home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 21:04:37 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 20:45:32 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
I går kl. 20:44:32 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
I går kl. 16:16:54 szukizek Blogkonkur... 15# Hjertet banker kun...
I går kl. 13:42:23 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23334
  1 Bruger, 711 Gæster Online.

Indlæg: 1132850 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: MrThes
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  The Shamrocks to succes!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: The Shamrocks to succes!  (Læst 15418 gange)
vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Sherlock to succes!
« Svar #15: 16 Dec 2008, 22:21 »

Jeg forstår ikke, hvorfor Mata altid bliver solgt fra Valencia, men godt køb!
Logged

motZ
Gæst
 
Sv: The Sherlock to succes!
« Svar #16: 16 Dec 2008, 22:23 »

Igen god update. Ser ud til at blive en god blog..
Men hvem har lavet grafikken?
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Sherlock to succes!
« Svar #17: 16 Dec 2008, 22:24 »

Tak til jer begge!

motZ: Det har jeg selv, det er nu bare et billede med en ramme, men synes det ser elegant ud. Det bliver enkel grafik hele vejen igennem..
Logged


Arsenal Football Club


Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Sherlock to succes!
« Svar #18: 17 Dec 2008, 03:22 »

Bli'r spændende at følge. Har aldrig selv prøvet at spille i den græske liga, så det kan måske bruges som inspiration. God læsning og jeg synes også grafikken er god. Enkelt er bedst - ikke for meget lir Smiley

Men prøv nu at opretholde et godt forhold til cyprioterne Wink
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

-Benja-
Gæst
 
Sv: The Shamrocks to succes!
« Svar #19: 17 Dec 2008, 09:13 »

Rigtig spændende, Nico!

Klubvalget er et anderledes valg, og det kan jeg skam godt lide, så thumps op herfra. Dine indkøb er nogle rigtige gode forstærkinger, Mata kommer til og blive en kæmpe succes for dig og forhåbentlig vinde mesterskabet hurtigst muligt. Kan godt lide at du fortæller lidt om den taktiske del, så man lige får et indblik på hvordan du vil genvinde mesterskabet. En fed detalje med at du skriver 'Nico' i stedet for bare at skrive dit fulde navn, synes du skal kendes i Grækenland som 'Nico'. Fortsæt det høje niveau og du har mig som fast læser.
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Sherlock to succes!
« Svar #20: 17 Dec 2008, 10:11 »


Preseason, anden del
Venskabskampe og forberedelse
01.-26.07.08

Nico Felipe glædede sig som et lille barn, til at se hvordan hans taktik ville virke i praksis. Første kamp mod Maccabi Netanya, viste sig som et godt eksempel på taktikkens virkning. Total dominans, højt pres, god defensiv, men så er der bare én ting. Netanya havde to chancer og dem scorede de på. Panathinaikos var selv udenom at de var så utrolig uskarpe, for de havde nok muligheder. Specielt Papadopoulos! 2-1 endte kampen i israelernes favør.

De grønne grækere skulle op imod Lech Poznan i den anden venskabskamp. En klub som også er med i kampen om at komme med til de europæiske turneringer (UEFA eller CL). Det skulle vise sig at blive en målfest. Først kom Panathinaikos foran, så reducerede Lech, så kom Panathinaikos foran igen og så reducerede Lech endnu en gang. Men seks minutter før tid scorede Panathinaikos det afgørende mål, det blev dog yderligere til 4-2 i overtiden!

Når Panathinaikos nu allerede er i Polen, kunne de lige så godt blive der. For de manglede stadigvæk to kampe mod henholdsvis Legia Warszawa og Wisla Krakow. Dog var netop de to kampe vidt forskellige! Legia-kampen var meget som den første kamp, vi spiller dem ud af banen, men er simpelthen pinligt uskarpe. Den ender 1-1. Wisla-kampen var også som den første kamp imod Netanya, dog spillede vi som Netanya. Havde to chancer på mål, scorede to mål!

Nu manglede kampen imod rumænske CFR Cluj bare. Kampen endte meget positivt for Panathinaikos, og fansene og spillerne var glade for at hive en sikker sejr i land inden CL kvalen går i gang! Kampen endte 3-0 til The Sherlock.
 
1-2 vs. Netanya | 4-2 vs. Lech | 1-1 vs. Legia | 2-0 vs. Wisla | 3-0 vs. Cluj

Der blev købt endnu en spiller, og endnu en gang kunne Felipe tydelig se hvor der var mangel på kvalitet. Denne gang var det en angriber, og der blev budt på forskellige bl.a. Djiby Fall og Martin Palermo. Men det blev David Gigliotti, den 23-årige franskmand fra St. Etienne. God afslutter, godt tempo, har koldt blod i årene og kan lave de ekstra mål der mangler! Velkommen til David. Arkadiusz Malarz er blevet solgt til Bordeaux, for 10.000.000. Handlen går først igennem 1. juli 2009.

