home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23458
  0 Brugere, 936 Gæster Online.

Nyeste Bruger: oxoberyt
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  The Villans
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 12 Udprint
Forfatter Emne: The Villans  (Læst 55820 gange)
Mathié
Landsholdsspiller

Sv: We are Tottenham, From The Lane
« Svar #75: 25 Dec 2008, 23:50 »

Jeg synes det er lækkert, det her. Du har et lækkert sprog, grafikken er simpel, og som BB også siger, så er nyhedssektionen super!

Det skærer dybt ind i mit Arsenal-hjerte at sige det, men jeg håber at du kan tage titlen i år, da jeg synes du har fortjent det.

...og så håber jeg at du kan fortsætte med at klaske The Hammers. Thumbs Up

N17
Manager

« Svar #76: 25 Dec 2008, 23:54 »

Mesterskabet bliver nok svært at nå i denne sæson, men der kommer en update om slutningen her lige om lidt Smiley

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

kie
Landsholdsspiller

« Svar #77: 26 Dec 2008, 00:08 »

Jeg har fulgt denne blog, men jeg har bare ikke fået smidt nogle kommetar over den, men det ville jeg så gøre nu...

Jeg syntes du skriver rigtig godt og at dine billeder er gode..

Alt i alt i rigtig god blog du har fået lavt.. Smiley

N17
Manager

« Svar #78: 26 Dec 2008, 01:09 »

”Europe here we come” | April/Maj | Premier League
1-5 Newcastle
4-5 Dortmund(UC)
3-1 M’Boro
0-1 Dortmund(UC)
1-2 Man City
4-0 West Brom
3-1 Bolton
2-0 Fulham
0-1 Arsenal
3-3 Everton
Flot fodboldspil er ikke altid nok. Det har vi måtte sande i disse måneder, hvor vi har leveret en god gang fodbold, men hvor skarpheden indimellem har manglet, selvom det er blevet til masser af mål. Set tilbage på disse to måneder kan specielt kampene mod Dortmund skuffe. Foran 4-1 på Signal Iduna Park formåede vi alligevel at tabe til Dortmund. Skal vi se nøgternt på det, så kan meget af skylden tilskrives en umådeligt ringe Gomes i målet, som i den og mod Arsenal, kostede sejren. Den eneste grund til han spillede var fordi at Sergio Asenjo var afsted med det spanske U19 landshold.

Efter sæsonen så det ud til at vi skuffet måtte tage til takke med en plads lige uden for europæisk fodbold, men da Liverpool formåede at vinde Champions League kom vi alligevel i spil, og er derfor klar til næste års UEFA Cup. Vigtigt i bestræbelserne på at sikre sig de fornødne forstærkninger i det kommende transfervindue.

Set over hele sæsonen er jeg som sådan tilfreds, men desværre spiller vi for mange kampe uafgjort, hvilket der givet skal rettes op på til næste sæson, hvis vi skal formå at presse os ind i top fire og Champions League deltagelse, som uden tvivl er målet.
Goalgetters: Darren Bent 21, Roman Pavlyuchenko 20, Luka Modric 10, Miguel Veloso 7, Giovani dos Santos 4, Eugene Seleznyov 4, Tom Huddlestone 4, Alexis Sánchez 3, Rafael van der Vaart 2, Kevin-Prince Boateng 1, David Bentley 1, John Bostock 1, Ledley King 1, Gareth Bale 1, Aaron Lennon 1

Assists: Luka Modric 16, Aaron Lennon 11, Roman Pavlyuchenko 10, Darren Bent 7, Rafael van der Vaart 7, Alexis Sánchez 4, Gareth Bale 4, Vedran Corluka 3, Sergio Asenjo 2, Alan Hutton 2, David Bentley 2, Chris Gunter 2, Miguel Veloso 2, Kevin-Prince Boateng 1, Giovani dos Santos 1, Ledley King 1

