home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1263 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Spørg Politiet
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 40 41 [42] 43 44 ... 79 Udprint
Forfatter Emne: Spørg Politiet  (Læst 287713 gange)
Batigol
Manager

Sv: Spørg Politiet
« Svar #615: 28 Apr 2009, 01:05 »

Nu har jeg både set episoden, hvor en ak81 blev skudt i halsen ved runddelen, da Niels Brock læreren, Idriss blev skudt og bor lige om hjørnet hvor Esben (ak81er) blev påkørt 2 gange.
Mange synes, at bandekrigen er til stor fare for dem selv og andre uskyldige familier og derfor prøver de af flytte. Jeg synes det helt omvendte tværtimod (ved godt det kan lyde sygt, i jeres hoveder), men jeg elsker når der er gang i gaden.
Er dette en psykotisk holdning? Hvad er din holdning omkring bandekrigen? Hvem ser du helst overtage "narko-forretningen"? Hvem holder du med? - til Nekker

Jeg har altid syntes det var sjovt med lidt liv og gang i gaden, men det kan nu let blive for meget af det gode. Det krydrer ligesom hverdagen lidt hvis man ved der kan ske noget, men som sagt skal det ikke være for voldsomt. Det vil sige at det helst ikke skal indebære noget der bringer ens liv i fare. Der vil jeg godt have lov til at sætte min grænse! Wink

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #616: 28 Apr 2009, 15:48 »

Han holder sgu da ikke med nogle af dem når at han er politibetjent, det siger da sig selv.
Noget helt andet er så at man skulle gøre det lovligt, folk må sgu da selv om hvad de fylder sig med af lort.

Vh.Blackstone

Han kunne da sagtens have en holdning til det? Bare fordi han er betjent, har han vel også hans egen "menneskelige" side... Tror du virkelig at alle betjente er 100% "rene" hvad angår kriminalitet? så må du tro om igen.
Derfor spørger jeg Nekker, om hvem han helst så, som den førende "gruppe" indenfor stoffer og våben, da jeg tror at AK81'erne og HA'erne vil volde mindre problemer end indvandrene. Nekker virker desuden også til, at være en ret åben og frisk gut, der ikke ligger skjul på, at selv betjente ikke altid har rent mel i posen.
Det virker til, at du enorm respekt overfor betjente (ved ikke om det er korrekt), men alt hvad de gør er korrekt. Næppe.
Selvfølgelig skal du have en respekt, da de har en vis viden, forståelse og rutine indenfor for det de laver, men så heller ikke mere.

Thaurat al Shabab

absalonsen
Gæst

« Svar #617: 28 Apr 2009, 15:53 »

Nekker, hvis man nu på cykel bevidst eller ubevidst ikke viser, at man skal dreje i et kryds (ved at svinge armen ud), kan det så straffes?

Har hørt en lille historie, om en politibil, der kom til en trafikprop. I stedet for at vente - som alle andre billister - satte politibilen udrykning på, så alle gjorde plads. Da politibilen var kommet igennem, slukkede den for udrykningen. Er det tilladt så længe, de ikke er på opgave/på vej til en opgave?

Birkedahl
Landsholdsspiller

« Svar #618: 28 Apr 2009, 16:17 »

Har hørt en lille historie, om en politibil, der kom til en trafikprop. I stedet for at vente - som alle andre billister - satte politibilen udrykning på, så alle gjorde plads. Da politibilen var kommet igennem, slukkede den for udrykningen. Er det tilladt så længe, de ikke er på opgave/på vej til en opgave?
De har sikkert haft pizzaer til hele stationen på bagsædet. Hvilket gør det helt i orden at sætte både blink og sirene på...  Opstemt

Veni, vidi, vici

JTF
Lilleputspiller
*

« Svar #619: 28 Apr 2009, 16:21 »

Hvor gammel skal man være for at stå i butik. Har nogen gange lidt lyst til det?

