home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1192 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Spørg Politiet
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 31 32 [33] 34 35 ... 79 Udprint
Forfatter Emne: Spørg Politiet  (Læst 287745 gange)
Erzael
Manager

Sv: Spørg Politiet
« Svar #480: 26 Jan 2009, 21:52 »

Okay. Tak for svaret Smiley

Yessir
Manager

« Svar #481: 26 Jan 2009, 23:09 »

Hvad gør man så hvis man er for fuld til at huske sit eget navn?

Jeg bekræfter lige hvad der tidligere er skrevet i tråden. De tjekker dig for id, finder de ikke noget får du en tur i detentionen...

Gungner
Gæst

« Svar #482: 04 Mar 2009, 00:57 »

Lige et hurtigt spørgsmål: Jeg ved det har været oppe at vende før. men kan ikke lige finde det desværre...
Hvornår må politiet "shoot to kill"?
Jeg mener, hvis f.eks. jeg har dræbt 4 mennesker og flygter fra politiet, for derefter når de har mig omringet, trækker en kniv og løber mod dem, skal de så skyde for at uskadeligøre, eller må de skyde for at dræbe? (Totalt film scenarie)...

FCK88
Manager

« Svar #483: 04 Mar 2009, 01:03 »

Lige et hurtigt spørgsmål: Jeg ved det har været oppe at vende før. men kan ikke lige finde det desværre...
Jeg mener, hvis f.eks. jeg har dræbt 4 mennesker og flygter fra politiet, for derefter når de har mig omringet, trækker en kniv og løber mod dem, skal de så skyde for at uskadeligøre, eller må de skyde for at dræbe? (Totalt film scenarie)...

Hvilken verden lever DU i Gungner? crazy

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.

Say what?! Shockeret Djævel

Gungner
Gæst

« Svar #484: 04 Mar 2009, 01:04 »

Der er i hvert fald ild alle vegne omkring mig!

FCK88
Manager

« Svar #485: 04 Mar 2009, 01:09 »

Der er i hvert fald ild alle vegne omkring mig!
Gungner, er du sikker på at du er vel forvaret? Jeg er lidt i tvivl.. Huh

Gungner
Gæst

« Svar #486: 04 Mar 2009, 01:11 »

Gungner, er du sikker på at du er vel forvaret? Jeg er lidt i tvivl.. Huh

Hmm, det var også det min psykolog sagde!  Wink
Ej, spøg til side, så filmen "Falling Down" og kom bare til at tænke på om det danske politi overhovedet må skyde for at dræbe....

FCK88
Manager

« Svar #487: 04 Mar 2009, 01:13 »

Det må ALT politi over hele kloden.. specielt dem der er ansat i Milanovic City.. de fyrer løs på alt og alle og snakker med de overlevende(hvis der ER nogen overlevende) BAGEFTER!! Grin

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #488: 04 Mar 2009, 08:46 »

Jeg mener, hvis f.eks. jeg har dræbt

Tja, jeg tvivlver på at politiet overhovedet må skyde med den overbevisning om at "nu slår jeg ham sgu ihjel."

Det hele handler nok om, hvor vidt det gælder at forsvare deres egen sikkerhed og eget liv.

Caspper
Manager

« Svar #489: 04 Mar 2009, 08:58 »

De må skyde i arme/ben for at stoppe en der evt. flygter.
De må skyde for at forsvare sig selv. Fx. i en situation, hvor der står en mand og sigter på dem med en ladet pistol. Så må de godt skyde ham, fordi ellers kan det bringe deres eget liv i fare.
- Det fik jeg i vide da jeg var i praktik hos politiet. Smiley

KF
Landsholdsspiller

« Svar #490: 04 Mar 2009, 09:03 »

Hahaha, Spezialized. Jeg kunne ikke lade vaere med at smile af dit indlaeg.

Jeg kan godt se den der smaafede betjent, der ser en junkie, der stjaeler en cykel, taenker "nu slaar jeg ham sgu ihjel", og gennemhuller ham saa... Kaeft en soergelig humor, jeg har egentlig!

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

fredesvbg
Reserveholdsspiller

« Svar #491: 04 Mar 2009, 10:58 »

Politiet skal følge samme regler som soldater, først råbes tossen an, så varsles at du vil skyde, så skud i luften og ny advarsel derefter er ild fri, dog kun i sådan en grad som det er nødvendigt.
Dette er vist standarten af tekstbook skyderier, men politiet har som alle i DK ret til at bruge den nødvendige magt til at stoppe en livstruende situation, så hvis du mener du skal have din airgun med til rave party, hvor du skyder hjernen ud med danse piller, skal du vide at den mindre venlige politibetjent gerne må sende dig til paradis, selvom du selv mener du bare leger med den pink kanin du kan se i dit trip, føler han sig truet og du ikke samarbejder er ild fri.

Men det er kun i ekstreme tilfælde dansk politi gør den slags, man bliver jo uddannet til at "skyyyy etter bennerne", som man også så ved den store demo i 92, hvor man skød 113 skud, men ikke én døde (lorte dårligt skydning), så danske betjente har ret til at lave en max payne, men ville så blive gennem heglet af systemet bagefter, da alle skud episoder skal forbi en slags domstol for at bedømme om brugen af magt står i forhold til den opgave man løste.

Eller i det mindste sådan tror jeg da det er

Vah! Denuone Latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur

RAppel
Juniorspiller
**

« Svar #492: 04 Mar 2009, 11:09 »

Hvor mange meter skal man være væk fra en fodgængerovergang før man må gå over uden at få en bøde for fumlegængeri?

Et spørgsmål eg har søgt svar på i mange år efterhånden, men stadig ikke har fundet svaret på Smiley

United is life. The rest are mere details.

AndreasNord
Landsholdsspiller

« Svar #493: 04 Mar 2009, 11:42 »

Ved ikke om der stadig er gang i denne tråd men spørg alligevel Smiley
Mig og 2 venner skulle hjem til nogen tøser og hygge en lørdag aften,
da vi går ser vi pudselig en masse politi og brandmænd vi går så stille og roligt forbi
,da 3 politi mænd kommer løbende efter os og vil lugte til vores finger og se om vi havde lighter
på os som er helt retfærdig at de ville det, da det viste sig der havde været brand, men vi får
så lov at gå videre da vi ikke havde noget på os eller lugtede af noget benzin eller lign,
men da vi så tror vi ved hvem det er, går vi tilbage for at hjælpe og vi snakke med nogen politi mænd
vi får så lov at gå videre, da en bil og 2 politi mænd igen kommer løbende efter os og siger vi skal
med dem tanker vi at vi bare skal svare på nogen spørgsmål, men da de så siger at vi ikke modtage opkald
fordi nogen af de piger ringede til os, kunne vi ikke se hvad der var galt, de holdte os tilbage i hele 3 timer uden at
ringe til vores forældre, da de så endelig ringede til min mor kunne hun sige ved havde været hjemme
og spise kage hos mig da jeg lige havde haft fødselsdag.
Må de overhovedet holde os tilbage i så lang tid uden at ringe til vores forældre det skal lige siges jeg lige
var fyldt 13 år den gang
Nogen der kan svaret? Opstemt

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

Caspper
Manager

« Svar #494: 04 Mar 2009, 12:20 »

Nogen der kan svaret? Opstemt

Der er ikke nogen regler for om de skal ringe 5 minutter efter de har snakket med jer, eller 3 timer efter. Det kan jeg huske fra min praktik uge.
Jeg mener dog at de højest må holde jer 5 eller 6 timer, uden at fortælle nogen om det. Men det skal lige siges jeg ikke er helt sikker.

Sider: 1 ... 31 32 [33] 34 35 ... 79 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010