home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
01 Jun 2024, 21:57 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
01 Jun 2024, 11:16 Bubbles Blogkonkur... #12 - Danish Viking Wa...
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
30 Maj 2024, 15:49 szukizek Blogkonkur... 10# Hjertet banker kun...
27 Maj 2024, 20:09 warmon Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
Antal Registrerede Brugere: 23319
  2 Brugere, 251 Gæster Online.

Indlæg: 1132813 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: aj1493774
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Løvernes hule
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 6 Udprint
Forfatter Emne: Løvernes hule  (Læst 16715 gange)
dida
Gæst
 
Løvernes hule
« : 21 Dec 2008, 16:38 »




Sygdom i familen

Hele fodbold Danmark vågnede i dag op til en forfærdelig nyhed. 

FC Københavns norske manager sagde idag sit job op. Det skyldes efter sigende sygdom i den nærmeste familie.
Ståle udtalte sig sådan efter pressemødet:

Jeg er meget bedrøvet over at forlade FC København. Især i denne svære tid efter et misset mesterskab. Grunden til jeg ikke kan forsætte er at min kone er blevet alvorligt syg. Så jeg bliver nød til at tage hjem og passe på familien i denne svære tid.

Nu er spørgsmålet så hvem der skal overtage Ståles job. Favoritterne til jobbet er blandt andet tidliger FC Midtjylland manager Erik Rasmussen. Som efter 2 sølv medaljer i træk valgte at tage et sabat år. Nu er Erik Rasmussen igen på udkig efter et nyt job som sagtens kunne bliver i FCK.

Vi har været ud og spørge Erik om hvad han ville sige til jobbet i FCK:

Selvfølgelig vil jeg være interesseret i jobbet som manager i FCK. FCK er jo en af de største klubber i Danmark og det ville være mig en stor ære at komme til FCK. Men det er jo noget der lige skal vends med familien om de har lyst til at flytte til hovedestaden.

Men det er jo heldigvis ikke os der bestemmer hvem der skal have jobbet, men der imod Don Ø.

Derfor har vi været ud og spørge ham om Erik Rasmussen er Farvorit til jobbet:

Erik er blot en iblandt mange jeg vil henvende mig til, men om han er Farvorit vil jeg ikke sige noget om. Jeg har også gået og holdt øje med en lidt mindre kendt dansker, med det ville jeg nu ikke siger mere om da han ikke selv er klar over det endnu.

Vi vil selvfølgelig følge op på sagen så snart vi ved mere.
« Seneste Redigering: 22 Dec 2008, 13:28 af dida » Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Løvernes hule
« Svar #1: 21 Dec 2008, 17:23 »

Dida: Set i bagklogskabens ulideligt klare lys, siger du bare til, hvis der er noget du skal have hjælp til i fremtiden Thumbs Up
Logged

dida
Gæst
 
Sv: Løvernes hule
« Svar #2: 21 Dec 2008, 17:25 »

Dida: Set i bagklogskabens ulideligt klare lys, siger du bare til, hvis der er noget du skal have hjælp til i fremtiden Thumbs Up
skal jeg nok   Smiley
Logged

AFC
Gæst
 
Sv: Løvernes hule
« Svar #3: 21 Dec 2008, 17:27 »

Med hensyn til bloggen her, er det vel urealistisk nok at Erik Rasmussen ryger til FCK i dit spil, når han ryger til AGF i virkeligheden. Du kan så skrive at den enten blev annulleret eller at han er blevet fyret igen Smiley

Bar klø på!
Logged

dida
Gæst
 
Sv: Løvernes hule
« Svar #4: 21 Dec 2008, 17:29 »

Med hensyn til bloggen her, er det vel urealistisk nok at Erik Rasmussen ryger til FCK i dit spil, når han ryger til AGF i virkeligheden. Du kan så skrive at den enten blev annulleret eller at han er blevet fyret igen Smiley

Bar klø på!
han er jo heller ikke ryget til fck endnu han er jo bare en af farvotiterne:D
Logged

AFC
Gæst
 
Sv: Løvernes hule
« Svar #5: 21 Dec 2008, 17:31 »

Ja ja, men stadigvæk. Det er dit valg. Jeg vil da give denne blog et forsøg da. Nye blogskrivere skal altid have en chance! Smiley
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Løvernes hule
« Svar #6: 21 Dec 2008, 17:44 »

Med hensyn til bloggen her, er det vel urealistisk nok at Erik Rasmussen ryger til FCK i dit spil, når han ryger til AGF i virkeligheden. Du kan så skrive at den enten blev annulleret eller at han er blevet fyret igen Smiley

Bar klø på!

Nu blev det først bekræftet i oktober eller november at Erik skiftede til AGF, og derfor har spillet ikke fået det med, og derfor er det ganske sandsynligt at han lige nåede at få et tilbud fra FCK om sommeren, som han så valgte istedet.

Jeg glæder mig til denne blog om København Thumbs Up
Logged

dida
Gæst
 
Sv: Løvernes hule
« Svar #7: 21 Dec 2008, 18:36 »



Ny manager i FCK


Efter Erik Rasmussen tidliger på ugen underskrev en kontrakt med AGF, var Don Ø nødsaget til at gå ud og finde en anden til jobbet i Fck.
Idag kl 13:00 var han så klar med en underskrift.
Den heldige blev tidliger Feyenoord spiller Emil Axelsen,
som idag skrev under på en 2  årig kontrakt.
Han kom til Feyenoord som 15 arig og har spillet der resten af karrieren.
Den offensive midt fik ikke så meget spille tid i feyenoord men nåede
dog at spille 132 kampe og score 24 mål. 


