home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23338
  0 Brugere, 738 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: alliewillson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  The Shamrocks to succes!
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: The Shamrocks to succes!  (Læst 15489 gange)
Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Shamrocks to succes!
« Svar #45: 19 Dec 2008, 00:27 »

Tak for kommentaren LFC, dejlig og uddybende - det sætter jeg pris på!

Smiley
Logged


Arsenal Football Club


verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Shamrocks to succes!
« Svar #46: 19 Dec 2008, 00:28 »

Nå i min travlhed må jeg da lige smide en kommentar Thumbs Up

Rigtige gode updates, og det lader til at du har fundet ind i en god rytme med dit nye hold Smiley... Specielt er din 3-0 sejr over AEK jo bare super flot.. Sikkert noget der glæder fansene(Dumt spørgsmål Grin )

Efter at du har forklaret mig hvordan du vinkler dit sprog, så syntes jeg faktisk det er rigtig godt Smiley... HVis du bare havde skrevet en almindelig blog, hvor du i stive træk fortale om dit, hold ville jeg kalde det for levende, men med den stil du praktisere her, samtidig med at man ved det, er det rigtig rigtig godt Smiley... Stor ros Peace

Tja der er vel ik så meget kritik at give, andet end at jeg er skuffet over at slå Ergotelis Hævet Øjenbryn.. Lad det ikke gentage sig Skuffet ( Wink )
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Shamrocks to succes!
« Svar #47: 19 Dec 2008, 00:37 »

Endnu en dejlig lang kommentar, det er bare kanon. Ja, jeg er kommet i en god rytme og det overrasker mig, for FM09 + mig = aarh det tror jeg ikke lige! Fansene blev meget glade for AEK-sejren ja! Har tidligere haft store problemer med at skrive i forskellige vinklinger og blande nutid og datid sammen, men det er blevet meget bedre nu.

Tak for rosen og jeg skal nok lade være med at miste point til Ergotelis igen, det lover jeg!

Smiley
Logged


Arsenal Football Club


Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Shamrocks to succes!
« Svar #48: 19 Dec 2008, 04:44 »

Jamen det ser jo ganske fornuftigt ud. Et par uafgjorte skal man jo have i løbet af sæsonen og de vigtige kampe mod Olympiakos mangler jo stadig Wink

Ej, det ser rigtig godt ud og jeg følger skam med. Glæder mig blot til Olympiakos-kampene Smiley
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

eucalyptus
Gæst
 
Sv: The Shamrocks to succes!
« Svar #49: 19 Dec 2008, 05:28 »

Fantastisk update med et godt grafisk set up. Simpelt og enkelt Thumbs Up Peace
Held og lykke med at slå "The Red Empire"!

Wink
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Shamrocks to succes!
« Svar #50: 19 Dec 2008, 12:48 »


Eternal enemies mødes igen
En ubeskrivelig rivalisering!
22.11.08
Placeret på andenpladsen, ét point bag Olympiakos, skulle Panathinaikos møde netop Olympiakos. Det var det perfekte tidspunkt, at The Derby of Eternal Enemies skulle spilles på. For vinderen af kampen ville kommer på førstepladsen i ligaen. Olympiakos var holdet, der fik fordel af at være på hjemmebane. I deres indbyrdes opgør, betyder det meget at være på hjemmebane, for modstanderholdet bliver presset meget af hjemmeholdet fans, som synger højt og skaber en trykkende atmosfære. Klokken var 17.30 da portene til stadion blev lukket op - og de
  røde fans strømmede ind! Men Panathinaikos’ Gate 13 drenge var også rejst med. De er som regel med rundt overalt, selv hvis det er i udlandet.

 Tre timer før kampens start, blev der holdt pressemøde med Panathinaikos. Nicolas Felipe sagde følgende ”Om tre timer starter min vigtigste kamp for klubben, indtil videre. Det er en stor kamp, som bliver set af fodboldelskere landet over, og det er en styrkeprøve for os managers. Jeg ser frem til at opleve et af de største rivalopgør i Europa, som Olympiakos - Panathinaikos jo er! Det bliver en tæt kamp, for begge hold har fået en god start på ligaen - det er derfor at de er placeret som nummer 1 og 2. Vores seneste kampe viser at vi er en stor kandidat til at vinde mesterskabet, og hvis vi skal vinde mester skabet, skal vi holde ved i toppen. Det gør vi ved at slå Olympiakos i dag.”

De godt 33.000 fans der var kommet for at se fodbold, sad nu klar på deres pladser. Det var 13 grader og klokken blev 19. Kampens dommer Lazaros Polatian pustede i sin sølvfarvede fløjte, og kampen var i gang. Fra første boldbesiddelse fik Olympiakos sat et godt angreb i gang. Men da Kovacevic skulle til at afslutte, strakte linjevogteren armen ud, med flaget i hånden - offside. I det 11. minut, fik Olympiakos en chance ud af den blå luft. Belluschi burde have omsat chancen til mål, for den var stor. Men Tzorvas slog flot bolden forbi mål. Olympiakos pressede konstant på, men Panathinaikos clearede flot alle indlæggene og skuddene nuppede Tzorvas. Pause på Georgios Karaiskakis, 0-0.

 Toiletterne arbejdede på højtryk, fadølsanlæggene pumpede øl og pølserne blev ristet. Men nu var pausen slut, anden halvleg gik i gang. Det hele lignede første halvlegs gang; Olympiakos spiller bolden sikkert rundt, venter med at afslutte, eller prøve på det, til det rette øjeblik. Panathinaikos clearer bolden gang på gang, og målmand Tzorvas klarer sig flot mellem stolperne. Olympiakos fik mange store muligheder for at bringe sig i front, men chancerne blev ikke udnyttet. Det fortryder de nok efter kampen, for kampen endte 0-0. Olympiakos havde et stort overtag, nærmest hele kampen igennem, men det var som om at de ikke tog det alvorligt nok. Det skal man gøre med stærke Panathinaikos!


