home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1265 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  The Villans
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 12 Udprint
Forfatter Emne: The Villans  (Læst 54572 gange)
N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, From The Lane
« Svar #90: 28 Dec 2008, 18:53 »


Most Wanted! | November
0-1 At. Madrid(UC)
2-0 Birmingham
0-2 Arsenal
2-1 Wigan

Han trådte ind på mit kontor. ”Vi bliver nødt til at snakke lidt om min situation her i klubben, coach. Jeg er træt af at sidde på bænken. Det er endnu værre nu hvor det ikke kører for holdet. Kan vi finde en løsning på problemet?”

For at være ærlig var jeg lidt træt af at se utilfredse spillere vade ind på mit kontor, i stedet for bare at give den en ekstra skalle på træningsbanen. Men det valgte jeg ikke at sige til ham. ”Vi må se på det. Det er selvfølgelig ikke en holdbar situation for dig, at du ikke spiller, men jeg har en trup jeg stoler på, og pt. er du ikke en del af startopstillingen. I stedet vil jeg gerne se dig give en ekstra skalle på træningsbanen.”

Hvad han ikke vidste var, at jeg i øjeblikket ligger i forhandlinger med flere klubber om hans signatur, men der er jo længe endnu til transfervinduet åbner, og hans salgspris falder hver uge nu da han ikke spiller.

”Okay coach. Men jeg håber at få noget spilletid, hvis ike holdets form ændre sig. Det synes jeg du skylder mig. Jeg ofrede mig for dig ved at skifte fra en af verdens største klubber og her til, og det endda med en kæmpe lønnedgang til følge. Jeg stolede på at her var spilletid i vente.” Jeg nikkede til ham for inderste var jeg enig i, at han havde ofret sig ved at skifte til os, og at jeg dengang lovede ham spilletid, men det har jeg ikke kunne opfylde.

Han kom til Tottenham fra en af verdens største klubber og valgte at gå ned i løn for at komme til os. En flot gestus som bevis for han troede på os, men efter Nuris ankomst er han røget på bænken og det er selvfølgelig skuffende for ham. Men også for os. Det skal dog dertil siges, at det er vores unge spilleres ”skyld” at han bliver holdt ude. Trods de dårlige resultater, så har Ignacio og Nuri begge vist imponerende form.

Goalgetters: Ivica Olic 16, Roman Pavlyuchenko 8, Luka Modric 3, Darren Bent 2,, Ignacio Camacho 2, Nuri Sahin 2, Ledley King 2, Gareth Bale 1, John Goosens 1, Rafael van der Vaart 1

Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Suckins
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: We are Tottenham, From The Lane
« Svar #91: 28 Dec 2008, 18:57 »

Anderledes update. Godt med noget nyt som dette engang imellem Smiley
Realistisk samtale, som kun er godt også.
Logged

former zoesuckins

Simze
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: We are Tottenham, From The Lane
« Svar #92: 28 Dec 2008, 19:02 »

Din blog er genial:D Din måde at skrive på er genial. Selvom Tottenham ikke er mit yndlingshold gød du dem virkelige intresante;D
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, From The Lane
« Svar #93: 28 Dec 2008, 19:03 »

Kan sige så meget, at denne sæson bliver med denne slags updates - altså lidt anderledes updates end den medieform jeg kørte i første Smiley

Og tak for kommentarene... Keep 'em coming
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, From The Lane
« Svar #94: 28 Dec 2008, 19:08 »

Det ser stadig rigtigt godt ud, John men jeg savner altså nogle flere farver eller billeder.

Du skriver dog rigtigt godt og har faktisk inspireret mig til at starte med Tottenham Smiley

Kom endelig med flere updates Smiley
Logged

Frederik1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, From The Lane
« Svar #95: 28 Dec 2008, 23:29 »

Din nyeste update "most wanted"   -  hvem handler updaten om? finder ikke noget navn i updaten?