TOTTENHAM HOTSPUR FC

MoneyGang
Førsteholdsspiller

« Svar #79: 26 Dec 2008, 01:29 »

John, gode updates du har dig her, flot og simpel grafik.
dit layout er rigtig godt, idet at det er nemt at finde rundt i, og ikke alle mulige forskelige farver, du kører den rent hjem.
så syntes  jeg også det er rart at se at du formår at scorer så mange mål i Premier League, med alle de hold jeg har spillet med derfra, er det højeste jeg har scoret 2 mål. (Man utd, Arsenal). Ved ikke hvorfor, men i den spanske, tror jeg ikke jeg har spillet en kamp uden at ha scoret under 2 mål, men nok om det.
Du har lige fået en læser til din blog mere Opstemt
KUTGW spurs

N17
Manager

« Svar #80: 26 Dec 2008, 21:32 »

Preseason | Juni/Juli
3-0 Leyton Orient
5-0 Ventspils(UC)
5-0 Académica
5-0 Ventspils(UC)
4-0 Aberdeen

» IN
Nuri Sahin(M VC) ~ Dortmund ~ 0 mio.
Daniel Sturridge(S) ~ Man City ~ 0 mio.
Anthony Mounier(AM L) ~ Lyon ~ 0 mio.
Ivica Olic(AM L, S) ~ HSV ~ 0 mio.
Ever Banega(DM, M C) ~ Valencia ~ 44 mio.
Ignacio Camacho(DM, M C) ~ At. Madrid ~ 90 mio.
Fernando Amorebieta(D C) ~ Ath. Bilbao ~ 122 mio.
Carlos Kameni(GK) ~ Espanyol ~ 37 mio.
Onyekachi Apam(D LRC, W RL) ~ OGC Nice ~ 107 mio.
Jesús Navas(AM RC) ~ Sevilla ~ 130 mio.

« OUT
Eugene Seleznyov(A C) ~  Feyenoord ~  17 mio.
Kieran McKenna(D R, M RC) ~  Queen Of The South ~ 0 mio.
Matthew Wells(M C) ~  Falkirk ~  0 mio.
Gomes(GK) ~  Valencia ~  35 mio.
Miguel Veloso(DM, M C) ~  AS Roma ~  250 mio.
Tom Huddlestone(DM, M C) ~  Newcastle ~  80 mio.
David Bentley(AM R) ~  Chelsea ~  132 mio.
Alexis Sánchez(AM LR, A C) ~  Villarreal ~  250 mio.
Dorian Dervite(D C) ~  Sheff Utd ~  Leje

Der har været gang i transfervinduet i før den nye sæson. Vi har hentet og vi har solgt spillere i massevis. Men jeg er ikke i tvivl om, at vi er kommet styrket ud af transfervinduet forud for den nye sæson. Det kan nævnes, at det, trods stor interesse, er lykkedes os at holde fast på en klassespiller som Luka Modric. Om end interessen for ham stadig er stor, og det kan blive svært at holde fast i fremtiden.

Vi lagde ud med at hente fire nye spillere ind på fri transfer. Nuri Sahin, vidunderdrengen fra Dortmund, skal ind og sætte sit præg på den nye midtbane, hvor han sammen med et andet nyindkøb, Ignacio Camacho, skal være de nye styrmænd. Dog må de nok forvente, at der også bliver et vidst antal kampe til den hollandske playmaker Rafael van der Vaart.

Ever Banega blev hentet ind fra Valencia, som i første omgang forlangte næsten 250 millioner kroner for argentineren, som dog i sidste ende skiftede til White Hart Lane for små 45 millioner kroner. Noget af et afslag, men formentlig et indkøb som efter sæsonen kan fortolkes som spild af penge, da vi herefter skrev kontrakt med den tidligere omtalte Ignacio Camacho.

