home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23338
  0 Brugere, 736 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: alliewillson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  The Shamrocks to succes!
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8 Udprint
Forfatter Emne: The Shamrocks to succes!  (Læst 15490 gange)
AFC
Gæst
 
Sv: The Shamrocks to succes!
« Svar #60: 19 Dec 2008, 20:41 »

Okay..

Men så må jeg nok hellere holde mig herfra.
Logged

Suckins
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: The Shamrocks to succes!
« Svar #61: 19 Dec 2008, 20:43 »

Har først set bloggen nu og vil da gerne lige smide en kommentar til seneste update. Smiley

Du skriver rigtig flot og det er meget realistisk skrevet, som jeg godt kan lide. I en ellers utrolig flot update om dette rivalopgør, synes jeg der mangler lidt mere info om kampens forløb, selvom den endte 0-0. At der ikke er nogle irriterende skriftlige fejl gør overhovedet ikke læsningen dårligere Wink

Synes det ser rimelig ud i ligaen for dig, selvom det er tæt i toppen. Mon ikke i kan hægte nogle af dem af senere hen.

Banneret er jeg ikke meget for. Et banner skal IMO vise lidt om hvad bloggen handler om og det synes jeg ikke rigtig dit viser, selvom der selvølgelig står Panathinaikos. Ellers er det et flot layout. Smiley

Keep up the good work NicolasFelipe! Wink
Logged

former zoesuckins

DimitarBerbatov
Gæst
 
Sv: The Shamrocks to succes!
« Svar #62: 19 Dec 2008, 20:45 »

Hm nææ du ka da sagtens blive.. Du ska bare holde dig fra at rette andre på en så arrogant måde .. Smiley
Det er ik altid folk sidder og læser deres indlæg igennem før de poster det og man tænker tit på 100 andre ting mens man skriver.. Derfor sniger der så en fejl eller to ind i ens indlæg.. Det er ik ens betydende med at man inviterer andre til at sætte en på plads.. Wink

Men back to topic ... Nico KUTGW Peace
Logged

jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Shamrocks to succes!
« Svar #63: 19 Dec 2008, 20:55 »

hahah seriøst har intet til overs for sådan en omgang flueknepperi .. Hvis du ska lege dansklærer så har du intet at tage dig til...  Lær at læs et indlæg som helhed og ikke at Nico laver en slå fejl på tasterturet ??

Hvis du bare ville udpege en fejl i hans update er der andre og bedre måder at gøre det på end det der totalt arrogante niveau du lægger for dagen.. Det er totalt unødvendigt og ændrer ikke på det er en god update..  Peace

Slap af Berba Smiley Der er masser af sådann nogle kommentarer i blogs, og det er jo ganske normalt. Alle fra "Respekterede brugere" og "Normale brugere" skriver sådan nogle indlæg. AFC/Dasmessi er jo også ofte selv blevet rettet, da han har skrevet et ord forkert osv, og der er der jo intet blevet sagt. Det er ihvertfald mit indtryk.

TT:
God blog NF. Læser ikke alle updatsne, men skimmer dem for det meste igennem. Når jeg nu engang selv får FM09 ( Måske om 4 dage), så tror jeg at jeg vil starte en blog igen, og måske starter jeg også i Grækenland. Så må vi se hvordan det muligvis vil gå for mig der :-)
Logged

19-18!

DimitarBerbatov
Gæst
 
Sv: The Shamrocks to succes!
« Svar #64: 19 Dec 2008, 20:58 »

Slap af Berba Smiley Der er masser af sådann nogle kommentarer i blogs, og det er jo ganske normalt. Alle fra "Respekterede brugere" og "Normale brugere" skriver sådan nogle indlæg. AFC/Dasmessi er jo også ofte selv blevet rettet, da han har skrevet et ord forkert osv, og der er der jo intet blevet sagt. Det er ihvertfald mit indtryk.

