home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1364 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  (Pause) Legend - Anders Nielsen
0 Brugere og 21 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 12 Udprint
Forfatter Emne: (Pause) Legend - Anders Nielsen  (Læst 36626 gange)
DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Legend - Anders Nielsen
« Svar #120: 06 Jan 2009, 21:38 »

Det ligner der er noget helt galt i den seneste update. Det lyder som om du har skrevet om kampen to gange, eller sådan noget.
Men jeg kan super godt lide din opsætning!
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Legend - Anders Nielsen
« Svar #121: 07 Jan 2009, 07:51 »

Jeg ved ikke hvad der er gået galt der?? Jeg skrev updaten for nogle uger siden, så måske lidt jule-kuller?

Jeg ved ikke hvad der er sket inde i mit hoved, men det er så vidt jeg kan se i de kommende updates kun en engangsforseelse.

Edit:
ny update kommer op ved 8-tiden
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Legend - Anders Nielsen
« Svar #122: 07 Jan 2009, 08:03 »



Pointdeling i Aalborg


Løverne dominerede store dele af kampen, men de havde generelt svært ved at finde målmaskerne. Det havde Thomas Augustinussen til gengæld ikke, da han efter 13 minutter satte et langskud ind bag Christiansen i målet. FCK-keeperen havde i dag en dårlig første halveg, men kom dog stærkt igen i 2. halveg. Målet skabte en del røre blandt fans af de hvid/blå løver, da Nosrati, nyindkøbet i København, blev fældet og blev liggende i græsset. I stedet for at sparke bolden ud over linjen fortsatte Aab spillet, til stor irritation fra den københavnske fans. De kunne til gengæld glæde sig over en flyvende Robert Lewandowski, der fortsatte det flotte spil fra midtugens kamp mod Kaunas. Han var langt hen ad vejen den eneste kreative kraft hos løverne, og var flere gange ved at blive oplægger, men hans holdkammerater manglede skarpheden. Han kunne dog selv efter 16 minutter, da han headede bolden i kassen på et indlæg fra Pospech. En halv time inde i kampen var det Andreas Johanssons tur til at score, da han sparkede en bold ind i netmaskerne. Christiansen var totalt væk i situationen. Men han var dog indirekte årsag til, at løverne fik udlignet for anden gang i kampen. I overtiden i første halveg sparkede han en lang bold op mod Lewandowski, der ender i løbeduel med Bøgelund. Sidstnævnte fik nerver på, og sparkede en hård bold tilbage til Karim Zaza, der ikke var forberedt på det. Bolden gik i målet, og 2-2 var en realitet.
Anden halvleg var i Lewandowskis tegn, der både var tæt på at score og lave oplæg. Desværre for ham og resten af FCK-holdet, var de andre ikke lige så effektive i dagens kamp. Lewandowski må siges, at være en klar forstærkning af truppen, og kan blive en afgørende force, når løverne skal forsvare deres guld.

Robert, you had your second match in a row for FC København. Do you expect to keep your place in the line-up?
'Yes. I definitly do. I am enjoying good football at the moment, and as long as I can keep up this level of performance, I believe I should be in the line-up'




FCK taber (igen) point i kedeligt opgør


I aftenens kamp mod Wisla Krakow var der ikke meget at juble over for hverken fans eller journalister, da Krakow vandt 1-0 over FCK på et kludemål i det første minut. Det var Mirvic, der udnyttede en ukoncentreret Peter Larsson i det københavnske forsvar. Der blev stort set ikke skabt nogen chancer i hele kampen, og fansene kunne gå hjem med endnu et nederlag. Alligevel er fansene trofaste overfor Anders Nielsen. Således viser en rundspørge, at 70 % af fansene mener, at Nielsen stadig er det rigtige valg som træner i klubben. Blot 15 % mener, at han skal udskiftes.

FCK har i denne sæson spillet ekseptionelt dårligt, point-mæssigt, og ligger på nuværende tidspunkt under stregen i ligaen, og står pt til at ryge ud af Champions League til et hold, der normalt burde være overkommelig for løverne. Det ser ikke godt ud for løverne..




