home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 266 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Juleaften
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Juleaften  (Læst 4370 gange)
Sulo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Juleaften
« : 21 Dec 2008, 18:22 »

Her kan man skrive hvad man skal have at spise juleaften, eller hvad man skal lave i timerne op til. Eller også bare skrive noget andet, som man skal lave juleaften.

F.eks kan jeg nævne at jeg skal ud til min bedstefar, hvor vi bliver 20 mennesker, så der blíver trængsel  Smiley
« Seneste Redigering: 21 Dec 2008, 18:47 af Sulo » Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Juleaften
« Svar #1: 21 Dec 2008, 18:24 »

Jeg holder jul hjemme, med min mor, stedfar, 2 brødre og mormor, så det bliver stille og roligt. Regner dog også med at tage en tur over til kæresten, men ved ikke helt Wink

Vi skal have and, og flæskesteg, med kartofler og brun sÅvs Opstemt
Logged

ronen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Juleaften
« Svar #2: 21 Dec 2008, 18:28 »

Jeg skal hjem til min stedmor's forældre, med min far stedmor, og mine to søstre. Tror ihvertfald ikke vi bliver flere, men det er nu også hyggeligt nok Smiley

Når vi så er færdige dér, regner jeg stærkt med at skulle ud og drikke en god håndfuld øl med en kammerat eller to Opstemt
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Juleaften
« Svar #3: 21 Dec 2008, 18:29 »

Tja, jeg skal hjem til mine forældre, hvor vi bliver 12-14 stykker med Flæskesteg, Sauce, og alt det der som der normalt plejer at være.....

MENMENMENMENMENMENM ENMEN:

GAVERNE ER HVAD JEG SER MEST FREM TIL
Logged

Sulo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Juleaften
« Svar #4: 21 Dec 2008, 18:35 »

Jeg skal hjem til min stedmor's forældre, med min far stedmor, og mine to søstre. Tror ihvertfald ikke vi bliver flere, men det er nu også hyggeligt nok Smiley

Når vi så er færdige dér, regner jeg stærkt med at skulle ud og drikke en god håndfuld øl med en kammerat eller to Opstemt
Grin
Logged

korzika
Gæst
 
Sv: Juleaften
« Svar #5: 21 Dec 2008, 18:36 »

Jeg holder jul hjemme, som vi har gjort, tjaa ligesiden jeg kan huske.  

Det plejer bare at være chill. Gæsterne kommer ca. ved 4-5 tiden. Vi kommer til at være 8 personer. Mig, min søster, mor, far, Farmor + FF og Mormor + MF. Der plejer altid at være nogen, som tager i kirke. Selvom jeg er "kristen", og konfirmeret, foretrækker jeg dog at blive hjemme. Ellers kan jeg vil tilføje, at vores jul er rimelig random. Der er ikke rigtig nogen, specielle tradioner, som jeg har oplevet, at nogle bekendte har.
Logged

ronen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Juleaften
« Svar #6: 21 Dec 2008, 18:41 »

Grin

Det er en hyggelig juletradition!!! Peace Hehe... Har vi ihvertfald gjort de sidste 3-4 år..
Logged

Sulo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Juleaften
« Svar #7: 21 Dec 2008, 18:42 »

Det er en hyggelig juletradition!!! Peace Hehe... Har vi ihvertfald gjort de sidste 3-4 år..
Okay, fedt nok  Wink Thumbs Up
Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Juleaften
« Svar #8: 21 Dec 2008, 18:51 »

Jeg skal over til min mormor, hvor vi holder jul hvert år (/hvert andet). Én gang i mit liv har vi ikke holdt det der, så det er meget normalt. (; Vi skal, som sædvanlig, have gås, and, sovs, en masse forskellige slags kartofler, rødkål osv.. (; Vi skal desuden pynte juletræ om morgenen. Vi bliver vist ni mennesker; min mor, min mors kæreste, mine to brødre, min moster, min mormor, min to kusiner og mig.

Og så skal vi self. danse rundt om juletræet og give/få lidt gaver..
« Seneste Redigering: 21 Dec 2008, 23:01 af BenMusalho » Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: Juleaften
« Svar #9: 21 Dec 2008, 19:46 »

"Hvad skal du have at spise juleaften?(Kød) "

Siden hvornår har flæskesteg ikke hørt under kød? Skuffet
Logged

Laks
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Juleaften
« Svar #10: 22 Dec 2008, 23:07 »

Så er det snart d. 24 december! Smiley I morgen, 23. december kommer til at gå hurtigt for mit vedkommende. Jeg skal pynte juletræ, spille pakkespil, spise æbleskiver og alt det gøjl.

Juleaftensdag bliver bare chill og frokost med familien inden det går løs om aftenen.
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Juleaften
« Svar #11: 22 Dec 2008, 23:12 »

Jeg skal bare være hjemme. Slappe af om formiddagen inden min mormor og hendes mand kommer sammen med min moster og hendes søn. Stille og rolig aften med lidt mad (And) med efterfølgende Risalamande. Også er der ellers dømt gaver! Glæder mig til at se hvad jeg får! Opstemt
Logged

Mathié
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Juleaften
« Svar #12: 22 Dec 2008, 23:20 »

23. december, i mit hus:
Sove længe, spille FM+skrive blog, spise æbleskiver, FM.

24. december, i mit hus:
Slappe af hele dagen, og om aftenen skal der spises and, risalamande (ikke for mit vedkommende - føj!), danses om juletræ, gaver!

En helt normal juleaften, alene med familien. Som jeg bedst kan lide det. Smiley
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Juleaften
« Svar #13: 22 Dec 2008, 23:22 »

23. december:
Spille fodbold med en lille pige, Bestille en PS3 fra Amazon(Wink), Spille FM, Have Risengrød(Skuffet), Spille "Hvem vil være millionær", Lave juleslik.

24. december:
Slappe af og hygge mig inden jeg æder mig for mæt i julemaden. Også glæde mig til at give gaver.
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

AFC
Gæst
 
Sv: Juleaften
« Svar #14: 22 Dec 2008, 23:37 »

23. december: Besøge nogle venner, slappe af, se tv, spille FM.

24. december: Pakke gaver op, glæde sig, spise den dejlige mad
Logged

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010