 
Παναθηναϊκός


Logged


Arsenal Football Club


eucalyptus
Gæst
 
Sv: The Shamrocks to succes!
« Svar #21: 17 Dec 2008, 10:24 »

Endnu en fin update på din blog.

Kan i sær godt lide din handel med David Gigliotti fra St. Etienne, holder ligesom selve indkøbspolitiken åben så der indtil videre ikke har været de sædvanlige "FM-indkøb" som så mange gamere har en vane for at lave.

Glæder mig allerede til næste update fra din side Smiley Thumbs Up

Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Shamrocks to succes!
« Svar #22: 17 Dec 2008, 11:28 »

Rigtig god blog, og meget alternativt klubvalg Smiley... Mindes ik at have set en, der spiller med et græsk hold Peace...

Kan som jeg tidligere har givet udtryk for, rigtig godt lide når folk holder deres grafik/opbygning, simpel, og enkel.. Ikke for mange svinkeærner  Wink

Det må man sige du gør... Du skriver pænt, men jeg syntes til tider du har lidt det samme problem som jeg selv altid får at vide af min lærer.. Nogle gange bliver du en smule for snakkende når du skriver.. Skrift bør være mere formelt skrevet, end tale, og du skal passe på udtryk som dette

- Der skulle trænes, og der skulle ikke bare trænes. Der skulle nærstuderes, grundigt!

For når din opbygning er enkel, og din grafik er simpel, bør dit sprog afspejle dette Smiley .. Skriv i stedet i enkle og simple vendninger.. Du kunne måske have skrevet: Jeg har en forventning om at vi skal hæve intensiteten til træning, samtidig med at vi skal have nærstuderet detaljer hos modstanderen, og os selv Smiley

Men det er jo ikke en dansk stil, og hvis du mener det er sådan du skriver bedst, så må du gøre det Peace...

Glæder mig til at se hvordan Mata kommer til at gøre det Opstemt Thumbs Up...

Men god blog når alt kommer til alt Thumbs Up
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

United-styrer
Gæst
 
Sv: The Shamrocks to succes!
« Svar #23: 17 Dec 2008, 11:35 »

Det må man sige du gør... Du skriver pænt, men jeg syntes til tider du har lidt det samme problem som jeg selv altid får at vide af min lærer.. Nogle gange bliver du en smule for snakkende når du skriver.. Skrift bør være mere formelt skrevet, end tale, og du skal passe på udtryk som dette

- Der skulle trænes, og der skulle ikke bare trænes. Der skulle nærstuderes, grundigt!

For når din opbygning er enkel, og din grafik er simpel, bør dit sprog afspejle dette Smiley .. Skriv i stedet i enkle og simple vendninger.. Du kunne måske have skrevet: Jeg har en forventning om at vi skal hæve intensiteten til træning, samtidig med at vi skal have nærstuderet detaljer hos modstanderen, og os selv Smiley

Der er også forskel på at skrive skoleopgaver og at skrive blogs. Alt skriftligt materiale behøver ikke være akademisk, tværtimod er NicolasFelipes sætning i dette tilfælde langt mere spændende end dit eksempel, ikke mindst fordi det passer ind i den sproglige tone, han praktiserer.
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Shamrocks to succes!
« Svar #24: 17 Dec 2008, 11:37 »

Det var også blot min subjektive mening...

Læs: Men det er jo ikke en dansk stil, og hvis du mener det er sådan du skriver bedst, så må du gøre det

Han må selvfølgeligt helt selv om hvordan han vil skrive, men sproget fanger mig mere, hvis det er skrevet mere formelt... Det er bare sådan jeg har det Smiley..