Der blev hentet flere spillere i Spanien forud for denne sæson. Fernando Amorebieta var næste mand til at skifte til White Hart Lane. Den spanske midterforsvarer forventes at være fast mand, så den kroatiske stjernespiller Vedran Corluka kan komme ud på backen, hvor han er stærkest. Den kroatiske spiller er desværre blevet langtidsskadet og forventes først tilbage igen om seks måneder.

Den stærke Espanyol keeper Carlos Kameni kunne også præsenteres. Der blev underskrevet en kontrakt med ham straks efter handel med Gomes til Valencia var gået igennem. Den 25 årige målmand må dog indstille sig på, at han kun er andet valg efter den stærkt spillende Sergio Asenjo, som dog var væk et par gange i sidste sæson, og det må forventes at ske igen, men denne gang er vi stærkere dækket ind.

Sidste mand der blev hentet i Spanien var den teknisk stærke kantspiller Jesús Navas som blev hentet ind fra Sevilla, hvor han var en publikumsyndling. Det er det samme man håber sker her i Tottenham, hvor han kommer til at kæmpe med den engelske landsholdsspiller Aaron Lennon om spilletiden. I de første kampe har Aaron Lennon dog leveret et godt indtryk, mens nyindkøbte Jesús Navas har været skadet og ikke fået noget spilletid.

Tre spillere mere blev hentet ind. Og trods de ikke får så meget omtale her, så er det spillere der er store forventninger til. De to i fremtiden, mens den sidste forventes at kæmpe om en startplads allerede i år. Daniel Sturridge og Anthony Mounier er de to som fremtiden bygges på, men især den førstnævnte kan forvente at få sin del af kampene i år, selvom også sidste sæsons topscore Darren Bent er placeret på bænken til fordel for Ivica Olic og Roman Pavlyuchenko.

Sidste spiller er den nigerianske allround forsvarsspiller Onyekachi Apam der er hentet i fransk fodbold. Den teknisk stærke forsvarsspiller må dog forventes at sidde på bænken ofte, da Gareth Bale og Vedran Corluka formentlig bliver de to spillere som oftest vælges først. Men da Vedran Corluka, som tidligere skrevet, er ude i op til seks måneder, så kan han i det første halve år forsøge at vinde pladsen fra kroaten.

Med så mange indkøb er der naturligvis også nogen som har forladt klubben. Den første mand som forlod klubben var angriber Eugene Seleznyov som skiftede til hollandske Feyenoord. Ukraineren var ikke spået meget spilletid da han skiftet, hvilket han var indforstået med, men alligevel var det ikke det han ville, så da Feyenoord stod klar blev der hurtigt lavet en aftale.

Den brasilianske keeper Gomes forlod også klubben tidligt i transfervinduet. Målmanden blev solgt for omkring 35 millioner efter en sæson, hvor man ikke kan sige at han satte mange fødder rigtigt. Han blev, som tidligere nævnt, byttet ud med Espanyol keeperen Carlos Kameni. Mere overraskende var det, at vi valgte at sælge midtbanespilleren Tom Huddlestone. Måske ikke efter de nye indkøb er offentliggjort, men hvis man ser på sidste sæson, så var han om nogen manden der bandt midtbanen sammen. Han blev solgt til Newcastle.

En spiller som skuffede i sidste sæson var David Bentley. Nyindkøbet formåede ikke at presse Aaron Lennon i kampen om pladsen, og måtte derfor ofte tage plads på tribunen. Det er en spiller af den kaliber naturligvis ikke tilfreds med, så da Chelsea kom på banen var der ikke meget tvivl. Han kan derfor kalde sig Chelsea spiller nu.

Når man snakker om at skuffe, så er der ingen tvivl om at både Miguel Veloso og Alexis Sánchez kan tages med her. Begge to var der store forventninger til, men begge formåede også at skuffe i stor stil. Derfor valgte Tottenham at skille sig af med begge to, da man fik tilbudt en god pris. Den portugisiske midtbanespiller Miguel Veloso blev solgt til italienske AS Roma, som betalte hele 250 millioner kroner for den defensive midtbanespiller. Alexis Sánchez blev solgt for det samme beløb, men han skal i stedet boltre sig i spansk fodbold, hvor den gule ubåd har hentet ham ind.

