home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 445 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Rygter
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 81 Udprint
Forfatter Emne: Rygter  (Læst 178025 gange)
JosepGuardiola
Gæst
 
Rygter
« : 09 Maj 2006, 15:18 »

Tiden til rygter er lige om hjørnet. Nogle rygter er lige startet, men flere kommer helt sikkert i fremtiden. Lad os derfor samle dem herinde, så man lynhurtigt kan danne sig et overblik om disse rygter. Jeg starter med nogle, som jeg har fundet på http://wwww.tribalfootball.com:

Arsenal move for Juventus veteran Thuram

Hvad dælen vil Arsenal med ham? Deres forsvar har da været ganske godt i år, og hvorfor s¨købe en så gammel mand? Jeg forstår det ikke.



Man Utd confident of deal for Lyon star Diarra

Denne ligger ligesom til højrebenet. Der er blevet talt meget om dette skifte, og jeg tror også det går igennem.


Chelsea wrapping up deal for Feyenoord's Kalou

Amen Chelsea, Chelsea, Chelsea da. Han er muligvis god i Holland, men jeg kan kun forestille mig, at han blev en Kezman V. 2, eller en Drogba V. 2 for den sags skyld.



Mrs Shevchenko fancies Chelsea move

Nådadada. Mrs. Shevchenko vil have Sheva til Chelsea. DEtte ville gøre Chelsea vilde. Han vil kunne gøre forskellen, så jeg frygter sgu lidt, at han skifter dertil

Real Madrid confident Ancelotti is theirs

Skal Ancelotti være Real Madrid's næste træner? JEg ølger ikke specielt meget med i italiensk fodbold, så jeg vil ikke kunne sige om han er den rette for dem eller ej.

Agent: Nothing keeping Torres at Atletico Madrid

Intet holder Torres i At. Madrid? Jamen, så send ham afsted til F.C. Barcelona med det samme. Jeg tror, at det vil være spændende, at se ham i en klub, hvor han ikke er den aller vigtigste person. Send ham til Barca. :-)
« Seneste Redigering: 09 Maj 2006, 15:24 af JosepGuardiola » Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Rygter
« Svar #1: 09 Maj 2006, 15:23 »

Jeg kan godt lide rygterne med Diarra og Torres til United Peace

Specielt Diarra, for han kan da virkelig blive en stor spiller, så godt at høre at United fører løbet. Torres er overvurderet, men trods alt talentfuld, så han ville da ikke være i vejen, såfremt Nistelrooy er færdig, hvilket det tyder på.

Desuden et par interessante rygter vedr. Salomon Kalou og Chelsea og så naturligvis Brøndby og Williams.
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Rygter
« Svar #2: 10 Maj 2006, 08:01 »

Dani Alves til Barca?

Hell yeah. Kunne fandme være nice, hvis han tog turen til Barcelona. Han er jo suveræn så jeg ville bestemt ikke blive ked af det, hvis han valgte os. Dog skal prisen selvfølgelig være i orden ;-) Men at Saviola skal den anden vej, er jeg ikke så glad for. Jeg har altid synes han var en genial spiller, og jeg så ham helst i F.C. Barcelona.

Desuden forlader Gabri os, og der er rygter om at han tager turen til England. Det skal blive spændende at se, om disse rygter passer. Jeg håber selvfølgelig det bedste for Gabri :-)
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rygter
« Svar #3: 10 Maj 2006, 11:56 »

Desuden forlader Gabri os, og der er rygter om at han tager turen til England. Det skal blive spændende at se, om disse rygter passer. Jeg håber selvfølgelig det bedste for Gabri :-)

West Ham måske Rullende Øjne

Rygterne har ihf. sendt ham til Upton Park tidl.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Marchena
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rygter
« Svar #4: 10 Maj 2006, 12:01 »

Stol aldrig på http://wwww.tribalfootball.com
De har eks. harft en nyhed om Guardiola på vej til Real Madrid. Ronaldinho til ManU osv.


