home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23338
  0 Brugere, 573 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: alliewillson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Sas Liga overblik - Oktober 2009 - [#21] Drengene fra heden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 6 Udprint
Forfatter Emne: Sas Liga overblik - Oktober 2009 - [#21] Drengene fra heden  (Læst 14628 gange)
Larsby
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sas Liga overblik - Oktober 2009 - [#21] Drengene fra heden
« : 10 Dec 2008, 22:34 »


- En blog om FC Midtjylland




     Siden Erik Rasmussens farvel som cheftræner hos FC Midtjylland, har sportsdirektør Jens Ørgaard ledt efter en permanent afløser i stedet for den kortsigtede løsning, nemlig assistent Thomas Thomasberg.
Hvem FCM har kigget på som løsningen på deres problem, har Jens Ørgaard ikke været villig til at tale om og har i stedet blot udtalt at klubben har været i dialog med forskellige emner, dog uden at finde den rigtige løsning.
D 26. juni skulle dog vise sig at blive dagen hvorpå FC Midtjylland havde indkaldt til pressemøde for at afsløre en løsning på deres problem.
     
     Flere pressefolk havde i ugerne op til dette meget pludselige pressemøde skrevet om de mulige kandidater til posten som cheftræner på SAS Arena, blandt de nævnte var bl.a. den tidligere Aab træner Søren Kusk, Michael Laudrups' tidligere assistent John 'Faxe' Jensen, samt den tidligere AGF træner og nuværende studievært Poul Hansen.
Det skulle dog vise sig at være en meget karismatisk træner som ikke kun var kendt for sin kunnen som cheftræner, men også for at være en mand med flere fyringer end selvvalgte fratrædelser, for at være manden med de hvide tennissokker samt en herre med at afslappet forhold til alkohol. Denne mand var Christian Andersen, tidligere træner for AB af flere omgange, samt tidligere Farum/FCN og FCK træner.
Dette kom som en stor overraskelse for de opmødte pressefolk som havde forventet at klubben havde hentet en væsentlig mindre kontroversiel manager til klubben, og derfor var der efterfølgende mange spørgsmål til både Jens Ørgaard og Christian Andersen.

Spørgsmålene var mange, men Christian Andersen var dog hurtig til at besvare dem alle, både fra de kritiske pressefolk, samt dem der så C.A som et spændende valg. Han blev bl.a udspurgt om hvad man kunne forvente af ham som den nye cheftræner og hvad hans mål med det unge og talentfulde FCM hold måtte være, til dette svarede han, "FC Midtjylland er en ny klub med store ambitioner. Ledelsens mål er at vi skal have vores første mesterskab inden 2011, men personligt ser jeg mesterskabet i vores besiddelse allerede i min første sæson i klubben og hvis dette ikke lykkedes, så i min anden sæson. Holdet er utrolig talentfuldt og hvis det lykkedes for mig at beholde nøglespillere som A. Salami, M. Thygesen samt vores unge og meget talentfulde midterforsvarer Winston Reid, vil jeg have en stærk stamme af spillere som jeg vil bygge holdet op omkring. Derfor vil i ikke se mig gå ud og udnytte alle midler som jeg bliver tildelt af klubben, jeg vil faktisk gå så vidt som at jeg mener vi kan vinde mesterskabet med den trup vi har"

Afsluttende udtalte han med et smil på læben, "jeg vil stå fast ved det jeg udtalte i 1997, nemlig at jeg er danmarks bedste fodboldtræner."
     
     Dertil tilføjede sportsdirektør Jens Ørgaard afsluttende, "Som vi allerede har forklaret, har vi valgt Christian da vi i FCM's ledelse tror på at hans selvtillid og taktiske viden kan tilføre FC Midtjylland det sidste som mangler for at klubben kan veksle sidste års sølvmedaljer til guld inden 2011. Jeg vil afsluttende sige tak fordi at i ville møde op på så kort varsel, tak for idag."
Med disse ord forlod Jens Ørgaard og Christian Andersen presselokalet, begge med smil, selvtillid og troen på at mesterskabet med Christian Andersens ansættelse var kommet et skridt nærmere at blive realiseret.