Tiltrods for de mange udskiftninger, så har preseason været fin. Store sejre og ingen mål lukket ind. Det kan man kun være tilfreds med. Vi er videre til 1. runde  af UEFA Cuppen efter en samlet 10-0 sejr over Ventspils. Blandt andet på fire scoringer af russiske Roman Pavlyuchenko.

TOTTENHAM HOTSPUR FC

kie
Landsholdsspiller

« Svar #81: 26 Dec 2008, 21:50 »

Man må sige at du har fået handlet i dette transfervindue...

Det er  nogle gode indkøb du har gjort dig, glæder mig til at høre mere.. Smiley
« Seneste Redigering: 29 Dec 2008, 21:55 af kie » Logged

Suckins
Førsteholdsspiller

« Svar #82: 26 Dec 2008, 21:57 »

Utrolig update John Spurs!
Meget højt niveau du holder i bloggen. Dejligt du updater tit Smiley

Kan godt lide dit enkle layout Smiley

former zoesuckins

Jonem
Førsteholdsspiller

« Svar #83: 26 Dec 2008, 22:07 »

Rigtig godt skrevet har selv lige kastet mig ud som manager for spurs

Min nye blog om Gateshead FC

Min gamle blog om Man City

"Er det bare nfls lækreste fødder eller hva?" - Citat af bobba under super bowl da Holmes laver touchdown.

N17
Manager

« Svar #84: 27 Dec 2008, 01:27 »

”Congratulations lads, we’re at the groupstage, good work!” | August
2-0 Rapid Wien(UC)
1-0 Aston Villa
1-0 Portsmouth
2-1 Rapid Wien(UC)
2-0 Bolton

Efter gode tider kommer ofte dårlige tider. Men det tænker vi ikke på nu. Alt kører som det skal, og vi nyder at hver dag lige nu. Der har dog været skår i glæden med et par af de skader der har ramt os. Men det er efterhånden ved at gå over, og man må jo sige, at de andre spillere gør det godt i deres fravær, så det har ikke været slemt.

”Its showtime” var min første tanke, da jeg gik ind på et fyldt White Hart Lane til første kamp i 1. runde af UEFA Cuppen, hvor vi skulle gå efter en plads i gruppespillet. Stemningen var elektrisk, men jeg følte mig ikke i tvivl om, at vi nok skulle vinde denne kamp. Det startede også fint i kampen, da flot kombinationsspil flød frem mod Rapids mål. Det var derfor mere end fortjent, da Ivica Olic efter toogtyve minutter sendte os i front.

”Han fortjener det efter sit hårde arbejde” var min kommentar til Kevin Bond som sad ved min side. Han nikkede tilbage. Der var ingen tvivl om, at Ivica har arbejdet hårdt siden han skrev kontrakt med os. Fra flere sider var der røster fremme om, at han uden tvivl ville falde igennem i engelsk fodbold, men det har han, ligesom Modric, gjort til skamme. De kroater er ikke bare sådan at slå ud.

Vi vandt kampen på White Hart Lane med 2-0 efter Roman Pavlyuchenko i anden halvleg lukkede den første kamp.

Inden returkampen var der arbejdet hårdt i kulisserne hos os. Vi gjorde alt for at beholde Luka, men det var svært og han ville egentlig gerne prøve kræfter med en større klub. Jeg hev ham ind på mit kontor dagen før vi tog af sted.

