home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23338
  0 Brugere, 533 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: alliewillson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  6# Brøndby IF, Danmarks stolthed
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: 6# Brøndby IF, Danmarks stolthed  (Læst 15097 gange)
AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF, Danmarks stolthed
« Svar #15: 28 Dec 2008, 01:58 »

Hvorfor starter Krohn-Dehli ikke inde?
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF, Danmarks stolthed
« Svar #16: 28 Dec 2008, 02:05 »



Skuffende sæsonstart

Brøndby har haft en virkelig skuffende sæsonstart i dette års sasliga. Efter 5 kampe havde Brøndby spillet 5 kampe uafgjort. Og det er sku ikke godt nok når man burde ligge i toppen. Brøndby ligger lige nu på 6. pladsen efter 10 kampe og det er langtfra tilfredsstillende når man skal ligge i toppen af sasligaen. Jeg ved ikke om det er fordi at de nye spillere skal spilles ind på holdet eller der er noget galt med taktikken, men godt har det ikke gået. I første ligakamp tog Brøndby imod AGF på Brøndby stadion. En kamp som Brøndby burde vinde. Men sådan skulle det ikke gå. De spillede ikke godt nok og kampen endte 2-2. i næste kamp skulle Brøndby så til Randers og revanchere sig efter den dårlige kamp mod AGF. Igen gik der et eller andet galt, for kampen endte 1-1. Nu havde Brøndby virkelig brug for noget oprejsning i den næste kamp mod Esbjerg på Blue Water Arena i Esbjerg. Foran kun 6332 fans kunne Brøndby give de medrejste fans en rigtig dårligtspillet kamp. Efter 24 minutter gik det galt for Brøndby da Gunnar Heidar Thorvaldsson kunne bringe Esbjerg foran 1-0. Vi skulle helt hen til 72. minut før Brøndby fik udlignet. Det var den stærke angriber Morten ”Duncan” Rasmussen der scorede det udlignende mål for Brødby, som kunne gå hjem med endnu en uafgjort kamp i bagagen.

Næste kamp skulle spilles mod Vejle, og der forlangte man ikke andet end en sejr til Brøndby. Det startede da også planmæssigt godt da nyindkøbte Gabriel Torje efter 10 minutter kunne bringe Brøndby foran 1-0. God start for brøndby. Efter 63 minutter skete det der ikke måtte ske. Hélder Cabral kunne udligne for Vejle og de kunne overraskende gå hjem med et uafgjort resultat, og Brøndbys skuffede fans kunne endnu engang se sit hold spille en dårlig kamp. Næste kamp skulle spilles i Farum Park mod FC Nordsjælland. De 6341 tilskuere kunne allerede efter 1. minut se Issey Nakajima-Farran bringe FC Nordsjælland foran 1-0, det lignede endnu en skuffelse for Brøndby. 10 minutter inden halvleg kunne Martin Bernburg bringe FC Nordsjælland yderligere foran. Det lignede nu mere og mere en skuffelse for Brøndby. Men i det 60. minut fik Alexander Farnerud reduceret for Brøndby, der var nu kommet lidt håb op i Brøndby spillerne. I det 88. minut kom forløsningen så, Daniel Wass højrebacken var gået med frem og fik udlignet for Brøndby der kunne tage hjem fra Farum Park med endnu en uafgjort kamp i bagagen.

Der er også blevet spillet en pokalkamp. Brøndby skulle spille mod Avarta i 2. runde. Først i det 45. minut kunne Alexander Farnerud bringe Brøndby planmæssigt foran. Men i det 65. minut udlignede Jackie Christensen for Avarta. Det her var en kamp som Brøndby skulle vinde, og det gjorde de da også. I det 85. minut kom Brøndby foran 2-1 på et selvmål Dia Raofat. Kampen endte 2-1 og Brøndby var videre. Men det var ikke nogen god kamp af Brøndby, der burde vinde meget større.