Jeg vil gerne beklage dagens update, men jeg var i en rigtig dårlig periode i spillet, hvor meget lidt hang sammen. Det afspejles desværre også i min skrivning, men jeg lover at kvaliteten kommer op igen inden længe!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

NiielsenxD
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Legend - Anders Nielsen
« Svar #123: 07 Jan 2009, 09:08 »

kunne du ikke have kommet med nogle SS's af de to indkøb?
Logged

- manchesterunited -
forever i'll be a
red devil.

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Legend - Anders Nielsen
« Svar #124: 07 Jan 2009, 09:19 »

Det kan der sagtens! Jeg har ikke tid lige nu (skal i skole lige om snart, og har en række ting der skal nås), men det kommer op i løbet af dagen. Selvom vi er et stykke inde i sæsonen på screenshotsne er deres stats stort set uændrede.

Men som en forberedelse til Jer: selvom deres stats ikke råber verdensklasse, så har mine scouts vurderet dem højt, og de leverer varen i kampene, så jeg kan kun sige at jeg er fuldt ud tilfreds med mine indkøb!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

NiielsenxD
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Legend - Anders Nielsen
« Svar #125: 07 Jan 2009, 09:20 »

okay, det er da bare iorden så Smiley
Logged

- manchesterunited -
forever i'll be a
red devil.

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Legend - Anders Nielsen
« Svar #126: 07 Jan 2009, 10:16 »

Her er screenshots af mine to nyindkøb:

http://i719.photobucket.com/albums/ww199/Witschas/MohammedNosrati.jpg

Nosrati er en meget stabil forsvarsspiller, men hans boldbehandling er lidt ringe, hvilket risikerer at han begår fejl i forbindelse med tæmninger og lignende. Men han er dygtig til det forsvarstekniske og har en stærk psyke. En spiller der har haft svært ved at falde til, men begynder at vise sit høje niveau

http://i719.photobucket.com/albums/ww199/Witschas/RobertLewandowski.jpg

Lewandowski er en ung lovende angriber, der spiller overraskende godt. Han er en meget uselvisk spiller, der har en tendens til at trække ud på venstre kant. Det er ikke en af hans foretrukne træk (ses under positions (engelsk)), men virker som om det er naturligt for ham. Han lægger gode indlæg og er kreatør bag endnu flere mål end han scorer (jeg vil ikke sige hvor mange assists og mål, da det kan afsløre om kommende kampe)
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Legend - Anders Nielsen
« Svar #127: 07 Jan 2009, 10:19 »

Godt nok nogle gode køb Shockeret

Skulle du ikke i skole? Tunge
Logged


plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Legend - Anders Nielsen
« Svar #128: 07 Jan 2009, 10:26 »

Ér i skole Opstemt

Men bare rolig, jeg følger skam med i timen Wink

Og tak fordi du kan lide mine køb! ca. 20 mio hver!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Legend - Anders Nielsen
« Svar #129: 07 Jan 2009, 10:27 »

Haha.
Det var godt Peace
Ham forsvarsspilleren har jeg aldrig set før. Hvor starter han med at spille?
Logged


NiielsenxD
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Legend - Anders Nielsen
« Svar #130: 07 Jan 2009, 10:30 »

endelig Wink
de er sku da kanon.
spiller de fast?
Logged

- manchesterunited -
forever i'll be a
red devil.

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Legend - Anders Nielsen
« Svar #131: 07 Jan 2009, 10:39 »

Jeg vil ikke ud med så meget, men ja, Lewandowski spiller 8/10 kampe, og Nosrati spiller nogenlunde lige så ofte. Men Nosrati har haft lidt småskader. Men han spiller fast når han er fit.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

NiielsenxD
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Legend - Anders Nielsen
« Svar #132: 07 Jan 2009, 10:50 »

ok. men hvem har du så ellers som spiller på den plads?
Logged

- manchesterunited -
forever i'll be a
red devil.

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Legend - Anders Nielsen
« Svar #133: 07 Jan 2009, 11:21 »

I forsvaret:
Peter Larsson, Zanka Jørgensen, Mikael Antonsson (spiller meget sjældent), Ulrik Laursen (også meget sjældent).

I angrebet:
Ailton, Morten Nordstrand og Martin Bernburg (den spiller oftest sammen med Lewandowski)
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Legend - Anders Nielsen
« Svar #134: 07 Jan 2009, 22:49 »

Lewandowski kan hentes for 3-7mio i starten af spillet, og jeg henter ham altid til Sasliga klubber Opstemt
Logged

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010