home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 22:56:21 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
I dag kl. 21:04:37 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 20:45:32 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
I går kl. 20:44:32 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
I går kl. 13:42:23 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23334
  1 Bruger, 757 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: MrThes
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  Real Madrid
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 15 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid  (Læst 60660 gange)
Zachar
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid
« Svar #165: 31 Mar 2009, 22:49 »

Photobucket.com - Opret en bruger - tag et screen - kopier det ind i paint - gem filen - og følg instrukstionerne fra hjemmesiden :d
Håber det hjalp
Logged

Maze
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid
« Svar #166: 12 Apr 2009, 14:48 »

Synes lige jeg ville få noget feedback fra de elskede Real Madrid fans Opstemt om mit hold anno januar 2011!

Min idé med holdet var at bevare nogle af de spillere jeg godt kan li' fra det oprindelige hold, tilføje nogle stjerner også ellers få nogle egne spillere op af egen avl som så kan overtage når de andre er blevet for gamle.. derfor har jeg også brugt en del penge på mit u19 hold!

men her er screen af 1. holdet



De helt store indkøb står klart i Kaká og C. Ronaldo, der hver er blevet hentet for lige omkring de 900 mil!
Men ellers synes jeg selv jeg har en spændende bænk, som mange af dem fremstår som af egen avl, inden snart
Balotelli, Fleck, Camacho, Iglesias, Opera

på u-19 holdet har jeg gået efter at finde en del spillere med potentiale til noget stort! tog også lige et screenshot og har smidt det op:


Logged

Crede88
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid
« Svar #167: 16 Apr 2009, 17:39 »

Jeg har haft kæmpe succes med mit real madrid hold og taktik...

Ville prøve noget nyt, og ansøgte om jobbet i real madrid, tog chancen og sagde op i Man Utd. efter 2 sæsoner med dem.
Spiller på tredje sæson nu, og er pt lige omkring november måned.
Har så sat mit hold op således

---------------Casillas----------------
-------S. Ramos-Mexes-Pepe-------
--Santon------------------Marcelo---      (som wingbacks)
------------Kaká--Snejder-----------
-------------V.d. Vaart---------------      (attacking midfielder)
---------C. Ronaldo-Raul------------

Som sagt har jeg haft mega succes med den, ikke lukket mål ind i 10 kampe, og vundet samtlige 16 kampe.. med en målscore på 29-0. og fører ligaen suverænt.

Udover det er min topscore Sergio ramos, mine 3 forsvars spillere scorer mål på næsten hvert hjørnespark.
« Seneste Redigering: 16 Apr 2009, 17:44 af Crede88 » Logged

Old Trafford, Theatre of Dreams.
Manchester United siden 1988
---------------------------------------------------------------
http://img9.imageshack.us/i/fcklol.jpg/

Cesc
Gæst
 
Sv: Real Madrid
« Svar #168: 12 Maj 2009, 19:51 »

Hejsa Freaks!
Jeg har ikke fået spillet ret meget i Spanien i dette Football Manager, og derfor synes jeg at det skal være nu, og hvem er mere oplagt end de fantastiske og suveræne Real Madrid? Jeg ved det ikke... Nå, men selvfølgelig går jeg efter at gøre dem til verdensbedste hold, skaffe de bedste spillere og vinde trofæ på trofæ og få Barcelona til at ligne David mod Goliat.

Jeg har ikke sat mig ret meget ind i Real Madrid i denne version, dog er jeg slet ikke tilfreds med deres fløje set ud fra virkelighedens verden. Derfor vil jeg gerne vide, hvad Valencia skal have for den kære David Silva, som jeg anser for at være en kæmpe forstærkning til fløjene?

'cesc.
Logged

Caspper
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid
« Svar #169: 12 Maj 2009, 19:53 »

Hejsa Freaks!
Jeg har ikke fået spillet ret meget i Spanien i dette Football Manager, og derfor synes jeg at det skal være nu, og hvem er mere oplagt end de fantastiske og suveræne Real Madrid? Jeg ved det ikke... Nå, men selvfølgelig går jeg efter at gøre dem til verdensbedste hold, skaffe de bedste spillere og vinde trofæ på trofæ og få Barcelona til at ligne David mod Goliat.

Jeg har ikke sat mig ret meget ind i Real Madrid i denne version, dog er jeg slet ikke tilfreds med deres fløje set ud fra virkelighedens verden. Derfor vil jeg gerne vide, hvad Valencia skal have for den kære David Silva, som jeg anser for at være en kæmpe forstærkning til fløjene?