Næste kamp skulle spilles mod SønderjyskE på Brøndby Stadion. Og i den her kamp kom Brøndbys gode spil endelig frem. Efter 9 minutter kunne Morten ”Duncan” Rasmussen bringe Brøndby foran 1-0, en god start for Brøndby. Efter 39 minutter blev ”Duncan” så dobbelt målscorer da han scorede til 2-0. I det 66. minut skulle ”Duncan” scorer et mål mere da han lavede hattrick og scorede til 3-0. I det 72. minut lukkede og slukkede Kasper Lorentzen kampen til 4-0 og Brøndby havde endelig vundet en kamp efter en katastrofal start på sasligaen.
"Jeg er ekstremt glad for at vi vinder i dag. Vi har haft en virkelig skuffende start på sæsonen og vi skyldte vores fans at vinde en kamp, og det gjorde vi i dag. Jeg er selv meget glad for min præstation da jeg scorede hattrick og hjalp til at vi vandt den kamp." Morten Rasmussen, Brøndby IF

Efter sejren over SønderjyskE fortsatte Brøndby deres gode spil da de skulle spille mod AC Horsens. Efter 40 minutter scorede Kasper Lorentzen, der havde haft en rigtig god start i brøndby, til 1-0. 3 minutter efter fik Gilberto udlignet for Horsens. Men i det 52. minut fik Gambianske Ousman Jallow scoret sejrsmålet til 2-1 for Brøndby. 2 sejre i træk tegnede godt for Brøndby IF. Næste kamp skulle spille mod sidste års mestre fra Aab. Det var en meget lige kamp mellem de to hold og kampen endte 0-0.

Der skulle lige spilles en pokalkamp mere da Brøndby skulle møde Lyngby i 3. runde.
Efter 47 minutter scorede Thomas Gravesen sit første mål i Brøndby trøjen da han scorede til 1-0. I det 59. minut kom Brøndby yderligere foran da Morten Petersen scorede et selvmål for Lyngby. I det 69. minut slog Morten ”Duncan” Rasmussen sejren fast da han scorede til 3-0. I det 87. minut reducerede Rasmus Marvitz på straffespark.

Næste kamp var en topkamp mellem to klubber der hader hinanden. Det var nemlig ”The New Firm” mellem Brøndby og FCK. 33141 tilskuere havde mødt op til den her kamp, og der var virkelig stemning. Der havde været en kæmpe slåskamp inden kampen mellem nogle Brøndby og FCK fans. Politet havde måtte anholde adskillige FCK fans fordi at de var alt for aggresive. Peter Rasmussen fløjtede kampen i gang og allerede efter 4 minutter kom det første mål da Ousman Jallow sensationelt scorede til 1-0 for Brøndby. I det 16. minut fik Hjalte Bo Nørregaard Brøndby fansene ned på jorden igen da han udlignede for FCK. 3 minutter efter bragte Fredy Montero så FCK foran 2-1. I Halvlegen fortalte cheftræneren for Brøndby, Kent Nielsen spillerne at de bare skulle gå ud og kæmpe røven ud af bukserne og at de stadig havde chancen for at vinde. Efter 49 minutter slukkede Fredy Montero lyset for Brøndby da han scorede til 3-1. I overtiden fik Ousman Jallow reduceret til 3-2 med sit andet mål i kampen.
”Jeg er meget skuffet over at vi taber til FCK i dag i sådan en tæt kamp. Det er aldrig sjovt at tabe til sine rivaler, og fansene tager ikke godt imod det her. Men samtidig syntes jeg at gutterne gjorde det rigtig flot og kæmpede røven ud af bukserne.”Kent Nielsen, Brøndby IF

Næste kamp skulle spilles mod et af førerholdene FC Midtjylland. Efter 11 minutter scorede Mikkel Thygesen til 1-0 for FC Midtjylland. Der skete ikke mere i den kamp og FC Midtjylland kunne tage hjem til jylland med en sejr over Brøndby.

”Det har virkelig ikke været nogen særlig god start for os, og vi har virkelig skuffet fansene meget. Vi har selvfølgelig skulle have spillet de nye spillere ind på holdet, men vi har alligevel mistet nogle dumme point til nogle hold vi burde have vundet over. Vi skal gøre det meget bedre i de næste kampe, ellers får spillerne sku en balle!” Kent Nielsen, Brøndby IF
« Seneste Redigering: 28 Dec 2008, 02:30 af Baliian » Logged

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF, Danmarks stolthed
« Svar #17: 28 Dec 2008, 02:07 »

Jeg ved godt at det er en meget lang update jeg har lavet denne gang, men der skulle også laves update om 10 kampe, og nu må i ikke blive skræmt væk på grund af denne lange update, for jeg lover at de bliver kortere næsten gand Smiley
Logged