”Luka, du er en ekstremt vigtig spiller og rollemodel her i Tottenham. Du er et forbillede for flere af de unge spillere, men jeg forstår dig. Jeg forstår din lyst til at vinde trofæer, men det er hvad jeg vil gøre Tottenham til, og du skal hjælpe mig” Jeg kiggede over på ham. Han så stadig ikke tilfreds ud, men han nikkede trods alt tilbage til mig. ”Jeg bliver kun hvis vi kommer i gruppespillet. Ellers må du love at sælge mig. Er det en aftale?” Jeg overvejede mit svar, men endte med at indvillige i det. Jeg ville jo gerne have ham uanset om vi kom i gruppespillet, men jeg forventer vi kommer til at spille der, så jeg var ikke i tvivl.

Med det på plads var det tilbage til forberedelserne til udekampen i Wien. Der er kun tyve timer til afgang og jeg skulle have det hele klar. Vi skulle være helt klar til at sikre os pladsen i UEFA Cup gruppespillet, hvor vi hører hjemme, intet skulle være overladt til tilfældigheder.

Men ændringer sker deresværre hele tiden i fodbold. På dagen for vores vigtige kamp mod Rapid Wien måtte vi sande, at den skade Aaron Lennon fik mod Portsmouth desværre ikke var helet nok til, at han kunne spille mod Rapid. Det betød at Giovani dos Santos fik chancen, selvom han formentlig var meget tæt på et salg til Udinese med en værdi af 117.500.000 kroner.

I omklædningsrummet før kampen var der en sitrende spænding at mærke. Jeg tog ordet. ”Det er nu drenge. Det er nu I skal tage fat i jeres sidemand og blive enige om, at der skal gives 120% i dag, så vi kommer til at spille i UEFA Cuppen i år. Det er vigtigt for jer, mig, klubben og ikke mindst vores fans. Kom så gutter. Er vi klar?” Et brøl mødte mig. Jeg kunne mærke de var klar, så jeg gik selvsikkert ind på Gerhard-Hanappi-Stadion. Et noget mindre stadion end vi er vant til, men disse steder skal vi også vinde.

Ligesom i første kamp var det Ivica Olic der åbnede målscoringen, da han med en solopræstation efter ni minutter sendte os i front med samlet 3-0. Han søgte straks ud på trænerbænken, hvor han hev fat i mig. ”Det er for dig coach, du tror på mig” viste han i jublen. Det er der ingen tvivl om jeg gør, og derfor er jeg også ekstra glad for, at han selv har lukket munden på sine kritikkere.

Pausen var præget af en god stemning, da vi jo som bekendt var foran med 3-0. Der skulle dog ikke gå længe af anden halvleg inden Rapids Branko Boskovic fik udlignet, men i overtiden lykkedes det for Roman Pavlyuchenko at få scoret sejrsmålet til 2-1 og sende os i gruppespillet.

”Congratulations lads, We’re at the groupstage, good work”

Goalgetters: Ivica Olic 7, Roman Pavlyuchenko 6, Ignacio Camacho 1, Nuri Sahin 1, Gareth Bale 1, Ledley King 1, Rafael van der Vaart 1

Player(s) sold this month:
Giovani dos Santos ~ Udinese ~ 117.500.000

First eleven(4-4-2): Sergio Asenjo - Onyekachi Apam, Ledley King, Fernando Amorebieta, Gareth Bale - Aaron Lennon, Ignacio Camacho, Nuri Sahin, Luka Modric - Roman Pavlyuchenko, Ivica Olic
Bench: Carlos Kameni, Vedran Corluka, Rafael van der Vaart, Ever Banega, Daniel Sturridge, Darren Bent, Jesús Navas

TOTTENHAM HOTSPUR FC

N17
Manager

« Svar #85: 27 Dec 2008, 13:29 »

BLACK OUT! | September
0-1 Chelsea
1-0 At. Madrid(UC)
1-5 Liverpool
1-2 Wigan(CC)
1-1 Man Utd
3-0 Zürich(UC)

Hans skrig nåede helt ud på bagerste række. Han var skadet. Ude af kampen. Et hårdt slag for os i en tæt kamp mod Chelsea. Modric har været en af vores stærkeste spillere i starten, men nu må vi undvære ham efter en grim tackling i slutningen af første halvleg. Det betød meget for vores spil, at vi måtte sende Ivica på kanten, mens Bent måtte ind i front. At Frank Lampard så scorede kampens eneste mål fem minutter efter kampen gjorde det kun værre. Vores første nederlag i sæsonen, og første gang vi ikke scorede i en kamp.

