Abel
Gæst
|
|
Han har jo selv sagt (efter nederlaget til Sverige?) at han ville stoppe. Men han burde først stoppe efter kampene mod Danmark Zidan 'hjem' til Danmark?håber han vælger Brøndby..
|
|
|
|
|
|
|
|
Abel
Gæst
|
|
Nye rygter ! Jon dahl tomasson til Brøndby IF ? Min nabos ven er en af dem som skaffer nyhederne til www.brondby.com hjemmeside Han har fået af vide af ham nyheds skafferne... at brøndby er tæt på Jon dahls underskrift er der andre der har hørt det... eller om nogle andre store spillere på vej til BIF
|
|
|
|
|
|
|
|
b.lohse
Gæst
|
|
Nye rygter ! Jon dahl tomasson til Brøndby IF ? Min nabos ven er en af dem som skaffer nyhederne til www.brondby.com hjemmeside Han har fået af vide af ham nyheds skafferne... at brøndby er tæt på Jon dahls underskrift er der andre der har hørt det... eller om nogle andre store spillere på vej til BIF Det tror jeg simpelthen ikke på?
|
|
|
|
|
|
|
|
Abel
Gæst
|
|
det er rigtigt nok... jeg var i praktik hos min nabo i sidste uge...og så ringede han for mig og spurgte til nyhederne...og så sagde han det ?
|
|
|
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
Nye rygter ! Jon dahl tomasson til Brøndby IF ? Min nabos ven er en af dem som skaffer nyhederne til www.brondby.com hjemmeside Han har fået af vide af ham nyheds skafferne... at brøndby er tæt på Jon dahls underskrift er der andre der har hørt det... eller om nogle andre store spillere på vej til BIF Det ville være fedt nok Meeeen når Duncan, Peguero og hve mder nu end måtte findes på skadeslisten bliver klar vil der sørme være kamp om pladsen/pladserne i front Jeg har lidt om det, FCK skulle vidst også være ude efter ham, samt en masse andre, som Brøndby ville have fingre i
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
b.lohse
Gæst
|
|
det er rigtigt nok... jeg var i praktik hos min nabo i sidste uge...og så ringede han for mig og spurgte til nyhederne...og så sagde han det ?
Synes måske at det ser lidt underligt ud, at du er den eneste der har den her nyhed, der er ingen andre på hele nettet der har den her historie.
|
|
|
|
|
|
|
|
Lindskov6ooo
|
|
Tror du det er rigtig ? Er mega BIF fan!!! Håber:D . Hvem kører rygterne på som er på vej til Brøndby?
|
|
|
|
//Lindskov6ooo
|
|
|
|
absalonsen
Gæst
|
|
Ved ikke hvad jeg skal sige til det! Jon ville være en utrolig forstærkning, men det er mere end svært at tro på. Jeg venter og ser hvad der sker.
|
|
|
|
|
|
|
|
b.lohse
Gæst
|
|
Skulle Stutgatt's dyreste spiller være på vej til Brøndby..... Ja Ja og Carlos Tevez er på vej til AC Horsens
|
|
|
|
|
|
|
|
Abel
Gæst
|
|
det er rigtigt nok... og du forhandler også med en der hedder Per Nelsson eller sådan noget :S
|
|
|
|
|
|
|
|
b.lohse
Gæst
|
|
det er rigtigt nok... og du forhandler også med en der hedder Per Nelsson eller sådan noget :S
Jamen det er da at håbe for Brøndby, de skal også snart til og igang. Men lad os nu se, jeg tror det er noget af en Berliner....
|
|
|
|
|
|
|
|
Abel
Gæst
|
|
jeg håber fandme... jon siger jo også at han vil tilbage til DK og han sidder på bænken der nede... + han er skadet... så hvem ved og ham der Per Nilsson (rettede lige efternavnet) han er midter forsvar tættere kan man ikk komme på de 2 navne og er de begge forsvar
|
|
|
|
|
|
|
|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
Han siger jo at DK ikke er aktuelt. Også tror jeg ikke at BIF er inærheden af at være interessant for ham.
|
|
|
|
|
|
|
|
Abel
Gæst
|
|
nå fuck det men sådan siger han altså...altså ham der skaffer nyhederne til BIF man kan nok ikk komme nærmere på de nyheder... end ham "
|
|
|
|
|
|
|
|
b.lohse
Gæst
|
|
Han siger jo at DK ikke er aktuelt. Også tror jeg ikke at BIF er inærheden af at være interessant for ham.
Det giver jo ingen mening, jeg kan heller ikke se hvorfor han skulle komme hjem til DK
|
|
|
|
|
|
|
|