home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 1189 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Rygter
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 81 Udprint
Forfatter Emne: Rygter  (Læst 261100 gange)
Gosser
Manager

Sv: Rygter
« Svar #75: 10 Jun 2006, 16:01 »

Langt fra en fejl fra Laurdrups side imo, men når der er noget som ikke fungerer, så er det jo let at give Laudrup skylden. Den tendens synes jeg man ser alt for tit.

Hvis vi mener det er en fejl at Absalonsen ikke har spillet nok kampe, hvems skyld er det så hvis det ikke er Laudrups? Huh

Gaylord
Førsteholdsspiller

« Svar #76: 10 Jun 2006, 16:18 »

Johan Absalonsen til OB

Bruce Rioch skulle eftersigende havde været hjemme ved Absalonsen Ubeslutsom

Mister vi ham, er det satme ikke så godt Sur

Findes der en kilde på dette rygte?

Gosser
Manager

« Svar #77: 10 Jun 2006, 16:26 »

Findes der en kilde på dette rygte?

Ikke andet, end at en på SSO oprettede en tråd om det, hvor han skriver at han har hørt at der går rygter i Odense om at Rioch var hjemme ved Absalonsen.. Så hvor meget den holder ved jeg ikke, men tror desværre godt der kan være noget om snakken Ubeslutsom

De mangler jo en ny mand, til erstatning for Søren Berg!

Gaylord
Førsteholdsspiller

« Svar #78: 10 Jun 2006, 16:29 »

Ikke andet, end at en på SSO oprettede en tråd om det, hvor han skriver at han har hørt at der går rygter i Odense om at Rioch var hjemme ved Absalonsen.. Så hvor meget den holder ved jeg ikke, men tror desværre godt der kan være noget om snakken Ubeslutsom

De mangler jo en ny mand, til erstatning for Søren Berg!

Det ville da være top! Ham ser jeg sgu gerne i den stribede! Tror ikke at det bliver som erstatning til Berg, men mere et tegn på at den alt for ringe Joan Borring er på vej på DS-holdet. Han er så ringe, men det er de fleste talenter vel på et eller andet tidspunkt...

Gosser
Manager

« Svar #79: 10 Jun 2006, 16:33 »

Det ville da være top! Ham ser jeg sgu gerne i den stribede! Tror ikke at det bliver som erstatning til Berg, men mere et tegn på at den alt for ringe Joan Borring er på vej på DS-holdet. Han er så ringe, men det er de fleste talenter vel på et eller andet tidspunkt...

Jonas Borring? Huh

Troede han var god, det var han da i hvert fald engang Thumbs Up

Han må da gerne komme til BIF, for min skyld Smiley

Gaylord
Førsteholdsspiller

« Svar #80: 10 Jun 2006, 16:35 »

Jonas Borring? Huh

Troede han var god, det var han da i hvert fald engang Thumbs Up

Han må da gerne komme til BIF, for min skyld Smiley

Præcis, Joan Borring...

Han har absolut intet godt lavet indtil videre. Han trækker sig i alle nærkampe og brænder et hav af chancer. Det eneste gode ved ham er, at han tit og ofte er der hvor chancerne opstår.

United-styrer
Gæst

« Svar #81: 10 Jun 2006, 17:17 »

Langt fra en fejl fra Laurdrups side imo, men når der er noget som ikke fungerer, så er det jo let at give Laudrup skylden. Den tendens synes jeg man ser alt for tit.

Absalonsen er langt fra de startende elleve i Brøndby, og han har heller ikke niveauet til det endnu. Håber at han bliver udlejet, og får noget førsteholdserfaring gennem det.

Tja, i mine øjne har han ikke fået nok tillid og chancer. Først mod slutningen af sæsonen har han faktisk fået lidt kampe, og i mine øjne kan han med sit direkte spil bringe noget dynamisk, som ingen andre Brøndbyspillere har i samme grad. Men okay, lad os sige, at det er Amin Jensens skyld! ;-)

Gosser
Manager

« Svar #82: 10 Jun 2006, 17:20 »

Tja, i mine øjne har han ikke fået nok tillid og chancer. Først mod slutningen af sæsonen har han faktisk fået lidt kampe, og i mine øjne kan han med sit direkte spil bringe noget dynamisk, som ingen andre Brøndbyspillere har i samme grad. Men okay, lad os sige, at det er Amin Jensens skyld! ;-)

Ja, for det er jo ikke Laudrups! Rullende Øjne

Aj, jeg kan sgu godt lide Absa! Han kæmper, og går virkelig til den, desuden har han et fantastisk skud, og en ubeskrivelig hurtighed!

Han må for alt i verden ikke smutte!

kauster
Reserveholdsspiller

« Svar #83: 10 Jun 2006, 17:49 »

For min skyld kan vi godt bytte Borring for Absa Wink

Håber han kommer hjem til Odense igen, tror han hopper direkte ind på en mere eller mindre fast plads.. Smiley

Gaylord
Førsteholdsspiller

« Svar #84: 10 Jun 2006, 18:26 »

For min skyld kan vi godt bytte Borring for Absa Wink

Håber han kommer hjem til Odense igen, tror han hopper direkte ind på en mere eller mindre fast plads.. Smiley

Ja, hellere end gerne! Selvom Borring ikke har meget at byde på pt, så virker det alligevel som om at der ligger noget godt gemt i ham. Absalonsen ville sætte sig på en fast plads med det samme! I kunne jo også få Martin Borre i bytte? Ham vil jeg egentlig hellere af med...

Borelli BB
Landsholdsspiller

« Svar #85: 11 Jun 2006, 22:00 »

Gudjohnsen til Barca?

Synes det ville være klasse af Barca, hvis de hentede Eidur Gudjohnsen som erstatning for Henke. Han er en gut der finder sig i at starte ud, præcis ligesom Henke gjorde, og så er han skarp når han kommer ind, præcis ligesom Henke var!

Zone 43
Manager

« Svar #86: 12 Jun 2006, 17:23 »

Benfica, Zaragoza og Portsmouth er ude efter D' Alessandro som er vendt tilbage til Wolfsburg Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Morientes
Reserveholdsspiller

« Svar #87: 12 Jun 2006, 20:46 »

Andy van der Meyde på vej til Porto
Craig Bellamy på vej til  Spurs
Nicolas Anelka på vej til  Portsmouth
Mahamadou Diarra på vej til Man U for kun £18 mil

"You´ll Never Walk Alone"

Morientes
Reserveholdsspiller

« Svar #88: 12 Jun 2006, 20:47 »

Dean Ashton på vej til newcastle

"You´ll Never Walk Alone"

Zone 43
Manager

« Svar #89: 12 Jun 2006, 20:48 »

Dean Ashton på vej til newcastle

Shockeret

Du skulle vel ikke have et link ?!?

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 81 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010