home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 293 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Spørg Politiet
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 54 55 [56] 57 58 ... 79 Udprint
Forfatter Emne: Spørg Politiet  (Læst 287282 gange)
Gungner
Gæst

Sv: Spørg Politiet
« Svar #825: 28 Jul 2011, 01:10 »

Sandt... Men nu er det ikke et vedvarende problem, og er ikke ude på at få personen smidt ud.

Søgaard
Gæst

« Svar #826: 28 Jul 2011, 01:15 »

Sandt... Men nu er det ikke et vedvarende problem, og er ikke ude på at få personen smidt ud.
Så er en opringning til politiet vel forsøget værd, hvis du bare ønsker ro denne ene aften/nat.

Gungner
Gæst

« Svar #827: 28 Jul 2011, 01:52 »

De skruede nu ned, da en anden beboer kom før mig og bad dem dæmpe sig...

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #828: 28 Jul 2011, 10:14 »

Hvor stor er chancen for at politiet gider reagere hvis man ringer ind og klager over en nabo/underbo/overbo etc. der spiller for høj musik?

Det er en sag mellem dig, dine naboer og dit boligselskab.
Du kan gå ind og spørge naboen der larmer og hvis det forsætter flere dage så må du lave en skrivelse ind til dit boligselskab (eller ejerne af lejligederne) hvor du hører om de kan lave en skrivelse til lejeren om at der har været klager og at han/hun bedes skrue ned.
Evt. gå sammen med flere af dine naboer, da det så evt. kan blive taget mere seriøst. Det kan jo være at de tror, du bare er nærtagende Smiley

Politiet bør egentlig kun blive kaldt ud hvis det er høj lyd døgnet rundt i flere dage og der ikke bliver svaret ved døren eller noget.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #829: 28 Jul 2011, 12:15 »

Politiet kan sagtens komme ud hvis de mener at festen forstyrrer den offentlige ro og orden. Det kræver dog nok at der er flere naboer der klager over det, og festen er helt ude af propotioner. Hvis en under-/nabo eller hvad det nu er, spiller for højt musik kan du gå ned og bede dem om at skrue ned, ellers må du skrive en klage til boligselskabet der så vil tage det op. Hvis det er ejerlejligheder er det bare tough luck... Tunge

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

guldborg
Ynglingespiller

« Svar #830: 03 Aug 2011, 14:27 »

hey, jeg er en ung gut der er har dansk far og italiensk mor. I Italien maa man faa knallert koere kort som 14 aarig, hvis jeg faar det lavet, ma det saa bruges i DK?

oi oi pippo segna per noi

daugaard
Landsholdsspiller

« Svar #831: 03 Aug 2011, 14:31 »

hey, jeg er en ung gut der er har dansk far og italiensk mor. I Italien maa man faa knallert koere kort som 14 aarig, hvis jeg faar det lavet, ma det saa bruges i DK?

Nope Smiley
I USA kan jeg få kørekort som 16 årig, det tæller ikke her ;-)

Tænk hvis alle tog til italien og fik kørekort, så var der jo ingen grund til at have regler :-)

Søgaard
Gæst

« Svar #832: 03 Aug 2011, 14:33 »

Nej, selvfølgelig kan det ikke bruges i DK. Der skal du være 16 for at køre på knallert. Så er det pågældende lands regler, som du skal rette dig efter. En amerikaner, som har fået kørekort som 16 må heller ikke have lov til at køre bil i Danmark.

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #833: 03 Aug 2011, 14:33 »

Et endnu bedre råd, flyt til Italien.

guldborg
Ynglingespiller

« Svar #834: 03 Aug 2011, 14:36 »

taenkte eftersom jeg har dobbelt statsborgerskab kunne jeg vaelge.. men tak alligevel Smiley

oi oi pippo segna per noi

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #835: 03 Aug 2011, 14:41 »

Du skal køre efter lovgivningen i det respektive land uanset om det er udstedt i DK, Italien eller Uganda Wink

Sidstnævnte er jeg dog ikke sikker på at man tager kørekort, så hæng mig ikke op på det!

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Nekker
Førsteholdsspiller

« Svar #836: 29 Aug 2011, 17:22 »

Hej.

Endelig et sted hvor jeg måske kan få svar på følgende :
I dag er det jo lovpligtigt at ens hund skal fastspændes eller være i bur i bilen. Hvordan fastspænder man en hund på gulvet ved fødderne af passagersædet foran? Dens bur kan kun være i bil med åbent bagagerum, og den skal/må ikke være på sædet.

MVH Leise

Hej Leise,

Det er IKKE lovpligtigt at din hund er fastspændt i bilen under kørslen. Den er at betragte som gods og må bare ikke være til gene for føreren under kørslen. Det tilrådes dog at anskaffe et bur hvis der er plads bag i bilen, specielt under længere ture...

Nekker
Førsteholdsspiller

« Svar #837: 29 Aug 2011, 17:23 »

Kan man komme i RKI for ikke at betale licens?

Du kan havne i RKI for enhver regning du ikke betaler. Men for licensen, så vil den bare blive modregnet hvis du et år får penge tilbage i skat... Men hvis ikke, ja så kan du sagtens havne i RKI.

RKI er du så i indtil regningen er betalt eller der er gået 5 år...

Nekker
Førsteholdsspiller

« Svar #838: 29 Aug 2011, 17:27 »

Nu vil jeg i så fald gerne en gang for alle have svar fra en selvsagt uddannet politimand, er det eller er det ikke lovligt at bære maske offentligt?

Jeg taler ikke om elefanthuer, men alt ligefra en høj krage på en jakke/trøje, tørklæde/burka, Ansigtsmaske (Bl.a gasmasker, som nogle Goth's pynter sig med), Ansigtsmaling og lignende?

Jeg ved selv at man ikke må bære nogle af ovenstående genstande, eller andet til at sløre ens identitet, hvis det er i forbindelse med demonstrationer eller andre offentlige forsamlinger.

Personligt kan jeg bare godt lide at bære maske og holde mig for migselv, kan jeg risikere at blive stoppet af politiet for at sidde i et tog, eller stå på et gadehjørne med en maske på, der dækker henholdsvis næse og mund? Og kan jeg med loven i ryggen forsvare mig hvis jeg oplever negative reaktioner?

Mange tak på forhånd.

Personligt synes jeg måske det er en anelse underligt at du har lyst til at maskere dig eller dække dig til, men det er bare mig  Wink

Rent lovmæssigt er der ikke det store til hinder for det, hvis du som selv skriver bare ikke sker i forbindelse med en demo eller lign. Men ja, politiet vil og må gerne tage kontakt til dig for at undersøge det nærmere. Derudover kan du måske forvente at diverse borgere vil anmelde det fordi de finder det mistænkeligt...

Lavezzi
Gæst

« Svar #839: 29 Aug 2011, 17:35 »

Du skal køre efter lovgivningen i det respektive land uanset om det er udstedt i DK, Italien eller Uganda Wink

Sidstnævnte er jeg dog ikke sikker på at man tager kørekort, så hæng mig ikke op på det!
Det kan man godt.

Sider: 1 ... 54 55 [56] 57 58 ... 79 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010