home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 500 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Årets sportsbegivenhed (Afstemning)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilken begivenhed var så den største? (1 stemme)
Giants sejr i Superbowl over NE Patriots
- 1 (2,6%)
ChL-finalen I Moskva, der endte med straffespark
- 2 (5,3%)
Håndboldherrernes EM-guld
- 11 (28,9%)
Dansk sejr I Portugal (fodbold)
- 1 (2,6%)
Carlos Sastre vinder Tour de France
- 0 (0%)
Tom Kristensen vinder Le Mans for ottende gang
- 3 (7,9%)
AaBs indsats i Europa
- 2 (5,3%)
Pokalfinalen
- 4 (10,5%)
EM i fodbold
- 7 (18,4%)
Valencia – FCK 1-1
- 1 (2,6%)
Nicki Pedersens verdensmesterskab
- 3 (7,9%)
Matti Breschels bronzemedalje
- 0 (0%)
OL: Guldfireren
- 0 (0%)
OL: 49'eren
- 3 (7,9%)
Antal Stemmer: 38

Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Årets sportsbegivenhed (Afstemning)  (Læst 8611 gange)
arsenalistic
Manager
********

Offline Offline


 
Årets sportsbegivenhed (Afstemning)
« : 04 Dec 2008, 09:33 »

Ja, titlen giver vel sig selv. Smiley
Hvad synes i har været det sportslige højdepunkt i 2008? Her tænker jeg selvfølgelig ikke på, at jeres serie 5 rykkede op i serie 4, eller at i har forbedret jeres handicap i golf. Wink

Har selv et par forslag til årets sportsbegivenhed:

Giants sejr i Superbowl over NE Patriots

Straffesparkskonkur rence I Moskva

Håndboldherrernes EM guld

Dansk sejr I Portugal (fodbold)

Carlos Sastre vinder Tour de France

Tom Kristensen vinder Le Mans for ottende gang



Byd ind!


« Seneste Redigering: 09 Dec 2008, 13:58 af arsenalistic » Logged

Go you Gunners!

Batistuta
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Årets sportsbegivenhed
« Svar #1: 04 Dec 2008, 10:17 »

Fck fodbold spil i mange kampe.

Aab champions league kampe.

OL.

Danmark-Portugal.
Logged

Niicklas12
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Årets sportsbegivenhed
« Svar #2: 04 Dec 2008, 10:30 »

synes bestemt ikke FCKs spil har været noget at råbe Hurra for i 2008, en 3 plads i sidste sæson, og en forløbig 3. plads i år, ikke overbevisende spil i europa. De har jo langt det bedste spiller matriale, så den holder ikke helt som højdepunkter synes jeg ikke. FCK har været skuffende i 2008.

AaBs suveræne sejr 07-08
Håndbold kvinderne vender tilbage? (måske lidt afventende indtil EM er slut.)
Hamiltons sejr som den yngste nogensinde.

Logged

GudenEricsson
Gæst
 
Sv: Årets sportsbegivenhed
« Svar #3: 04 Dec 2008, 10:42 »

Har ikke så meget, men vil lige sige mine: Peace
- Portugal - Danmark
- Herreholdets sejr i EM i håndbold.

synes bestemt ikke FCKs spil har været noget at råbe Hurra for i 2008, en 3 plads i sidste sæson, og en forløbig 3. plads i år, ikke overbevisende spil i europa. De har jo langt det bedste spiller matriale, så den holder ikke helt som højdepunkter synes jeg ikke. FCK har været skuffende i 2008.
Nu hænger point jo ikke sammen med hvordan holdet spiller. Man kan sagtens spille godt uden at få point, og omvendt som FCK tidligere har gjort. Nu spiller FCK flottere, men synes først det er i denne sæson, de har løftet deres spil.
« Seneste Redigering: 04 Dec 2008, 10:44 af GudenEricsson » Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Årets sportsbegivenhed
« Svar #4: 04 Dec 2008, 10:49 »

49'ernes guld under OL  Thumbs Up

Magen til drame skal man da lede længe efter og det holdt da mig til fjernsynet i flere timer selv om jeg ikke aner noget som helst om sejling...

Guldfirens guld under OL  Thumbs Up
Flot comeback af de 4 drenge efter et halv katastrofalt forår hvor der bestemt ikke var noget der tydede på at de skulle komme bare i medaljerne...
Logged

AFC
Gæst
 
Sv: Årets sportsbegivenhed
« Svar #5: 04 Dec 2008, 15:33 »

1. Sastres sejr i Tour De France. Virkelig godt for CSC Saxo Bank. Desværre er han bare væk.

2. Danmark - Portugal. Sensationel sejr til Danmark. Det så længe sort ud, men heldigvis fik vi scoret.

3. Valencia - FCK 1-1. Virkelig super resultat for FCK som skaffede et vigtigt point i deres Uefa cup gruppe.
Logged

Cesc
Gæst
 
Sv: Årets sportsbegivenhed
« Svar #6: 04 Dec 2008, 15:35 »

Sjovt at der på en fodboldside, endnu ikke er blevet nævne UEFA Euro 2008. Den vil jeg klart sætte højest på min liste, da den uden tvivl har været det som var mest spændende.

Som sagt mange gange før, tillykke til Spanien! Det var en fed turnering i år - og tak til Rusland og Holland, de gjorde turneringen bedre.
Logged

AFC
Gæst
 
Sv: Årets sportsbegivenhed
« Svar #7: 04 Dec 2008, 15:39 »

Uefa Euro 2008 var også en fed begivenhed i år, med Holland og Ruslands flotte præstationer. Holdte med Spanien under turneringen, og så vandt de jo Peace.
Logged

motZ
Gæst
 
Sv: Årets sportsbegivenhed
« Svar #8: 04 Dec 2008, 15:40 »

Vores sejr nede i Lissabon mod Portugal var virkelig fantastisk synes jeg. Var ikke ligefrem hvad man havde forventet.

