home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 950 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Spørg Politiet
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 56 57 [58] 59 60 ... 79 Udprint
Forfatter Emne: Spørg Politiet  (Læst 287176 gange)
HansenLFC
Gæst

Sv: Spørg Politiet
« Svar #855: 30 Aug 2011, 20:21 »

Hvilke tænker du på?

Jeg var bare ikke klar over, at politiet også var inde omkring det. Da jeg troede det var en sag mellem personen og klubben. Men bliver politiet altid indblandet eller var det fordi de var tilstede på stadion? Jeg var ihvertfald overrasket over det, da jeg hørte det, men har så hellere aldrig hørt om andre af disse sager.

Men det er vel de færeste som kan bevise, hvem som har gjort noget? Da det med sikkerhed er sket i en større mængde, og jeg er ikke klar over om han er skyldig eller uskyldig.

Yessir
Manager

« Svar #856: 30 Aug 2011, 20:23 »

Det er ikke lovligt at affure romerlys fra 5. januar til 30. november, og da romerlys er fyrværkeri får han en bøde af politiet... Klubberne kan som sådan ikke give bøder, de kan opkræve erstatningskrav.

Hvis man holder fast i sin uskyld nægter man bare at betale og gør indsigelse mod det, så er det op til politiet at bevise det er dem der har ret Smiley

Jeg tror Hansen tænker på håndblus (man ser sjældent kugleskydende romerlys til fodbold) og det er vel ulovligt alle årets dage, medmindre man er i skibsnød eller deslignende. Bare lige så folk ikke tror at det der bliver kaldt romerlys i fodboldkredse, men som, som regel er nødblus, er lovligt i julemåneden + 5 dage  Wink

HansenLFC
Gæst

« Svar #857: 30 Aug 2011, 20:25 »

Jeg tror Hansen tænker på håndblus (man ser sjældent kugleskydende romerlys til fodbold) og det er vel ulovligt alle årets dage, medmindre man er i skibsnød eller deslignende. Bare lige så folk ikke tror at det der bliver kaldt romerlys i fodboldkredse, men som, som regel er nødblus, er lovligt i julemåneden + 5 dage  Wink

Selvfølgelig, tak  Wink

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #858: 30 Aug 2011, 20:27 »

Det kan man godt.

Tak for info. Man ved aldrig hvornår man får brug for den viden.

Og til Nekker: Herligt at du kommer med svar på de forskellige brugers spørgsmål. Dejligt at der er nogle der tager sig tid til at hjælpe andre Smiley

/Nove som kun er blevet stoppet af politiet en gang.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Nekker
Førsteholdsspiller

« Svar #859: 30 Aug 2011, 20:34 »

Og til Nekker: Herligt at du kommer med svar på de forskellige brugers spørgsmål. Dejligt at der er nogle der tager sig tid til at hjælpe andre Smiley

Det gør jeg med glæde, og tak for det  Thumbs Up

PEAST
Landsholdsspiller

« Svar #860: 30 Aug 2011, 20:34 »

hehe samme her jeg er kun blevet stoppet på knallert 1 gang og selvfølgelig havde jeg glemt min knallert bevis derhjemme den ene gang.

er også en enkelt gang blevet "Stoppet" i bil af politiet jeg havde lige parkeret ved siden ham da han så spørger om han må se et kørekort hehe han kiggede mærkeligt på mig og fortalte så efter han havde set mit kørekort at han syntes jeg lignede en på 14-15år eller sådan noget og jeg tænkte bare WHAT  Shockeret Shockeret

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

Ariana Grande
Manager

« Svar #861: 30 Aug 2011, 20:36 »

Det er ikke lovligt at affure romerlys fra 5. januar til 30. november, og da romerlys er fyrværkeri får han en bøde af politiet... Klubberne kan som sådan ikke give bøder, de kan opkræve erstatningskrav.

Hvis man holder fast i sin uskyld nægter man bare at betale og gør indsigelse mod det, så er det op til politiet at bevise det er dem der har ret Smiley

hmm. Bevise de har ret. Er det nok med stadionvagter som vidner, eller skal de have video optagelser?

HansenLFC
Gæst

« Svar #862: 30 Aug 2011, 20:37 »

hmm. Bevise de har ret. Er det nok med stadionvagter som vidner, eller skal de have video optagelser?