Blackstone
Landsholdsspiller

« Svar #620: 28 Apr 2009, 20:01 »

Til mfsjovhat:
Ja det kan han selvfølgelig godt ha, men det tror jeg så bare ikke at han har, men det kan vi jo få svar på, når at han selv udtaler sig om det, hvilket i grunden ville være dumt, hvis at han tager parti for den ene part, da han ikke skal gøre forskel på dem eller må tage parti for den ene part, selfølgelig har han sin egen personlige mening, men den må ikke stå i vejen for hans virke som politibetjent.
Jeg ved da godt at ikke alle politifolk har rent mel i posen og/eller opfører sig som de skal, det har jeg da selv været udsat for en gang, men jeg er også i familie med en tidligere politibetjent, så ja jeg har da en hvis respekt for politiet eller ihvertfald nogle af dem, men ved da også af erfaring at ikke alle politibetjente er helt rene i kanten, som sagt har selv været udsat for overgreb fra politiets side og har set andre været udsat for overgreb og blevet behandlet dårligt af politiet og har haft en blandet mening om dem eller nogen/nogle af dem, da det jo er forkert at dømme en hel(t) gruppe, men jo det er da absolut ikke alle betjente, som at jeg har respekt for og tillid til, da de nogen gange tager parti og forskelsbehandler folk, selvom at de egentlig ikke burde gøre det og jeg har da også mine tvivl om især uropatruljen og deres færden og alle laver fejl, selvom det nogen gange ikke er fejl, men direkte mening at de forskelbehandler, selvom at de ikke burde.
Jeg burde måske ikke skrive sgu, da det bliver lidt for meget og giver en forkert mening eller noget i den stil, men tror nu stadig ikke at han har en mening om dem(indvandrene og Ak81/HA), men det er da klart at der er nogle af dem, som er værere end andre, spørgsmålet er jo så bare hvem af dem som er, det afhænger jo af hvordan at man ser på konflikten, men så længe at man ikke rager uklar med nogen af grupperingerne, er der jo eller burde ikke være noget at være nervøs for og Nekker burde jo se dem begge(grupperingerne) som slemme og som sagt ikke ha nogen holdning til det, ihvertfald ikke en som ødelægger hans virke som politibetjent, men måske får vi svar på det, hvis at han udtaler sig om det?.

Vh.Blackstone

Nekker
Førsteholdsspiller

« Svar #621: 29 Apr 2009, 20:33 »

Det her spørgsmål er af juridisk karakter, så jeg forventer ikke at du kan give mig et helt klart svar, men jeg prøver nu alligevel:

Jeg er over 18 år, men da jeg var under 18 år var min VisaElectron konto nogle gange i minus pga. de hævegebyrer nogle banker pålægger en når man hæver. Men står der ikke i en af lovens paragrafer (evt grundloven?) at børn/unge under 18 år ikke må stifte gæld? Og det har jeg vel reelt gjort ved at have minus på kontoen. Og er det ikke min banks ansvar?

Puuuha Borelli... Det var ellers noget af en spørgsmål!! Hehe

Jeg vidste INTET om det før jeg læste svaret, som en skrev lige efter dit indlæg(har glemt navn). Jeg vil mene at du med Visa Electron kun kan stifte minimal gæld, men har dine forældre ikke måttet skrive under på at du fik det kort?? For så er det jo nok dem der hæfter for det Smiley

AFC
Manager

« Svar #622: 29 Apr 2009, 20:38 »

Hej Nekker.

For nogle måneder siden handlede vi inde hos Coolshop.dk hvor vi bestilte 2 spil til en pris omkring 600 kr. Dagen efter ringede min mor så til mig og fortalte mig at hun havde ringet til Coolshop.dk for at spørge hvornår ordren kom, da de lovede at det ville komme dagen efter. Så sagde vedkommende i røret at den var sendt, men vi havde ikke fået noget og så begyndte han at sige ''det kan fandme ikke passe'' og lign. og så valgte vi at lade være med at snakke med dem. Der har ellers ikke været noget med Coolshop.dk før, men vi fik heldigvis spillene om mandagen. Nu har vi bestilt derinde igen efter det der skete, og nu kører det som det skal, men i princippet stjal de jo bare pengene uden at sende varene til tiden.