TT:
God blog NF. Læser ikke alle updatsne, men skimmer dem for det meste igennem. Når jeg nu engang selv får FM09 ( Måske om 4 dage), så tror jeg at jeg vil starte en blog igen, og måske starter jeg også i Grækenland. Så må vi se hvordan det muligvis vil gå for mig der :-)

Hm til det du siger om bloggen.. Jaa den er god.. til det om mig .. ingen grund til at ødelægge en god blog .. og nu omhandler det ik at folk retter - MEN MÅDEN det foregår på .. er der andet ka du skrive på PB .. end of discussion..
Logged

jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Shamrocks to succes!
« Svar #65: 19 Dec 2008, 21:05 »

Hm til det du siger om bloggen.. Jaa den er god.. til det om mig .. ingen grund til at ødelægge en god blog .. og nu omhandler det ik at folk retter - MEN MÅDEN det foregår på .. er der andet ka du skrive på PB .. end of discussion..

Sur? End of discussion? Nope  Huh

Hvis en blog ødelægges af en sådan kommentar, så er vidst alle blogs ødelagt. Og hvorfor er det så totalt arrogant, at bare at pointerer at han har lavet en lille skønhedsfejl?
Logged

19-18!

DimitarBerbatov
Gæst
 
Sv: The Shamrocks to succes!
« Svar #66: 19 Dec 2008, 21:10 »

Nej det ødelægger bloggen at VI DISKUTERER OFF-TOPIC ting Jemil..
Jeg er ik sur synes bare vi ska tage den over PB hvis du har mere så vi ikke ødelægger NF's blog med den her diskussion.. Wink
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Shamrocks to succes!
« Svar #67: 19 Dec 2008, 22:09 »

Jeg troede det var DimitarBerbatov du rettede, var på vej ud af døren - det gik lidt stærkt med at skrive.

Sorry.. Skuffet

Der kommer update indenfor den næste halve time Smiley
Logged


Arsenal Football Club


Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Shamrocks to succes!
« Svar #68: 19 Dec 2008, 22:37 »


Halvvejs i ligaen
15 kampe spillet, 15 kampe tilbage
25.11.08-25.12.08

Nu var det Iraklis’ tur til at gæste Spiros. Det må siges at være en kamp der gjorde de grønne fans glade, hele vejen rundt på stadion. Efter 29 minutters spil, lavede Ivanschitz en flot lang aflevering til Mata, som snød forsvaret og kunne trille bolden forbi målmanden. Fem minutter senere kunne Gilberto Silva, heade Prasinoi yderligere i front. På trods af lige mange chancer på mål, endte kampen 3-0. Det sidste mål blev sat ind af straffesparksspecia listen Gabriel. Iraklis fik også lige et rødt kort klasket på resultatet.

Nu var det Xanthis tur til at blive besejret. Panathinaikos havde endnu en super kamp, styrede spillet og hvis Panathinaikos får et frispark lige udenfor feltet, så bliver det som regel omsat til mål. For Ivanschitz kan det der med frispark, så han gjorde det til 1-0 - hvilket også blev kampens slutresultat. Direkte til en anden flot spillet kamp, denne gang imod Levadeiakos. Papadopoulos kunne gøre det til 1-0 på et flot hovedstød tæt på keeperen. Gigliotti fik comeback, efter en kortere skadespause, og scorede i overtiden til 2-0. Nu havde Panathinaikos ikke tabt i 12 ligakampe i træk og havde ikke indkasseret mål i 11 i træk - dybt imponerende!

Asteras var næste modstander, den flotte statistik skulle helst fortsætte i nogle kampe endnu, men det blev desværre ikke som forventet. Kampen skred stille og roligt frem - dog uden at The Shamrocks skabte noget som helst! Efter 53 minutter, skete det som ødelagde vores smukke statistik i ligaen. Fytanidis headede bolden ind forbi en chanceløs Tzorvas. 1-0 til Asteras, og et ærgret Panathinaikos mandskab måtte se det i øjnene, at statistikken ikke kunne vare ved - de måtte bare klø på fra næste kamp af!


