Traditionen tro tager vi ud til min moster og onkel ( mig, min mor, hund, mormor, morfar, to kusiner, mine ene af to fætre, og min tante, samt onkelfra fyn

) som bor i Haerskoven... Vi kommer til middag, og så spiser vi lækker julefrokost, med alt hvad dertil høre

... Super hyggeligt...
Derefter slår vi mave, og begynder at pynte træ( mig, og min kusine, og fætter, står gerne for den disciplin, ærgeligt man ik har blågule crepruller med

)...
Herefter går dem som vil altid en tur i skoven, for at få lidt frisk luft ovenpå maden, hvor min hund også lige kommer ud og afreagerer lidt!.. Dette tager vel en 45-60 min

...
Når vi kommer hjem slapper vi af, mens de rutinerede, går i gang med julemaden

...
Ved en 7 tiden sætter vi os til bords, og så har jeg ellers intern æde konkurrence med min fætter

... Som jeg gerne vinder

... Til sidst skal vi have min mormors ris ala mande, som vel ik fås bedre, og den der får mandlen, vinder altid en lille gave

...
Når vi har slået lidt mave, danser vi selvfølgeligt om juletræet, og man kan da håbe at vi laver samme lille stunt som sidste år, da vi pludseligt løb væk fra træet, og løb i en kæde gennem huset, mens vi sang, " og nu er det jul igen"(My crazy family

)
Herefter går vi over til gaverne, men jeg har fået en del af dem på forskud, så for mit vedkommende bliver det bare hygge, og snakke, æde, og se hvad andre får af flotte ting

...
GLÆDER MIG!!!!