Tænkte det samme, er EN vagts ord nok. Hvis man har 20 andre som siger det ikke var den person. Eller hvordan?

Nekker
Førsteholdsspiller

« Svar #863: 30 Aug 2011, 20:43 »

hehe samme her jeg er kun blevet stoppet på knallert 1 gang og selvfølgelig havde jeg glemt min knallert bevis derhjemme den ene gang.

er også en enkelt gang blevet "Stoppet" i bil af politiet jeg havde lige parkeret ved siden ham da han så spørger om han må se et kørekort hehe han kiggede mærkeligt på mig og fortalte så efter han havde set mit kørekort at han syntes jeg lignede en på 14-15år eller sådan noget og jeg tænkte bare WHAT  Shockeret Shockeret

Hehe... Been there, done that! Det er sgu lidt småpinligt, både for betjenten og føreren... Ham jeg stoppede var så 27 og jeg troede han var 15-16  Peace

Nekker
Førsteholdsspiller

« Svar #864: 30 Aug 2011, 20:46 »

Tænkte det samme, er EN vagts ord nok. Hvis man har 20 andre som siger det ikke var den person. Eller hvordan?

Hvis 20 andre siger det modsatte end én person kan det godt blive svært at løfte sagen for politiet! Overvågning er naturligvis det bedste, derefter er det en afvejning af vidner og vidnernes troværdighed mhp hvordan sagen står...

HansenLFC
Gæst

« Svar #865: 30 Aug 2011, 20:50 »

Hvis 20 andre siger det modsatte end én person kan det godt blive svært at løfte sagen for politiet! Overvågning er naturligvis det bedste, derefter er det en afvejning af vidner og vidnernes troværdighed mhp hvordan sagen står...

Men hvor mange kontrøllere skal sige det samme før de vinder over flertallet? Mon ikke de kan lade sig rive med, hvis en siger det, bare for at finde en synder. Jeg vil satme være træt af det, hvis jeg modtager 1 års karantæne, samt 2000 i bøde for intet at have gjort.

PEAST
Landsholdsspiller

« Svar #866: 30 Aug 2011, 20:51 »

Hehe... Been there, done that! Det er sgu lidt småpinligt, både for betjenten og føreren... Ham jeg stoppede var så 27 og jeg troede han var 15-16  Peace

jeg har selv haft den slags episoder via mit arbejde som salgsassistent hos DSB/7Eleven.
havde en der viste sig at være 26 men hun lignede sku en på 13-14 år eller sådan noget

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

HansenLFC
Gæst

« Svar #867: 30 Aug 2011, 20:51 »

Var lige ved at tro det var Peast du havde stoppet  Wink Grin ...

Vil også lige sige tak som en ovenover, fedt du gider give dig tid til at besvare alle spørgsmål herinde.  Thumbs Up Virkelig fedt!

Gungner
Gæst

« Svar #868: 30 Aug 2011, 20:53 »

Hvis en butik har et skilt hængende med "Cykler fjernes uden ansvar", er det vel stadig ulovligt for butikken at fjerne ens cykel, selvom man parkerer der?

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #869: 30 Aug 2011, 20:59 »

Jeg blev stoppet her for... knap 2 år siden tror jeg. Tåstrup. De havde fulgt efter mig siden jeg kørte af motorvejen og helt op til HT-station. De spurgte bare om kørekort og fik så lov til at køre videre igen.
Jeg gad ikke en gang at spørge om hvorfor de stoppede men gik ud fra at det var fordi vi var et par unge og det var i læseferieperioden, så det var nok bare et tjek om jeg var påvirket, ikke havde kørekort eller andet.
Ikke noget jeg gik op, da jeg udmærket viste at jeg ikke kørt på nogen måder råddent.

Hvis en butik har et skilt hængende med "Cykler fjernes uden ansvar", er det vel stadig ulovligt for butikken at fjerne ens cykel, selvom man parkerer der?

Den kan jeg svare på - mener jeg i hvert fald at kunne.
Butikken har altid et ansvar og skal kunne give cyklen tilbage på forlangende.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Sider: 1 ... 56 57 [58] 59 60 ... 79 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010