At jeg så altid selv laver den samme fejl, er jo bare dumt crazy

Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Shamrocks to succes!
« Svar #25: 17 Dec 2008, 11:49 »

Tak for kommentarerne! Smiley

Jeg prøver også at holde det så simpelt, som muligt. Det går fint indtil videre kan jeg forstå på det hele! Det med den sætning havde jeg skrevet fordi det skal lyde som en slags historie, fra journalistens/fortællerens vinkel. Den sætning du gav som eksempel, er jo nærmere et citat. Det bruger jeg ikke, kun hvis det er som da jeg Nico beskrev den kamp, som skulle overstås hurtigt. Ja, U-S har fat i noget af det. Og så siger du også selv at jeg skal gøre det, som jeg er bedst til - det vil jeg så gøre!
Wink

Ved ikke helt hvornår næste update kommer, men det bliver med 110%'s sikkerhed idag eller imorgen ved middagstid! Tak endnu en gang, det giver lyst til at skrive.
Logged


Arsenal Football Club


verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Shamrocks to succes!
« Svar #26: 17 Dec 2008, 12:06 »

Man skal også gøre det man er bedst til Thumbs Up

Og jeg læser under alle omstændigheder med, og glæder mig til næste update Opstemt!
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Shamrocks to succes!
« Svar #27: 17 Dec 2008, 19:02 »


Starten på succesen…
… blev fiasko!
30.07.08-18.08.08

Så var der ikke mere ventetid, ikke flere weekender uden kamp og træningen blev mere seriøs. Sæsonen var lige om trapperne, og første skridt ind i sæsonen går Panathinaikos Champions League kvalifikationen i møde. Grækerne trak i sidste uge MTK Budapest FC, som første blokade. Et ikke særlig kendt, ungarsk hold. Nicolas Felipe, havde som resten af truppen og fansene, store forventninger forud for de to
kampe mod upåagtede MTK. Panathinaikos var fløjet til Budapest, for at spille den første kamp. En étmåls-sejr ville være et perfekt udgangspunkt for Nico og tropperne, når MTK skulle gæste mægtige Spiridon ”Spiros” Louis, med plads til 71.000 besøgende. Kampen endte med en étmåls-sejr, og det var MTK der fik nitten. Papadopoulos blev kampens eneste målscorer, og blev senere skadet. Nu kunne Panathinaikos flyve tilbage til den hvidklædte by, og få sovet igennem, med ro i sjælen.

MTK Budapest FC, var ankommet til Spiros. Fansene var tændte, det samme var projektørerne. Hvis Panathinaikos kunne holde uafgjort, ville de være sikre på europæisk fodbold. Enten UEFA eller Champions League, og hvis MTK blev slået ud, så var der kun Twente tilbage som sidste blokade for pengemaskinen Champions League. Kampen gik i gang, og allerede efter halvandet minuts tid, skete det der ikke måtte ske. Det 18-årige supertalent, også beskrevet som den græske Messi, Sotiris Ninis, begik straffe! Pift, buhen og råb kom imod dommer Babak Rafati, som var det surround sound. Den blev sat sikker ind bag keeper Tzorvas. Panathinaikos med 12 mand, pressede på. Men der blev fløjtet til pause, 1-0 til MTK. Lige efter pausen fortsatte The Sherlock i samme stil, og det gav gevinst da Mata scorede til 1-1 på en friløber. Men, endnu en gang fik MTK scoret, og de sidste 10 minutter af kampen var nervepirrende for de 33,836 fremmødte fans. Kampen blev fløjtet af og Panathinaikos var slået ud af kvalifikationen!

MTK Budapest 0-1 Panathinaikos | Panathinaikos 1-2 MTK Budapest

Der var 24 dage til første ligakamp, og spillerne skulle have kampe i benene, så der var lige en venskabskamp mere. Den blev beskrevet af Nicolas Felipe som ”en kamp der bare skal overstås”.  Chalkidona blev da også pryglet 6-0 af et veloplagt Panathinaikos mandskab. Ikke flere venskabskampe for denne gang! Panathinaikos skal i de første tre ligakampe møde; OFI, PAOK og Panionios.

Felipe har efter de to ikke særlig gode kampe mod MTK, besluttet sig for at lave ny taktik endnu en gang. Det blev til en 4-2-3-1, med to centrale midtbaner, én playmaker, to wings og én striker. Følgende opstilling mener Sky Sports, at Panathinaikos vil bruge:

Gigliotti

Mata             Ivanschitz             Ninis

Mattos         Silva


Ribeiro     Melissis     Goumas     Gabriel

Tzorvas


Παναθηναϊκός

Logged


Arsenal Football Club


vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Shamrocks to succes!
« Svar #28: 17 Dec 2008, 19:10 »

Kan vi få et SS af denne "Silva" selvom det nok ikke er den Silva jeg tænker på Rullende Øjne Smiley
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Shamrocks to succes!
« Svar #29: 17 Dec 2008, 19:19 »

Nej, det er nok ikke ham. Men det er Gilberto Silva, den gamle Arsenal-spiller. Wink
Logged


Arsenal Football Club


Sider: 1 [2] 3 4 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010