- Mange tak til Berendt for topbanner

-- Dette er min første blog, tager gerne imod kritik, specielt hvis jeg kan bruge det til at forbedre min blog.
« Seneste Redigering: 23 Dec 2008, 15:57 af Larsby » Logged

Gunners - Arsenal - Pride of London -

straarup
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra heden
« Svar #1: 11 Dec 2008, 10:28 »

Det tegner rigtigt godt. Men med midt glødene FCM-hjerte, er det en kæmpe fejl, at vælge Christian Andersen. hans spillestil passer på ingen måde til Midtjylland. Desuden findes der ikke mange mennesker der når Hr. Andersen til sokkeholderne når vi snakker arrogance. En ting vi ikke synes om i FCM. Ydmyghed derimod. Det havde Erik, Landets bedste træner.

Men det skrivemæssige, er rigtigt fint, jeg følger med Wink
Logged

FC Midtjylland
Manchester United
Athletico Madrid
Juventus

Guldbrand
Gæst
 
Sv: Drengene fra heden
« Svar #2: 11 Dec 2008, 13:52 »

God blog, og spændende hold, dog savner jeg et billede eller to i din update..   Smiley
Logged

Larsby
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra heden
« Svar #3: 11 Dec 2008, 17:36 »

Der vil komme flere grafiske elementer i næste update, det kan jeg love på forhånd.

- Mht. trænervalg kan jeg udemærket godt forstå du er kritisk overfor det, men jeg syntes det kunne give bloggen et spændende element, hvem siger at en træner ikke kan ændre sig mht. spillestil ? (;
Logged

Gunners - Arsenal - Pride of London -

Larsby
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Drengene fra heden
« Svar #4: 11 Dec 2008, 20:06 »


- En blog om FC Midtjylland




Christian Andersen


I de efterfølgende dage efter Christian Andersens ansættelse havde pressen skrevet lystigt omkring hvad der nu skulle ske for FC Midtjylland, og om de store planer C.A havde udtalt at han havde med klubben.

Flere journalister havde citeret C.A for at have udtalt følgende, "... personligt ser jeg mesterskabet i vores besiddelse allerede i min første sæson i klubben og hvis dette ikke lykkedes, så i min anden sæson.", og efterfølgende sat store spørgsmål om det nu også skulle være muligt for klubben. Det var dog ikke kun dette, som de mest kritiske journalister satte spørgsmålstegn ved.
Bl.a. skulle flere ledende journalister indenfor fodbold fra de anerkendte danske aviser, B.T og Ekstra Bladet være meget i tvivl om Christian Andersen ville holde truppen som den var, ligesom han havde udtalt på pressemødet.


Der har siden pressemødet også gået rygter omkring enkelte spillere som Christian Andersen ikke længere skulle ønske at beholde i klubben, blandt disse skulle bl.a. være den alsidige offensive midtbanespiller Dennis Flinta, angriberen Kim Christensen, og flere af marginalspillerne på reserveholdet som skulle være uden talent i Christian Andersens øjne. Flere lokale medier havde spurgt Jens Ørgaard omkring emnet, og han svarede bl.a. til Herning Folkeblad, "Jeg har egentlig ikke så meget at sige om sagen, Christian Andersen er blevet ansat som cheftræner i FCM og har fået bemyndigelse til at sælge eller opsige de spillere han vil. Dog ikke helt uden at bestyrelsen skulle have noget at have sagt, men så længe han ikke træffer nogle fuldstændigt vanvittige beslutninger har han lov til at gøre med truppen som han vil, dog indenfor rimelighedens grænser."



