home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23458
  1 Bruger, 692 Gæster Online.

Nyeste Bruger: oxoberyt
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  The Villans
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 12 Udprint
Forfatter Emne: The Villans  (Læst 55761 gange)
N17
Manager

Sv: We are Tottenham, From The Lane
« Svar #105: 30 Dec 2008, 00:44 »

”We now go live” | Marts
1-1 Reading
0-1 West Brom
3-0 Birmingham

De var på vej ud af døren. Hvad faderen ikke vidste var, at Niko havde valgt at tage sin Tottenham trøje på i dag. De skulle til familiekomsammen, og Niko vidste godt, at størstedelen af familien var Arsenal fans, men han var ligeglad. Og han vidste godt, at han ville komme til at høre fra de andre, når han ankom i en Tottenham trøje. Det havde ikke været den bedste sæson for ”The Lilywhites”. Holdet lå placeret helt nede som nummer otte og var ude af alle andre turneringer, men trods de skuffende resultater, så vidste han inderste inde at han var en ”Yiddo”.

”Far, har du set at Tottenham er bagud mod Reading?” Niko havde lige kigget på text-tv, men hans far havde ikke set det. ”Nej det har jeg ikke søn, men se nu at komme, vi skulle nødigt komme forsent.” Niko løb ud til bilen, men da han satte sig ind kunne han godt se på sin far, at han var noget overrasket over hans trøjevalg. Hans far kiggede i bakspejlet og udbrød. ”Hvad laver du i den trøje?” Hans far lød en smule vred. ”Jamen far, jeg vil have den på. Jeg fik den jo af julemanden og jeg er altså Tottenham fan. Må jeg ikke have den på?” Tårene pressede sig på hos Niko. Hans mor kiggede om på bagsædet og smilede. ”Jo selvfølgelig må du det skat, men der er ikke noget med at blive ked af det, når du bliver drillet til festen, vel? Niko blev glad og rystede bare på hovedet til sin mors spørgsmål. Han kiggede på sin far i bakspejlet og han så ikke så tilfreds ud med moderens valg, men smilte bare til sin søn.

På vej til festen hørte de radio, da sporten kom på. ”Todays Headlines” blev der sagt, mens Niko sad og ventede på resultatet af Reading kampen skulle komme. ”Tottenham one - Reading one.” Niko blev trist, men der var åbenbart mere fra White Hart Lane. ”There are news from The Lane. We now go live”. Niko blev spændt. Hvad skete der nu på White Hart Lane. Var John blevet fyret?

Men John var ikke blevet fyret. I stedet kunne Tottenham præsentere en ny spiller. Den unge danske angriber Nicklas Bendtner havde underskrevet en kontrakt med Tottenham fra sommer. Niko blev overrasket, men alligevel glad. Han er jo et stort talent. ”Far, er det ikke ham fra Arsenal?” Han far kiggede i bakspejlet og nikkede. Nu havde Niko noget han kunne bruge mod Arsenal fansene til festen. Det måtte jo være fordi Nicklas Bendtner tror mere på Tottenham end Arsenal - eller hvad?

Goalgetters: Ivica Olic 28, Roman Pavlyuchenko 22, Luka Modric 9, Nuri Sahin 3, Rafael van der Vaart 2, Darren Bent 2, Ignacio Camacho 2, Ledley King 2, Daniel Sturridge 2, , Fernando Amorebieta 2, Ruud van Nistelrooy 2, Ever Banega 1, Henri Saivet 1, Gareth Bale 1, John Goosens 1, John Bostock 1, Jesús Navas 1

Player(s) bought this month:
Nicklas Bendtner ~ Arsenal ~ 33.000.000

Player(s) out with injury within this month:
Rafael van der Vaart ~ Bøjet ribben ~ 2 uger
Aaron Lennon ~ Forstuvet håndled ~ 2 uger
Gareth Bale ~ Forstrakt nakke ~ 2-3 uger
Roman Pavlyuchenko ~ Forstrukket lyske ~ 1-2 måneder
Luka Modric ~ Forstrakt nakke ~ 2-3 uger

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

JimmyGP
Manager

« Svar #106: 30 Dec 2008, 01:55 »

Resultaterne er ikke de bedste - men det er resten af bloggen til gengæld.. Smuk historie om lille Niko, der til trods for hånende familiemedlemmer vælger at tage sin Spurs-trøje på.. jeg er specielt vild med den slutbemærkingen om Bendter.. hehe funny

Men det er rigtig flot John - der er ikke så meget andet at sige end KUTGW Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

N17
Manager

« Svar #107: 30 Dec 2008, 17:53 »

Daniel for Ruud? | April
2-2 Wigan
0-1 Fulham
1-4 Arsenal
1-1 Everton

”Tottenham underpræsterer endnu engang.” Det var nedslående læsning at slå op i dagens aviser. De er efterhånden ved at være efter mig, da de ikke mener at jeg får mit Tottenham hold til at præstere på et højt nok niveau. Et eller andet sted har de jo ret, men jeg synes nu ikke at det er mig alene der står med ansvaret, synes også der er en spillertrup som har en del af ansvaret.

