home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 565 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Tottenham tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 27 Udprint
Forfatter Emne: Tottenham tråden  (Læst 83752 gange)
Strandby
Landsholdsspiller

Sv: Tottenham tråden
« Svar #330: 26 Dec 2012, 23:14 »

Damse - Syntes helt sikkert Sneijder skal til London!
- Adebayor syntes jeg derimod skal smutte! Da jeg har læst lidt om AVB lurer på Benteke!

Tottenham Hotspur Football Club, Spurs.

To dare is to do.

COYS <3

Damse1994
Landsholdsspiller

« Svar #331: 26 Dec 2012, 23:15 »

Damse - Syntes helt sikkert Sneijder skal til London!
 - Adebayor syntes jeg derimod skal smutte! Da jeg har læst lidt om AVB lurer på Benteke!

Jeg ville ikke brokke mig, dog ser jeg store mangler hos Benteke, synes bestemt ikke han er god nok!

Strandby
Landsholdsspiller

« Svar #332: 27 Dec 2012, 01:03 »

Jeg ville ikke brokke mig, dog ser jeg store mangler hos Benteke, synes bestemt ikke han er god nok!

Men vil nu mene Benteke er bedre end Adebayor - LÆNGERE sigt...

Og han vil udvikle sig lyn hurtigt  Hævet Øjenbryn

To dare is to do.

COYS <3

Boxx
Landsholdsspiller

« Svar #333: 27 Dec 2012, 15:54 »

Men vil nu mene Benteke er bedre end Adebayor - LÆNGERE sigt...

Og han vil udvikle sig lyn hurtigt  Hævet Øjenbryn

Benteke skal ikke til spurs!!. jeg syntes virkelig han er ringe! kampen igår, var han forfærdelig at se på. Intet boldpres, smed alt for mange bolde væk gennem dårlige afleveringer, samt elendige førsteberøringer. Jeg så gerne de hentede en angriber som også kunne noget i luften, til at erstatte Adebayor. På lang sigt, er han måske bedre, men han spillede sig af Villas hold, i går og der skal virkelig noget til han kommer tilbage. Så måtte de hellere punge lidt mere ud efter en Loic Remy, Jordan Ayew eller en Lacazette i frankrig.

Angående Sneijder rygtet, ville det være absolut awesome hvis han kom til Spurs ! <3

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

verdenskrig
Manager

« Svar #334: 27 Dec 2012, 16:17 »

Benteke må derudover suverænt være den angriber der er løbet i offside flere gange i denne sæson. Kommentatorene har allerede i flere kampe siddet og gjort grin med det, fordi manden er mere offside end han er spilbar. Det er virkelig komisk, som om han ikke fatter reglen Grin

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Strandby
Landsholdsspiller

« Svar #335: 27 Dec 2012, 16:29 »

Benteke skal ikke til spurs!!. jeg syntes virkelig han er ringe! kampen igår, var han forfærdelig at se på. Intet boldpres, smed alt for mange bolde væk gennem dårlige afleveringer, samt elendige førsteberøringer. Jeg så gerne de hentede en angriber som også kunne noget i luften, til at erstatte Adebayor. På lang sigt, er han måske bedre, men han spillede sig af Villas hold, i går og der skal virkelig noget til han kommer tilbage. Så måtte de hellere punge lidt mere ud efter en Loic Remy, Jordan Ayew eller en Lacazette i frankrig.

Angående Sneijder rygtet, ville det være absolut awesome hvis han kom til Spurs ! <3

Ja... Men det er også svært at være god på et dårligt hold ( Benteke i Villa ) -Men er HELT VILDT ENIG med Remy, Ayew eller Lacazette! Ser helst Lacazette komme!

- Læste at der ikke er hold i Sneijder rygtet  ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off
http://onside.dk/premier-league/sneijders-agent-afviser-skifte

To dare is to do.

COYS <3

Boxx
Landsholdsspiller

« Svar #336: 27 Dec 2012, 17:03 »

Jeg mener dog bare at selvom Villa er et dårligt hold, var han ufattelig ringe.. Han kan da i det mindste arbejder for sagen, som Adebayor gør! Dertil, havde det være noget med kvalitet han havde foretaget sig, så havde de måske lavet 1 eller 2 mål mod os.

Man ved aldrig med rygter.. det kan stadig ske at tottenham henter ham :p Så gerne de hentede en angriber mere Smiley en anden mulighed kunne være Ricky Van Wolfsvinkel Smiley

Strandby
Landsholdsspiller

« Svar #337: 27 Dec 2012, 18:49 »

Jeg mener dog bare at selvom Villa er et dårligt hold, var han ufattelig ringe.. Han kan da i det mindste arbejder for sagen, som Adebayor gør! Dertil, havde det være noget med kvalitet han havde foretaget sig, så havde de måske lavet 1 eller 2 mål mod os.