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF, Danmarks stolthed
« Svar #18: 28 Dec 2008, 02:07 »

Hvorfor starter Krohn-Dehli ikke inde?
Fordi at jeg ikke synes han er specielt god i det her spil Smiley
Logged

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 4# Brøndby IF, Danmarks stolthed
« Svar #19: 28 Dec 2008, 10:19 »

Det er lige meget hvor lang den er så længe den er så god! Opstemt hvis det er din første blog tror jeg du har talent indenfor blogskrivning! Opstemt surt med den skuffende sæsonstart... Men det er fint nok i mit første spil var jeg helt nede på 11. Pladsen! Shockeret endte på 6. næste sæson gik det en del bedre... Smiley så du skal bare finde rytmen og det ville være en god idé at satse på pokalen! Smiley kan ikke vente til næste update, hvornår kommer den!? Opstemt
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Krellz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 4# Brøndby IF, Danmarks stolthed
« Svar #20: 28 Dec 2008, 10:28 »

Synd at du misbruger ordet Danmarks Stolthed, da det vel nok er AaB der er DKs stolthed lige pt. Smiley
Logged

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: 4# Brøndby IF, Danmarks stolthed
« Svar #21: 28 Dec 2008, 12:50 »

Det er lige meget hvor lang den er så længe den er så god! Opstemt hvis det er din første blog tror jeg du har talent indenfor blogskrivning! Opstemt surt med den skuffende sæsonstart... Men det er fint nok i mit første spil var jeg helt nede på 11. Pladsen! Shockeret endte på 6. næste sæson gik det en del bedre... Smiley så du skal bare finde rytmen og det ville være en god idé at satse på pokalen! Smiley kan ikke vente til næste update, hvornår kommer den!? Opstemt
Mange tak for kommentaren "Altid Brøndby" og ja, det er min første blog Smiley
Men jeg har ikke fået spillet super meget på det sidste da jeg har søskende, så der ikke hele tiden er frit til computeren Smiley
Men jeg regner med snart at spille videre, så jeg kan få lavet en ny update:)
Logged

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: 4# Brøndby IF, Danmarks stolthed
« Svar #22: 28 Dec 2008, 12:51 »

Synd at du misbruger ordet Danmarks Stolthed, da det vel nok er AaB der er DKs stolthed lige pt. Smiley
Ja, det er rigtigt nok Smiley men brøndby fører sasligaen efter sidste sæson at spille så skuffende, så det kan Danmark da også være stolte over.
Logged

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: 4# Brøndby IF, Danmarks stolthed
« Svar #23: 28 Dec 2008, 12:52 »

Men tak for kommentarerne begge to Smiley
Logged

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: 4# Brøndby IF, Danmarks stolthed
« Svar #24: 28 Dec 2008, 13:50 »

Tak til alek9000 og Benjamiin og mange andre for grafik Smiley
Logged

AFC
Gæst
 
Sv: 4# Brøndby IF, Danmarks stolthed
« Svar #25: 28 Dec 2008, 13:50 »

Jeg har da også lavet det?  Ubeslutsom
Logged

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: 4# Brøndby IF, Danmarks stolthed
« Svar #26: 28 Dec 2008, 14:30 »

Jeg har da også lavet det?  Ubeslutsom
Jeg skrev jo også mange andre Wink
men også mange tak til dig AFC Smiley
Logged

AFC
Gæst
 
Sv: 4# Brøndby IF, Danmarks stolthed
« Svar #27: 28 Dec 2008, 14:33 »

Hehe, det er iorden. Derfor kan du vel godt bruge det? Smiley
Logged

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: 4# Brøndby IF, Danmarks stolthed
« Svar #28: 28 Dec 2008, 16:58 »

Jeg har tjekket min pb, men kan ikke finde noget du har sendt til mig?
Logged

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: 4# Brøndby IF, Danmarks stolthed
« Svar #29: 28 Dec 2008, 17:02 »





Brøndbys Europæiske eventyr

Da Brøndby vandt pokalturneringen sidste sæson, havde de automatisk kvalificeret sig til dette års Uefa Cup kvalifikation. I 1. kvalifikationsrunde skulle Brøndby møde Ararat Yerevan, et højst ukendt hold fra Armenien som Brøndby bare skulle vinde over. Det gik da også fint i første kamp da Brøndby spillede en tilfredsstillende kamp hjemme på Brøndby Stadion. De vandt 2-0, og spørgsmålet var så om de skulle have vundet større. Men altså i returkampen nede i Armenien, spillede Brøndby ikke lige så flot fodbold. De vandt 2-1 men det er ikke prangende når man tænker på modstanderen. Men de var videre samlet 4-1, og det var det vigtigste.