3-0 vs. Iraklis |1-0 vs. Xanthi | 2-0 vs. Levadeiakos | 0-1 vs. Asteras


Παναθηναϊκός

Logged


Arsenal Football Club


vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Shamrocks to succes!
« Svar #69: 20 Dec 2008, 11:00 »

Det er tæt, men jeg er sikker på du nok skal klare den, FelipE Thumbs Up
Logged

Suckins
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: The Shamrocks to succes!
« Svar #70: 20 Dec 2008, 11:03 »

Gode resultater undtagen den sidste. Med en sejr der kunne du jo havde taget 1. pladsen Skuffet
Kan se Aris og PAOK er hægtet af nu, så det er de 3 hold der altid er i toppen Smiley
Logged

former zoesuckins

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Shamrocks to succes!
« Svar #71: 20 Dec 2008, 21:07 »


Småproblemer?
Panathinaikos spiller ustabilt
01.01.09-01.02.09

Det var nu tid til at tage hul på anden halvdel af sæsonen 08/09. Panathinaikos var stadig i en skarp duel i toppen af den græske Superleague. Nu skulle de for 2. gang møde OFI fra Kreta. Efter det skuffende resultat imod Asteras, var der et krav om en sejr. Efter en halv times spil, flyttede Ivanschitz det ønske et skridt nærmere realiteten. Gabriel løb til baglinjen og slog et hårdt indlæg til Ivanschitz ved forreste stolpe som kunne rette den af ind i kassen. Det hele gik forrygende for Panathinaikos, og sejren så ud til at komme i land. Tre minutter inde i
tillægstiden, opsnappede Marcelo Mattos bolden og sendte en flot dybdeaflevering af sted imod Gigliotti. Han tog et træk mere, end målmanden forventede, og kunne sparke bolden sikkert i kassen. Flot - og sikker - sejr!

Ethnikos blev slået ud af pokalturneringens 4. runde, og nu gjaldt det 5. runde imod Iraklis. Ivanschitz har et meget anerkendt frispark, og har flere gange banket bolde direkte i kassen fra frispark. Mod Iraklis gjorde han det endnu en gang efter kort tid, 1-0! Kampen bølgede frem og tilbage, men Panathinaikos havde generelt et lille i kampen. Men efter godt 20 minutters spil, udlignede Iraklis. Det var Agritis der satte den flot i kassen. Men Panathinaikos kom tilbage i førerpositionen, da Gigliotti scorede på hovedstød efter indlæg af Nilsson, som er vikar for den skadede Gabriel. Nilsson ville dog også selv score mål! Han fik en fremragende aflevering i fødderne, som snød Iraklis’ forsvar og han stod på kanten af feltet, uden forsvarsspillere der pressede ham. Sikker scoring af den aldrende svensker. 3-1 til The Shamrocks - nu gælder de to knockoutkampe i kvartfinalen mod Levadeiakos.

Efter en superkamp mod Iraklis i pokalens 5. runde, var det tid til ligabold igen. Denne gang mod PAOK, som lå nummer 4 efter de tre store klubber. Men Panathinaikos kunne slet ikke skabe noget andet end ét forsøg indenfor målrammen. Det er ikke acceptabelt! At de så fik scoret på den, er noget helt andet. Men da der var spillet 69 minutter fik PAOK det udlignende mål, som skulle komme før eller siden. Uafgjort med ét forsøg var okay. Det blev den så heller ikke, for PAOK fik scoret sølle ét minut før tid og kunne sikre sig en sejr mod The Shamrocks.

Kampen imod Panionios viste tydeligt hvor svingende The Shamrocks spillede, for efter sejr mod Iraklis og nederlag imod PAOK, blev det til en sejr igen. Endda uden de store anstrengelser, selvom at der gik 56 minutter før at Panathinaikos scorede til 1-0, ved mål af Gilberto Silva. Den rutinerede midtbanespiller satte panden flot på bolden efter et hjørnespark. 2-0 målet var meget tilfældigt, for da Panionios spilleren
Majstorovic ville sparke en lang bold frem, ramte han Cleyton og så røg den frem mellem Panionios’ målmand og Gigliotti. Der var Gigliotti naturligvis hurtigst. Fire minutter senere kunne Melissis udbygge føringen til slutresultatet, 3-0.