Mikael Lustig
Det skulle dog hurtigt vise sig at de journalister der satte spørgsmål ved C.A's udtalelser om det ikke var nødvendigt at forstærke holdet, fik ret i deres forudsigelser om at der ville blive hentet nye spillere. Dog var det i kraft af et mislykkedes forsøg fra FCM, da det ikke lykkedes for klubben at hente den svenske højreback Mikael Lustig fra Rosenborg.
Efterfølgende blev Christian Andersen kritiseret af TV2's kritiske fodboldekspert Ole Mørch som udtalte følgende da fodboldprogrammet 2KO blev sendt den efterfølgende søndag, "Jeg synes det er en utroværdig start som Christian Andersen har fået som den nye FCM træner. Han udtalte på pressemødet da han blev ansat, at han ikke ønskede at forstærke holdet, men har alligevel været ude efter Rosenborg's højreback Mikael Lustig
I samme udseendelse havde 2KO kontaktet C.A for at få hans syn på sagen, hans svar var meget kort og præcist, "Jeg vil gerne påpege at jeg ikke, som Ole Mørch påstår, udtalte at jeg ikke ville gå ud og bruge penge. Jeg udtalte at jeg mente holdet var stærkt nok til at vinde mesterskabet allerede, men med dette har jeg på intet tidspunkt sagt at jeg ikke vil bruge penge på en spiller hvis jeg mener det vil gavne FC Midtjylland."









- Næste update: Optaktsfase med bl.a. træningskampe og afsløring af klubbens første nye indkøb.


Logged

Gunners - Arsenal - Pride of London -

Kasper-J
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: [#2] Drengene fra heden
« Svar #5: 11 Dec 2008, 21:08 »

Synes det er god god blog du har kørende her! Smiley

Virkede godt med billederne i anden update. og det er super skrivemæssigt.  Thumbs Up

Det bliver spændende, at se hvad du kan opnå. Jeg læser med.

KUTGW!
« Seneste Redigering: 11 Dec 2008, 21:09 af Kasper-J » Logged

Larsby
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: [#2] Drengene fra heden
« Svar #6: 11 Dec 2008, 21:18 »


- En blog om FC Midtjylland




FC Midtjylland ubesejrede i optaktsfasen


Christian Andersen's første seks kampe har været med til at gøre kritikernes ord til skamme. FC Midtjyllands unge talentfulde hold har i glimt vist de takter som kræves for at et hold skal kunne gøre sig gældene i toppen af Sas ligaen. FCM har bl.a. slået Kolding FC fra den danske 1. division med hele 4-0 ude på Kolding stadion. I løbet af kampen viste FCM's unge løver stor spillelyst, dette gjorde at FCM i store dele af kampen var fuldstændigt spilstyrende.
Blandt målscorerne var den unge nigerianske angriber Jude Nworuh, som efterfølgende udtalte, "Jeg er utrolig glad for at have fået spilletid, og at det var muligt for mig at betale tilbage med et mål. Jeg vil arbejde hårdt således at jeg kan udvikle mig og forhåbentlig indfri min drøm om at blive stamspiller hos FC Midtjylland." Desuden har FC Midtjylland trukket den irske klub St. Patrick's Athletic i 1. kval runde til Uefa Cuppen


  
Mitja Zatkovic
Dagen efter, altså d. 3 juli 2008, kunne FC Midtjylland præsentere deres første nyindkøb under manager Christian Andersen. Spilleren der er tale om, er en talentfuld slovensk midtbanespiller. Spilleren er for nylig blevet et emne på det slovenske landshold, og blev i den slovenske landstræners sidste trup udtaget til landsholdet, men mangler dog stadig at få debut.
Spillerens navn er Mitja Zatkovic som kommer til FCM fra slovenske NK Domzale. Christian Andersen har om sit nyindkøb udtalt, "Mitja er en spiller som umildbart er indhentet som reserve da vi simpelthen ikke har en bred nok trup hvis vi skulle blive ramt af skader. Han kan spille som central midtbane, men gør sig bedst på den offensive midtbane eller som angriber.


