Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
25 Nov 2024, 10:26
Broen13
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere:
23456
0 Brugere, 911 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
godrejkokapet
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
FM2009
Kategori: Blogs FM2009
(Pause) Legend - Anders Nielsen
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
9
10
[
11
]
12
Forfatter
Emne: (Pause) Legend - Anders Nielsen (Læst 37198 gange)
DavidMadsen
Manager
Sv: Legend - Anders Nielsen
«
Svar #150:
13 Jan 2009, 17:14 »
Du har alt for mange updates synes jeg. Det virker uoverskueligt og langt, når der er så mange lige efter hinanden.
Nu har jeg ikke lige være på fmf i et stykke tid, og så kommer jeg ind og ser hele 7 nye updates!?
Du skriver stadig godt, og det er begyndt at gå en smule bedre (synes jeg da).
Men, kan du ikke lave én update, om flere kampe? Du behøver jo ikke skrive om alle.
plutonium
Manager
«
Svar #151:
13 Jan 2009, 17:22 »
Tja, personligt synes jeg ikke to om dagen er meget.
Men rent bortset fra det, så arbejder jeg på en markant ændring i mit layout, som vil blive HELT anderledes. Det vil medføre væsentlig færre updates (MAX en om dagen, men sandsynligvis hver anden til hver tredje dag), som så vil dække en længere periode i spillet. Det vil blive noget helt andet, men jeg er ikke færdig med at udvikle ideen, så I må vente lidt på den.
Men tak for kritik (som altid konstruktiv
)
For direkte kontakt via pb
100 Film du skal se før du dør
- kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste
DavidMadsen
Manager
«
Svar #152:
13 Jan 2009, 17:23 »
Det er præcis sådan noget jeg snakker om
!
plutonium
Manager
«
Svar #153:
13 Jan 2009, 17:34 »
Tror stadig at det nye layout kommer til at overraske, men nu må vi se. Jeg arbejder som sagt stadig på det. Der kan godt gå en del updates før det nye bliver taget i brug. Men det kommer!
DavidMadsen
Manager
«
Svar #154:
13 Jan 2009, 17:42 »
Jeg gjorde noget lignende i min 1. blog.
Hvor det egentligt var ret grimt og uoverskueligt. Og så lige før mit spil crashede fordi jeg havde slettet databasen, kom jeg med noget der så virkeligt lækkert ud.
plutonium
Manager
«
Svar #155:
13 Jan 2009, 22:38 »
FCK fortsætter stimen
Efter en horribel sæsonstart for løverne, er der nu omsider vind i sejlene. FCK slog Silkeborg 2-0 på hjemmebane, på mål af Lewandowski og Bernburg. Selve kampen var ellers meget lige parterne imellem, men hvor FCK før havde trukket det korteste strå, var det nu topholdets effektivitet der skinnede igennem. Første halvleg bestod primært af tætte dueller midt på banen, hvor løvernes Kvist og Würtz klarede deres opgaver med bravour. I anden halvleg tog det til gengæld fart, da Lewandowski lavede et af årets smukkeste scoringer. Efter at have modtaget bolden fra Guerreiro, afdribblede han fire mand, inklusiv målmand Thomas Nørgaard, hvorefter han let og elegant trillede bolden i nettet. FCKs fans jublede, og sang hans navn, indtil næste store scoring fandt sted. Blot tre minutter efter var det nemlig Martin Bernburgs tur til at høste hæder. Pospech spillede ham i dybden, hvor han firsttimede den fra 25 meters afstand. Bolden sejlede i mål, og fansene gik amok. Stemningen var forrygende, og flere talte om, at løverne var tilbage. Nu kan man så diskutere, om et hold der for tiden ligger på 10. pladsen er nok til at vende en krise til succes, men det er tydeligt, at løverne har fået lidt vind i sejlene igen.
Er I tilbage nu?
Tja.. Vi skal vinde 10 point ind på Brøndby med 23 kampe igen. Det er på ingen måde umuligt, men Brøndby er et skræmmende godt hold, og har fortsat deres fornemme spil fra sidste år. Men jeg har sagt, at vi vinder guld igen i år, så det løfte må jeg hellere holde!