'cesc.

Jeg mener du kan få ham for mellem 180-220 mio kr.
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid
« Svar #170: 12 Maj 2009, 19:53 »

Hvorfor har du slettet din Ajax-blog, Cesc? Smiley
Logged

Cesc
Gæst
 
Sv: Real Madrid
« Svar #171: 12 Maj 2009, 19:56 »

Hvorfor har du slettet din Ajax-blog, Cesc? Smiley

Jeg tillader mig at svare dig her.

Det er fordi jeg ikke havde lyst til spillet, og en så kort blog, ser jeg ingen grund til at skulle flyde på forummet.

 Smiley
Logged

Kongesoennen7
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid
« Svar #172: 12 Maj 2009, 20:15 »

@Caspper: Nej, det kan man ikke!! Man er nødt og smide mange penge efter ham, og her er mange penge den gode side af 400 mio.  Thumbs Up

@Cesc: I stedet og prøve at købe Silva i starten, så vent til efter en sæson, da han måske kan få en klausul på de ca. 300 mio., og i første sæson kan du bare kigge efter Capel og Mata, hvis du skal købe spansk. Selvom de er unge, så gør de det fremragende fra dag ét.  Smiley
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid
« Svar #173: 12 Maj 2009, 20:46 »

Nej, Cesc. Kan du få ham nu for under 300 så slå til. Jeg brugte 730 millioner på ham i anden sæson til Barcelona, og selvom det egentlig ikke gjorde mig det store, i det jeg havde pengene og Silva var den eneste spiller jeg var interesseret i og kunne bruge på daværende tidspunkt, så kan du da ligeså godt spare .. nu køber jeg jo kun spansk, så du skal nok kunne bruge pengene på noget andet. (;
Logged

johannes
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid
« Svar #174: 23 Maj 2009, 15:59 »

Er der nogen, som har en god idé til en backup-spiller til Wesley Sneijder??
Logged

Roslev3
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid
« Svar #175: 23 Maj 2009, 16:28 »

Som CM eller hvad?
Logged

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid
« Svar #176: 23 Maj 2009, 17:56 »

Hej.

Jeg er selv startet med Real nu. Jeg prøver så vidt muligt at købe ungt og spansk, men til det største problem, venstrebacken, findes der ikke rigtigt nogle gode spaniere. Hvem har I haft succes med som venstreback? Jeg har scoutet Maxwell, men mine scouts er ikke imponerede Skuffet
Logged

knudsen_0
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid
« Svar #177: 23 Maj 2009, 18:14 »

Er der nogen, som har en god idé til en backup-spiller til Wesley Sneijder??

Bare brug de spillere du har fra start.. Fx Parejo eller De la Red..

Hej.

Jeg er selv startet med Real nu. Jeg prøver så vidt muligt at købe ungt og spansk, men til det største problem, venstrebacken, findes der ikke rigtigt nogle gode spaniere. Hvem har I haft succes med som venstreback? Jeg har scoutet Maxwell, men mine scouts er ikke imponerede Skuffet

Det lyder nu slet ikke som en dum idé Wink
Hvad er der i vejen med Marcelo? Men hvis du ikke synes han er god nok startede jeg mit Real-spil med at sælge Metzelder for 50 mio DKK og købe Chiellini for 120, og hvis du synes kan han selvfølgelig bruges på venstrebacken.
Logged

Vuelve la ilusión

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid
« Svar #178: 23 Maj 2009, 18:20 »

Bare brug de spillere du har fra start.. Fx Parejo eller De la Red..

Det lyder nu slet ikke som en dum idé Wink
Hvad er der i vejen med Marcelo? Men hvis du ikke synes han er god nok startede jeg mit Real-spil med at sælge Metzelder for 50 mio DKK og købe Chiellini for 120, og hvis du synes kan han selvfølgelig bruges på venstrebacken.
Marcelo kan jeg vel godt bruge. Så skal jeg bare have en backup, for nu er Heinze røget til Juve  Peace

Har indtil videre købt følgende:
Esteban Granere - 5.5 mio. £
Alvaro Negredo - 3.2 mio. £

Solgt:
Gabriel Heinze - 7.5 mio. £ 
« Seneste Redigering: 23 Maj 2009, 18:22 af Don Abramovich » Logged

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid
« Svar #179: 23 Maj 2009, 18:26 »

Er i 2019, og har selv et rimelig godt hold..
Dog er spillere som Casilias, Ramos og Ronaldo langt over 30 år, så de skal udskiftes Wink
Logged

Supra Societatem Nemo

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 15 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010