- Men ellers keep on the good work!
Logged

:-)

Asklepios
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: We are Tottenham, From The Lane
« Svar #96: 28 Dec 2008, 23:37 »

Jeg regner med det er om Rafael van der Vaart, det kunne i hvert fald godt lyde sådan.
Men flot update John, og rigtig god vending i bloggen, så det ikke kommer til at køre i den samme rille hele tiden!
« Seneste Redigering: 28 Dec 2008, 23:39 af Brandborg » Logged

Twitter
Asklepios # nbrandborg

FmFreaks # Twitter-liste

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, From The Lane
« Svar #97: 28 Dec 2008, 23:47 »

Det er helt med vilje der ikke er noget navn - det kommer i en update senere.... Smiley
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, From The Lane
« Svar #98: 28 Dec 2008, 23:49 »


Merry Christmas | December
3-1 Zürich(UC)
4-2 Fulham
0-1 Everton
2-0 Panionios(UC)
1-2 Man City
5-1 Blackburn
2-0 West Ham
2-1 Newcastle

”Far, kan jeg få Tottenhams trøje af julemanden?” var Niko første ønske til sin far, til trods for at det meste af familien holdt med et andet London hold. Hans far var noget skeptisk, men indvilligede i at skrive det på ønskelisten til julemanden. Afsted blev brevet sendt og Niko glædede sig allerede til at modtage sin Tottenham trøje.

Som julen nærmede sig blev Niko mere og mere spændt på om julemanden nu huskede hans trøje. ”Tror du julemanden har fået mit brev far, tror du?” Men faderen undlod at svare, og valgte i stedet at gå ud og kigge på aftensmaden. Hele hans familie havde jo i mange år haft sæsonkort til Emirates Stadium, og hvordan ville de reagere på, at hans søn trådte op til næste familiekomsammen i en Tottenham trøje?

Julen nærmede sig, men han valgte med vilje at droppe Tottenham trøje i håb om at Niko ville glemme det. Han havde købt sønnens gaver og priste sig lykkelig over, at Niko ikke havde snakket om Tottenham trøjen siden 8. december. Måske havde han glemt det. Det kunne man håbe, så vi ikke skulle ud i problemer med familien.

Det var et par dage før jul og hele familien var gået i seng. Men Niko kunne ikke sove. Han lå og tænkte på om han fik en Tottenham trøje. Tottenham havde på dagen slået Blackburn med 5-1 og Roman Pavlyuchenko havde scoret tre gange. Da han ikke kunne sove valgte han at gå ind til sin far. ”Far, tror du julemanden har husket mit ønske?” Hans far gned søvnen ud af øjnene. ”Hvad siger du, sønnike? Hvilket ønske?” Han lod med vilje som om, at han ikke havde hørt hvad Niko havde sagt, men han vidst jo egentlig godt hvad det omhandlede. ”Tottenham trøje far, Tottenham trøjen.”

Den dårlige samvittighed overmandede faderen. Han valgte at købe en Tottenham trøje i julegave til knægten - men han vidste det ikke ville blive godt modtaget i resten af familien.

Goalgetters: Ivica Olic 23, Roman Pavlyuchenko 15, Luka Modric 6, Rafael van der Vaart 2, Darren Bent 2, Ignacio Camacho 2, Nuri Sahin 2, Ledley King 2, Gareth Bale 1, John Goosens 1, Fernando Amorebieta 1

Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, From The Lane
« Svar #99: 28 Dec 2008, 23:55 »

En herlig knægt, ham Niko.

Igen en anderledes update, som jeg nød at læse Smiley Håber dog at det kommer en mere i nat, hvor resultaterne og vintertransferne er i højsædet? Ellers så det stadigvæk klasse, det du leverer Spurs!
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, From The Lane
« Svar #100: 29 Dec 2008, 00:01 »

En herlig knægt, ham Niko.

