home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23338
  0 Brugere, 763 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: alliewillson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  Real Madrid
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 15 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid  (Læst 60791 gange)
Moutinho
Gæst
 
Sv: Real Madrid
« Svar #135: 11 Feb 2009, 11:21 »

Det, du skal gøre er, at hans mentalitet skal sættes til 2-3-4 takker over midten, hans "ryk fremad" skal være blandet/sjældent, hans løb med bold kan så sættes til blandet/ofte, og hvis han er en god pasninsspiller kan han sættes til "hold på bolden". Så burde du have, sådan nogenlunde, og med lidt justeringer en gang i mellem, en defensiv angriber


Okay tak. Det betyder ikke noget hvis man spiller en 4-4-2 diamant?
Logged

Phrepsak
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid
« Svar #136: 11 Feb 2009, 11:25 »



Okay tak. Det betyder ikke noget hvis man spiller en 4-4-2 diamant?

Du skal selvfølgelig bruge din egen startformation, men jeg spiller med en sådan formation, og den virker godt, dog efter lidt startproblemer. Fordelen er så, at du både kan bruge din defensive angriber og din 10´er til at fodre din offensive angriber med, og du kan også nøjes med din 10´er til at fodre med, og dermed give din defensive angriber en lidt mere offensiv rolle. (Men dog ikke mere offensiv end din offensive angriber).
Logged

LFC_Fisker
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid
« Svar #137: 11 Feb 2009, 11:28 »

@LFC Fisker: Dine holdinstillinger med hensyn til afleveringsstil og tempo er heller ikke helt korrekte.
Hvis du vil have tålmodighed, lavt tempo, og frem for alt boldbesiddelse, skal du spille med korte afleveringer og lavt tempo. Dette kan, efter mine erfaringer, føre til kampe, hvor du lukker modstanderholdet ude, og vinder med 1, 2 eller max 3-0.

Hvis du vil have flot, offensiv fodbold, hvor du ikke er bange for at lukke mål ind, skal du spille med direkte afleveringer og hurtigt spilletempo. Dette vil resultere i rigtig flot fodbold, men hvor du ikke er så sikker på at vinde, hvis dit forsvar ikke kan klare sig selv. Prøv også at sætte en hurtig angriber som targetman med dybe stikninger, han så kan løbe på.

Nu kan jeg se, at du spiller meget bredt, og med stor tillid til dine fløje. Du kunne prøve at foretage et systemskifte, så du spiller 4-4-2 dimant, når du får Raúl eller Higuaín tilbage fra henholdsvis skade og lån. I dette tilfælde skal du spille Raúl eller Higuaín som en såkaldt defensiv angiber, der skal søge ned i banen for at få de nemme bolde fra midtbanen, og ellers fodre van Nistelrooy med gode bolde. I tilfælde af, at du spiller med denne taktik, vil jeg råde dig til, at du spiller med enten Guti eller Sneijder som 10´er, og så skal du have stor fokus på den defensive midtbanespiller. Han skal virkelig kunne svinge taktstokken i defensiven.

Og husk, at der ikke er nogen generel facitliste til det her, så ovenstående er kun ment som ting du KAN gøre, og ikke SKAL gøre.
Det skal prøves. Tak. Men når du siger diamant er det så en bred med kanter eller en med to centrale + en offensiv og defensiv?
Logged


Moutinho
Gæst
 
Sv: Real Madrid
« Svar #138: 11 Feb 2009, 11:28 »

Du skal selvfølgelig bruge din egen startformation, men jeg spiller med en sådan formation, og den virker godt, dog efter lidt startproblemer. Fordelen er så, at du både kan bruge din defensive angriber og din 10´er til at fodre din offensive angriber med, og du kan også nøjes med din 10´er til at fodre med, og dermed give din defensive angriber en lidt mere offensiv rolle. (Men dog ikke mere offensiv end din offensive angriber).


Danke  Thumbs Up
Logged

Phrepsak
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid
« Svar #139: 11 Feb 2009, 11:32 »

@ Moutinho: Det var da så lidt.

@ LFC Fisker: Jeg giver lige et lille eksempel:

                                   Ruud van Nistelrooy          Higuaín

                                                            Sneijder

                             Robben                                           Camoranesi

                                                             Diarra

That was my idea.
Logged

LFC_Fisker
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid
« Svar #140: 11 Feb 2009, 11:41 »

Okay tak  Thumbs Up. Det var den jeg havde tænkt på Wink




Det er så det jeg er fundet frem til indtil videre..
Logged


RMFC
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid
« Svar #141: 12 Feb 2009, 12:23 »

Har også et spil hvor jeg er kommet til Real her i 4 sæson fra Chelsea og har ikke haft mulighed for at vinde noget, men
 
fører ligaen med 11 point og jeg har trukket Galatasaray i 1/8-dels finalen i CL så det er jo fint nok Smiley

Mit hold: http://gratisupload.dk/download/23765/
 
Jeg havde 1,4 mia. da jeg kom til klubben Opstemt og det gjorde at jeg kunne købe rigtig godt ind, men jeg solgte også godt ud

Transfers: http://gratisupload.dk/download/23767/
Nogle der måske kunne anbefale salg af spillere da jeg føler min trup er lidt for stor og gode spillere ikke for nok spilletid Smiley
Logged

xaagaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid
« Svar #142: 12 Feb 2009, 12:33 »

Nogle der måske kunne anbefale salg af spillere da jeg føler min trup er lidt for stor og gode spillere ikke for nok spilletid Smiley
Du har en meget bred trup, ja. Du kunne godt sælge Carlos Eduardo, Daniel Parejo og Didier Drogba, uden at du ville mangle brede.
Logged

Maze
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid
« Svar #143: 12 Feb 2009, 13:45 »

Nogle der måske kunne anbefale salg af spillere da jeg føler min trup er lidt for stor og gode spillere ikke for nok spilletid Smiley

Hvordan er dine holdindstillinger? for spiller samme opstilling, eksperimentere bare lidt med settings nemlig Peace
Logged

RMFC
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid
« Svar #144: 13 Feb 2009, 13:37 »

Hvordan er dine holdindstillinger? for spiller samme opstilling, eksperimentere bare lidt med settings nemlig Peace
mine holdindstillinger: http://gratisupload.dk/download/23906/ men de kan være anderledes hvis jeg møder et storhold på udebane eller hjemmebane
Logged

malliNG
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid
« Svar #145: 17 Feb 2009, 16:08 »

Jeg kører;

         Raul          Higuaín

Robben                          Ronaldo

          Lassana    Sneijder

Marcelo                          Ramos

           Fazio        Pepe
           
                Casillas

På bænken har jeg;
Asenjo
Chiellini
Moutinho
Toulalan
Guardado
Silva
Bojan

Så har jeg en del backup, men det er gerne således jeg stiller op
« Seneste Redigering: 17 Feb 2009, 16:18 af malliNG » Logged

Oester30
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid
« Svar #146: 17 Feb 2009, 17:06 »

Jeg kører;

         Raul          Higuaín

Robben                          Ronaldo

          Lassana    Sneijder

Marcelo                          Ramos

           Fazio        Pepe
           
                Casillas

På bænken har jeg;
Asenjo
Chiellini
Moutinho
Toulalan
Guardado
Silva
Bojan

Så har jeg en del backup, men det er gerne således jeg stiller op

Jeg ville nok bruge Chiellini i stedet for Marcelo på venstrebacken? Chiellini er helt uhyggelig.. Købet af Ronaldo er oplagt, men stadig rigtig godt Wink

Det er også en rigtig stærk bænk du har handlet dig til, men jeg kan godt li at du holder fast i Raul i angrebet. Men jeg kan ikke li dit køb af Bojan - nemt køb når han er på fri transfer efter 1. sæson - et helt igennem Barca talent, købt til Real?
Logged

Øster af navn
Øster af gavn

"Vores mentalitet - jeres misundelse"

malliNG
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid
« Svar #147: 18 Feb 2009, 13:47 »

Jeg ville nok bruge Chiellini i stedet for Marcelo på venstrebacken? Chiellini er helt uhyggelig.. Købet af Ronaldo er oplagt, men stadig rigtig godt Wink

Det er også en rigtig stærk bænk du har handlet dig til, men jeg kan godt li at du holder fast i Raul i angrebet. Men jeg kan ikke li dit køb af Bojan - nemt køb når han er på fri transfer efter 1. sæson - et helt igennem Barca talent, købt til Real?

Smiley Well, spiller i den formation jeg har sat det op i, så Marcelo ligger som WB og ikke FB.
Desuden har han gjort det fremragende i denne sæson, så jeg lader ham ligge på banen - never change a winning team.
Ja well, sådan er striden - de har også Eto'o som kom fra Real Madrid rækken Smiley

Raul holder jeg fat i indtil han virkelig bliver dårlig - sådan skal det være Smiley
Desuden er det jo muligt, med de enorme summer transfer penge man får hvert år, at købe en ny angriber, faktisk hvilken som helst angriber når som helst. Smiley
Logged

jonasgundersen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid
« Svar #148: 01 Mar 2009, 02:45 »

Jeg har lige spillet første sæson med et Real Madrid spil i 9.0.3, og wow!
Ud kom Drenthe, Saviola og Mamadou Diarra, og med lidt justering af lønbudget, og en ordentlig julefrokost brandert under United spillersalget, havner Cristiano på min højre fløj for 74 mio pund (hele mit transfer budget).

Spillede deres standard 4-4-2 med den ene MC lidt mere defensivt indstillet.

               Casillas
Ramos, Pepe, Cannavaro, Heinze

Ronaldo, Diarra, Sneijder, Robben

            Raul, Nistelrooy

Med den hovedopstilling vandt jeg Champions League, den spanske Cup, men selv efter formidabelt spil i ligaen var Barcelona 7 point foran mig! Det meste var Ronaldos skyld, vandt samtlige priser, scorede 37 mål og var godt varm overall.


Jeg har fået 139 mio pund, og har sku nok egentlig valgt mere sjovt end klogt.
Ud: Huntelaar
Ind: Carlos Vela, David Villa og Fabregas!

Nu halter vi sku lidt i forsvaret! =)
Nogle ideer til retningen vi skal gå i? Hvem der skal hentes? Richards er blevet ødelagt af city og er intet værd!
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid
« Svar #149: 01 Mar 2009, 02:52 »

Raúl Albiol ville vel næppe være dum.
Logged

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 15 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010