Panthrakikos var næste mandskab der skulle sejres over. Det blev en forholdsvis overkommelig kamp, hvor Gilberto Silva bragede bolden i nettet efter godt 20 minutters spilletid. The Shamrocks havde godt styr på det hele, og da Panthrakikos begik frispark så var der store muligheder for Ivanschitz, hvad scoring angår. Et smukt frispark fra 30 meter, blev fyret af som et missil. Panthrakikos fik reduceret til 2-1, 12 minutter før tid, men Panathinaikos holdte ved og vandt endnu en gang.

Thrasyvoulos var næste hold i rækken, og den skulle vindes hvis Panathinaikos ikke skulle komme for langt efter Olympiakos. Det hele startede da også fint, højt pres, ingen fejlafleveringer, men da pausefløjtet var nært fik Thrasyvoulos bragt sig i front. Efter pausen blev The Shamrocks ved i samme stil, de pressede højt. Pressede tvang Thrasyvoulos til at begå straffe, som Cleyton var ansvarlig for. Det blev for Panathinaikos, desværre brændt. Thrasyvoulos fik ikke mere i denne kamp, det var Panathinaikos der prøvede at få det udlignende mål. Nico skiftede Mattos ud, og sendte Papadopoulos på banen, nu spillede Panathinaikos med Gigliotti og Papadopoulos i angrebet. Heldigvis for de grønne, fik Papadopoulos udlignet. 1-1 var et dårligt resultat når man tænker på Panathinaikos’ dominans!

Det var vintertransfervindu e, og Panathinaikos fik da også solgt fire spillere. Først fik Loukas Vyntra fri transfer. Panionios var hurtige til at få skrevet kontrakt med ham. Den 32-årige målmand, Mario Galinovic, blev også solgt - 15.000.000 fik Panathinaikos i fortjeneste. Alexandros Tziolis og Vangelis Matzios blev ligeledes solgt, til henholdsvis Standard for 18.000.000 og Hibernian for 4.250.000.

2-0 vs. OFI | 3-1 vs. Iraklis | 1-2 vs. PAOK | 3-0 vs. Panionios | 2-1 vs. Panthrakikos | 1-1 vs. Thrasyvoulos


Παναθηναϊκός

Logged


Arsenal Football Club


andersfa123
Gæst
 
Sv: The Shamrocks to succes!
« Svar #72: 20 Dec 2008, 23:07 »

Uha, super blog. Dejligt at læse sådan noget mår man ikke er så frisk, som man ville være kl. 15 Smiley

KIU! Thumbs Up
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Shamrocks to succes!
« Svar #73: 21 Dec 2008, 00:09 »

Du må lige få sparket noget stabilitet ind på holdet, det andet holder jo ikke i længden ;-) .. Ellers er jo ren klasse, det som har du leverede so far. Thumbs Up
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Shamrocks to succes!
« Svar #74: 21 Dec 2008, 03:53 »

God update, selvom man ikke heelt orker at læse alt for meget på denne tid af "Dagen" Opstemt
Men det er ihvertfald en ting der er sikkert, og det er at holdet simpelthen må være mere stabilt. For hvem i alverden er Thrasyvoulos, det hold du fik uafgjort imod? har aldrig hørt om det ihvertfald Opstemt
Ham der Andreas Ivanschitz er vist en rimelig farlig herre, eller? Jeg kan forestille mig, at der er interrese for ham fra andre klubber, så du må hellere gøre alt for at beholde ham hvis det er Wink
Ser at Gilberto Silva har scoret et par kasser i updaten. Er han ikke ved at være lidt for gammel for holdet, eller er det måske ham der står for rutinen på holdet? Og hvordan går det med Sotiris Ninis btw? Som jeg mindes, så har du ikke solgt ham og han er vidst en "Shamrock" spiller. Et stort talent på 08, så ville være spændende at høre hvordan det går for ham Opstemt
Der er dog ent lille minus med ALLE dine updates.. dog ikke noget du kan ændre på fordi problemet er nemlig, at det er enormt irritende at læse navne som Thrasyvoulos, Panthrakikos, Papadopoulos osv osv osv.. hader de der græske navne Opstemt
Men KIU Nico, det tegner til at blive en rigtig god blog, og håber du bliver hos The Shamrocks i lang tid OO
Logged

19-18!

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010