Hvad kunne vi have gjort?

Nekker
Førsteholdsspiller

« Svar #623: 29 Apr 2009, 20:51 »

Han kunne da sagtens have en holdning til det? Bare fordi han er betjent, har han vel også hans egen "menneskelige" side... Tror du virkelig at alle betjente er 100% "rene" hvad angår kriminalitet? så må du tro om igen.
Derfor spørger jeg Nekker, om hvem han helst så, som den førende "gruppe" indenfor stoffer og våben, da jeg tror at AK81'erne og HA'erne vil volde mindre problemer end indvandrene. Nekker virker desuden også til, at være en ret åben og frisk gut, der ikke ligger skjul på, at selv betjente ikke altid har rent mel i posen.
Det virker til, at du enorm respekt overfor betjente (ved ikke om det er korrekt), men alt hvad de gør er korrekt. Næppe.
Selvfølgelig skal du have en respekt, da de har en vis viden, forståelse og rutine indenfor for det de laver, men så heller ikke mere.

Hej sjove hat  Smiley

Spørgsmålet er skam fint nok og jeg har ikke noget i mod at kommentere på det, så må du selv danne dig en mening ud fra mit svar!

Min helt ærlige mening er, at jeg absolut ingen respekt har for krimineller der rykker deres indbyrdes opgør ud på offentlige gader og stræder! Jeg synes det er fuldstændig latterligt og absurd at de skal bekrige hinanden med så kold brutalitet som de udviser, og så specielt når det foregår på steder hvor uskyldige bliver ramt.

Jeg fik selv en datter for 4 mdr siden, og derfor bruger jeg da viden jeg har omkring de respektive bander mht. hvor hun skal og skal være. Men det er da langt ude at folk skal være bange for at blive ramt af en vildfaren kugle, fordi en flok hovedløse høns render rundt og skyder som om de har forstand på det?? De er utrænede med brugen af våben, de er stressede når de trykker af og de ser kun det mål de skal ramme, dvs de ikke tænker på dem og det der er omkring dem... De rammer så dårligt at selv min fætter på 5 skyder bedre med sin vandpistol!! DERFOR frygter man da at de oftere rammer det de IKKE skal end det de rent faktisk sigter efter...

Mht. dit spørgsmål om hvem jeg "holder med", så kan jeg med hånden på hjertet sige at jeg da absolut ikke holder med nogen som helst af dem. Det er ikke fordi jeg er betjent at jeg SKAL sige det, og det er ikke fordi jeg bare gerne vil forblive neutral grundet mit arbejde... For det er faktisk min helt oprigtige mening  Smiley... De er allesammen dybt kriminelle og så kan man have sine meninger om hvem der er "mindst" kriminelle, syge i potten osv... Men faktum er at de iskolde og ikke skyr nogen midler...

Problemet er bare, at nu er vi nået til et "bytte-stadie", dvs nu skal der hele tiden byttes tilbage for diverse angreb. Nu drejer det sig pludselig ikke så meget om markedet, men mere om at hævne hinanden... Idiotisk og et mirakel at flere ikke er døde eller alvorligt sårede!!

Det var svaret, og så er du velkommen til at kommentere på det... Men det er min ærlige mening og intet andet  Smiley

Nekker
Førsteholdsspiller

« Svar #624: 29 Apr 2009, 20:59 »

Hej Nekker.

