home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  1 Bruger, 1087 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Tottenham tråden
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 27 Udprint
Forfatter Emne: Tottenham tråden  (Læst 83954 gange)
Gracjan
Ynglingespiller

Sv: Tottenham tråden
« Svar #240: 11 Jul 2012, 19:24 »

Ja Moutinho vil ikke være helt dårlig! Men nogle spændende typer som Marek Hamsik og Marvin Martin kunne være interessant selvom det ikke er sandsynligt.. Men tror også at Van Der Vaart ryger da han ikke rigtigt passer i 4-3-3 system  Skuffet 

Oh when the Spurs go marching in,
I wanna be in that number,
Oh when the Spurs go marching on.

Damse1994
Landsholdsspiller

« Svar #241: 11 Jul 2012, 22:16 »

Jeg så helst det blev Moutinho, Hamsik vil jeg mene bliver for dyr og Martin er lige skiftet til Lille Wink

Men synes stadig vi er på vej fremaf Smiley

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #242: 11 Jul 2012, 22:27 »

Well der er jo mange spørgsmålstegn i skrivende stund, vi har utrolig meget dødvægt vi skal af med.

Van der Vaart rygtes på vej væk han har aldrig passet helt ind så fint nok.

Derudover har vi folk der er totalt ude i kulden som trækker enorme lønsommer.

Bentley
Jenas
Bassong
Pienaar
Dos Santos
Gomes

Ingen af disse spillere har en fremtid i klubben og skal bare væk, koste hvad det vil de vil end ikke kunne bruges ved skader da vi jo max på regge 25 mand.

Med Lloris på vej ind som ny 1 mand i målet, står vi nu med 2 gamle nisser og en afdanket brasilaner som alle bør skippes videre, hvilket også vil frigøre pæne lønsummer.

Derudover kendes Kings fremtid stadig ikke.

Modric skal bare sælges, nytter ikke at holde på en utilfreds mand.

Moutinho er en yderst sandsynlig afløser.

Derudover sker der mange spændende ting i kullisen, vores sprit nye trænings anlæg i Enfield står klar til at tilbyde os det bedste et trænings anlæg kan tilbyde.

Der tages store fremskridt med hensyn til vores nye stadion, selvom det endnu ikke officielt er annonceret.
« Seneste Redigering: 11 Jul 2012, 22:32 af Sunbao » Logged

Boxx
Landsholdsspiller

« Svar #243: 11 Jul 2012, 22:50 »

Well der er jo mange spørgsmålstegn i skrivende stund, vi har utrolig meget dødvægt vi skal af med.

Van der Vaart rygtes på vej væk han har aldrig passet helt ind så fint nok.

Derudover har vi folk der er totalt ude i kulden som trækker enorme lønsommer.

Bentley
Jenas
Bassong
Pienaar
Dos Santos
Gomes

Ingen af disse spillere har en fremtid i klubben og skal bare væk, koste hvad det vil de vil end ikke kunne bruges ved skader da vi jo max på regge 25 mand.

Med Lloris på vej ind som ny 1 mand i målet, står vi nu med 2 gamle nisser og en afdanket brasilaner som alle bør skippes videre, hvilket også vil frigøre pæne lønsummer.

Derudover kendes Kings fremtid stadig ikke.

Modric skal bare sælges, nytter ikke at holde på en utilfreds mand.

Moutinho er en yderst sandsynlig afløser.

Derudover sker der mange spændende ting i kullisen, vores sprit nye trænings anlæg i Enfield står klar til at tilbyde os det bedste et trænings anlæg kan tilbyde.

Der tages store fremskridt med hensyn til vores nye stadion, selvom det endnu ikke officielt er annonceret.

Van der Vaart har med sine 10+ mål i de to sidste sæsoner ikke passet ind ? Smiley

Vil også mene at Dos Santos kunne blive anvendt noget mere. han er ung og har potentiale, så ham ser jeg gerne bliver!

Ellers er jeg enig med dig! Peace vi har mange spillere vi ikke få noget ud af og som trækker for meget i løn, og derfor burde de sælges.

Hvad erstatning til Modric angår, tænkte jeg på en Ganso fra santos ? han er et kæmpetalent og jeg ser en lys fremtid i ham!

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #244: 11 Jul 2012, 22:56 »

Van der Vaart har med sine 10+ mål i de to sidste sæsoner ikke passet ind ? Smiley

Vil også mene at Dos Santos kunne blive anvendt noget mere. han er ung og har potentiale, så ham ser jeg gerne bliver!