Man ved aldrig med rygter.. det kan stadig ske at tottenham henter ham :p Så gerne de hentede en angriber mere Smiley en anden mulighed kunne være Ricky Van Wolfsvinkel Smiley

Uhh.. Er helt uenig med Adebayor - Han er så tæt på bendtner niveau som man kan være. PERSONLIGT kan jeg sgu ikke lide ham, hverken på eller udenfor banen...  ticked off

Ja absolut Ricky! Han ville være et frisk pust at få hentet.

De snakker jo også hele tiden om Eriksen, så er han på vej, også afviser agenterne det... DET VILLE VÆRE KLASSE!

Og apropos angriber, ville jeg ikke have noget imod Jovetic - Insigne eller derimod en lille finurlig finter i Robinho?
Ønsket er jo Llorente..... Op på ham, af til Defoe så der kas!

To dare is to do.

COYS <3

Micks
Juniorspiller
**

« Svar #338: 27 Dec 2012, 19:05 »

Uhh.. Er helt uenig med Adebayor - Han er så tæt på bendtner niveau som man kan være. PERSONLIGT kan jeg sgu ikke lide ham, hverken på eller udenfor banen...  ticked off

Ja absolut Ricky! Han ville være et frisk pust at få hentet.

De snakker jo også hele tiden om Eriksen, så er han på vej, også afviser agenterne det... DET VILLE VÆRE KLASSE!

Og apropos angriber, ville jeg ikke have noget imod Jovetic - Insigne eller derimod en lille finurlig finter i Robinho?
Ønsket er jo Llorente..... Op på ham, af til Defoe så der kas!

Robinho? Er du serioes?

Manden har ikke spillet fra start i Milan i over et halvt aar nu.

Derimod, Insigne som foerst i den her saeson har faaet chancen fra Napoli, naeppe at de vil saelge ham. Taenk lidt mere realistisk end bare FM. Smiley

Vi har brug for en reserve til Defoe intet andet. Van Wolfswinkel kunne vaere en mulighed.

Boxx
Landsholdsspiller

« Svar #339: 27 Dec 2012, 21:06 »

Robinho? Er du serioes?

Manden har ikke spillet fra start i Milan i over et halvt aar nu.

Derimod, Insigne som foerst i den her saeson har faaet chancen fra Napoli, naeppe at de vil saelge ham. Taenk lidt mere realistisk end bare FM. Smiley

Vi har brug for en reserve til Defoe intet andet. Van Wolfswinkel kunne vaere en mulighed.

Jeg er uenig. Defoe er klasse, Adebayor er heller ikke ringe, men de er begge oppe i årene. Vi er nød til at finde en person der kan hjælpe lidt til med mål. udover Bale. Jeg så gerne man hentede en person ind som kunne spille ved siden af Defoe, eller lige bag ham, evt en Van Wolfswinkel. Den angriber man køber, skal også på tid, kunne erstatte en af disse angribere, da man må forvente at deres form daler, jo længere ind i 30'erne de kommer

Strandby, det jeg har set fra Adebayor, er at han arbejder på at få bolden igen, samt han også er mere tilgængelig i opspillet. Nuvel vi kan godt blive enige om han ikke er kæmper, men hvem af angriberne er det? Som VK skriver, er Benteke ufattelig meget offside, hvilket aboslut er ringe at man ikke kan holde sig fra.. det kan Ade i det mindste.

En anden ting vi mangler, er en spiller som Sneijder. Kunne han komme til klubben, eller en anden midtbane mand, bevirkede det at Dembele rykkede over i en mere fri rolle, hvor han ikke har så meget defensivt ansvar, som nu. En rolle hvor han virkelig er giftig !

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #340: 27 Dec 2012, 21:08 »

Jeg er uenig. Defoe er klasse, Adebayor er heller ikke ringe, men de er begge oppe i årene. Vi er nød til at finde en person der kan hjælpe lidt til med mål. udover Bale. Jeg så gerne man hentede en person ind som kunne spille ved siden af Defoe, eller lige bag ham, evt en Van Wolfswinkel. Den angriber man køber, skal også på tid, kunne erstatte en af disse angribere, da man må forvente at deres form daler, jo længere ind i 30'erne de kommer

Strandby, det jeg har set fra Adebayor, er at han arbejder på at få bolden igen, samt han også er mere tilgængelig i opspillet. Nuvel vi kan godt blive enige om han ikke er kæmper, men hvem af angriberne er det? Som VK skriver, er Benteke ufattelig meget offside, hvilket aboslut er ringe at man ikke kan holde sig fra.. det kan Ade i det mindste.