På utroligste vis formåede vores fysioterapeuter at få gjort Luka klar til vores UEFA Cup kamp mod At. Madrid. Det var vigtigt. Men jeg var dog lidt forundret over den vigtighed som Nuri har vist sig at have for holdet. Mod Chelsea var han væk, og van der Vaart havde meget svært ved at dække ind for ham. Derfor valgte jeg at sætte John Goosens i spil. Han startede på venstreback, mens Bale blev rykket en tand op for at skubbe Luka ind på midten. Det viste sig at være en god disposition, da John blev matchvinder på en frisparksscoring kort inde i anden halvleg.

At vi er ramt af skader for tiden blev igen vist, da vi på Anfield Road blev smadret af hjemmeholdet, som vandt imponerende 5-1. Her må vi bare tage hatten af for et hold, som på  dagen var en klasse bedre end os, selvom vi sad på de sidste tyve minutter af første halvleg og de første ti af anden. Det er bare ikke nok, når skarpheden mangler, og den samtidig er tilstede i overflod hos modstanderne. Det tydede her på en meget sort september.

Ikke nok med de mange skader der gør deres, så har manglende tro på egne evner også ramt holdet i denne sorte september. På trods af et føringsmål efter fire minutter, så var troen på sejr ikke tilstede i Carling Cup kampen mod Wigan. Uanset hvor meget jeg råbte fra sidelinjen, så virkede spillerne på banen som en flok kyllinger der rendt rundt uden hovedet. Det var en skuffelse at se på, og endnu engang måtte vi forlade banen som tabere. Det her går over i historien som vores værste måned i min Tottenham karriere.

I denne måneds slutning kunne Man Utd kampen være et lille plaster på et åbent blødende sår, hvis vi kunne formå at tage point fra storklubben. Forud for kampen var der en glædelig nyhed til klubbens fans. Skaderne var ophørt, og vi var tilbage i den startformation(om end Kameni og Corluka havde kæmpet sig i startopstillingen) som gav os så mange sejre i starten af sæsonen. Men om det var nok var der mange der betvivlede efter den mangel på selvtillid som holdet har udvist de seneste par kampe. Den omtalte mangel på selvtillid kunne bedst vises ved en situation omkring den halve time, da Luka var fri på kanten af feltet, men upresset fik driblet bolden udover baglinjen.

En forløsning på det krampagtige spil kunne meget vel være, da Roman seks minutter inde i anden halvleg sendte os i front på sit første Premier League mål i denne sæson. Det endte desværre ikke med sejr, da vores tidligere lejesvend Frazier Campbell med fire minutter tilbage af kampen sendte en udligning i nettet bag en ellers godt spillende Kameni.

Et meget lille plaster blev dog sat på det åbne sår, da vi på månedens sidste dag tog til Zürich og besejrede hjemmeholdet med 4-0 efter blandt andet tre scoringer af Ivica. Det gør at vi kan tro lidt på en bedre oktober, men ændre ikke på, at den bedste måde at beskrive september på må være ved at sige BLACK OUT, men til vores fordel så kan det umuligt fortsætte i oktober.

Goalgetters: Ivica Olic 11, Roman Pavlyuchenko 7, Luka Modric 1, John Goosens 1, Ignacio Camacho 1, Nuri Sahin 1, Gareth Bale 1, Ledley King 1, Rafael van der Vaart 1

Player(s) out with injuries this month:
Luka Modric ~ Chelsea
Nuri Sahin ~ Chelsea, At. Madrid, Liverpool, Wigan
Aaron Lennon ~ Chelsea, At. Madrid, Liverpool
Roman Pavlyuchenko ~ Liverpool

TOTTENHAM HOTSPUR FC

adam93
Reserveholdsspiller

« Svar #86: 27 Dec 2008, 13:42 »

Som sagt tidligere, utrolig højt niveau!

