home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 585 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Løvernes hule
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 6 Udprint
Forfatter Emne: Løvernes hule  (Læst 16913 gange)
dida
Gæst
 
Sv: Løvernes hule
« Svar #15: 21 Dec 2008, 20:54 »

Det her skal du ikke misforstå som værende et permanent tilbud, men du er velkommen til fra tid til anden, at sende en pb med teksten til din kommende update forbi mig, så skal jeg rette den for div. stavefejl o.lign.
Okay det må du meget gerne:D
men regner altså med der kommer mange updates
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Løvernes hule
« Svar #16: 21 Dec 2008, 21:00 »

Okay det må du meget gerne:D
men regner altså med der kommer mange updates

Som også jeg sagde, det er heller ikke noget permanent tilbud, men fra tid til anden kan du da eventuelt lige sende en PB til mig, og så kan jeg derfra sige om jeg har tid, det er nok nemmere at gøre det sådan?
Logged

dida
Gæst
 
Sv: Løvernes hule
« Svar #17: 21 Dec 2008, 21:02 »

Som også jeg sagde, det er heller ikke noget permanent tilbud, men fra tid til anden kan du da eventuelt lige sende en PB til mig, og så kan jeg derfra sige om jeg har tid, det er nok nemmere at gøre det sådan?
ja det er det nok
Logged

dida
Gæst
 
Sv: Løvernes hule
« Svar #18: 21 Dec 2008, 21:36 »



FCK har været ude og handle






Den nye FCK manager Emil Axelsen har gjort sin første handel.
Da han i dag kunne præsentere den tidliger Lyngby spiller Kim Aabech.
FCK måtte slippe 6 mio for den offensive midtbane spiller.
Kim Aabech har endnu ikke spillet en kamp for landsholdet.
Men har er sikket i Morten Olsens søgelys.
Vi tog os en snak med Kim.

Hvordan er det at komme til sådan en stor klub som FCK?

Det er som en drøm der gå i opfyldelse nu mangler jeg bare at komme på landsholdet og så er det hele perfekt og det er det jeg håber FCK kan hjælpe mig til.

Hvad er dine mål for fremtiden?

For det første ville jeg prøve at spille mig på førsteholdet.
Så er der selvfølgelig også lige et landshold jeg gerne vil med på.


..
« Seneste Redigering: 22 Dec 2008, 12:52 af dida » Logged

Mika Karppinen
Gæst
 
Sv: Løvernes hule
« Svar #19: 22 Dec 2008, 02:14 »

Intersant blog vil helt klart følge med
Logged

dida
Gæst
 
Sv: Løvernes hule
« Svar #20: 22 Dec 2008, 11:24 »



FCK skuffer ikke

Efte i dag har FCK spillet begge sine kampe mod Pelister.


Første kamp blev spillet i Markadonien, men det så ikke ud til at betyde noget som helst for FCK.
For efter 13 minutter var Libor Sionko på pletten med en flot flugter og gjore det til 0 - 1.
Det var heller ikke længe før Morten Nordstrand kunne lave et mål der var næsten magen til sionkos.
10 minutter senere kunne satin så gøre det til 3 - 0 pa et smukt hovedestød.
Det var os resultatet ved pausen.
Efter pausen var Junior kommet ind istedet for satin.
Det skulle vise sig at være rigtig smart af den ny manager.    for efter 55 minutter kun junior send straffesparket i netmasken til 4 - 0 som også blev kampen resultat.


Den næste kamp skulle spilles hjemme i løvernes hule. Denne kapm skulle vise sig at blive en lidt mere spændende kamp.
Det startede som planlagt for FCK da Thomas Kristensen efter 11 minutter kunne bringe Københavnerne foran. Så var det at det begyndte at blive spændende da Pelisters Junior udlignede 7 minutter senere. og 5 minutter senere bragte selv samme Junior Pelister foran 1 - 2. Det var også resultatet ved pausen.
men uanset hvad Emil Axelsen havede sagt til sine spillere i pausen så var det noget der hjalp.
For da de igen kom på banen var de som forvandlet.  2 minutter inde i anden halvleg kunne Thomas Kristensen udligne. På blot 10 minutter kunne Nordstrand banke 2 kasser ind til kampens resultat 4 - 2.
« Seneste Redigering: 22 Dec 2008, 11:28 af dida » Logged

Cesc
Gæst
 
Sv: Løvernes hule
« Svar #21: 22 Dec 2008, 11:29 »

Jeg vil lige give et klap på skulderen! For to dage siden, der så alle dine billederne utrolig grimme, udstrakte og dårlige ud, men allerede nu, kan du finde ud af at lave et flottere design end nogen som har blogget i flere år. Det er meget flot - og en respektfuld udvikling! Det skal du have, men det skriftlige er så meget langt bagefter.

Jeg kan spotte fejl på fejl, men jeg bestemmer jo ikke over dit skriftlige niveau. Man gør det så godt man kan, det forventer jeg også at du gør. Selvom mange af fejlene, kan du godt rette op på.

Klø på mester - du kan godt få en fremragende blog ud af dette her! Bliv ved med at udfordre dig selv med layoutet, ellers kommer du til at hænge fast.
Logged

jelle123
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Løvernes hule
« Svar #22: 22 Dec 2008, 11:33 »

Hey Dida husk nu at du bare kan sende teksten i PB, så kan du få rettet teksten igennem inden du smider den op i bloggen
Logged

Førhen var mit liv tomt og værdiløst..
MEN,
Så prøvede jeg Football Manager..