For nogle måneder siden handlede vi inde hos Coolshop.dk hvor vi bestilte 2 spil til en pris omkring 600 kr. Dagen efter ringede min mor så til mig og fortalte mig at hun havde ringet til Coolshop.dk for at spørge hvornår ordren kom, da de lovede at det ville komme dagen efter. Så sagde vedkommende i røret at den var sendt, men vi havde ikke fået noget og så begyndte han at sige ''det kan fandme ikke passe'' og lign. og så valgte vi at lade være med at snakke med dem. Der har ellers ikke været noget med Coolshop.dk før, men vi fik heldigvis spillene om mandagen. Nu har vi bestilt derinde igen efter det der skete, og nu kører det som det skal, men i princippet stjal de jo bare pengene uden at sende varene til tiden.

Hvad kunne vi have gjort?

Hej AFC,

I fik jo jeres spil, selvom der gik nogle dage, så det er jo fint nok. De stjal ikke jeres penge, da de jo leverede jeres varer. Det kan dog heller aldrig blive tyveri i sådan en slags sag. Men at der går en dag eller to ekstra er bare irriterende, men noget man bare må leve med når man handler over nettet...

Når man handler på internettet, så lover en masse at de kan levere fantastisk hurtigt. Det kan de som regel også, men nogle gange er lageret tømt og så må man vente. Noget andet er, at hvis i fx. bestilte jeres varer sent om eftermiddagen eller efter deres daglige deadline, så kan de ikke nå at sende dem så i har dem dagen efter. Det er måske derfor der gik nogle ekstra dage?

Jeg handler selv en del med coolshop, og jeg kun gode erfaringer med dem...

MrPedersen
Juniorspiller
**

« Svar #625: 29 Apr 2009, 21:23 »

Nu har jeg både set episoden, hvor en ak81 blev skudt i halsen ved runddelen, da Niels Brock læreren, Idriss blev skudt og bor lige om hjørnet hvor Esben (ak81er) blev påkørt 2 gange.
Mange synes, at bandekrigen er til stor fare for dem selv og andre uskyldige familier og derfor prøver de af flytte. Jeg synes det helt omvendte tværtimod (ved godt det kan lyde sygt, i jeres hoveder), men jeg elsker når der er gang i gaden.
Er dette en psykotisk holdning? Hvad er din holdning omkring bandekrigen? Hvem ser du helst overtage "narko-forretningen"? Hvem holder du med? - til Nekker

Okay, så du elsker simpelthen at uskyldige folk bliver skudt ned på åben gade Shockeret??? Prøv at tænk på hvis det var dig selv, eller et af dine familiemedlemmer der bliver skudt, ville du også elske det ?? Du er altså underlig i mine øjne ..   Ubeslutsom

Borelli BB
Landsholdsspiller

« Svar #626: 11 Maj 2009, 14:04 »

Puuuha Borelli... Det var ellers noget af en spørgsmål!! Hehe

Jeg vidste INTET om det før jeg læste svaret, som en skrev lige efter dit indlæg(har glemt navn). Jeg vil mene at du med Visa Electron kun kan stifte minimal gæld, men har dine forældre ikke måttet skrive under på at du fik det kort?? For så er det jo nok dem der hæfter for det Smiley

Tak for svaret og også tak til KF.
Mener ikke at der skulle underskrift fra værge eller forældre.

bromberg
Førsteholdsspiller

« Svar #627: 15 Maj 2009, 21:54 »

Hej derude. Står og v il købe en motorcykel fra 2005. Skal den synes ved ejerskifte?

Nekker
Førsteholdsspiller

« Svar #628: 28 Maj 2009, 00:20 »

Nej, den behøver ikke blive synet ved ejerskifte, den skal bare til syn hvert andet år.

Så find ud af hvornår den sidst er blevet synet, så du ikke risikerer at købe en MC som ikke kan gå gennem syn!! Du kan evt indgå en aftale med ejeren om at han kan syne den inden, som en del af handelen...

Szczesny
Manager

« Svar #629: 28 Maj 2009, 00:24 »

Nekker dog. Har du ikke set Fidibus? Man kan ikke lukke noget op. Man kan åbne noget og man kan lukke noget... Lukke op er fantasi-sprog Tunge

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Sider: 1 ... 40 41 [42] 43 44 ... 79 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010