Spillet er ligesom blevet vendt, efter du gav Würtz og Larsson en plads i startopstillingen frem for Kristensen og Zanka. Er det hemmeligheden bag jeres øjeblikkelige succes?
Det tror jeg ikke. Men vi manglede en erfaren spiller i stedet for Zanka, og så skulle vi have en defensivt mere stabil spiller en Kristensen, til at give en stabil organisation. Det har hjulpet. Men jeg mener stadig, at både Kristensen og Zanka er fantastiske spillere!
Peter Larsson blev også interviewet efter dagens kamp
Larsson. Du spillede fantastisk sidste år, og var tiltænkt at skulle være arvtager for Gravgaard eller Hangeland. Alligevel blev du vraget i sæsonstarten. Hvorfor det?
Anders (Nielsen red) mente vel, at Zanka er bedre
Hvad med nyindkøbet Nosrati?
Mohammed er en fantastisk forsvarsspiller i teknisk topklasse. Hans mentalitet på banen er fabelagtig. Jeg må indrømme, at jeg mener jeg er på samme niveau som ham, men qua han har kostet mange penge, så skal han naturligvis have meget spilletid.
Du greb chancen for et par uger siden, og du er nu fast mand igen. Har du nu bidt dig fast permanent?
Det har man aldrig, men jeg vil sikre at Anders skal have en rigtig god grund til ikke at bruge mig! Jeg er en spiller med stor fremtid, og jeg agter at blive den bedste forsvarer i ligaen! Jeg vil være med til at bringe FCK til europæisk succes. Jeg brænder for denne her klub, og jeg pines ved at se, at klubben ligger udenfor europæisk deltagelse til næste sæson, som det ser ud lige nu!
plutonium
Manager
«
Svar #156:
14 Jan 2009, 14:21 »
FCK vinder igen
Krisen ser nu for alvor ud som om den er slået væk fra den københavnske lejr. Men i dagens 2-1 sejr over Esbjerg, nåede løverne dog at være bagud i et kvarters tid. 27 minutter inde i kampen begik Larsson frispark mod Thomas Røll ca. 30 meter ude. Simon Nagel tog sparket, og med en flad skruet bold fandt han vejen til netmaskerne. For første gang måtte Wiland se sig slået efter 8 timers rent bur. Men løverne gav ikke op, og fortsatte deres spil som om intet var hændt. Deres pres lå som et jerntæppe over esbjergensernes målfelt, og Hansen måtte se sig nødsaget til at flå Guerreiro i trøjen efter 42 minutter, hvilket gav løverne et straffespark. Libor Sionko, der har spillet forrygende på det seneste, scorede sikkert.
I anden halvleg spillede Lewandowski endnu en af sine flotte halvlege, og efter 68 minutter gav han løverne sejren. Rasmus Würtz spillede ham til trods for at have Arzumanyan i ryggen. Men polakken, der spillede landskamp i sidste uge, brugte sin fysik på fornem vis, og sparkede den sikkert ind ved fjerneste stolpe. En flot mål. Lewandowski fortsatte takterne, og ramte stolpen to gange i løbet af anden halvleg, men det blev ved den ene pind. Han var dog tæt på at lave en assist i slutningen af halvlegen. Christopher Poulsen stoppede et esbjergensisk stormløb, og sendte bolden frem mod Lewandowski. Han foretog sit karakteristiske løb ud på venstrekanten, og lagde en flad aflevering til Nordstrand, der fik de sidste 20 minutter af kampen. Desværre var Nordstrand uskarp, og ramte slet ikke målet, til trods for at være alene med målmanden. 2-1 blev kampens resultat.
FCK er dermed på en 5. plads. Efter Brøndby spillede uafgjort med SønderjyskE i deres kamp i dag er der nu 'kun' 8 point mellem Løverne og Drengene fra Vestegnen.
