home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23458
  0 Brugere, 757 Gæster Online.

Nyeste Bruger: oxoberyt
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Rygter
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 81 Udprint
Forfatter Emne: Rygter  (Læst 260875 gange)
Abel
Gæst

Sv: Rygter
« Svar #240: 23 Nov 2006, 17:40 »

Han har jo selv sagt (efter nederlaget til Sverige?) at han ville stoppe. Men han burde først stoppe efter kampene mod Danmark Wink

Zidan 'hjem' til Danmark?

håber han vælger Brøndby..

Abel
Gæst

« Svar #241: 23 Nov 2006, 17:46 »

Nye rygter ! Jon dahl tomasson til Brøndby IF ?

Min nabos ven er en af dem som skaffer nyhederne til www.brondby.com hjemmeside

Han har fået af vide af ham nyheds skafferne... at brøndby er tæt på Jon dahls underskrift

er der andre der har hørt det... eller om nogle andre store spillere på vej til BIF Huh

b.lohse
Gæst

« Svar #242: 23 Nov 2006, 17:56 »

Han har fået af vide af ham nyheds skafferne... at brøndby er tæt på Jon dahls underskrift

er der andre der har hørt det... eller om nogle andre store spillere på vej til BIF Huh

Det tror jeg simpelthen ikke på?

Abel
Gæst

« Svar #243: 23 Nov 2006, 17:58 »

det er rigtigt nok... jeg var i praktik hos min nabo i sidste uge...og så ringede han for mig og spurgte til nyhederne...og så sagde han det ?

Zone 43
Manager

« Svar #244: 23 Nov 2006, 18:02 »

Det ville være fedt nok Thumbs Up

Meeeen når Duncan, Peguero og hve mder nu end måtte findes på skadeslisten bliver klar vil der sørme være kamp om pladsen/pladserne i front Smiley

Jeg har lidt om det, FCK skulle vidst også være ude efter ham, samt en masse andre, som Brøndby ville have fingre i Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

b.lohse
Gæst

« Svar #245: 23 Nov 2006, 18:03 »

det er rigtigt nok... jeg var i praktik hos min nabo i sidste uge...og så ringede han for mig og spurgte til nyhederne...og så sagde han det ?

Synes måske at det ser lidt underligt ud, at du er den eneste der har den her nyhed, der er ingen andre på hele nettet der har den her historie.

Lindskov6ooo
Førsteholdsspiller

« Svar #246: 23 Nov 2006, 18:03 »

Tror du det er rigtig ? Er mega BIF fan!!! Håber:D . Hvem kører rygterne på som er på vej til Brøndby?

//Lindskov6ooo

absalonsen
Gæst

« Svar #247: 23 Nov 2006, 18:06 »

Ved ikke hvad jeg skal sige til det!
Jon ville være en utrolig forstærkning, men det er mere end svært at tro på. Jeg venter og ser hvad der sker. Smiley

b.lohse
Gæst

« Svar #248: 23 Nov 2006, 18:09 »

Skulle Stutgatt's dyreste spiller være på vej til Brøndby..... Ja Ja og Carlos Tevez er på vej til AC Horsens

Abel
Gæst

« Svar #249: 23 Nov 2006, 18:12 »

det er rigtigt nok... og du forhandler også med en der hedder Per Nelsson eller sådan noget :S

b.lohse
Gæst

« Svar #250: 23 Nov 2006, 18:14 »

det er rigtigt nok... og du forhandler også med en der hedder Per Nelsson eller sådan noget :S

Jamen det er da at håbe for Brøndby, de skal også snart til og igang. Men lad os nu se, jeg tror det er noget af en Berliner....  funny

Abel
Gæst

« Svar #251: 23 Nov 2006, 18:17 »

jeg håber fandme... jon siger jo også at han vil tilbage til DK

og han sidder på bænken der nede... + han er skadet... så hvem ved

og ham der Per Nilsson (rettede lige efternavnet) han er midter forsvar Opstemt tættere kan man ikk komme på de 2 navne og er de begge forsvar

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #252: 23 Nov 2006, 18:19 »

Han siger jo at DK ikke er aktuelt. Også tror jeg ikke at BIF er inærheden af at være interessant for ham.

Abel
Gæst

« Svar #253: 23 Nov 2006, 18:23 »

nå fuck det Opstemt men sådan siger han altså...altså ham der skaffer nyhederne til BIF

man kan nok ikk komme nærmere på de nyheder... end ham "

b.lohse
Gæst

« Svar #254: 23 Nov 2006, 18:23 »

Han siger jo at DK ikke er aktuelt. Også tror jeg ikke at BIF er inærheden af at være interessant for ham.

Det giver jo ingen mening, jeg kan heller ikke se hvorfor han skulle komme hjem til DK

Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 81 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010