Mitja fik efterfølgende sin debut i træningskampen mod Silkeborg på udebane. Her viste han flere gange flot overblik og havde flere farlige afslutninger, dog uden mål til følge. Da kampen var slut, blev Christian Andersen spurgt om hvad hans tanker var om den nye spillers uofficielle debut, "Jeg synes at Mitja viste flot spil i de 35 min. han fik på banen. Han viste flere gange smagsprøver på hans kunnen. Jeg er tilfreds med hans debut, men han bliver dog nød til at vise mere hvis han skal være i spil til en startplads i vores startopstilling. "
Træningskampen i Silkeborg endte desuden med en 2-0 sejr til ulvene, hvor de ligesom i Kolding, styrede spillet i kampen med mere end 60 procents boldbesiddelse kampen igennem, og med 12 farlige afslutninger mod Silkeborg's mål.



Kevin Stuhr Ellegaard
Senere samme dag, efter kampen indkaldte FC Midtjylland igen til pressemøde, hvor det var ventet at klubben ville præsentere en spiller som skulle være en seriøs kandidat til en plads på det danske landshold.
Den opmødte presse sad spændte i presselokalet på Sas Arena, hvor først Jens Ørgaard kom ind og præsenterede sig selv, og efterfølgende træner Christian Andersen. Herefter fik pressen lov til først at stille spørgsmål til klubbens første træningskampe, da disse spørgsmål var overståede, bad Jens Ørgaard om ordet og præsenterede den nye spiller som skulle trække i en FCM trøje. Spilleren der trådte ind og satte sig ved siden af Christian Andersen var den tidligere Brøndby, Manchester City, Hertha Berlin og nu også tidligere Randers keeper, Kevin Stuhr Ellegaard.
Pressen var ivrig for at stille spørgsmål til både træner Christian Andersen, den nye keeper Kevin Stuhr Ellegaard.
Da Kevin blev spurgt om hans tanker om sit skifte udtalte han, "Jeg er utrolig glad for at have fået muligheden for at skifte til en klub som spiller med om det danske mesterskab. Jeg håber at kunne etablere mig som 1. målmand og hjælpe klubben frem til succes såvel i danmark, som internationalt. Samtidig vil skiftet også give mig bedre mulighed for at blive udtaget til det danske landshold, hvilket altid har været en drengedrøm for mig."



Efterfølgende har klubben også skrevet kontrakt med den tidligere AGF og nu også tidligere Brøndby IF angriber, Morten "Duncan" Rasmussen.
Til dette udtalte træner Christian Andersen, "Jeg har fra start gået med tanken om at forstærke vores angreb da jeg har haft tvivl om dette var stærkt nok. I "Duncan" har vi fået en hovedstøds og fysisk stærk angriber der har vist at han er en mand med mål i støvlerne, han kommer til at kæmpe hårdt primært med Babaijde "Baba" Collins og "Farlige" Frank Kristensen. Jeg er meget tilfreds med at Morten Rasmussen har valgt at skrive under med os, og tror at han kan blive et vigtigt aktiv for os i kampen om det danske mesterskab.


« Seneste Redigering: 12 Dec 2008, 13:24 af Larsby » Logged

Gunners - Arsenal - Pride of London -

Kasper-J
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: [#3] Drengene fra heden
« Svar #7: 11 Dec 2008, 21:49 »

Endnu en god update. Smiley

3 (næsten) landsholdspillere. Det er vel ikke dårligt Wink

Havde dog ikke regnet med, at du ville hente "Duncan". Bliver spændende at følge ham.


Logged

Coldice
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: [#3] Drengene fra heden
« Svar #8: 11 Dec 2008, 22:29 »

Nogle gode indkøb. Kender dog ikke rigtig sloveneren, men det lyder lovende.
Logged

Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:

Without Security!