I 2. kvalifikationsrunde trak Brøndby et hold der hed Gomel fra Hviderusland som kun er kendt for Barcelona stjernen Aliaksandr Hleb. Men altså første kamp i Hviderusland blev vundet sikkert 3-0 af Brøndby. Nu havde de et rigtig godt udgangspunkt for returkampen på Brøndby Stadion. Hjemme på Brøndby Stadion blev Gomel da også kørt over da Brøndby vandt 3-0 igen. Første mål blev scoret efter 19 minutter af bomberen Morten ”Duncan” Rasmussen. Man skulle først helt hen til det 78. minut før der blev scoret igen. Denne gang var det Kasper Lorentzen der fik scoret til 2-0. I det 81. minut slog Kasper Lorentzen sejren fast da han scorede sit andet mål til 3-0. Brøndby var overbevisende videre samlet 6-0.

Nu var de nået til 1. runde af Uefa Cuppen og Brøndby vidste at de kunne komme til at møde nogle ret svære hold nu. Kent Nielsen var med da der blev trukket lod til 1. runde af Uefa Cuppen. Brøndby blev trukket sammen med CSKA Moskva, bestemt ikke en let modstander, men et hold man kunne overraske imod. ”Det er bestemt ikke en let modstander vi har trukket, CSKA Moskva har nogle rigtig gode individualister som kan afgøre kampene på egen hånd. Men samtidig er det god træning for mine drenge at møde så godt et hold, og det kan jo være at vi overrasker.” Kent Nielsen, Brøndby IF

Første kamp mellem Brøndby IF og CSKA Moskva skulle spilles på Brøndby Stadion. Det var en meget lige kamp, og man kunne ikke se at CSKA Moskva er en lille tand bedre end Brøndby. Brøndby spillerene kæmpede rigtig godt. Men ikke godt nok. For i det 61. minut scorede en af stjernerne for CSKA Moskva til 1-0, det var nemlig venstrekanten Yury Zhirkov, som mange store klubber er ude efter, der scorede. Og det blev kampens resultat, en meget lige kamp som Brøndby må være skuffede over at tabe. Returkampen i Rusland var igen en meget tæt affære. Det var to hold der begge utrolig gerne ville videre til gruppespillet i dette års Uefa Cup. Efter 35 minutter kom det første mål. Det var Ricardo Jesus der scorede til 1-0 for CSKA Moskva, nu skulle Brøndby langt op på banen og presse på. 5 minutter efter blev der scoret igen, det var Dawid Janczyk der scorede til 2-0 for CSKA Moskva, en spand koldt vand lige i hovedet på Brøndby. Der kom ikke flere mål i 1. halvleg. Efter 52 minutter kom forløsningen for Brøndby. Ousman Jallow fik reduceret til 2-1 for Brøndby. I det 60. minut scorede CSKA Moskva igen, ved at Jon Jönsson lavede selvmål. I det 79. minut fik Brøndby reduceret til 4-2. Igen var det Gambianske Ousman Jallow der fik scoret. Han var nu dobbelt målscorer. I overtiden af kampen fik Ousman Jallow fuldendt sit hattrick da han reducerede til 4-3. Kampen endte 4-3 og Brøndby var ude af dette års Uefa Cup. Vi fik en kommentar for en noget skuffet Ousman Jallow på en blanding af afrikans og dansk.
"Jeg er meget skuffet over at vi ikke vinder kampen i dag, vi spillede jo lige op med dem. Vi har i hvert fald vist at vi kan følge med ude i Europa. Jeg er meget tilfreds med min egen præstation i dag da jeg scorede hattrick. Det er jeg meget glad for. Nu skal vi bare koncentrere os i ligaen, og prøve at komme op i toppen igen.” Ousman Jallow, Brøndby IF

« Seneste Redigering: 28 Dec 2008, 22:36 af Baliian » Logged

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010