Igen en anderledes update, som jeg nød at læse Smiley Håber dog at det kommer en mere i nat, hvor resultaterne og vintertransferne er i højsædet? Ellers så det stadigvæk klasse, det du leverer Spurs!

Må indrømme, at det bliver sådan her resten af sæsonen, men der skal nok komme hvem der er købt samt resultaterne, men de kommer til at stå som her - og indkøbene i bunden...

Hvem ved hvem Niko er Peace
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, From The Lane
« Svar #101: 29 Dec 2008, 13:46 »


Happy New Year | Januar
3-0 Millwall
2-2 Aston Villa
2-2 Portsmouth
1-0 Bolton
6-1 Brighton
0-0 Chelsea

”HAPPY NEW YEAR” råbte alle omkring mig, men jeg kunne ikke glæde mig så meget over det. I stedet stod jeg og tænkte på vores UEFA Cup knockoutrunde, hvor vi for et par dage siden havde trukket franske Olympique Lyonnais. En svær modstander, men bestemt ikke umulig.

Jeg ved ikke hvordan jeg stod og så ud, men i hvert fald blev de andre lidt nervøse. ”Hey John, hvad er der galt?” spurgt Kevin(red. Bond) mig. Jeg hørte det ikke tydeligt, men jeg kiggede tilbage på ham. ”Øhh ikke noget. Hvorfor?” prøvede jeg at forsvare mig med. Der var jo ikke noget galt, jeg tænkte bare lidt frem på vores næste opgaver.

”Kom nu med herover og være med til at fejre det er nytår.” Jeg blev tilbudt et glas champagne og tog godt imod det. Det blev drukket, men derefter skulle jeg ikke have mere. Jeg kiggede rundt og så blandt andet Rafael stå med flere øl omkring sig, men han virkede ikke beruset. Han så på mig og begyndte at gå over mod mig. ”Det er fanme godt, at du overtalte mig til at give en ekstra skalle på banen coach.” Jeg kiggede overrasket på ham. ”Det er rart at være en del af holdet igen, og jeg synes jeg har leveret en god indsats. Men godt nytår coach. Jeg er sikker på, at 2010 bliver endnu bedre for Tottenham.”

Jeg kunne kun håbe. Det havde ikke været den bedste 2009 for mit vedkommende, i hvert fald ikke i trænersammenhæng. Jeg havde sagt ja til at være landstræner for Polen, mit andet hjemland, men valgte at sige op før jeg nåede en kamp, da jeg følte det tog for meget fra min indsats med Tottenham. Det havde jeg det dårligt med, men jeg tror det var det bedste for både Polen og Tottenham.

Jeg besluttede mig for, at der ikke var grund til at spekulere mere i fortiden og vente med at bruge tid på fremtiden. ”GODT NYTÅR” råbte jeg ud i lokalet.

Goalgetters: Ivica Olic 24, Roman Pavlyuchenko 19, Luka Modric 7, Nuri Sahin 3, Rafael van der Vaart 2, Darren Bent 2, Ignacio Camacho 2, Ledley King 2, Daniel Sturridge 2, Ruud van Nistelrooy 1, Ever Banega 1, Henri Saivet 1, Gareth Bale 1, John Goosens 1, Fernando Amorebieta 1, John Bostock 1, Jesús Navas 1

Player(s) bought this month:
Ruud van Nistelrooy ~ Real Madrid ~ 19.000.000
Stephen Ireland ~ Man City ~ 23.000.000
Miguel Ángel Castro ~ Getafe ~ Fri pr. 1. juli
Martín Montoya ~ FC Barcelona ~ 3.250.000
Antonio García García ~ Sevilla ~ 7.000.000


Player(s) sold  this month:
Alan Hutton ~ Paris SG ~ 31.000.000
Adel Taarabt ~ Birmingham ~ 14.000.000
Hossam Ghaly ~ Den Bosch ~ Fri
Darren Bent ~ Aston Villa ~ 97.500.000