Brøndby IF <3

Larsby
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: [#3] Drengene fra heden
« Svar #9: 12 Dec 2008, 18:33 »


- En blog om FC Midtjylland




Ulvene stadig ubesejrede efter ellve kampe


FC Midtjylland's første 11 kampe:

Brøndby 0 - 0 FC Midtjylland
FC Midtjylland 1 - 0 FC Nordsjælland
Randers FC 1 - 3 FC Midtjylland
FC Midtjylland 1 - 0 OB
Aab 1 - 1 FC Midtjylland
FC Midtjylland 2 - 2 FC København
Vejle BK 0 - 2 FC Midtjylland
FC Midtjylland 4 - 0 AC Horsens
FC Midtjylland 2 - 2 AGF
Esbjerg fB 0 - 1 FC Midtjylland
FC Midtjylland 1 - 1 SønderjyskE


Christian Andersens første tre måneder i spidsen har forløbet over al forventning.
Midtjyderne indtager Sas ligaens 2.plads efter de forsvarende mestre, Aab, som på trods af at have lidt et enkelt nederlag, fører ligaen med et point ned til FCM.
På 3.pladsen, 3 point yderligere efter FC Midtjylland finder man FC København, som mange havde regnet for at være klare forhåndsfavoritter til mesterskabet. En anden farlig outsider, som i klubbens historie har vundet mange mesterskaber, nemlig Brøndby, er sæsonens store skuffelse indtil nu. De er at finde helt nede på 11. pladsen. Flere danske sportsjournalister mener at grunden til Brøndby's ringe start, er salget af angriberen Morten 'Duncan' Rasmussen, som de solgte til FC Midtjylland før sæsonstart.
Desuden er mange af de journalister der før sæsonstart ikke regnede FCM som en seriøs udfordrer, meget overraskede både holdets placering, og tilgang til spillet. Dette skyldes både at FCM før sæsonstart led et stort tab, da FCM's største talent, Adigun Salami, fik revet en lægmuskel over til en træning og blev regnet for at være ude af aktion i 4-5 måneder.
Gheorghe Florescu

Pladsen på midtbanen har kaptajn Claus Madsen, og den romænske landsholdsspiller Gheorghe Florescu delt, og begge har spillet med stor succes. Claus Madsen startede sæsonen med at score 3 mål fra sin placering på den centrale midtbane, men led derefter et lille formdyk, og blev derfor erstattet af G.Florescu som har vist spil der har gjort at han har fået sin debut på det romænske landshold, og siden spillet 3 kampe for sit fædreland.


Desuden har ulvene også tilspillet sig en plads i europa, nærmere betegnet Uefa Cuppens gruppespil. Dette har de gjort ved hjælp af en samlet sejr i 1. kval runde på 3 - 1 over St. Patrick's Athletic fra Irland.
I anden runde trak midtjyderne belgiske AA Gent, som bookmakerne havde udråbt til favoritter. Midtjyderne ville det dog anderledes, og med 0 - 0 som udgangspunkt efter en svær kamp på udebane, tog ulvene fuldstændigt over, og sendte belgierne hjem fra Sas Arena med et 3 - 0 nederlag.
Herefter ventede FC Midtjylland's ledelse, stab, spillertrup og ikke mindst fans spændte på hvem der ville blive trukket i Uefa Cuppens 1. runde.
FC Midtjylland trak græske GSS Panionios, en lodtrækning som burde være overkommelig for midtjyderne. Ulvene gjorde da også kort process mod et hold, hvis største stjerne er den tidligere Inter spiller, Alvaro Recoba. Grækerne blev slået samlet med 4 - 0, efter en 1 - 0 sejr på udebane, og en flot 3 - 0 sejr hjemme på Sas Arena. Gruppespillet var hermed en realitet.
I gruppespillet trak FC Midtjylland følgende hold: tyske Borussia Dortmund, engelske Everton, græske AEK Athen samt romænske Dinamo Bucharest. I gruppespillet har midtjyderne allerede spillet den første kamp, hvor de dog tabte 1 - 3 på hjemmebane til overmagten Borussia Dortmund med Alexander Frei som tredobbelt målscorer.