Olympiakos 0-0 Panathinaikos


Παναθηναϊκός

Logged


Arsenal Football Club


DimitarBerbatov
Gæst
 
Sv: The Shamrocks to succes!
« Svar #51: 19 Dec 2008, 14:23 »

Endnu en fantastisk update .. Opstemt
Synes det er en fantastisk blog at følge.. Der er et super godt sprog i den fordi det er så gennemført.. Altså det er samme stil der køres i hver eneste update bloggen igennem hvilket er vigtigt for mig.. Grafikken er enkelt og simpelt, men samtidig relevant for netop den update. Det afspejler sproget hvilket er et nice touch..

Resultatmæssigt er det da også gået okay indtil videre, men det tidlige CL-exit er lidt skuffende Wink Havde været sjovt at se hvordan du ville klare dig der.. 0-0 mod Olympiakos ude er jo et godt resultat, også er det spændende at følge om du får Panathinaikos helt på toppen af græsk fodbold igen.. Det er jo ved at være nogle år siden sidst Smiley

Sidst men ikke mindst synes jeg klubvalget er fantastisk, fordi det faktisk er første gang jeg har set folk skrive en blog om et græsk hold.. Det synes jeg er sjovt.. Altså blogs om storklubber i Spanien, Italien og England, Tyskland osv. er bare ikke noget der tiltaler mig fordi det er så almindeligt .. I hvert fald ikke når man starter med klubben.. Hvis man får kæmpet sig til manager stillingen i en storklub senere hen via resultater i mindre klubber så synes jeg det er fedt nok ..
Det er klart en af de fedeste blogs herinde pt ..
Så NF keep up the good work.. Opstemt
Logged

AFC
Gæst
 
Sv: The Shamrocks to succes!
« Svar #52: 19 Dec 2008, 14:25 »

''For vinderen af kampen ville kommer på førstepladsen i ligaen.''

Det hedder altså ''komme''
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Shamrocks to succes!
« Svar #53: 19 Dec 2008, 19:48 »

Tak for kommentaren Dimitar, mange tak! Thumbs Up

AFC, hvis du begynder på det der, så hold dig venligst udenfor bloggen. Enhver kan da trykke forkert på en knap. Dimitar går i 3.G, mon han ved at det hedder "komme"?
Logged


Arsenal Football Club


Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Shamrocks to succes!
« Svar #54: 19 Dec 2008, 20:02 »

Fanastastisk flotte updates, Nico Wink

Synd det ikke blev til mere end uafgjort mod Olympiakos, men du ser da ihvertfald ud til at slutte over dem i ligaen Smiley

Keep up the good work!
Logged

DimitarBerbatov
Gæst
 
Sv: The Shamrocks to succes!
« Svar #55: 19 Dec 2008, 20:20 »

''For vinderen af kampen ville kommer på førstepladsen i ligaen.''

Det hedder altså ''komme''

hahah seriøst har intet til overs for sådan en omgang flueknepperi .. Hvis du ska lege dansklærer så har du intet at tage dig til...  Lær at læs et indlæg som helhed og ikke at Nico laver en slå fejl på tasterturet ??

Hvis du bare ville udpege en fejl i hans update er der andre og bedre måder at gøre det på end det der totalt arrogante niveau du lægger for dagen.. Det er totalt unødvendigt og ændrer ikke på det er en god update..  Peace
« Seneste Redigering: 19 Dec 2008, 20:28 af DimitarBerbatov » Logged

AFC
Gæst
 
Sv: The Shamrocks to succes!
« Svar #56: 19 Dec 2008, 20:28 »

Relax. Jeg hjælper dig bare. Hvis du ikke vil have hjælp, så er det sku fint med mig.
Logged

DimitarBerbatov
Gæst
 
Sv: The Shamrocks to succes!
« Svar #57: 19 Dec 2008, 20:31 »

Edit fandt ud af det ik var om mig .. Men om NF's update... Men generelt er der forskellige måder at hjælpe folk på..
Hvis man laver en fejl igennem et helt indlæg tror du så det er fordi man ikke kan finde ud af dansk grammatik eller fordi man har lavet en tastefejl..? Folk vil generelt ikke rettes på den måde du gør det..

"Det hedder altså ...." - du ku ha sagt fin update men der er en lille fejl.. du har kommet til at skrive kommer istedet for komme i den og den sætning ..
Logged

AFC
Gæst
 
Sv: The Shamrocks to succes!
« Svar #58: 19 Dec 2008, 20:33 »

Det er så også rigtigt, men det havde jeg måske ikke lige tænkt over. Jeg vil jo bare hjælpe. Så er det måske også op til NicolasFelipe at sige. 'den havde jeg ikke lige set, tak'' eller noget, istedet for at sige til mig jeg skal holde mig langt væk fra bloggen her med de indlæg.
Logged

DimitarBerbatov
Gæst
 
Sv: The Shamrocks to succes!
« Svar #59: 19 Dec 2008, 20:36 »

Hm man siger ikke tak når en eller anden (i dette tilfælde dig) sætter en på plads ved at rette en på en så arrogant måde..
Ville du heller ikke selv gøre - når du retter andre er det MEGET måden det foregår på.. At du så ik har tænkt helt over det, er fair nok påpeger det bare for dig.. Peace
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010