Jeg sad lidt i mine egne tanker, da det bankede på døren. Det var Kevin. ”John. Vi bliver nødt til rette op på det her. Det er ikke godt nok. Hvad siger du til, at vi prøver at bruge Daniel i angrebet indtil Roman er klar igen? Jeg synes ikke at Ruud har leveret varen, og vi har et stort talent i Daniel.”

Det var da værd at overveje. Vi har problemer med at få scoringer fra angrebet. Okay lige pt. spiller vi også kun med én mand i front, da vi har Roman ude, men alligevel synes jeg det er skuffende at vi ikke får flere fra den front. ”Lad os prøve det imod Fulham. Det bør kunne lade sig gøre, at vi får nogle mål fra vores angriber. Har du set dagens avis? Kevin rystede på hovedet og spurgte mig om der var noget specielt i dagens avis.

Jeg smed avisen på bordet foran ham. ”Jeg har mistet troen på vores trænerteam. Der bør ske ændringer.” Avisen havde citeret Sergio(læs Asenjo) for at have sagt dette efter vores skuffende kamp mod Wigan, hvor han var sat på bænken. Jeg opfordrede Kevin til at tage en snak med Sergio om det. Han er tættere på spillerne end mig, da han har rollen lige mellem mig og dem, mens jeg bliver nødt til at holde lidt afstand.

”Jeg skal nok prøve at snakke med ham, men jeg tvivler på at han har sagt det.” Jeg var enig med ham, men vi blev nødt til at være sikre. Vi kan ikke have vise eventuelle problemer udadtil. Det skal holdes internt, og så skal vi ikke være bange for at tage fat i hinanden. Det er vigtigt for mig!

Goalgetters: Ivica Olic 30, Roman Pavlyuchenko 22, Luka Modric 9, Nuri Sahin 4, Rafael van der Vaart 2, Darren Bent 2, Ignacio Camacho 2, Ledley King 2, Daniel Sturridge 2, , Fernando Amorebieta 2, Ruud van Nistelrooy 2, Jesús Navas 2, Ever Banega 1, Henri Saivet 1, Gareth Bale 1, John Goosens 1, John Bostock 1

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Frederik1994
Landsholdsspiller

« Svar #108: 30 Dec 2008, 20:12 »

Jeg vil hører mere, mere .... hvordan det, går med hr. sturidge!

:-)

N17
Manager

« Svar #109: 30 Dec 2008, 20:17 »

”FYRET” | Maj
0-2 Man City
0-2 Blackburn
1-4 West Ham
1-1 Newcastle

”FYRET!”

Bare rolig - bloggen er ikke ovre

TOTTENHAM HOTSPUR FC

N17
Manager

« Svar #110: 30 Dec 2008, 21:08 »

”Build the future” | Juni
2-0 Letland
47’ 1-0 Robbie Keane
94’ 2-0 Robbie Keane

”Efter en lille måned uden trænerjob lykkedes det i dag for John Petersen at få nyt job” Sådan stod der i dag på forsiden af Ekstra Bladet. Og det er korrekt. Jeg har underskrevet en kontrakt med det irske fodboldforbund, hvor jeg skal stå i spidsen for A-landsholdet.

En stor opgave, som jeg ser meget frem til. Men samtidig skal der ikke herske nogen tvivl om, at jeg går efter at få et job i en klub.

Midt i måneden kom forløsningen så, da jeg også sagde ja til et managerjob i en klub. Engelske Portsmouth blev min nye klub. Noget som tydeligvis ikke var forståeligt for medierne. I hvert fald skrev blandt andet Daily Mirror. ”Portsmouth ansætter fiasko-træner.” Men jeg vil bevise modsat! Klubben har et stærkt hold og jeg er sikker på at vi rykker op.

Mål med Irland:
- Være konkurrencedygtig i EM-kvalifikationen
- Bygge et hold for fremtiden

Stab hentet ind:
Mark O’Connor ~ U19-landstræner
Anders Storskov ~ Træner
Tom Sterobo ~ Træner
Jens Plambech ~ Træner
Eamonn Dolan ~ Træner

TOTTENHAM HOTSPUR FC

kie
Landsholdsspiller

« Svar #111: 30 Dec 2008, 21:19 »

Det er ærgeligt at du er blevet fyrret i Tottenham..

Men jeg ser frem til at se hvad du føre Irland til og Portsmouth ..

