:54 »

AAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAD  BRØNDBY FY FOR FANDEN DET ER UDELÆRKET. HAR ALDRIG OPLEVET NOGET I MIT LIV SOM DER VAR SÅ KLAMT!!!!!!!!

hvis du ikke har noget ordenligt at skrive så smut her fra,
for det er da godt nok noget pis at skrive ticked off

BTW
rigtig god blog og godt skrevet vil helt sikkert læse med Peace
Logged

Demonwar
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: 6# Brøndby IF, Danmarks stolthed
« Svar #41: 31 Dec 2008, 20:47 »

BRØNDBY ER OG BLIVER NOGET LORT!!! HAR I NOGET TOILETPAPIR?? JEG ER VED AT SKIDE I BUKSENER AF GRIN?

Nelzpn er du lidt dum???
for du forstår vist ikke hvad kasperbh12 skriver....
Nu er det jo heller ikke klubben du skal bedømme, men bloggen.

så prøv lige at bruge hovedet en anden gang. hvis du ellers har en IQ der er høj nok, til at skrive noget fornuftigt ticked off
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 6# Brøndby IF, Danmarks stolthed
« Svar #42: 31 Dec 2008, 21:07 »

jeg er da ligeglad med hvad kasper siger jeg siger hvad jeg mener og det jeg siger er rigtig. brøndby er og bliver noget lort
Like you.
Logged

FM2008
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: 6# Brøndby IF, Danmarks stolthed
« Svar #43: 31 Dec 2008, 21:18 »

Du er jo fuldstændig til grin Nelzpn
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 6# Brøndby IF, Danmarks stolthed
« Svar #44: 31 Dec 2008, 23:26 »

Åbenbart ikke, nej. Jeg er Brøndby-fan og du er et fjols Nelzpn når du skriver sådan noget i andre folks blogge.
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010