Morten 'Duncan' Rasmussen
Afsluttende ser vi nærmere på et nyindkøb som Christian Andersen var meget positiv over at have hentet til klubben, modsat tilhængerne som var meget kritiske overfor det nye indkøb. Denne spiller er Morten 'Duncan' Rasmussen. En angriber som midtjyderne hentede før Sas ligaens start, for omkring 7,5 mio. danske kroner. 'Duncan' blev hentet for at forstærke midtjydernes angreb, og skabe mere bredde i dette. I optaktsfasen stod midtjyderne nemlig med Frank Kristensen, Ken Fagerberg og Kim Christensen på skadeslisten, og angrebet så meget tyndt ud op mod starten af sæsonen. Derfor hentede Christian Andersen spilleren ind som en forstærkning og til at gøre angrebet mindre sårbart overfor skader.
Morten Rasmussen har siden sin første kamp i klubben imponeret, og er med 7 mål i 9 kampe både FC Midtjylland og Sas liga topscorer. Ulvenes fans er samtidig begyndt at holde mere og mere af den målfarlige angriber som må siges at være FC Midtjylland's største profil hidtil i sæsonen.
Desuden har det slovenske nyindkøb Mitja Zatkovic fået sin landsholds debut og har siden fået en enkelt kamp mere, således at han siden sin ankomst til Sas Arena har fået 2 A-landskampe for Slovenien.
Gheorghe Florescu og Mitja Zatkovic er dog ikke de eneste landsholdsspillere i midtjydernes trup, også amerikanse Danny Califf, og centerforsvareren Ibrahim Gnanou er på deres fædrelands A-landshold. Kevin Stuhr Ellegaard, Mikkel Thygesen og Jonas Borring har desuden alle tre været med 3 gange i den danske landsholdstrup, dog uden at få kampe.

Alt i alt kan midtjyderne se tilbage på en flot sæsonstart, og forhåbentlig se frem mod mere succes nationalt og internationalt.





- Screenshot af stillingen http://i701.photobucket.com/albums/ww16/tello90/DanskeSuperliga.png

-- Hvis i ønsker screenshot af spillere eller andet, så spørg og i skal få.

--- Hvis der er nogen der ved hvordan jeg får linket til at hedde noget andet, som i berendt's blog om Hoffenheim under hans spillerpræsentation, altså så der i stedet for sidens navn, f.eks. bare står Sas ligaen, må i meget gerne fortælle mig hvordan jeg gør


« Seneste Redigering: 13 Dec 2008, 20:24 af Larsby » Logged

Gunners - Arsenal - Pride of London -

Kasper-J
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: [#4] Drengene fra heden
« Svar #10: 12 Dec 2008, 19:19 »

God update. Smiley

Godt gået af Duncan, han skal nok blive topscorer Wink
Logged

Larsby
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: [#4] Drengene fra heden
« Svar #11: 13 Dec 2008, 20:20 »

Tak for de venlige ord, det gør altid lysten til at komme videre i bloggen større.

- Derfor vil jeg også gerne opfordre andre læsere til at komme med en kommentar, så jeg kan gøre bloggen endnu bedre.
Logged

Gunners - Arsenal - Pride of London -

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: [#4] Drengene fra heden
« Svar #12: 13 Dec 2008, 20:25 »

Hold kæft hvor ligner Duncan en retard på det billede (mere end han plejer). Shockeret Grin

Btw, rigtig fin blog, champ. Jeg synes du skriver ganske glimrende, og selvom det grafiske ikke er så lækkert, så vejer det skriftlige og resultaterne, samt et godt klubvalg, det hele op. Bare hold den gode skrive- og resultatsform.
Logged

Larsby
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: [#4] Drengene fra heden
« Svar #13: 13 Dec 2008, 20:28 »

Mht til grafikken ved jeg godt det halter en smule, men eftersom det er min første blog, og jeg ikke har nogen form for erfaring med at lave grafik, gør jeg mit bedste, og prøver at blive bedre som bloggen skrider frem Smiley
Logged

Gunners - Arsenal - Pride of London -

cjensen94
Gæst
 
Sv: [#4] Drengene fra heden
« Svar #14: 14 Dec 2008, 21:07 »

Rigtig god blog. - Det eneste jeg kan savne er en update af din start ellever og resten af holdet
Og så vil jeg gerne rose dig for dit køb af Duncan, han gør det jo sammentidig godt:D.
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010