Nu har jeg det meget bedre..
Tak Football Manager.

dida
Gæst
 
Sv: Løvernes hule
« Svar #23: 22 Dec 2008, 11:47 »




FCK henter stor talent fra Inter


Det kom vel som et stor chock da FCK i da kunne slå Danmakrs rekorden for dyreste indkøb.

Det gjore de ved at hente den blot 17 årige højre back som kan spille alt i højre side.
Det hel nøjargtige beløb FCK måtte slippe for Davide Santon er 29 mio kr.
Det skal måske lige siges at det er ret meget i Danmark især for en 17 årig.
Davida Santon er italiener og kommer fra byen Portomaggiore.
Han har spillet i den italienske stor klub Inter hele sin karriere og nu skifter han så til FCK.
Vi har snakke med FCK talentspejder for bedre at kunne forstå hvor stor et talent han er:
 
Hvor stor et talent er Santon?

Han er et af de største jeg nogensinde har set. Hvis han får den rette træning kan han overgå libor med flere længder.

hvornår regner du med han kan få sin debut?

Jeg regner ikke med der kommer til at gå særlig lang tid før vi ser ham debuttere.





« Seneste Redigering: 22 Dec 2008, 12:35 af dida » Logged

Larsby
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Løvernes hule
« Svar #24: 22 Dec 2008, 13:01 »

Bare lige et lille råd til dig dida, jeg kan se der er flere der har tilbudt at læse dine updates igennem for fejl, jeg tror det ville være en god ide hvis du brugte den mulighed. Ellers rigtig god udvikling med den grafiske opsætning! KUTGW
Logged

Gunners - Arsenal - Pride of London -

dida
Gæst
 
Sv: Løvernes hule
« Svar #25: 22 Dec 2008, 13:05 »




FCK trækker Stabæk

Efter FCK overlegent slog Pelister i UEFA cuppen.
Var de i dag med i lodtrækningen til 2. runde.
Der trak FCK norske Stabæk. Det er et hold de
sikkert får lidt flere problemer med at slå, da de er
en del bedre. Den første kamp skal spilles i Bærum
på Fornebu Arena den 14.8.2008. Selvom Stabæk er en del bedre end
Pelister er det et hold som FCK godt kan slå.
Den anden kamp skal så spilles i København på Parken den 28.8.2008.
« Seneste Redigering: 22 Dec 2008, 13:34 af dida » Logged

dida
Gæst
 
Sv: Løvernes hule
« Svar #26: 22 Dec 2008, 13:05 »

Bare lige et lille råd til dig dida, jeg kan se der er flere der har tilbudt at læse dine updates igennem for fejl, jeg tror det ville være en god ide hvis du brugte den mulighed. Ellers rigtig god udvikling med den grafiske opsætning! KUTGW
Der er os en der gør det for mig nu Smiley
Logged

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Løvernes hule
« Svar #27: 22 Dec 2008, 13:09 »

Jeg vil lige give et klap på skulderen! For to dage siden, der så alle dine billederne utrolig grimme, udstrakte og dårlige ud, men allerede nu, kan du finde ud af at lave et flottere design end nogen som har blogget i flere år. Det er meget flot - og en respektfuld udvikling! Det skal du have, men det skriftlige er så meget langt bagefter.

Jeg kan spotte fejl på fejl, men jeg bestemmer jo ikke over dit skriftlige niveau. Man gør det så godt man kan, det forventer jeg også at du gør. Selvom mange af fejlene, kan du godt rette op på.

Klø på mester - du kan godt få en fremragende blog ud af dette her! Bliv ved med at udfordre dig selv med layoutet, ellers kommer du til at hænge fast.

Undskyld. Igen.. Opstemt! Det er ikke for at være karlsmart eller noget på nogen måde, men shit.

- Cesc du har minimum 2-3 fejl i den kommentar du lige skrev :b..

Lige 2 af dem her..

1.  "For to dage siden, der så alle dine billederne utrolig grimme" (Den kan du godt selv gennemskue)
2.  "Selvom mange af fejlene, kan du godt rette op på" (Selvom mange af fejlene, er noget du kan rette op på)
Logged

jelle123
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Løvernes hule
« Svar #28: 22 Dec 2008, 13:13 »

Der er forskel på og lave fejl i et indlæg og så lave fejl i din blog... når der er fejl i en blog mister man lysten til at læse den,,,
Logged

Førhen var mit liv tomt og værdiløst..
MEN,
Så prøvede jeg Football Manager..

Nu har jeg det meget bedre..
Tak Football Manager.

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Løvernes hule
« Svar #29: 22 Dec 2008, 13:17 »

Der er forskel på og lave fejl i et indlæg og så lave fejl i din blog... når der er fejl i en blog mister man lysten til at læse den,,,

Kan ikke være mere enig, men man kan da ikke skrive en kommentar hvori man skriver at bloggen er fin - bortset fra det skriftlige.

Når nu man ikke selv kan stave Opstemt! hehe.. Just my opinion.. Fuck it!

God jul, og KIU dida Wink
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010