Player(s) out with injury within this month:
Aaron Lennon ~ Brækket kæbe ~ 2 uger
Ever Banega ~ Forstrukket nakke ~ 2-3 uger

Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: We are Tottenham, From The Lane
« Svar #102: 29 Dec 2008, 14:26 »

Fede updates, og gode indkøb Smiley kæmp  videre! KIU Thumbs Up
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, From The Lane
« Svar #103: 29 Dec 2008, 17:35 »


”Welcome back Ruud” | Februar
2-3 Man Utd
1-1 Liverpool
0-1 West Ham(FA)
0-1 Lyon(UC)
1-1 Sunderland
2-2 Lyon(UC)
3-0 Preston

Overalt hang der bannere der viste, at Manchester Uniteds fans ikke havde glemt deres tidligere topscorer på ”Theatre of Dreams”. Men der herskede dog ingen tvivl om, at denne hyldest kun gjaldt før og muligvis efter kampen, men ikke under kampen.

”Det er fanme underligt det her.” Ruud kom gående lige imod mig. Han vidste han skulle starte inde, men det var ikke tit, at han var gået ind i gæsternes omklædningsrum når han ankom til Old Trafford. Men i dag var det anderledes, i dag skulle han ind i gæsternes omklædningsrum for at iklæde sig en hvid trøje i stedet for den røde, som han flere gange havde iklædt sig og hvor det var blevet til hele 95 scoringer i 150 kampe. Et imponerende snit for den flyvende hollænder.

Efter nitten minutter kom hjemmeholdet i front til stor jubel for hjemmepublikummet, men deres glæde varede kun kort, da vores russiske bomber Roman Pavlyuchenko fik udlignet få minutter senere på oplæg af Ruud. Der var stor jubel på vores hold, men Ruud valgte stille og roligt at gå tilbage mod midten. Der var stadig for store følelser for de rødklædte til, at han kunne juble hæmningsløst, men det var okay. Bare han leverede varen for os.

På vej til pausen kom Ruud hen til mig. ”John, jeg har kun kræfter til et kvarter mere i anden halvleg, så må du tage mig ud." Jeg nikkede til ham. Det var alligevel min plan, da jeg håbede at Ivica kunne løbe fra United forsvaret i anden halvleg. Tolv minutter inde i anden halvleg var Rooney på pletten og sendte de røde djævle tilbage i front. Herefter foretog jeg udskiftningen. Ruud gik ud til stående applaus fra sin tidligere hjemmebane. En flot gestus til en stor spiller.

Fra bænken kunne Ruud se en lige kamp, men som blev afgjort, da Rooney med ti minutter igen slap igennem og sikkert sendte bolden forbi Asenjo. Det hjalp derfor heller ikke meget, da Roman i overtiden fik reduceret til 3-2, men vi leverede en indsats som vi godt kan være bekendt.

Goalgetters: Ivica Olic 26, Roman Pavlyuchenko 22, Luka Modric 9, Nuri Sahin 3, Rafael van der Vaart 2, Darren Bent 2, Ignacio Camacho 2, Ledley King 2, Daniel Sturridge 2, , Fernando Amorebieta 2, Ruud van Nistelrooy 1, Ever Banega 1, Henri Saivet 1, Gareth Bale 1, John Goosens 1, John Bostock 1, Jesús Navas 1

Player(s) out with injury within this month:
Rafael van der Vaart ~ Bøjet ribben ~ 2 uger
Aaron Lennon ~ Forstuvet håndled ~ 2 uger
Gareth Bale ~ Forstrakt nakke ~ 2-3 uger
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Frederik1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, From The Lane
« Svar #104: 29 Dec 2008, 18:26 »

Fin update!

- Ville gerne havde haft mere at vide omkring dine indkøb og salg af spillere, altså tanker osv ..

Men forsæt endelig!
Logged

:-)

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010