home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
05 Jul 2024, 13:17 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 619 Gæster Online.

Indlæg: 1132854 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  The Villans
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 Udprint
Forfatter Emne: The Villans  (Læst 52635 gange)
Inferno
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Play up Pompey!
« Svar #135: 02 Jan 2009, 12:48 »

Spændende læsning. Det er vildt lækkert, at du har fået gang i Mark Tyrrell og Kenny Kerr. De skal nok blive til noget!

Held og lykke med oprykningen!
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Play up Pompey!
« Svar #136: 02 Jan 2009, 20:38 »

tak for kommentaren Inferno... Og tak til alle for de indtil videre 3000 gange bloggen er læst Smiley
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

cjensen94
Gæst
 
Sv: Play up Pompey!
« Svar #137: 02 Jan 2009, 21:28 »

Ærgerligt med de fratagede point, men klø på så skal nu nok rykke op:)
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Play up Pompey!
« Svar #138: 02 Jan 2009, 21:49 »

Nedern med pointene! Skuffet

Er det muligt at man kunne få et SS af den besked med de fratagede point op, da jeg aldrig har set en sådan besked i noget FM spil før?
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Play up Pompey!
« Svar #139: 03 Jan 2009, 00:54 »


Bye Bye Pompey, Hello Villa | April/Maj/Juni
1-2 Schweiz(EM)
2-1 Georgien(EM)
0-1 @ Leeds
0-0 Wolves
3-0 Norwich
-------
1-0 Reading
2-0 @ Wigan
2-0 West Ham
1-0 @ Hull City
3-0 @ Hong Kong(VK)
0-3 @ Skotland(EM)

Efter de ti point i minus har selvtilliden været helt i bund hos drengene, men langsomt er de kommet tilbage i form. Og vi var sikre på en playoff plads, da jeg noget uforståeligt blev præsenteret for en fyreseddel pga. brok over de ville sælge en af de bærende profiler. Jeg var skuffet, men ikke mere skuffet end at jeg vidste at jeg måtte af sted til en anden klub og hente nogen af mine talenter med mig.

The Villans(Aston Villa) blev min nye klub og i den forbindelse skulle jeg selvfølgelig til Portsmouth for at finde mig et par billige talenter, som jeg selv havde været med til at føre frem. Derfor blev følgende spillere hentet ind.

Scott Clough | D C | 17 år
Michael McNaughton | GK | 17 år
Kenny Kerr | M C | 18 år
Mark Tyrrell | S | 17 år


Jeg vidste dog allerede, at det ikke blev de sidste spillere jeg ville hente fra klubben. Der skulle powershoppes, og det til billige penge. Specielt Gary Cahill og Sébastien Puygrenier er jeg meget interesseret i. Måske kan de også skaffes billigt.

Efter skiftet til Aston Villa nåede jeg fire kampe med dem. Fire sejre og jeg var glad for sæsonafslutningen.

Med Irland tabte vi skuffende til både Schweiz og Skotland, og efter nederlaget til sidstnævnte valgte jeg at trække mig fra posten.

Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bye Bye Pompey, Hello Villa
« Svar #140: 03 Jan 2009, 01:04 »

Fyret to gange... Det er sgu lidt ærgeligt.

Det bliver dog spændende at følge Aston Villa nu, og du må da kigge lidt på Defoe? Han scorede vel i nærheden af 50 mål den forhenværende sæson?
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bye Bye Pompey, Hello Villa
« Svar #141: 03 Jan 2009, 01:05 »

Lækker start du har fået dig i Villa, som skal blive spænende at følge! Ærgeligt at er stoppet som irsk landstræner.. Skuffet
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bye Bye Pompey, Hello Villa
« Svar #142: 03 Jan 2009, 01:09 »

Fyret to gange... Det er sgu lidt ærgeligt.

Det bliver dog spændende at følge Aston Villa nu, og du må da kigge lidt på Defoe? Han scorede vel i nærheden af 50 mål den forhenværende sæson?

