home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:56:21 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
I går kl. 21:04:37 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23334
  0 Brugere, 739 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: MrThes
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  Real Madrid
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 15 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid  (Læst 60681 gange)
malliNG
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid
« Svar #150: 05 Mar 2009, 01:17 »

Med real madrid er det nemt at vinde alt efter sæsoner, da man kan købe alle de stjerner med vil, og får milliarder hver sæson, til selv samme. Smiley

Startede op og prøvede en ny vinkel
1. sæson har jeg købt srna, ribery og zhirkov. - vandt alt der var at vinde.
2. sæson ingen køb - tabte i pokalen (kvart finale), vandt alt andet.
og nu fortsætter jeg således at jeg kun må købe spillere på 17 og ned af, så må jeg leve af dem og samtidig udvikle egne spillere
Logged

jonasgundersen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid
« Svar #151: 06 Mar 2009, 07:07 »

@ LFC

Føler ikke helt han har så højt niveau som han burde til en klub som Real Madrid.
Jeg er netop gået igang med 3. sæson, og har noget nær mit drømmehold. Vandt alt der var at vinde i anden sæson ved indkøb af Kaka, Essien, Carlos Vela, Camacho, Asenjo og Chiellini. Mit spil crashede lige efter de første indkøb til 2. sæson, og loadede tilbage til før indkøbene, og ændrede strategien lidt. Ud røg en masse spillere, med navne som Gago, Higuain, De la Red og Garay som de de større.

Indgangen til 3. sæson, og et netop afsluttet transfer marked gør jeg står med noget nær et drømmehold. Min wage bill er hårdt presset som i kan regne ud når i ser holdet, så der bliver ikke så god mulighed for a gå amok videre fremover Smiley

Ind er kommet: Zlatan Ibrahimovic, David Silva og Vidic og den gamle sløje Ronaldo på fri transfer fordi han var gode venner med Kaka og det var godt for stemningen haha! Opstemt

Det sætter altså mit hold op sådan her;

http://img11.imageshack.us/img11/3894/reallx.jpg


Jeg er vældigt tilfreds! Lidt mere et drømmehold end et decideret gennemtænkt fremtids hold, selvom alderen dog ikke fejler noget på holdet! =)

Logged

Brøndby 1964
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid
« Svar #152: 06 Mar 2009, 18:18 »

Ohhh Det er et mega godt hold du har jonasgundersen  Cool
Logged

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid
« Svar #153: 06 Mar 2009, 18:23 »

Omg! Jonas Gundersen, det er virkelig et eliminent hold du har! Ingen grund til forstærkninger nogen steder efter min mening, du burde kunne vinde ALT med det hold! Opstemt
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

lacop
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid
« Svar #154: 23 Mar 2009, 10:05 »

Jeg er igang med min første spil FM09 spil, og slef skulle det da afprøves med Real Opstemt
Jeg er halvejs igennem 1 sæson i en klassisk 4-4-2 formation med lass som den defensive opryder og Guti som den offensive...

Jeg bruger TT&F formationen 5X5 Benitez style Wink med Ruud som "måltyv" og Guti som offensiv playmaker. Med gode resultater, jeg har ikke handlet det store på transfer marked, Kun købt talenter indtil videre også solgt Salgado og Saviola.  Så der vil være masser af penge til transfer til sommer (forhåbenligt)

Mine 2 kanter Robben og sneijder har gjort det rigtig fint, dog er der utrolig smalt besat på kanterne, hvis en af dem bliver skadet overtager Faubert og Drenthe , og det er desværre ikke holbart, selvom Drenthe har spillet sig op til et acceptapelt niveau i løbet af sæsonen...

Så jeg skal forstærkes på 4 pladser:
Min ide var lidt at køben en yngre venstre kant der kunne være backup for robben, dette er dog min sidste priotet da jeg håber drenthe kan holde niveau.
Den anden er at købe en højre midt, men der er jeg lidt mere i tvivl for jeg har tænkt lidt på at lave en lidt anden taktik til sommer med 2 winger i stedet for 2 MH/V. også bruge dem som angreb hvor de trækker ind i banen og udfordre istedet for gå mod baglinjen og lave indlægget som de gør nu. Men så sælger jeg robben for den position passer han ikke til da han er for langsom og for dårlig til at udfordre mand v Mand.
Den 3 forstærkning skal være på den offensive playmaker plads istedet for Guti, jeg har VdV som backup hvilket har fungeret fint , jeg startede med VdV som starter med Guti har fortrængt ham med fantastisk spil. men Guti er gammel og bliver hurtig træt i kampe med højt tempo. så han skal skiftes ud, en ide var at ændre taktikken til 2 winger også flytte sneijder ind som playmaker og skiftes med VdV der.
sidste forstærkning er en central forsvare. jeg er ret sikker på at Canna ryger ud, selvom han mod al forventning har gjort det glimrende, jeg står nemligt med forsvaret meget højt og korte afleveringer og han er fuldstændig taltent løs i det offensive og er for langsom i tilbage løbet, så den plads for Garay som for libero indstillinger dvs han skal føre bolden frem og i angrebet.