Hekd og lykke.. Smiley

Frederik1994
Landsholdsspiller

« Svar #112: 30 Dec 2008, 22:22 »

Ikke for heldigt, men så sker der da noget nyt Opstemt

Held&Lykke

:-)

SoAP
Gæst

« Svar #113: 30 Dec 2008, 23:47 »

Har lige læst bloggen igennem og må sige at den er rigtig god.

Du skriver godt og grafikken er god, hvilket gør den mere læsevenlig og man for derved lyst til at følge med. Smiley

Dog ærgeligt med resultaterne, men held og lykke i Sydengland Smiley

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #114: 31 Dec 2008, 00:02 »

Har lige læst bloggen igennem og må sige at den er rigtig god.

Du skriver godt og grafikken er god, hvilket gør den mere læsevenlig og man for derved lyst til at følge med. Smiley

Dog ærgeligt med resultaterne, men held og lykke i Sydengland Smiley

Sydengland? Huh
Irland er da ikke i Sydengland?

Vuelve la ilusión

MadzeN92
Landsholdsspiller

« Svar #115: 31 Dec 2008, 00:03 »

Sydengland? Huh
Irland er da ikke i Sydengland?
Tror han mener porthsmouth når han siger sydengland Wink

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #116: 31 Dec 2008, 00:05 »

Tror han mener porthsmouth når han siger sydengland Wink

Selvfølgelig.. Min fejl Wink

Vuelve la ilusión

SoAP
Gæst

« Svar #117: 31 Dec 2008, 00:09 »

Ja det er Pompeys jeg mener Wink

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #118: 31 Dec 2008, 01:27 »

´Velkommen til klubben med fyrede managere John Thumbs Up Rullende Øjne

Håber det går godt for dig i fremtiden, og vi vil have Irland til VM og EM guld Opstemt

19-18!

N17
Manager

Sv: Play up Pompey!
« Svar #119: 31 Dec 2008, 02:35 »

Preseason | Juli
2-0 Millwall
1-3 Getafe
0-5 Betis

Efter lidt over en måned i handlens tegn, så må jeg sige, at jeg har min trup klar til at dominere Coca-Cola Championship. Selvfølgelig vil vi slå til, hvis der byder sig en mulighed som vi bare ikke kan sige nej til, men overordnet set er vores trup klar. Et par af spillerne er hentet i min gamle klub Tottenham Hotspur.

målmænd
David James | 39 år
Asmir Begovic | 23 år

forsvar
Hermann Hreidarsson | 36 år
Sébastien Puygrenier | 28 år | Ny viceanfører
Gary Cahill | 24 år | Ny anfører
Antonio García García | 17 år

backs
Noé Pamarot | 31 år
Loïc Abenzoar | 21 år
Michael Ball | 30 år
Asier Del Horno | 29 år
Yuval Shpungin | 23 år
Nicky Hunt | 26 år

midtbane
Enzo Maresca | 30 år
Modeste M’Bami | 27 år
Sean Davis | 30 år
Arnold Mvuemba | 25 år
Papa Bouba Diop | 32 år
John Bostock | 18 år
Ignacio González | 28 år
Vincent Kompany | 24 år
Kenny Kerr | 17 år

fløje
Jermaine Pennant | 27 år
Simon Poulsen | 25 år

Wayne Routledge | 25 år
John Utaka | 28 år
Clément Grenier | 19 år

angreb
Jermain Defoe | 27 år
Peter Crouch | 29 år
Mark Tyrrell | 17 år

Dave Nugent | 25 år

» Transfer IN
Vincent Kompany ~ Man City ~ 32.000.000
Loïc Abenzoar ~ Olympique Lyonnais ~ Fri
Gary Cahill ~ Bolton ~ 80.000.000
Simon Poulsen ~ AZ ~ 6.500.000
Asier Del Horno ~ Valencia ~ 65.000.000
John Bostock ~ Tottenham ~ 26.000.000
Jermaine Pennant ~ Fri
Antonio García García ~ Tottenham ~ 8.000.000
Andrew Lawrie ~ Aberdeen ~ 300.000
Scott Clough ~ Dundee Utd ~ 200.000
Michael McNaughton ~ Falkirk ~ 260.000
Kenny Kerr ~ Inverness CT ~ 4.500.000
Clément Grenier ~ Olympique Lyonnais ~ 4.500.000
Nicky Hunt ~ Bolton ~ 13.000.000
Frank Armah ~ Hearts of Oak ~ 800.000

« Transfer OUT
Khaleem Hyland ~ Panathinaikos ~ 23.000.000
Younes Kaboul ~ Wigan ~ 67.500.000
Niko Kranjcar ~ Man Utd ~ Fri
Julio César Cáceres ~ Sunderland ~ 55.000.000
Hilário ~ Derby ~ Fri
Marc Wilson ~ Ipswich ~ 280.000
Frank Armah ~ Zulte Waregem ~ Leje

« Seneste Redigering: 31 Dec 2008, 15:51 af John Spurs » Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 12 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010