I øvrigt skal Kalou spille i Valencia ikke i Chelsea! Sur
Logged

“My father was a quitter, my grandfather was a quitter, I was raised to give up. It’s one of the few things I do well. I’m disturbed, I’m depressed, I’m inadequate, I’ve got it all!"
- George Costanza

http://threelittlefantas.blogspot.com/

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rygter
« Svar #5: 10 Maj 2006, 12:07 »

Stol aldrig på http://wwww.tribalfootball.com
De har eks. harft en nyhed om Guardiola på vej til Real Madrid. Ronaldinho til ManU osv.


I øvrigt skal Kalou spille i Valencia ikke i Chelsea! Sur

Dinho'en har da været på vej til Old Trafford Smiley mht. Guardiola, så skal jeg ikke gøre mig klog på det.

Gad godt se Kalou i CFC Opstemt
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Marchena
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rygter
« Svar #6: 10 Maj 2006, 12:09 »

Nu snakker vi om nyheder der er kommet for nyligt altslå, og nej det var ikke 1 april. Smiley
Logged

“My father was a quitter, my grandfather was a quitter, I was raised to give up. It’s one of the few things I do well. I’m disturbed, I’m depressed, I’m inadequate, I’ve got it all!"
- George Costanza

http://threelittlefantas.blogspot.com/

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rygter
« Svar #7: 10 Maj 2006, 12:18 »

Nu snakker vi om nyheder der er kommet for nyligt altslå, og nej det var ikke 1 april. Smiley

Ok. Smiley

Men jeg mener nu at have hørt et eller andet sted at Dinho'en gerne ville spille på Old Trafford Rullende Øjne
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rygter
« Svar #8: 10 Maj 2006, 12:55 »

Davids til Ajax ??

Hm.. mod CL spiller ind Rullende Øjne
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Rygter
« Svar #9: 10 Maj 2006, 18:25 »

Thuram til Arsenal.. Nu har jeg hørt det med! Jeg kan slet ikke forestille mig dette rygte passe. Vi har i forvejen utroligt kompetente forsvarere.. Unge talenter, der har brug for spilletid, og har klaret det fremragende i denne sæson. Så dette rygte skulle gerne ikke-passe. Det ligner heller ikke Wenger at signe en ældre falmende spiller..
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Rygter
« Svar #10: 10 Maj 2006, 19:30 »

Nu snakker vi om nyheder der er kommet for nyligt altslå, og nej det var ikke 1 april. Smiley

Det var netop d. 1. April :-) Jeg husker selv nyheden, og den var skrevet på en dato, der for spanierne er 1. april for dem Smiley
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Rygter
« Svar #11: 14 Maj 2006, 18:19 »

Så skulle Michael Ballack definitivt være ny mand i Chelsea. Hvilket mareridt med den frygtindgydende midtbane, de nu kan præstere. Makelele, Essien, Lampard, Ballack, Joe Cole og Arjen Robben, det er uhyggeligt.
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rygter
« Svar #12: 15 Maj 2006, 17:06 »

Så skulle Michael Ballack definitivt være ny mand i Chelsea. Hvilket mareridt med den frygtindgydende midtbane, de nu kan præstere. Makelele, Essien, Lampard, Ballack, Joe Cole og Arjen Robben, det er uhyggeligt.

Det er officielt nu..Smiley

Hvem der så bliver det "sorte får" er højest sandsynligt Makelele eller Essien. Efter min vudering må Essien tage en plads på bænken.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


United-styrer
Gæst
 
Sv: Rygter
« Svar #13: 15 Maj 2006, 17:34 »

Det er officielt nu..Smiley

Hvem der så bliver det "sorte får" er højest sandsynligt Makelele eller Essien. Efter min vudering må Essien tage en plads på bænken.

At tage Makelele af ville være komplet latterligt. Han er så fantastisk til at læse spillet, bryde bolden og bringe den fremad, at han er Chelseas måske mest værdifulde spiller. Jeg er helt enig i, at det må være Essien, der skal lade livet, men ellers bliver der jo nok en del rotation mellem Lampard, Ballack og Essien.
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rygter
« Svar #14: 18 Maj 2006, 20:40 »

Graver til Manchester United/City

De rygter har jo været der før, mon det er mere holdbart nu Huh
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Sider: [1] 2 3 ... 81 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010