Rigtig godt skriftligt, og selvom du skriver lange updates, formår du at holde det simpelt!

KIU!

Tjek min blog om LLM-holdet Catanzaro FC:

Catanzaro - en klub uden historie

JimmyGP
Manager

« Svar #87: 27 Dec 2008, 16:42 »

Jeg er vild med din opsætning og måden du skriver på.. du fanger mig hele vejen igennem og jeg får lyst til mere.. KUTGW Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

N17
Manager

« Svar #88: 28 Dec 2008, 12:24 »

”Oh god, what a miss” | Oktober
3-2 Preston
1-1 Reading
3-0 Panionios(UC)
2-3 Sunderland
0-1 West Brom

Barclays Premier League : Table
31. oktober 2009

1. Liverpool 27 p
2. West Ham 19 p
3. West Brom 19 p
4. Aston Villa 17 p

5. Arsenal 17 p
6. Chelsea 16 p
7. Everton 16 p

8. Man City 16 p
9. Bolton 15 p
10. Man Utd 14 p
11. Blackburn 14 p
12. Reading 14 p
13. Tottenham 14 p
14. Fulham 14 p
15. Newcastle 12 p
16. Wigan 11 p
17. Sunderland 9 p
18. Birmingham 8 p
19. Preston 3 p
20. Portsmouth 2 p

Champions
Champions League
UEFA Cup
Relegated

Alle så ud til at være løsnet op igen efter en ellers svag september måned, så noget tydede på, at drengene var opsatte på at ændre på facit fra september. Og det startede da også godt, da vi mødte oprykkerne fra Preston. Efter en tæt kamp kunne vi juble over en sejr på 3-2. En fortjent sejr vel og mærke. En sejr der aldrig var i fare, selvom de i de sidste minutter fik reduceret til 2-3.

Vi fulgte op med 1-1 mod Reading. Okay det er ikke det bedste resultat, men det er trods alt bedre end hvad vi præsterede i september, så jeg var rimeligt tilfreds, men alligevel skuffet over det ene point det kun blev til. Hvis vi vil blande os i toppen, så skal vi simpelthen tage tre point i sådanne kampe.

I UEFA Cuppen er vi til gengæld urørlige. Det fik græske Panionios at mærke da de kom til White Hart Lane. En sikker 3-0 sejr blev sikret, og vi er dermed meget tæt på at være videre til næste runde. Selvfølgelig skal der sikres en sejr eller to mere, men som vi spiller i europa, så bliver det intet problem.

Problemer fik vi til gengæld til sidst i oktober, hvor vi var tilbage i den skuffende rille fra september. To nederlag blev det til, og det mod to modstandere som vi skal slå. Først måtte vi bøde for brændte chancer i 2-3 nederlaget til Sunderland, mens alt bare kiksede i hjemmekampen mod West Brom, som blev tabt med 1-0.

Med de skuffende resultater i slutningen af måneden er vi gået fra toppen af Premier League til at nærme os en bundplacering. Det er simpelthen ikke godt nok!

Goalgetters: Ivica Olic 14, Roman Pavlyuchenko 7, Darren Bent 2, Luka Modric 2, Ignacio Camacho 2, Nuri Sahin 2, Ledley King 2, Gareth Bale 1, John Goosens 1, Rafael van der Vaart 1

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Baliian
Landsholdsspiller

« Svar #89: 28 Dec 2008, 13:47 »

Fede updates, følger stærkt med da jeg godt kan lige denne blog, god grafik og godt stillet op.
Det er bare ærgeligt med resultaterne.

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 12 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010