Er det nogle der har nogle ide om taktikken eller forstærkninger, jeg tager meget gerne imod ris og ros Smiley
Forstærkninger:
Højre Wing
FC Backup
Evt MC offensiv + Venstre wing Backup
Logged

Madridista
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid
« Svar #155: 23 Mar 2009, 17:09 »

Til din højre wing kan du købe; Ribery, C. Ronaldo osv

Til forsvaret kan du købe den talentfulde Sakho, som bliver en af de bedste centrale forsvare i spillet Smiley

Til offensiv central kan du købe Kaká eller Diego ?? Smiley
Logged

Real Madrid 31
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid
« Svar #156: 23 Mar 2009, 18:48 »

@ LFC

Føler ikke helt han har så højt niveau som han burde til en klub som Real Madrid.
Jeg er netop gået igang med 3. sæson, og har noget nær mit drømmehold. Vandt alt der var at vinde i anden sæson ved indkøb af Kaka, Essien, Carlos Vela, Camacho, Asenjo og Chiellini. Mit spil crashede lige efter de første indkøb til 2. sæson, og loadede tilbage til før indkøbene, og ændrede strategien lidt. Ud røg en masse spillere, med navne som Gago, Higuain, De la Red og Garay som de de større.

Indgangen til 3. sæson, og et netop afsluttet transfer marked gør jeg står med noget nær et drømmehold. Min wage bill er hårdt presset som i kan regne ud når i ser holdet, så der bliver ikke så god mulighed for a gå amok videre fremover Smiley

Ind er kommet: Zlatan Ibrahimovic, David Silva og Vidic og den gamle sløje Ronaldo på fri transfer fordi han var gode venner med Kaka og det var godt for stemningen haha! Opstemt

Det sætter altså mit hold op sådan her;

http://img11.imageshack.us/img11/3894/reallx.jpg


Jeg er vældigt tilfreds! Lidt mere et drømmehold end et decideret gennemtænkt fremtids hold, selvom alderen dog ikke fejler noget på holdet! =)


Hvordan så dit hold ud inden du begyndte ?

Du er super hvis du også llige ligger taktiken
Logged

lacop
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid
« Svar #157: 24 Mar 2009, 10:51 »

kan Sakho også spille fodbold, altså har han ok stats i afleveringer osv, fordi så er han da et rigtig godt bud Smiley
Logged

Zachar
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid
« Svar #158: 24 Mar 2009, 11:27 »

kan Sakho også spille fodbold, altså har han ok stats i afleveringer osv, fordi så er han da et rigtig godt bud Smiley
Sakho bliver vild, jeg har sat ham på Cesc-træning i mit United-save, og i tredje sæson er han en af verdes allerbedste forsvarsspillere i en alder af kun 21 år... Smiley
Logged

lacop
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid
« Svar #159: 26 Mar 2009, 08:37 »

Nice Smiley tak for tippet ham vil jeg helt sikkert kigge nærmere på så ..
Logged

lacop
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid
« Svar #160: 30 Mar 2009, 13:57 »

Så kom jeg igang med min 2 sæson med Real M. jeg havde en dårlig 1 sæson med kun super cupen vundet. men hvis man kigger udfra hvordan det gik var det egentlig acceptabelt. tabte med 1 point til Barca og røg ud i kvartfinalen til Arsenal i overtiden (som senere vandt)og i Copa del rey stillede jeg med rent ungdomshold hver gang for at give de nye talenter lidt kamptræning på højeste plan. der røg jeg ud i semi mod Racing Santander.
Jeg spillede hele sæson med en 4-4-2 TT&F 5x5 Benitez style. de spillede rigtigt flot fodbold igennem hele sæsonen, det var bare desværre ikke nok.

Nu er jeg så gået ind i 2 sæson, jeg fik 1.37 milliard at købe spillere for. jeg købte 2 nøglespillere og 2 brede spillere. henholdsvis : C.ronaldo, David Villa, Angel di Maria og Sisi.
Jeg ændrede også taktikken så jeg kunne udnytte robben og Ronaldos  offensive styrker bedere. jeg flyttede de 2 kanter op så de blev Winger og satte deres indstillinger til at de skulle gå ind i feltet og udfordre forsvaret. istedet for at gå mod baglinjen. jeg rykkede også den defensive CM ned til DM for at skabe balance på holdet.
Holdet har gjort det fuldstændig fantastisk. har vundet alle kampe på nær 2. jeg tabte 2-1 ude til Zaragoza i den La liga med et halvt reserve hold (sparede ronaldo, robben, sneijder) efter et hårdt kamp program.  også tabte jeg med et fuld resvere hold til juventus 2-1 ude i CHL da jeg var kvalificeret.
Iden hjemmelige føre jeg suverænt. 2 og 3 er barcelona og valencia som jeg begge har slået  især Valencia fik sig en snitter på bernabeu som jeg vandt 4 eller 5-0 (Har ikke lige mit spil åbent så kan ikke huske det præcist Smiley) barcelona slog jeg også hjemme... jeg har en målscore på nogle og 30 - 3 i ca 11-12 kampe.
I CHL er succsen forsat. jeg vandt de 4 første kampe. største succse var 4-0 sejren hjemme over Juventus.
Spillernes præstationer har været i top især Robben og C.ronaldo har spillet fantastisk. de har været konstant farligt og især ronaldo har lavet kasser Smiley Mit forsvar har også været suverænt det har lukket ca 5 mål ind i alle kampe spillet indtil videre. den eneste skuffelse der har været er Villa som endnu ikke har fundet formen og kun har lavet 3 mål i 12 kampe ca.

Der kommer screenshots up senere når jeg kommer hjem, og hvis nogle er intresseret så smider jeg gerne taktikkerne op til upload Opstemt
Logged

Zachar
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid
« Svar #161: 31 Mar 2009, 12:22 »

Så kom jeg igang med min 2 sæson med Real M. jeg havde en dårlig 1 sæson med kun super cupen vundet. men hvis man kigger udfra hvordan det gik var det egentlig acceptabelt. tabte med 1 point til Barca og røg ud i kvartfinalen til Arsenal i overtiden (som senere vandt)og i Copa del rey stillede jeg med rent ungdomshold hver gang for at give de nye talenter lidt kamptræning på højeste plan. der røg jeg ud i semi mod Racing Santander.
Jeg spillede hele sæson med en 4-4-2 TT&F 5x5 Benitez style. de spillede rigtigt flot fodbold igennem hele sæsonen, det var bare desværre ikke nok.

Nu er jeg så gået ind i 2 sæson, jeg fik 1.37 milliard at købe spillere for. jeg købte 2 nøglespillere og 2 brede spillere. henholdsvis : C.ronaldo, David Villa, Angel di Maria og Sisi.
Jeg ændrede også taktikken så jeg kunne udnytte robben og Ronaldos  offensive styrker bedere. jeg flyttede de 2 kanter op så de blev Winger og satte deres indstillinger til at de skulle gå ind i feltet og udfordre forsvaret. istedet for at gå mod baglinjen. jeg rykkede også den defensive CM ned til DM for at skabe balance på holdet.
Holdet har gjort det fuldstændig fantastisk. har vundet alle kampe på nær 2. jeg tabte 2-1 ude til Zaragoza i den La liga med et halvt reserve hold (sparede ronaldo, robben, sneijder) efter et hårdt kamp program.  også tabte jeg med et fuld resvere hold til juventus 2-1 ude i CHL da jeg var kvalificeret.
Iden hjemmelige føre jeg suverænt. 2 og 3 er barcelona og valencia som jeg begge har slået  især Valencia fik sig en snitter på bernabeu som jeg vandt 4 eller 5-0 (Har ikke lige mit spil åbent så kan ikke huske det præcist Smiley) barcelona slog jeg også hjemme... jeg har en målscore på nogle og 30 - 3 i ca 11-12 kampe.
I CHL er succsen forsat. jeg vandt de 4 første kampe. største succse var 4-0 sejren hjemme over Juventus.
Spillernes præstationer har været i top især Robben og C.ronaldo har spillet fantastisk. de har været konstant farligt og især ronaldo har lavet kasser Smiley Mit forsvar har også været suverænt det har lukket ca 5 mål ind i alle kampe spillet indtil videre. den eneste skuffelse der har været er Villa som endnu ikke har fundet formen og kun har lavet 3 mål i 12 kampe ca.

Der kommer screenshots up senere når jeg kommer hjem, og hvis nogle er intresseret så smider jeg gerne taktikkerne op til upload Opstemt

Et par screens ville gøre det lidt mere spændende.. Smiley
Logged

Madridista
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid
« Svar #162: 31 Mar 2009, 13:52 »

Jeg er lige startet med Real Madrid igen Smiley

Indtil videre har jeg købt stortalentet Carlos Vela for 70 mio. kr, og så har jeg købt Ribery for 220 mio. kr Smiley

Jeg er i gang med at leje M. Diarra of Saviola ud, så de kan får en masse spilletid, og når de kommer tilbage, så har jeg tænkt mig, at sælge dem, og dermed tjene mere end jeg ville, hvis jeg solgte dem med det samme Smiley
Logged

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid
« Svar #163: 31 Mar 2009, 14:08 »

Jeg er lige gået igang med tredje sæson, og har forstærket mig med 11 spillere, dog kun 3 af dem på første holdet.
Jeg vandt den spanke super cup, 2-0 samlet over Fc Barcelona. Også vandt jeg 3-0 over Lyon i super cupen. Wink
Logged

Supra Societatem Nemo

lacop
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid
« Svar #164: 31 Mar 2009, 17:29 »



Hvordan ligger jeg et Screen shot ind?
Logged

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 15 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010