Fortsat Europæisk succes
I dagens UEFA Cup-opgør formåede løverne at hive et point hjem mod Lazio på hjemmebane. Det så ellers sort ud for FCK, da Rocchi på 6 minutter garnede to gange for Lazio. Efter to minutter kunne han sætte sidste fod på et hårdt pres fra italienerne, og fik den hutlet om bag Johan Wiland. Fire minutter efter lobbede Mauri bolden ind i feltet, hvor Rocchi vandt hovedstødsduellen mod Pospech. 2-0 til gæsterne, der levede op til favoritværdigheden. Herefter lukkede Lazio lige så stille kampen ned. FCK forsøgte at holde sig inde i kampen, men halvlegen var ikke på nogen måde tilfredsstillende for løverne. Efter halvlegen blev Zdenek Pospech hevet ud til fordel for Ozcar Wendt, og denne udskiftning skulle vise sig at være en god beslutning. Allerede 5 minutter efter var han indblandet i en scoring for hjemmeholdet, da han spillede Guerreiro fri på kanten. Polakken smed bolden ind i feltet, hvor Bernburg forsøgte at first-time den i mål. Han ramte den imidlertid helt forkert, og bolden fortsatte ud til Sionko, der placerede en i kassen. En lidt heldig scoring, men ikke desto mindre en reducering for løverne. 3 minutter efter var Guerreiro i gang igen, da han lagde bolden ind til Bernburg på ny. Bernburg sparkede første gang, men keeperen var vågen og reddede bolden. Men returbolden endte hos Bernburg igen, og han kunne flugte den ind i nettet. 2-2, og kampens resultat. Men Lazio var ikke tilfredse med det uafgjorte resultat. De skruede op for presset, men løverne lukkede godt af. Én gang var FCKs ene point i fare, da Mauri bankede den på overliggeren.
I fik igen point! Det ser ud som om I har ramt en kongestime!
Ja, drengene gør det godt i øjeblikket. Nu skal vi videre fra gruppespillet, ganske enkelt! 5 point efter 3 kampe, og jeg forventer 3 mere fra hjemmekampen mod Brno. Desuden ser jeg et point imod Lazio som en mulighed.
Det lyder optimistisk!
'har jeg nogensinde været andet?'
DavidMadsen
Manager
«
Svar #157:
14 Jan 2009, 21:13 »
Det begynder at gå fornuftigt. Så skal du bare fange brøndby
plutonium
Manager
«
Svar #158:
15 Jan 2009, 08:05 »
Bernburg Bomber Basser
FCK tog i dag imod SønderjyskE hjemme i Parken. Kampen bød på masser af spænding og et hattrick.
3-1 blev kampens resultat.
Martin Bernburg var kampens store oplevelse, og leverede en indsats af internationalt snit. Han leverede varen, og han banker nu voldsomt på til landsholdet. Han var udtaget sidste gang, og kan han opretholde niveauet, så er startpladsen ikke langt væk.
Allerede efter 32 sekunder var han i aktion, da han med et drøn af et højrespark sendte bolden ind bag keeper Ousted. Han var uden chance. De næste tyve minutter bød på 5 skud på mål fra løven, og én gang ramte han stolpen. Fansene skulle dog vente til det 33. minut, før Bernburg atter scorede. Han modtager bolden fra Würtz, og vender på stedet, hvorefter han med et blødt placeret skud lægger bolden ved foden af nærmeste stolpe. En fabelagtig afslutning. I de døende minutter af første halvleg fuldendte han så sit hattrick, da han viste sin årvågenhed. Sölvig Ottesen spillede bolden på tværs i eget felt for at finde Egholm, men Bernburg opsnappede bolden lynhurtigt, hvorefter han brager den op i nettaget. Ousted var rasende, og med god grund. Ottesen var en skidtspillende sønderjyde i dagens kamp. Anden halvleg bød på mere af det samme, med masser af skud og gode aktioner fra Bernburg. Men det blev desværre ikke til flere mål fra ham. Tilgengæld viste Bertolt skyhøj klasse i dagens kamp, da han tog bolden fra Würtz på hans gamle holdkammeraters banehalvdel. Han spillede bolden til Frederiksen, der iskoldt scorede på Johan Wiland i målet. Wiland blev taget på det forkerte ben, og med god grund. Det kom ud af ingenting fra Bertolt.