Ellers er jeg enig med dig! Peace vi har mange spillere vi ikke få noget ud af og som trækker for meget i løn, og derfor burde de sælges.

Hvad erstatning til Modric angår, tænkte jeg på en Ganso fra santos ? han er et kæmpetalent og jeg ser en lys fremtid i ham!

Ha har ikke passet ind, sådan rent formations mæssigt, vi har famlet rundt og brugt ham forskellige steder for at få plads til ham. Han har spillet alt fra angriber central midt. Derudover har skader og manglende kondition trukket ned. Han har gjort det glimrende ja, men ikke passet ind i helheden.

Ganzo er næppe interesseret og nok også alt for dyr.

Damse1994
Landsholdsspiller

« Svar #245: 11 Jul 2012, 23:05 »

Du har helt ret Sunbao, men synes vi skulle holde på Friedel som et minimum for de vi har på reserve og ungdomsholdene er ikke noget at råbe hurra for så hvis uheldet er ude er det nødvendigt. Dog synes jeg også det er underligt at en spiller som Dos Santos der kan spille alle pladser i front ikke er blevet brugt noget mere, han ville kunne aflaste både Bale og Lennon.

En midtbane med Sandro/Parker, Gylfi og Moutinho ville ikke være dårlig. Ganso kunne bestemt være spænende, men han er noget mere offensiv end Moutinho. Og sælger vi også VdV så skal vi i min verden have en ekstra backup for Moutinho og Gylfi.

På angriber posten er jeg stadig usikker på hvad jeg håber, om det skal være et fysisk bæst eller en type som Defoe, hvad mener i?

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #246: 11 Jul 2012, 23:07 »

Du har helt ret Sunbao, men synes vi skulle holde på Friedel som et minimum for de vi har på reserve og ungdomsholdene er ikke noget at råbe hurra for så hvis uheldet er ude er det nødvendigt. Dog synes jeg også det er underligt at en spiller som Dos Santos der kan spille alle pladser i front ikke er blevet brugt noget mere, han ville kunne aflaste både Bale og Lennon.

En midtbane med Sandro/Parker, Gylfi og Moutinho ville ikke være dårlig. Ganso kunne bestemt være spænende, men han er noget mere offensiv end Moutinho. Og sælger vi også VdV så skal vi i min verden have en ekstra backup for Moutinho og Gylfi.

På angriber posten er jeg stadig usikker på hvad jeg håber, om det skal være et fysisk bæst eller en type som Defoe, hvad mener i?

Glem nu ikke at Huddlestone vender tilbage fra sin skade Wink

I angrebet har vi jo ja kun Defoe pt så der skal jo nok nogle stykker ind, men meget kommer jo anpå hvad system vi ønsker at spille.

Damse1994
Landsholdsspiller

« Svar #247: 11 Jul 2012, 23:11 »

Det er da også rigtigt, den gode Tom Smiley Ham havde jeg helt glemt, den mand har et formidabelt lang skud Smiley

Bestemt det er lige nu som truppen ser ud i skrivende stund angrebet der har højeste prioritet, og der efter en yngre målmand.

Boxx
Landsholdsspiller

« Svar #248: 11 Jul 2012, 23:11 »

Ha har ikke passet ind, sådan rent formations mæssigt, vi har famlet rundt og brugt ham forskellige steder for at få plads til ham. Han har spillet alt fra angriber central midt. Derudover har skader og manglende kondition trukket ned. Han har gjort det glimrende ja, men ikke passet ind i helheden.

Ganzo er næppe interesseret og nok også alt for dyr.

Tja det punkt omkring VDV  har du muligvis ret i. Har hørt rygter om at Ganso gerne vil væk fra Santos, men om han er for dyr ved jeg ikke. Med de penge som vi kan få skrabet ind af Modric (gerne over 200) mon ikke han kan erhverves for det ? Smiley

Defoe gør det godt :p laver altså 10+ mål i hver sæson. Jeg kunne godt tænke mig en meget bevægelig angriber som en Augero, eller en Tevez. Det kunne åbne op for dybdeløb fra kanterne. En anden type kunne være ligesom Defoe, en doumbia fra CSKA var også en mulighed Smiley

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Damse1994
Landsholdsspiller

« Svar #249: 11 Jul 2012, 23:19 »

Jeg er også ked af at Defoe ikke har fået flere chancer, vi har ikke brug for en ny angriber der er på det rigtige sted på det rigtige tidspunkt, men en angriber der er på rette plads hele tiden, altså en goalgetter, en der bare skal prikke boldene de sidste meter over stregen, som en Nistelrooy og Raul gjorde det i deres storhedstid.