En anden ting vi mangler, er en spiller som Sneijder. Kunne han komme til klubben, eller en anden midtbane mand, bevirkede det at Dembele rykkede over i en mere fri rolle, hvor han ikke har så meget defensivt ansvar, som nu. En rolle hvor han virkelig er giftig !
Hvordan hulen skal Sneijder medvirke til, at Dembele får mindre defensivt ansvar?

Boxx
Landsholdsspiller

« Svar #341: 27 Dec 2012, 21:18 »

Hvordan hulen skal Sneijder medvirke til, at Dembele får mindre defensivt ansvar?

Ikke nødvendigvis Sneijder.. Det jeg skrev var nok lidt utydeligt :p Jeg mente en dybdeliggende playmaker, som skal starte et angreb. Nuvel, en sådan spiller er Sneijder ikke, men han ville alligevel gå ind på midtbanen, hvorefter Dembele kan skydes frem til den offensive midtbane.

Jeg er stor fan af Sandro og det arbejde han laver defensivt. Med Sneijder ved hans side, kan han holde fokus KUN på det defensive, og lade Sneijder være den opbyggende mand, som så bevirker at Dembele skal være en udfordrer på banens sidste tredjedel. Det var lidt i sådanne baner jeg tænkte Smiley

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #342: 27 Dec 2012, 21:28 »

Okay, så giver det lidt mening. Wink

Jeg synes dog, at Sneijder skal bruges i 10'er rollen, da det er hans bedste position. Ganske enkelt. Samtidig er Dembele fantastisk på midtbanen, da han både er et beast i det defensive, og selvfølgelig rigtig god fremad banen. En allround type, lidt ligesom Yaya i City. Jeg sad også selv og håbede på, at United ville købe Dembele i sommers.

Nu har agenten også været ude og sige, at der intet hold er i rygterne, og derfor ser det ikke ud til lige nu, at i får ham. Jeg synes selv, at han er faldet en del i niveau, særligt pga. skader, hvorfor jeg ikke ville begynde wankparty til tanken om ham i Tottenham, hvis jeg var Spurs fan. Hans navn er for mig blevet større end hvad han egentligt tilbyder, hvis du forstår mig.

Boxx
Landsholdsspiller

« Svar #343: 27 Dec 2012, 21:42 »

Okay, så giver det lidt mening. Wink

Jeg synes dog, at Sneijder skal bruges i 10'er rollen, da det er hans bedste position. Ganske enkelt. Samtidig er Dembele fantastisk på midtbanen, da han både er et beast i det defensive, og selvfølgelig rigtig god fremad banen. En allround type, lidt ligesom Yaya i City. Jeg sad også selv og håbede på, at United ville købe Dembele i sommers.

Nu har agenten også været ude og sige, at der intet hold er i rygterne, og derfor ser det ikke ud til lige nu, at i får ham. Jeg synes selv, at han er faldet en del i niveau, særligt pga. skader, hvorfor jeg ikke ville begynde wankparty til tanken om ham i Tottenham, hvis jeg var Spurs fan. Hans navn er for mig blevet større end hvad han egentligt tilbyder, hvis du forstår mig.

Wankparty  funny funny Made my day, her i eksamens forberedelse Smiley

Jeg kan godt se hvad du mener, men jeg syntes Dembele spillede bedst i Fulham, da han havde plads til at drible og udfordre offensivt. Den frihed, syntes jeg han mangler fordi han, trods alt, er midtbane og hvis man mister bolden skaber en farlig situation den anden vej. Han gør det godt, som han spiller, jeg ville bare elske at se ham i en mere frigjort rolle.

Enig, Sneijder er faldet i niveau, men han har ikke spillet længe. Selvom han er faldet i niveau, er han dog stadig en gudsbenådet playmaker på banen, og jeg tror han godt kan nå fordums styrke! Det med hvad agenten siger er rygter. Jeg har aldrig være fan af rygter, da det kan blive til hvad som helst. Derfor følger jeg ikke så meget med i rygter da det ikke betyder en papand Smiley

ronen
Førsteholdsspiller

« Svar #344: 29 Dec 2012, 15:44 »

Vigtig vigtig sejr idag, men for satan hvor er vi ineffektive foran mål!! Det er jo helt vildt så mange store chancer vi brænder!  Ny angriber tak  Thumbs Up

Derudover syntes jeg også vi bliver snydt for et straffe, og ja jeg ved godt Bale falder nemt, men man kan tydeligt se på den langsomme at der er kontakt i feltet! Fandme trist vi ikke får straffet og endnu værre at han nu har karantæne i næste kamp  ticked off

Sider: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 27 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010