home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1206 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Spørg Politiet
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 29 30 [31] 32 33 ... 79 Udprint
Forfatter Emne: Spørg Politiet  (Læst 287742 gange)
Zulue
Manager

Sv: Spørg Politiet
« Svar #450: 15 Jan 2009, 10:10 »

Hej

Jeg blev udner en bytur sidste weekend, stoppet af politiet da jeg pissede i en baggård. Politiet spurgte så hvad det var jeg lavede, og jeg svarede så kvikt, at jeg var igang med at lufte min tissemand, så slap heldigvis for en bøde, men hvad er en lige bøden påfor at pisse offentligt?

Du drikker ikke?

JessThorup-FAN
Ynglingespiller

« Svar #451: 15 Jan 2009, 10:18 »

nej, men må man ikke gå nede i byen?

Nekker
Førsteholdsspiller

« Svar #452: 15 Jan 2009, 16:27 »

Halløj  Smiley

Jeg beklager meget jeg ikke har været så flittig til at svare det seneste stykke tid, men kæresten har været højgravid, så synes ikke overskuddet har været til det.

Nu har hun så født vores smukke lille datter i tirsdags kl. 08.06, og det var sørme på min egen fødselsdag  Opstemt... Større gave findes simpelthen ikke  Smiley

Derfor har jeg næppe vanvittig meget tid/overskud/lyst til at være her så meget det næste stykke tid. Men det skal ikke holde jer fra at spørge, for jeg når jeg i ny og næ får tid, så vil jeg kigge tråden i gennem og svare på alle de indlæg der er  Smiley

Vi skrives ved  Wink

Magnusa
Ynglingespiller

« Svar #453: 15 Jan 2009, 16:33 »

Tillykke med barnet Smiley

absalonsen
Gæst

« Svar #454: 15 Jan 2009, 16:33 »

Tillykke med den lille, og tillykke med dagen, Nekker. Sikke en gave! Opstemt:D

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #455: 15 Jan 2009, 16:34 »

Mange gange tillykke Nekker! Det er sgu godt at høre at det gik godt og det hele Smiley Håber du nyder faderskabet! Smiley Tillykke med din egen fødselsdag også! Ikke en ringe gave alligevel, men det blir sgu nogle underlige fødselsdagsfester du får fremover Wink

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Nekker
Førsteholdsspiller

« Svar #456: 15 Jan 2009, 17:00 »

Tusind tak  Smiley

Men ja Hawk, du har sgu nok ret... Men jeg giver gerne mine fødselsdage til hende  Wink

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #457: 16 Jan 2009, 21:37 »

Først fremmest tillykke med det hele! Der findes ikke noget bedre end sådan en lille ny ... skabning.. Smiley

Også til spørgsmålet.
Scenariet er, hvis man fx er tysk statsborger, som bor i Danmark, men yderligere har sommerhus i Sverige, er det så tilladt at importer en tysk indregistreret bil til Sverige, uden om Danmark, og have den stående i sommerhuset addresse, så at sige?

Altså.
- Tysk statsborger.
- Bor i Danmark.
- Sommerhus i Sverige.
- Importere bilen til Sverige.
- Køre rundt i den i Danmark, vha. addressen i Sverige.

Kerm

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

El Kun
Landsholdsspiller

« Svar #458: 16 Jan 2009, 21:42 »

Jeg mener faktisk, hvad end man nu mener om det, at tyskere (og andre nationaliteter) ikke må købe sommerhus i DK! Det lyder forrykt, men hvor tit har man hørt om en tysker med et sommerhus i DK?! Du kommer jo altid kun en uge (hvor de driver til havs)

Okay, det havde så ikke så meget med dit spg. at gøre, men så kan Nekker bare bekræfte det Wink

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #459: 16 Jan 2009, 21:45 »

Jeg mener faktisk, hvad end man nu mener om det, at tyskere (og andre nationaliteter) ikke må købe sommerhus i DK! Det lyder forrykt, men hvor tit har man hørt om en tysker med et sommerhus i DK?! Du kommer jo altid kun en uge (hvor de driver til havs)

Okay, det havde så ikke så meget med dit spg. at gøre, men så kan Nekker bare bekræfte det Wink

Personen bor i Danmark, og har reelt set intet med Tyskland at gøre udover han er født der og har købt en bil der.. Smiley

Kerm

Helvede i Nord

El Kun
Landsholdsspiller

« Svar #460: 16 Jan 2009, 21:47 »

Personen bor i Danmark, og har reelt set intet med Tyskland at gøre udover han er født der og har købt en bil der.. Smiley

Kerm
Ja, jeg opdagede også, at jeg havde kløjs i det Wink

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #461: 16 Jan 2009, 21:49 »

Ja, jeg opdagede også, at jeg havde kløjs i det Wink

Flåååååååååååååt.. Wink

Men det går nok.. Med hensyn til det du skrev, så synes jeg faktisk også jeg har hørt noget omkring det, uden at være sikker?

Kerm

Helvede i Nord

Bune
Reserveholdsspiller

« Svar #462: 16 Jan 2009, 22:13 »

Flåååååååååååååt.. Wink

Men det går nok.. Med hensyn til det du skrev, så synes jeg faktisk også jeg har hørt noget omkring det, uden at være sikker?

Kerm

Heps.

Det er helt korrekt, at Danmark fik en undtagelse, da vi kom med i EF(EU) i 1973, der gjorde, at det kun er danskere, som kan købe sommerhuse i Danmark.
Dette fik Danmark trumfet igennem, da man var bange for at udlændinge, særligt statsborgere fra Vesttyskland, ville købe majoriteten af sommerhuse langs den jyske vestkyst og tildels på Sydhavsøerne.

Undtagelsen er helt enestående for Danmark, og ingen andre EU-lande har en sådan. Da eksempelvis Polen prøvede at få en lignende undtagelse ved deres optagelse af Unionen fik de blankt afslag fra Kommisionen.

Edit: Kom lige i tanke om at Malta vist også har fået en lignende undtagelse trumfet igennem, da de har været ret ihærdige. Men nu er Malta jo knap nok en stat, men snarere en ø, som lever af turister :-)

-bune
« Seneste Redigering: 16 Jan 2009, 22:16 af Bune » Logged

BenMusalho
Gæst

« Svar #463: 17 Jan 2009, 14:08 »

Jeg ved ikke, om I, politiet, også beskæftiger jer med dette, men jeg prøver lige at spørge alligevel. Wink

Jeg har nu to dage i træk mistet mine penge pga. en billet-automat (dem der står på stationerne, når man skal købe en billet til toget). I går puttede jeg 11 kroner i den, og fik hverken billet eller penge tilbage. I dag puttede jeg 22 kroner i den, og det samme skete. Jeg overvejer nu at gå hen på billetkontoret og klage, for der står ikke noget skilt med "Out of order"/"ude af funktion".. Tror du, det er det værd, eller vil de bare skide på mig? Det drejer sig trods alt ikke om så mange penge, men det er meget irriterende. xD

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #464: 17 Jan 2009, 14:13 »

Jeg ved ikke, om I, politiet, også beskæftiger jer med dette, men jeg prøver lige at spørge alligevel. Wink

Jeg har nu to dage i træk mistet mine penge pga. en billet-automat (dem der står på stationerne, når man skal købe en billet til toget). I går puttede jeg 11 kroner i den, og fik hverken billet eller penge tilbage. I dag puttede jeg 22 kroner i den, og det samme skete. Jeg overvejer nu at gå hen på billetkontoret og klage, for der står ikke noget skilt med "Out of order"/"ude af funktion".. Tror du, det er det værd, eller vil de bare skide på mig? Det drejer sig trods alt ikke om så mange penge, men det er meget irriterende. xD

I alle tilfælde mister du ikke mere end hvad ud i forvejen har mistet på det Smiley Og hvis ingen gør opmærksom på at den ikke virker, risikere du om en uge at proppe penge i den igen - uden at få noget fra den Wink

Sider: 1 ... 29 30 [31] 32 33 ... 79 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010