Det var økonomien der var problemet her. Desuden lykkedes det ikke for Steve Bruce at fører Pompey op, så kan de jo lære at lade være med at fyre mig så tæt på afslutningen fordi jeg er utilfreds med, at de vil sælge for højestbydende.

Men var nok smuttet derfra alligevel, da deres økonomi lå i ruiner Smiley

Fyret to gange... Det er sgu lidt ærgeligt.

Det bliver dog spændende at følge Aston Villa nu, og du må da kigge lidt på Defoe? Han scorede vel i nærheden af 50 mål den forhenværende sæson?

Han var på 33...

Men jeg har lige hentet supertalenet Tyrrell derfra og har Darren Bent, Agbonlahor, Delfueneso(staveplade), Carew og så Tyrrell til den plads, så der tror jeg at jeg er stærkt nok dækket ind. Men der bliver hentet flere derfra. Og bød egentlig også på Defoe i tilfælde af, at jeg ikke kunne få Tyrrell. Men fik Tyrrell for 25 millioner. Billigt for et sådan talent, selvom jeg er sikker på, at jeg kunne have fået ham meget billigere, men ville ikke satse noget. Fik faktisk accepteret et bud på Defoe på 4.25 millioner kroner, så de er i knibe, hvilket også kan ses på nogle af de andre indkøb jeg kommer med i næste update Opstemt
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

enged
Gæst
 
Sv: Bye Bye Pompey, Hello Villa
« Svar #143: 03 Jan 2009, 01:38 »

Når jeg læser denne blog tænker jeg bare "fuck, jeg kommer aldrig til at skrive noget halvt så godt" også dropper jeg min idé igen Peace

Men virkelig lækker læsning du har gang i her, det må jeg sige, grafisk er det også helt i top. Jeg glæder mig til at læse mere fra din side af. Smiley
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Bye Bye Pompey, Hello Villa
« Svar #144: 03 Jan 2009, 01:41 »

Når jeg læser denne blog tænker jeg bare "fuck, jeg kommer aldrig til at skrive noget halvt så godt" også dropper jeg min idé igen Peace

Men virkelig lækker læsning du har gang i her, det må jeg sige, grafisk er det også helt i top. Jeg glæder mig til at læse mere fra din side af. Smiley

Men hvis du kunne lave det "halvt så godt", burde du lave en blog, fordi så ville det blive godt.

fordi denne blog er simpel, og med en masse dejlig læsning, i små dejlige updates. FLOT!
Logged

Inferno
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bye Bye Pompey, Hello Villa
« Svar #145: 03 Jan 2009, 01:54 »

Kunne vi få nogle ScreenShots af de skotske Youngsters? (:
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bye Bye Pompey, Hello Villa
« Svar #146: 03 Jan 2009, 02:03 »

Kunne vi få nogle ScreenShots af de skotske Youngsters? (:

Det skal jeg gøre i morgen, hvis jeg får åbnet det der. Nu har jeg jo lige fået anskaffet mig en PS3  funny
Men de skal nok komme næste gang jeg er inde i spillet Opstemt
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

kie
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bye Bye Pompey, Hello Villa
« Svar #147: 03 Jan 2009, 02:57 »

Det er ærgeligt at du nu er blevet fyret 2 gange..
Så må vi bare håbe at du kan blive ved Aston Villa i længer tid end du har gjort ved Tottenham, Pompey og Irland ..

Men held og lykke i Aston Villa herfra..  Smiley

De blog er jo bare fantastisk at læse, det er virkelig noget jeg nyder!! Smiley
Logged


cjensen94
Gæst
 
Sv: Bye Bye Pompey, Hello Villa
« Svar #148: 04 Jan 2009, 19:38 »

Syntes det er ærgerligt du ikk var i Pompey længere, da jeg tror du kunne have gjort det godt.
Men held og lykke i din nye klub(:
Logged

Frederik1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bye Bye Pompey, Hello Villa
« Svar #149: 06 Jan 2009, 14:37 »

Savner updates!
Logged

:-)

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010