Og som Cesc også siger, UEFA Euro 2008. En fantastisk slut-runde i år, synes jeg. Var selv nede i Spanien da de vandt EM guldet.
Det var virkelig vildt. Folk festede hele natten og næste dag også. Også fuldt fortjent at Spanien vandt.

Håndboldherrernes EM guld synes jeg også var rigtig flot af de danske håndbolddrenge. Det er ikke ligefrem en sport jeg elsker, men denne præstation var rigtig flot.
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Årets sportsbegivenhed
« Svar #9: 04 Dec 2008, 15:43 »

Euro 08, OL, alle danske guldmedaljer og sejre i forskellige ting, til dels Sastres Tour De France, Til dels Portugal-DK og BATE, AaB og Anorthorsis i CL.

Nogle af dem er måske lidt forkerte indefor topic, men ville bare lige få mine tanker med Smiley
Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Årets sportsbegivenhed
« Svar #10: 04 Dec 2008, 15:43 »

Det må nok være EM 2008, som Cesc siger. Spanien spillede fantastisk bold, hurtige pasninger langs jorden - sådan som vi kan lide det! afro Jeg troede mest på, at Spanien ville skuffe igen igen, og at Holland ville snuppe sejren i finalen, men spanierne holdt hele vejen, hvilket jeg synes jeg er rigtig fedt (ja, jeg kan lide Spanien)... Rusland gjorde det jo også fantastisk - dog skabte det en alt for stor Rusland- og Arshavin hype (stav?), som til tider var lidt irriterende.. (; Men jeg håber, at det er sådan noget bold, vi kommer til at se i fremtiden hos flere hold. Nu er bl.a. F.C.K. jo også blevet et langt mere velspillende hold.

EDIT: Og så er det jo enormt flot, at AaB kom med i Champions League gruppespillet! En meget nem lodtrækning, de var sgu heldige, at Kaunas slog Rangers ud, for ellers var det nok ikke endt sådan - men man skal også være heldig en gang imellem...
Vi, DK, havde jo et hold med i CL-gruppespillet i 2006/07 og, at AaB så gør FCK kunsten efter bare to år senere er great. Thumbs Up
« Seneste Redigering: 04 Dec 2008, 15:47 af BenMusalho » Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Årets sportsbegivenhed
« Svar #11: 04 Dec 2008, 15:46 »

1. Danmarks sejr ved EM i herrehåndbold. Første gang i min tid, at DK vinder noget stort i en herreturnering i en af de større sportsgrene. Flot! Thumbs Up
2. Liverpool 2-1 Manchester United. Efter 4 års tørke, så var det godt nok en sejr der lunede for mig. Aldrig har jeg været et så stort smil som i den weekend.
3. Chelsea 0-1 Liverpool. Samme som ovenstående. Ufatteligt fedt at bombe broen! Thumbs Up
4. Portugal 2-3 Danmark. Fantastisk sejr, som stadig står meget klart på hukommelsen. Alt for vildt!
5. Barcelona 1-2 Villarreal. Også umådeligt fedt at slå Barca ude af Villarreal. Jeg elsker stadig Jon for målet! Opstemt
6. EM - Påtrods af mit normale favoritlandshold Frankrig's totale deroute, så er det et højdepunkt der står meget glodt. Især glæder jeg mig over, at Senna fik vist den klasse som jeg på forhånd vidste han havde. Men det er jo også let at være bagklog. Ærgrer mig, at han ikke nåede at lukke finalen, som han var meget tæt på.
7. OL - De flotte præstationer af danskerne.
Jeg er stor cykelentuitast, men da jeg har ikke noget særligt forhold til hverken ryttere eller hold bortset fra, at jeg hepper på de danske ryttere også den übercoole Mauricio Soler, så betyder Sastre's sejr ikke noget særligt for mig.

EDIT: En flov bummert i min nummer 1. er rettet. Ubeslutsom Shockeret Forlegen
« Seneste Redigering: 04 Dec 2008, 15:51 af -LFC- » Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Årets sportsbegivenhed
« Svar #12: 04 Dec 2008, 15:48 »

1. Danmarks sejr ved EM i herrehåndbold. Første gang nogensinde, at DK vinder noget stort i en herreturnering i en af de større sportsgrene. Flot! Thumbs Up

Udover fodbold-EM i 1992 eller hvad?
Logged



verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Årets sportsbegivenhed
« Svar #13: 04 Dec 2008, 15:49 »

1. Pokalfinalen den 1.Maj uden tvivl... Tror aldrig jeg har oplevet en så fed kamp/dag, med så mange følelser, og så vilde jubelscener ved målene.. Og med tanke på vores forhenværende krise var det fantastisk og kunne synge "We are the champions"  Græder Opstemt

2. Håndboldlandsholdet s guld!.. For søren man kunne jo ikke andet end at elske dem <3.. De viste så ekstrem høj klasse hele vejen igennem, småt at holdet består af en flok drengerøve... Elsker dem Opstemt

3. Cl finalen... Fantastisk kamp som ejede ALT hvad en finale skal indeholde... Jeg må så bare onstatere at det var PIVHAMRENDE ufortjent at chelsea stod i den finale.. Det brude 100 % have været liverpool, men det var Riise ikke enig i ticked off!!!

Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Årets sportsbegivenhed
« Svar #14: 04 Dec 2008, 15:51 »

Udover fodbold-EM i 1992 eller hvad?
Det var satme en bummert af de helt vanvittige jeg lavede der! Shockeret Jeg mente i min tid (Eller nej det gjorde jeg ikke, men jeg tænkte det).
Logged

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010