SønderjyskE har spillet forrygende i år, men må nu bytte plads med FCK, der indtager 4. pladsen efter dagens kamp.
Bertolt spillede fornemt i dag. Skal han tilbage til Parken?
'Det tvivler jeg på. Én god kamp kan ikke sælge en spiller til FCK'
Han har ellers holdt et højt niveau i snart et år. Udlandet kalder på ham. Så må han da være interessant for Jer?
'Jeg håber for ham, at han kommer til en større klub og får succes, men jeg tror ikke Parken bliver hans hjemmebane på ny. Vi er godt besat på den centrale midtbane, og han er ikke bedre end det jeg har i forvejen'
DAGENS DETALJE
En engelsk sportsjounalist var i dag på besøg i Parken, og sagde til sine danske kolleger, at:
'that tall forward there; he is a great player! His performance would be a straight 10 back in England. If he keeps performing like this, he'll be in Premier League soon!'
Et 10-tal indenfor engelsk sportsjounalistik er det højeste man kan opnå.
plutonium
Manager
«
Svar #159:
15 Jan 2009, 20:13 »
FCK videre i Ekstrabladet Cup
FCK var det spilstyrende hold i dagens opgør mod Lyngby. Dette rivalopgør sætter altid fansene meget op til kampen, og stemningen var da også HELT fantastisk. Første halvleg bød ikke på nogen mål, men chancer var der masser af. Den største var uden tvivl da Bernburg bragede bolden på stolpen efter 23 minutter. Netop Bernburg havde mange chancer i hans makkerskab med Ailton, men deres gode samarbejde gik begge veje. Ailton var flere gange ved at score i løbet af første halvleg, og i særdeleshed på friløbere. Men den sidste skarphed manglede.
I anden halvleg blev løverne lidt mere kyniske i deres spil, og skar ned på tekniske finurligheder, for så at lægge fokus på den timede aflevering. Vi skulle dog 20 minutter ind i halvlegen, før kampens første scoring fandt sted. Pospech spillede Ailton med en god aflevering. Ailton firsttimede en skruet bold uden om Møller i forsvaret, så målmand Rune Pedersen ikke kunne se bolden. Bolden endte i nettet, og løverne var fortjent foran. Efter 82 minutter Thomas Kristensen den helt store playmaker i løvernes anden og sidste scoring. Han trak ud på højrekanten, hvor han holdt bolden. Den tid han vandt gjorde at resten af løvemandskabet kunne løbe ind og overfylde boksen. Rasmus Würtz brugte den uro der opstod til at trække ud i det bagerste område af feltet, hvor der ikke var nogen forsvarer. Kristensen så ham, og lagde en høj bold til ham. Würtz havde tid til at tage den ned, og smække den ind i kassen. Et fantastisk mål. Intet mindre. Nu faldt løverne tilbage, og lod Lyngby komme med i spillet. Det skulle de ikke have gjort, for dermed fik Lasse Kryger mulighed for at storme frem på banen. Han fandt Simon Bræmer i det lille målfelt, som blot skulle sætte en inderside på bolden. 2-1, hvor Jesper Christiansen ikke havde den store mulighed for at forhindre målet.
Kampen var en udmærket forberedelse til kampen om tre dage, der byder på et endnu større rivalopgør. FCK skal besøge Brøndbystadion, hvor ærkerivalerne vil gøre sit til at forhindre løverne i at genvinde mesterskabet. Løverne er på nuværende tidspunkt 8 point bag Brøndby.
FCK nu officielt tilbage
FCK har haft en horribel sæsonstart, og har været nede under nedrykningsstregen for en kort periode. Men siden UEFA Cup-kampen mod Chelsea, hvor de spillede 1-1, vendte spillet for løverne. Det før uskarpe spil blev pludseligt meget mere kynisk, og hvor forsvaret før vaklede, har Peter Larssons tilbagevenden gjort løvernes forsvar til en førsteklasses back-linie. Det er nu 9 kampe siden FCK sidst tabte en kamp, og med dagens sejr over ærkerivalerne fra vestegnen, kan løverne nu for alvor kalde sig krise-fri.