Detter er et højest overraskende sats af Don Ø. Emil har kun meget lidt erfaring med Manager jobs. Det eneste job han har haft er som træner i Aalestrup. Men han har skabt nogle fantastiske reslutarer i Aalestrup. Han har bladt andet fået dem op i Danmarks serien og kommet til 3 runde i pokalen.
Nu er spørgsmålet så om han kan klare presset i sådan en stor klub som FCK.
Vi har snakket med Axelsen:

Er det en drøm der går i opfyldelse idag?

Ja helt klart jeg har altid drømt om at blive manager og nu sker det så endelig.

Hvad er dit mål for din første sæson i FCk?

For det første vil jeg gerne vinde sasligaen.
også vil jeg også gerne nå vidre fra gruppe spillet i UEFA cuppen.
                             

Nu er der kun tilbage og se om Axelsen kan leve op til sine mål.     
Vi fik også en snak med Don Ø:

Hvordan tør du satse på en så uerfaren manager til dette job?

Jeg har kendt Axelsen igennem mange år og også fuldt en del af hans kampe.
Jeg må sige at det arbejde han har lavet  Aalestrup har væet fantastisk. Og jeg har
ingen bekymringer om at ansætte ham som manager glæder mig kun til at arbejde sammen med ham.


Hvad forventer du dig af Axelsen i den første sæson?

Jeg forventer mig at han vinder sasliagen. Og at han kommer i gruppe spillet i UEFA cuppen.
« Seneste Redigering: 21 Dec 2008, 21:18 af dida » Logged

Larsby
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Løvernes hule
« Svar #8: 21 Dec 2008, 18:54 »

Jeg synes du bør forsøge at gøre mere ud af din grafiske opsætning. Billederne er ikke gode, i mine øjne burde du forsøge dig med lidt større billeder, og måske tilføje en ramme omkring dem. Men bare klø på, så skal det hele nok falde på plads efter et par updates Smiley
Logged

Gunners - Arsenal - Pride of London -

dida
Gæst
 
Sv: Løvernes hule
« Svar #9: 21 Dec 2008, 20:34 »




Spændende lodtrækning for FCK

Idag var FCK med i lodtrækningen til først runde i UEFA cuppen.
Efter en spændende lodtrækning trak FCK et hold fra Markadonien.   

Holdet hedder Pelister. 
Det er et hold fck ikke skulle have de stoe problemer med at slå.
Den første kamp skal spilles i Markadonien den 17.7.2008.
Næste kamp hjemme i parken den 31.7.2008.
Vi fik os en snak med Jesper Grønkjær:

Hvad siger du til lodtrækningen?

jeg er glad for at vi skal møde Pelister da det er et hold jeg tror vi nem kan slå.


« Seneste Redigering: 21 Dec 2008, 20:47 af dida » Logged

jelle123
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Løvernes hule
« Svar #10: 21 Dec 2008, 20:39 »

Hey vil da følge med i bloggen, men et godt forslag til dig ville være lige og tjekke dine updates igennem for stavefejl inden du smider den ind i bloggen....
Logged

Førhen var mit liv tomt og værdiløst..
MEN,
Så prøvede jeg Football Manager..

Nu har jeg det meget bedre..
Tak Football Manager.

dida
Gæst
 
Sv: Løvernes hule
« Svar #11: 21 Dec 2008, 20:41 »

Hey vil da følge med i bloggen, men et godt forslag til dig ville være lige og tjekke dine updates igennem for stavefejl inden du smider den ind i bloggen....
ved det godt er ikke den bedste til at stave Smiley
men det lyder godt du vil følge med  Thumbs Up
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Løvernes hule
« Svar #12: 21 Dec 2008, 20:45 »

Når nu du er ny på blogscenen kan jeg godt leve med at det grafiske ikke er i top, det kan læres, da der er utallige muligheder og valg man kan tage der......

Det der i første omgang fanger mig (og sikkert andre) er det indholdsmæssige!

Nu ved jeg ikke hvor gammel du er, men du er nødt til at rette stavefejl inden du poster en update..... UEFfA cup'en er det eksempel der springer mig mest i øjnene...... Få styr på sproget, og du vil have folks opmærksomhed, mere end hvis det grafiske er i top, og teksten halter.....

KIU
Logged

dida
Gæst
 
Sv: Løvernes hule
« Svar #13: 21 Dec 2008, 20:49 »

Når nu du er ny på blogscenen kan jeg godt leve med at det grafiske ikke er i top, det kan læres, da der er utallige muligheder og valg man kan tage der......

Det der i første omgang fanger mig (og sikkert andre) er det indholdsmæssige!

Nu ved jeg ikke hvor gammel du er, men du er nødt til at rette stavefejl inden du poster en update..... UEFfA cup'en er det eksempel der springer mig mest i øjnene...... Få styr på sproget, og du vil have folks opmærksomhed, mere end hvis det grafiske er i top, og teksten halter.....
 
KIU
skal nok prøve at rette op på det Smiley
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Løvernes hule
« Svar #14: 21 Dec 2008, 20:52 »

Det her skal du ikke misforstå som værende et permanent tilbud, men du er velkommen til fra tid til anden, at sende en pb med teksten til din kommende update forbi mig, så skal jeg rette den for div. stavefejl o.lign.
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010