Nu nævner Sunbao det nye træningsanlæg, har i set billeder af det? Det ser godt nok lækkert ud! Opstemt

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #250: 11 Jul 2012, 23:28 »

Jeg fatter ikke hvorfor Ricardo Carvalho rygtes til at indgå i Modric handlen, hvad skulle vi dog med ham ? som det står pt har vi Kaboul, Dawson, Caulker, Bassong og muligvis også King til at slås om den enlige plads ved siden af Vertoghen.

Derudover er Carvalho efterhånden en ældre herre med dertil hørende højere skades frekvens, samt uden tvivl en astronomisk løn check.

PhilipFlink
Manager

« Svar #251: 11 Jul 2012, 23:31 »

Jeg fatter ikke hvorfor Ricardo Carvalho rygtes til at indgå i Modric handlen, hvad skulle vi dog med ham ? som det står pt har vi Kaboul, Dawson, Caulker, Bassong og muligvis også King til at slås om den enlige plads ved siden af Vertoghen.

Derudover er Carvalho efterhånden en ældre herre med dertil hørende højere skades frekvens, samt uden tvivl en astronomisk løn check.

Vel nærmest kun fordi han er portugiser Wink

Gracjan
Ynglingespiller

« Svar #252: 11 Jul 2012, 23:58 »

Synes at Caulker skal havde chancen! han lyder som en god ung spiller som gjorde det Fint i Swansea! Smiley

I wanna be in that number,
Oh when the Spurs go marching on.

N17
Manager

« Svar #253: 12 Jul 2012, 00:16 »

Pt. må vores opstilling være

Friedel
Walker - Dawson/Kaboul/Caulker - Vertonghen - BAE
Parker - Sandro
Gylfi
Lennon - Defoe - Bale

Ved 4-4-2
Friedel
Walker - Dawson/Kaboul/Caulker - Vertonghen - Bale
Lennon - Parker - Gylfi - Bale
Defoe - ?

Et utrolig stærkt hold... Har taget højde for, at Modric formentlig er fortid i klubben - og så har jeg ikke taget Ade med i ligningen, da jeg ikke ved om vi ender med ham eller hvad der sker..

Jeg håber vi kigger følgende steder, når vi formentlig handler mere;

- Målmandsposten; Her har vi to gamle målmænd, mens Gomes er 31... Jeg håber virkelig, at vi kigger efter en ny målmand her. Jeg håber virkelig, at rygterne om Lloris er rigtige Smiley

- Forsvaret; Det begynder efterhånden, at ligne noget i vores forsvar. Vi har rigtig mange spillere til de forskellige pladser efterhånden - og med Caulker, Vertonghen, Khumalo og Naughton med i truppen i år, så har vi altså 11 spillere på denne del af banen.

Centerforsvaret må forventes, at Vertonghen tager den ene plads, hvis han ikke i stedet tager pladsen på backen, da han er noget bedre defensivt en BAE, som jeg dog har en stor kærlighed for. Men udover Vertonghen har vi Kaboul, Dawson, Gallas, King, Khumalo, Caulker og Bassong. Flere af dem kan dog også bruges på backerne. Jeg kunne godt forestille mig, at man overvejer at skille sig af med Gallas, som der har været rygter om, og så bliver det nok ikke meget vi ser til King.

- Midtbanen; Selv med et evt. salg af Modric, så mener jeg faktisk, at vi er rimelig stærkt stillet... Ser dog gerne, at vi får en playmaker som f.eks. Moutinho ind. Men ellers kan Gylfi/VdV måske overtage den offensive midtbaneplads - og så kan Sandro/Gylfi gå ind ved siden af Parker, altså selvfølgelig forudsat, at AVB vil spille 4-3-3. Samtidig har vi også en Huddlestone, som forhåbentlig kommer tilbage i optimal form igen, og så er han svær at holde ude!

- Angreb; I andrebet skal vi helt klart forstærkes. Det ser ud til, at Adebayor kommer fast, men jeg er ikke så meget for, at vi sprænger rammerne for ham. Ellers ser jeg gerne mere spilletid til Defoe, og så tror jeg faktisk, at AVB kigger efter en mere i front!

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Szczesny
Manager

« Svar #254: 12 Jul 2012, 00:30 »

Det er fordi AVB gerne ville have haft ham under sine vinger, som assistent vist nok. Så efter Freund er ansat, så sker det nok ikke. Med mindre selvfølgelig at man finder en anden ikke-aktiv funktion til Carvalho.

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 27 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010