I dagens kamp var der i særdeleshed én spiller, der viste sig at være overraskende god. Mads Laudrup, der er startet inde de sidste 3 kampe på bekostning af William Kvist, spillede forrygende, og virkede hjemme i rollen som playmaker. Efter 26 minutter havde han således en pote med i spillet, da løverne scorede kampens enlige mål. Han fandt på fornem vis Pospech i et overlap med Sionko på højrekanten, hvorfra Pospech smed den ind over til Guerreiro. Den polske brasilianer spillede den fladt ind over til Bernburg, der med låret sendte bolden i nettet. Brøndby havde indtil daværende tidspunkt haft bolden 75 % af tiden, men rivalerne fra Østerbro var mere effektive når de havde kuglen. Tre minutter efter var Bernburg faktisk millimeter fra at fordoble føringen, da han headede bolden på overliggeren.
Dermed er der kun 5 point imellem løverne og Drengene fra Vestegnen, der stadig topper tabellen. Det er et imponerende come-back fra løverne i denne sæson, da de har vendt sig fra horribelt spil til at slå et Brøndbyhold, der har spillet vidunderligt i indeværende sæson. De har fortsat stilen fra sidste år, hvor de vandt alle deres kampe med ganske få mål, til gengæld lukker de endnu færre ind. Derfor skal Brøndby også være glade for deres keeper Stephan Andersen. Netop Stephan Andersen havde en god dag, og Brøndby kan faktisk takke ham for, at løverne kun vandt med en enkelt pind.
plutonium
Manager
«
Svar #160:
16 Jan 2009, 13:12 »
FCK rundbarberet
I dagens kamp i UEFA Cup'en skulle FCK prøve kræfter på selve Stamford Bridge. Klasseforskel vil nogen sige. Men det kan ikke gøre det. Løverne blev ganske enkelt mast flade af
Chelsea, der vandt kampen 5-1.
Allerede efter 5 minutter kunne FCKs fans se en forsmag på det der var i vente, da Ben Sahar sendte et skud på stolpen. Det blev startskuddet på en gang powerplay fra Chelsea, der spillede bolden frem og tilbage på FCKs banehalvdel, indtil den lige pludselig fandt Frank Lampard på kanten af feltet. Han placerede den effektivt i krogen. 1-0 efter 8 minutter, og slagtningen var i gang. Men det var ikke kun Chelseas spillere der var gode i dag. FCKs spillere var som hovedløse kyllinger, hvilket var udslagsgivende efter et kvarter. Libor Sionko laver en mildest talt dum tackling på Joe Cole i eget felt. Straffe, og Frank Lampard eksekverer køligt efter 15 minutter. Chelsea fortsætter med at spille deres opvisningsbold, indtil det 39. minut, hvor Essien ud af ingenting brager en bold afsted. Den ender i sammenføjningen, og fortsætter ind i mål. Johan Wiland havde en off-day, samtidig med at hans forsvar sejlede. Åbent hus i løveburet. Der var dog et mindre lyspunkt for de danske fans, da Libor Sionko svang et hjørnespark ind over Chelseas luftrum. Iraneren Mohammed Nosrati kom højest og scorede med hoved. Reducering, men ikke længe. Få sekunder efter var Ben Sahar nemlig klar i den anden ende, og scorede efter et indkast fra Essien.
Anden halvleg fik FCK mere plads, men det nyttede intet. De formåede ganske vist at holde Chelsea fra det samme presspil, men hvad hjælper det, når en forsvarsfejl finder sted i eget felt? Efter 74 minutter laver Peter Larsson en mildest talt dårlig tæmning, der ender for fødderne af Shevchenko, og når han står på kanten af feltet er han usvigelig sikker. 5-1 og kampens resultat.
Der var ét lyspunkt på denne november-aften for løverne. Mads Laudrup, der har fået chancen fra start nogle gange nu, spiller med stort overblik og med et strejf af verdensklasse. Selvom han ikke stabilt viser topniveau i kampen, så er der i korte glimt afleveringer, skud og tacklinger der viser et højere niveau end det FCK normalt præsterer. Om det er navnet der begynder at gøre sig gældende er ikke til at sige, men noget tyder på at knægten har en fremtid foran sig i topfodbold.
For første gang længe har det ikke været muligt at få en kommentar fra den mildest talt vrede FCK-manager Anders Nielsen.
plutonium
Manager
«
Svar #161:
16 Jan 2009, 23:15 »
Kyniske FCK vinder
Efter en utroligt tæt kamp kunne FCK forlade SAS Arena med tre point.
Kampens cifre blev 2-0
, hvilket er meget misvisende, for kampen kunne let have været faldet ud til FCMs fordel. Men hvor ulvene havde svært ved at komme forbi Johan Wiland, var løverne kyniske som sjældent før. Hele første halvleg var én stor kampplads, hvor begge hold matchede hinanden utroligt godt mand mod mand. Man kunne ellers have frygtet at københavnerne ville få svært ved at neutralisere jydernes angreb, da både Nosrati og Larsson var ude med karantæner. Men Zanka og Antonsson gjorde et fornemt stykke arbejde i dagens kamp. Men de få gange hvor de to midtstoppere blev passeret, var Wiland en flyvende blæksprutte i målet især ét skud, hvor Mikkel Thygesen svang en skruet bolde uden om Zanka, var svenskeren i hopla. På fornem vis sprang han efter bolden, og fik med det yderste af handsken vippet bolden uden om stolpen. Men første halvleg bød ikke på nogen mål.
Det gjorde til gengæld anden halvleg, hvor Würtz scorede efter bare 5 minutter. William Kvist tog et af sine karakteristiske lange indkast og fandt Martin Bernburg inde i målfeltet. Angriberen headede bolden tilbage til Würtz uden for feltet, hvorfra han hamrede bolden ind bag Lasse Heinze, der ikke kunne nå bolden. Herfra blev ulvenes angreb mere paniske og ukontrollerede, og det bredte sig ud på hele holdet. Efter 80 minutter lavede Danny Califf en hektisk tackling på Morten Nordstrand, der måtte bide i græsset. Dommeren mente der var straffe, hvilket da også var den rigtige vurdering. Nordstrand tog selv sparket, og scorede på hans første kamp i 6 uger.
I kom godt igen ovenpå jeres hårde oplevelse mod Chelsea
Ja drengene viste stor vilje i dagens kamp, og de vandt fortjent.
Jyderne vil føle at kampen var mere lige end resultatet viser. Er du enig?
Ja. Det er jeg. Det var en kamp hvor vi havde den største ro og tålmodighed, og det gav os sejren. Men vi skal være glade for at FC Midtjylland var så uskarpe i dag. Til gengæld var det dejligt igen at se Nordstrand på måltavlen!
Ja det er længe siden han har fået chancen, på trods af at være den bedst betalte spiller i SAS-ligaen!
Løn betyder ikke spilletid. Bernburg og Lewandowski var bedst i starten af sæsonen, og så har Ailton spillet godt. Men for tiden er Nordstrand formmæssigt god til træning, så han får nok flere chancer frem over!
Transfernews
FCK har i den forgange uge haft en ung canadier på besøg, og han har tilsyneladende imponeret træner Anders Nielsen så meget, at han har fået Carsten V Jensen til at gå med til, at give drengen en kontrakt. Der er tale om en 20 årig spiller ved navn Nico Clarke, der foretrækker at spille på venstrekanten.
Nico Clarke
Anders Nielsen beskriver ham som en typisk fløjspiller, med teknikken som direkte styrke. Han kommenterede yderligere, at der skal arbejdes med hans mentalitet på banen, men at han forventede sig meget af den unge canadier.
Bune
Reserveholdsspiller
«
Svar #162:
17 Jan 2009, 00:09 »
Hej plutonium.
Har nu læst det mest af din blog, og det virker som om du har det rigtigt godt med at skrive den, det smitter altså af på mig som læser, når man kan fornemme det ikke bare er noget du skal have overstået. Kredit for det! Lad endelig opdateringerne fra dit spil fortsætte med at komme som haglbyger - små, tætte og hyppige
-bune
plutonium
Manager
«
Svar #163:
17 Jan 2009, 00:13 »
Tusind tak, Bune!
De ord varmer virkelig!
Jeg arbejder ellers på at ændre opsætningen. Den bliver kortere med månedlige updates i stedet for fra kamp til kamp. Den opsætning vil begynde indenfor de næste 3-4 updates, og så vil jeg fortsætte sæsonen (i spillet) ud. Derefter vil jeg så bede Jer, læserne, evaluere den nye opsætning. Den I bedst kan lide vil så blive afgørende for, hvordan jeg fortsætter bloggen.
Men jeg er virkelig glad for din ros. Det har været dødt herinde (foruden DavidMadsen). Folk læserne den, men respons er der ikke meget af.
plutonium
Manager
«
Svar #164:
17 Jan 2009, 14:57 »
FCK sikkert videre
FCK tog i dag imod Silkeborg hjemme i Parken i forbindelse med Ekstrabladet Cup'en. FCK styrede kampen fra først til sidst, og endte
4-1 til hjemmeholdet
. Løverne styrede kampen fra først til sidst.
Allerede efter 5 minutter kom en spiller på måltavlen, da Johan Wiland sparkede bolden langt ud på venstrekanten til Simon Poulsen, der trak helt ned mod baglinien. Herfra sendte han bolden fladt ind over, hvor Thomas Kristensen pludselig dukkede op, og sendte bolden ind med en inderside. Et fornemt mål, der viser kynisme i højeste potens. Efter 20 minutter fik FCK tilkendt et straffespark, da Thomas Hansen fældede Lewandowski i eget felt. Netop Lewandowski har haft store problemer med at finde netmaskerne i de seneste uger, og denne kamp viste i flere omgange hans store problemer med at finde netmaskerne. To skud på stolpen og fire store chancer misbrugt var hans resultater i kampen. Men der skulle komme et lyspunkt for ham senere, men det vender vi tilbage til. Morten Nordstrand scorede sikkert på straffesparket. Et kvarter efter var løverne på spil igen, da Libor Sionko tog et langskud. Men målmand Ove Jensen redder med en flot parade. Nordstrand finder returbolden, og hugger på kassen. Igen var Jensen klar, og parerede bolden ud på højrekanten. Her stod Lewandowski parat, og bankede bolden mod målet. Denne gang kunne Jensen ikke nå at reagere, og måtte se bolden i nettet. Omsider fik Lewandowski et mål, og det kan forhåbentligt vende hans stime af dårlige kampe.
Men kampen var ikke udelukkende i FCKs lys. Også Silkeborg havde en lille (LILLE) smule at glæde sig over i kampen. I overtiden fandt Huldgaard Rizotto på kanten med en dyb stikning. Rizotto udnyttede pladsen fornemt, og trak ind mod boksen. Her lagde han en høj afleveringtil Kim Olsen, der viste sine kvaliteter med et fornemt hovedstød. 3-1 ved pausen i en kamp med højt tempo.
Anden halvleg var mere rolig, og bød ikke på mange chancer. Men efter 53 minutter var der dog én. Libor Sionko på frispark finder William Kvist på kanten af feltet. Herfra trykker Kvist af og bolden sejler ind i netmaskerne. Et teknisk godt taget spark fra FCK anføreren.
I fortsætter med at spille godt i cupen. Vinder I den i år?
'Det er en ambition, ja. Vi har behov for at vinde nogle trofæer i år, og ligaen er ikke nok. Så vi går klart efter at vinde den!'
Lewandowski på vej tilbage?
'Ja det vil jeg da håbe! Han er en klassespiller, der også formår at finde sine holdkammerater. Han er en spiller der kan få stor betydning for vores Europa-kampe, hvis han finder topformen igen!'
LODTRÆKNING
FCK skal møde Brøndby i semifinalen, mens AGF skal spille imod enten FC Midtjylland eller FC Fredericia
Sider:
1
...
9
10
[
11
]
12
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »