Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I dag
kl. 19:04:23
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere:
23453
1 Bruger, 1171 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Seraphinang
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Baren
Spørg Politiet
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
65
66
[
67
]
68
69
...
79
Forfatter
Emne: Spørg Politiet (Læst 287123 gange)
El Jefe
Gæst
Sv: Spørg Politiet
«
Svar #990:
24 Aug 2012, 11:51 »
Citat af: Gazlgor 23 Aug 2012, 19:52
De må selvfølgelig gerne tilbageholde dig indtil politiet kommer.
Og hold kæft hvor har du godt af det.
Men det koster dig vist ikke ekstra at du ikke gider at vise ID til kontrolløren og politiet skal komme ud.
Det gør dig bare til en endnu større idiot at du også vil spilde deres tid på det.
Wrong.
Nekker har skrevet det tidligere i tråden, at kontrollørene ikke har krav på noget som helst. Da jeg selv fik en bøde i metroen, skod sms-billetsystemets skyld btw, bad de om ID, hvilket jeg blankt afviste, og pænt fortalte dem, at de ikke havde krav på at se noget som helst. Der blev hverken ringet til politiet eller noget andet, jeg fik bare stukket blokken hånden og så kunne jeg selv udfylde. Om de tjekkede bagefter ved jeg dog ikke.
Men helt ærligt. Overvej scenariet hvor en kontrollør skal ringe til en politimand og sige "buhuhu vi har ham her, der ikke vil vise os ID, kom ud hjælp os, buhuhu". Det er kun, hvis du prøver at stikke af, bliver voldelig eller sådan noget, at politiet kommer ud.
Forresten må politiet heller ikke bare gå og bede folk om ID. De ville være en indskrænkelse af den personlige frihed, og hvis jeg ikke husker helt forkert ville det være stridigt mod grundloven. Det er først, når du har gjort noget du ikke må, at de kan bede om ID, ellers kan de sådan set ingenting gøre.
Edit:
I forbindelse med civil anholdelse må man altså ikke holde folk fast. Det er kun, hvis man virker farlig, og du kan kun blive civilt anholdt, hvis du har begået noget, du kunne blive 'normalt' anholdt for, og det kan du ikke for at køre uden bøde i toget. Hvis de vil lave en civil anholdelse på dig for sådan noget, så kan du fint lægge sag an mod dem bagefter.
«
Seneste Redigering: 24 Aug 2012, 11:55 af El Jefe
»
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #991:
24 Aug 2012, 12:21 »
Wrong hvad? Det du citerer har ikke meget at gøre med hvad du skriver om.. Nu snakkede TheX jo om at han blot ville stå af på næste station og stikke af fra bøden, og der tror jeg stadig at kontrollørerne ville tilbageholde dig hvis de ikke havde fået uddelt den bøde. Men heldigvis er jeg ikke selv kontrollør, og jeg har ondt af de folk som render rundt og prøver at gøre deres arbejde og folk så gør hvad de kan for at slippe uden om reglerne og gøre deres job så hårdt som muligt. Jeg har nu set talrige eksempler på at politiet beder om ID uden at man har gjort noget, men der siger de jo så bare at de har mistanke om at man vil lave et eller andet gejl, og derfor må man ikke nægte at vise det. Men jeg er sikker på at Nekker kan gøre os klogere på hele situationen.
Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
Fitzpatrick
Førsteholdsspiller
«
Svar #992:
24 Aug 2012, 13:26 »
Jeg er temmelig overbevist om at politiet kan gerne må bede om at få fremvist ID. Der skal vel bare være en begrundet mistanke om at du gør noget ulovligt og hvem kan afgøre om de har haft det eller ej? Ligesom politiet må stoppe dig i din bil til hver en tid også selvom du egentlig kører pænt. Ligesådan går jeg ud fra, at politiet må stoppe dig og bede dig om ID, hvis de har mistanke om at du har gjort eller er ved at gøre noget ulovligt. Efter Politiloven i 2004 er politiet jo også forbeholdt retten at anholde dig præventivt og hvis de må anholde dig, uden at du reelt set har gjort noget, så må de nok også kræve fremvisning af ID.
Build Me Up Buttercup!
El Jefe
Gæst
«
Svar #993:
24 Aug 2012, 15:27 »
@Hawk
Wrong til at du får en højere bøde, hvis du nægter at vise ID
. Jeg læste forkert. Men det ændrer stadig ikke på, at politiet ikke blindt kan bede om ID.
Du har helt ret i, at Nekker kan gøre os klogere på situationen, det har han nemlig gjort. Jeg sidder jo ikke bare og slynger cowboyhistorier ud. Det er desuden noget, jeg har snakket en del med min kammerat om, der starter på sin kandidat i jura her i næste uge. Jeg har det fra folk, der ved, hvad de snakker om.
Det ville ikke undre mig, hvis politiet bad om ID, fordi det er væsentligt lettere end at skulle få oplyst navn, fødselsdag og adresse for så at slå det op, men det må de ikke. Hvad skulle du så gøre, hvis du ikke havde ID på dig? Så skulle du med ned på stationen? Jeg ville da blive utrolig bitter, hvis jeg gik ned med 100 kroner i lommen for at købe en pizza, men bliver stoppet af politiet, og fordi jeg ikke har min pung med skal jeg ind at sidde på en politistation, fordi jeg random blev spurgt om ID.
Omkring hvad TheX har i sinde, skal jeg ikke kunne udtale mig om, men hvis du løber fra en bøde eller opgiver falsk navn og adresse er det bare dumt. Især hvis man oplyser falsk navn, fordi så kan du blive straffet. Jeg kender ikke straffen, men det vist nok relativt alvorligt. Om der sker noget ved, at man løber ved jeg faktisk ikke, men det ville ikke undre mig, hvis du igen bliver straffet.
Jeg er enig med dig, at man ikke skal gøre deres arbejdere mere surt end det er i forvejen. Jeg synes, at det er synd for dem, at de ikke har mere hjernekapacitet end, at de kan udføre det job og åbenbart ikke noget bedre.
@Fitzpatrick
Det med at køre bil er ikke helt det samme. Du skal have kørekort for at køre en bil, du skal ikke have ID for at gå på gaden. Det er ikke strafbart at gå på gaden og passe sig selv, men det er det, hvis du kører i bil uden kørekort, også selvom du passer dig selv og kører bedre end alle andre.
De må anholde dig præventivt, men de må ikke bare gøre det for the lolz. Der skal være noget at komme efter, hvilket blev slået fast af Østre Landsret i 2009.
Jeg synes, at folk har en eller anden idé om, at politiet kan gøre som det passer dem, og det irritererer mig, at folk ikke kender de rettigheder, de rent faktisk har. Nu er jeg langt fra typen, der står og råber "ACAB" eller himler op om politistat. Jeg er glad for, at vi har et politi i Danmark, og mit indtryk er, at langt de fleste betjente gør et godt arbejde, men der kan jo ske smuttere, de er jo trods alt mennesker og kan være under et kæmpe pres, eller være brodne kar. Desværre hører man jo kun om smutterne og idioterne. Det er præcis det samme med indvandrere, men det er en hel anden debat. Dette er vel bare en disclaimer for, at jeg ikke er en eller anden autonom tard, der vil kaste mod brosten efter folk.
Jeg gad ikke lige hive de indlæg med som Nekker svarede på, men I kan jo klikke på dem, hvis I er i tvivl om kontekst.
Citat af: Nekker 30 Aug 2011, 21:25
Du har fuldstændig ret! De kan aldrig forlange andet end navn, fødedato og så mener jeg også de kan forlange adressen. Det kan politiet, reglen herom står i retsplejelovens § 750:
"Politiet kan foretage afhøringer, men kan ikke pålægge nogen at afgive forklaring, og ingen tvang må anvendes for at få nogen til at udtale sig. Enhver er dog pligtig på forlangende at opgive navn, adresse og fødselsdato til politiet. Undladelse heraf straffes med bøde".
Men kan sgu ikke hele huske om de kan forlange adresse. Men hvis de er i tvivl om dine generalia passer, så kontakter de bare politiet, og så... Ja
Citat af: Nekker 30 Aug 2011, 21:47
Det kommer lidt an på situationen. Togpersonale har ikke flere eller andre beføjelser end andre civile borgere, så nej, de kan ikke tilbageholde dig med magt.
Men det kommer an på en konkret vurdering hvis de gør det. Den kan blive godkendt og kontrolløren kan risikere at få en sag på nakken. Hvis det bare er for at give en afgift, så har de absolut ingen. Men hvis du fx. retter i en sms-billet er det bedrageri, og så kan de lave en civil anholdelse.
«
Seneste Redigering: 24 Aug 2012, 15:41 af El Jefe
»
warmon
Landsholdsspiller
«
Svar #994:
26 Sep 2012, 23:07 »
Hej. Har lige et kort spørgsmål.
Min kæreste oplever i øjeblikket at hun modtager sms fra en ukendt person (han er at finde på krak), hvor han byder sig til sex og andet. Hun finder det enormt ubehageligt, og er ikke tryg ved situationen. Hun kender ikke personen, og kan ikke komme i tanke om, hvorledes han skulle have nr. fra
Hvad skal hun gøre i denne situation? Vi overvejer at gå til politiet, men kan de overhovedet hjælpe i denne situation?
Journeyman
er mit bidrag til Blogkonkurrencen anno 2024, følg med!
Fresse94
Landsholdsspiller
«
Svar #995:
26 Sep 2012, 23:09 »
Kan du ikke få teleselskabet til blokere nummeret?
rolighed99
Førsteholdsspiller
«
Svar #996:
26 Sep 2012, 23:44 »
Citat af: warmon 26 Sep 2012, 23:07
Min kæreste oplever i øjeblikket at hun modtager sms fra en ukendt person (han er at finde på krak), hvor han byder sig til sex og andet. Hun finder det enormt ubehageligt, og er ikke tryg ved situationen. Hun kender ikke personen, og kan ikke komme i tanke om, hvorledes han skulle have nr. fra
Hvad skal hun gøre i denne situation? Vi overvejer at gå til politiet, men kan de overhovedet hjælpe i denne situation?
Hvis i har et navn adresse osv., skal i da gå til politiet, hvis i ikke har det, kan de ikke gøre meget.
Ellers kunne i altid ringe personen op fra en anden telefon, og bede pågældende om at stoppe - uden at true personen!
Sidst men ikke mindst kan i være præventive, og skifte nummer, og gøre det nye hemmeligt.
warmon
Landsholdsspiller
«
Svar #997:
26 Sep 2012, 23:56 »
Citat af: rolighed99 26 Sep 2012, 23:44
Hvis i har et navn adresse osv., skal i da gå til politiet, hvis i ikke har det, kan de ikke gøre meget.
Ellers kunne i altid ringe personen op fra en anden telefon, og bede pågældende om at stoppe - uden at true personen!
Sidst men ikke mindst kan i være præventive, og skifte nummer, og gøre det nye hemmeligt.
Vi har nummer, navn og adresse.... Men kan politiet gøre noget hvis vi går til dem?
Journeyman
Spezialized
Landsholdsspiller
«
Svar #998:
26 Sep 2012, 23:57 »
Min kone var for mange år uden for noget lignende, hvor en ukendt person skrev truende beskeder, om hvordan han ville gøre onde ting ved hende (så som at smadre hendes lejlighed, ødelægge hendes scooter, etc.).
Vi gik til politiet, som slog nummeret op, og fandt ud af at det var et taletidsnummer, og derfor kunne de ikke gøre det store. Vi blev anbefalet at skifte nummer, hvilket hun gjorde og siden har vi ikke hørt mere.
Men hvis manden kan spores via krak, ville jeg gå til politiet. Det tager vel ikke mange af deres resourcer at ringe til ham, fra deres side.
Ellers skift nummer.
Håber på det bedste for jer.
Cykelblog
rolighed99
Førsteholdsspiller
«
Svar #999:
27 Sep 2012, 00:00 »
Citat af: warmon 26 Sep 2012, 23:56
Vi har nummer, navn og adresse.... Men kan politiet gøre noget hvis vi går til dem?
Altså hvis du kan bevise præcis hvem det er, og din kæreste føler sig truet af personen, vil jeg da bestemt mene at politiet forpligter sig til det. Der hvor de ikke vil gå ind, er hvis der ikke er klare beviser for hvem det er og/eller din kæreste ikke føler sig truet, blot irriteret.
warmon
Landsholdsspiller
«
Svar #1000:
27 Sep 2012, 11:52 »
Citat af: rolighed99 27 Sep 2012, 00:00
Altså hvis du kan bevise præcis hvem det er, og din kæreste føler sig truet af personen, vil jeg da bestemt mene at politiet forpligter sig til det. Der hvor de ikke vil gå ind, er hvis der ikke er klare beviser for hvem det er og/eller din kæreste ikke føler sig truet, blot irriteret.
Citat af: Spezialized 26 Sep 2012, 23:57
Min kone var for mange år uden for noget lignende, hvor en ukendt person skrev truende beskeder, om hvordan han ville gøre onde ting ved hende (så som at smadre hendes lejlighed, ødelægge hendes scooter, etc.).
Vi gik til politiet, som slog nummeret op, og fandt ud af at det var et taletidsnummer, og derfor kunne de ikke gøre det store. Vi blev anbefalet at skifte nummer, hvilket hun gjorde og siden har vi ikke hørt mere.
Men hvis manden kan spores via krak, ville jeg gå til politiet. Det tager vel ikke mange af deres resourcer at ringe til ham, fra deres side.
Ellers skift nummer.
Håber på det bedste for jer.
Tak for alle de hurtige svar
sætter stor pris på det
vi vil nok prøve at gå til politiet og så se hvad de siger
Journeyman
Legenden
Manager
«
Svar #1001:
27 Sep 2012, 16:04 »
Tror sgu ikke, at de gør det store ved det tbh.
Ville nok bare skifte noget, hvis det generer hende så meget.
[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]
Nekker
Førsteholdsspiller
«
Svar #1002:
29 Okt 2012, 16:30 »
Citat af: El Jefe 24 Aug 2012, 15:27
@Hawk
Wrong til at du får en højere bøde, hvis du nægter at vise ID
. Jeg læste forkert. Men det ændrer stadig ikke på, at politiet ikke blindt kan bede om ID.
Du har helt ret i, at Nekker kan gøre os klogere på situationen, det har han nemlig gjort. Jeg sidder jo ikke bare og slynger cowboyhistorier ud. Det er desuden noget, jeg har snakket en del med min kammerat om, der starter på sin kandidat i jura her i næste uge. Jeg har det fra folk, der ved, hvad de snakker om.
Det ville ikke undre mig, hvis politiet bad om ID, fordi det er væsentligt lettere end at skulle få oplyst navn, fødselsdag og adresse for så at slå det op, men det må de ikke. Hvad skulle du så gøre, hvis du ikke havde ID på dig? Så skulle du med ned på stationen? Jeg ville da blive utrolig bitter, hvis jeg gik ned med 100 kroner i lommen for at købe en pizza, men bliver stoppet af politiet, og fordi jeg ikke har min pung med skal jeg ind at sidde på en politistation, fordi jeg random blev spurgt om ID.
Omkring hvad TheX har i sinde, skal jeg ikke kunne udtale mig om, men hvis du løber fra en bøde eller opgiver falsk navn og adresse er det bare dumt. Især hvis man oplyser falsk navn, fordi så kan du blive straffet. Jeg kender ikke straffen, men det vist nok relativt alvorligt. Om der sker noget ved, at man løber ved jeg faktisk ikke, men det ville ikke undre mig, hvis du igen bliver straffet.
Jeg er enig med dig, at man ikke skal gøre deres arbejdere mere surt end det er i forvejen. Jeg synes, at det er synd for dem, at de ikke har mere hjernekapacitet end, at de kan udføre det job og åbenbart ikke noget bedre.
@Fitzpatrick
Det med at køre bil er ikke helt det samme. Du skal have kørekort for at køre en bil, du skal ikke have ID for at gå på gaden. Det er ikke strafbart at gå på gaden og passe sig selv, men det er det, hvis du kører i bil uden kørekort, også selvom du passer dig selv og kører bedre end alle andre.
De må anholde dig præventivt, men de må ikke bare gøre det for the lolz. Der skal være noget at komme efter, hvilket blev slået fast af Østre Landsret i 2009.
Jeg synes, at folk har en eller anden idé om, at politiet kan gøre som det passer dem, og det irritererer mig, at folk ikke kender de rettigheder, de rent faktisk har. Nu er jeg langt fra typen, der står og råber "ACAB" eller himler op om politistat. Jeg er glad for, at vi har et politi i Danmark, og mit indtryk er, at langt de fleste betjente gør et godt arbejde, men der kan jo ske smuttere, de er jo trods alt mennesker og kan være under et kæmpe pres, eller være brodne kar. Desværre hører man jo kun om smutterne og idioterne. Det er præcis det samme med indvandrere, men det er en hel anden debat. Dette er vel bare en disclaimer for, at jeg ikke er en eller anden autonom tard, der vil kaste mod brosten efter folk.
Jeg gad ikke lige hive de indlæg med som Nekker svarede på, men I kan jo klikke på dem, hvis I er i tvivl om kontekst.
Nu er det efterhånde LÆNGE siden jeg sidst har været aktiv i min lille tråd her og det lader til jeg har lidt at følge op på
Angående emnet "civil anholdelse", så er det et meget debatteret begreb og der findes ufattelig mange fortolkninger af det. Lad mig slå fast med det samme: De ENESTE i HELE DK der har lov til at bruge magt er politiet. Med magt snakker jeg altså også slag med stav, peberspray og pistol.
Men der er ALTID et men: En civil borger kan OGSÅ foretage en civil anholdelse jf retsplejeloven:
"§ 755. Politiet kan anholde en person, der med rimelig grund mistænkes for et strafbart forhold, der er undergivet offentlig påtale, såfremt anholdelse må anses for påkrævet for at hindre yderligere strafbart forhold, for at sikre hans foreløbige tilstedeværelse eller for at hindre hans samkvem med andre.
Reglerne for civile anholdelser fremgår af stk. 2:
Stk. 2. Samme beføjelser har enhver, der træffer nogen under eller i umiddelbar tilknytning til udøvelsen af et strafbart forhold, der er undergivet offentlig påtale. Den anholdte skal snarest muligt overgives til politiet med oplysning om tidspunktet og grundlaget for anholdelsen."
Det vil sige, at har en butik fx en butikstyv må de godt tilbageholde ham. Stikker han og løber udenfor på gaden, ja så kan en anden civil OGSÅ tilbageholde ham. Det gælder sådan set for alle STRAFBARE forhold... Og ja, man må gerne tage fat i ham og fx. ligge ham på jorden og tilbageholde ham indtil politiet kommer frem, og her er vi så fremme til det med proportionaliteten i det: Dvs man naturligvis ikke kan banke ham, slå ham eller lign. En tilbageholdelse er altså ikke kun at stille sig i vejen og puste brystkassen frem. En tilbageholdelse er også at anvende en meget mild form for magt, som fx fastholdelse kan være. Hvis personen så bliver ekstremt aggressiv eller lign, ja så må man altså overveje hvor meget det er værd at fortsætte for man kan ikke bare pande ham, så overskrider man grænserne.
Generelt er det umuligt at give et konkret svar som bare er fakta, for grænsen er lidt flydende. Mht bus og togkontrollører, så er det en AFGIFT man før og IKKE en bøde. De kan ikke lave en civil anholdelse for det jf. retsplejeloven, men derfor må de naturligvis godt stille sig i vejen for dig og gøre en indsats for at få dine data. Men hvis du begynder at komme med falske oplysninger, fx at give en andens navn eller cprnr, ja så er vi henne i straffelovens §§ og så træder civile anholdelser igen i kraft. Forvirret? Ja, men det er også meget indviklet
Mht. at politiet kan spørge efter ID når de vil, så ja, det kan de faktisk. Man har dog ikke pligt til at fremvise ID, for man KAN jo have glemt det. Men har dog PLIGT til på forlangende at oplyse navn, fødedato og adresse. Her skal der IKKE foreligge en forbrydelse først før politiet kan det.
Hvis man så bare oplyser navn og fødedato, så finder politiet selv ud af hvem du er og så kan El Jefe lunte videre efter sin pizzza medmindre han er eftersøgt
... Hvis man IKKE gider oplyse noget som helst bare fordi man ikke gider, ja så kan politiet anholde vedkommende mhp. konstatering af ID/hvem man er. Hvorfor skulle man da også lade være med det hvis man ikke har noget at frygte? Det bliver jo ikke brugt til noget, blot en konstatering af hvem du er hvis de kommer hen til dig på gaden. Her skal jeg så nok lige tilføje, at INGEN politier bare spørg folk for sjov. Der er altid en sammenhæng med det og det kan være en milliard forskellige grunde til.
Nekker
Førsteholdsspiller
«
Svar #1003:
29 Okt 2012, 16:33 »
Har du været til politiet med det?
Der er ikke noget strafbart i det når han blot tilbyder sex. Det er generende og ubehageligt, men der ikke noget lovgivning mod det. Politiet kan dog enten ringe ham op eller besøge ham til en lille adfærds-samtale.
Det er en anden sag hvis der er trusler mod hende. Hvis hun føler sig truet ved at han skriver frækt, så er det ikke strafbart. Hvis han decideret truer hende og hun vitterlig føler sig truet, så er det en anden snak.
Nekker
Førsteholdsspiller
«
Svar #1004:
29 Okt 2012, 16:38 »
Citat af: El Jefe 23 Aug 2012, 18:37
Ah okay. Så skal jeg ikke kunne sige noget om det. Men bare så I ved det, kan I godt nægte at udlevere jeres CPR-nummer til kontrolørerene. De har ikke ret til at se noget ID på jer. At de så kan slå op og tjekke fødselsdato og adresse er noget andet.
Er der egentlig nogen der ved om de har adgang til folk, der har hemmelige adresser? Jeg mener, at det vist kun er politiet og staten, der må have det, men jeg er ikke sikker.
Selvom du har hemmelig adresse kan både bus- og metro/togkontrollører godt se dine date ved at slå dit cpr op.
Sider:
1
...
65
66
[
67
]
68
69
...
79
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »