home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:58:04 andersnomanni Blogkonkur... Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23338
  0 Brugere, 660 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: alliewillson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  Real Madrid
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 15 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid  (Læst 60805 gange)
LFC_Fisker
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid
« Svar #120: 09 Feb 2009, 22:40 »

Hvor mener du da, at jeg kan forstærke? har selv tænkt på Chiellini..
Logged


vuson
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid
« Svar #121: 09 Feb 2009, 22:50 »

Du kan købe en  ny ung angriber, en ny def. midt, en ny højre kant, en kack-up for robben osv.
Logged

LFC_Fisker
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid
« Svar #122: 09 Feb 2009, 22:59 »

Jeg vil prøve at hente Benzema når jeg får penge nok. På den defensive venter jeg lidt med at forstærke for De la Red og Gago har gjort det godt indtil videre. Jeg venter lidt med kanterne, for lige at se hvem der udvikler sig positivt ...
Logged


vuson
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid
« Svar #123: 09 Feb 2009, 23:03 »

Ok...du kunne også sagtens trænge til at styrke målmandposten, altså bare for at være på den sikre side hvis nu Iker blev langtidsskadet. Har Guti gjordt det godt for dig?
Logged

LFC_Fisker
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid
« Svar #124: 09 Feb 2009, 23:07 »

Guti har været udmærket men Van der Vaart har været bedre. De Rossi for 415 mio. Er det for meget?
Logged


vuson
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid
« Svar #125: 09 Feb 2009, 23:40 »

det vil jeg mene...Køb ignacio camacho eller veloso istedet for.
Logged

malliNG
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid
« Svar #126: 10 Feb 2009, 12:27 »

Jeg har lige købt Franck Ribery for 270 mio. DKK.

Han er den eneste, som jeg har købt indtil videre. Smiley Jeg vil satse på talenter, og jeg holder især øje med Alipio og Opare på U-19 holdet.
De ser begge ud til at kunne blive fremtidens stjerner Opstemt

Eller det håber jeg da ihvertfald !

Jeg har spillet 6 kampe i ligaen, og er 3 point foran Barca, som jeg lige tabte 3-2 ude på Camp Nou Skuffet

Hvordan kan du købe Ribery i første sæson? Nårh han ikke gider til Madrid?
Logged

RMFC
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid
« Svar #127: 10 Feb 2009, 18:07 »

Har også et spil hvor jeg er kommet til Real her i 4 sæson fra Chelsea og har ikke haft mulighed for at vinde noget, men
 
fører ligaen med 11 point og jeg har trukket Galatasaray i 1/8-dels finalen i CL så det er jo fint nok Smiley

Mit hold: http://gratisupload.dk/download/23765/
 
Jeg havde 1,4 mia. da jeg kom til klubben Opstemt og det gjorde at jeg kunne købe rigtig godt ind, men jeg solgte også godt ud

Transfers: http://gratisupload.dk/download/23767/
Logged

LFC_Fisker
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid
« Svar #128: 11 Feb 2009, 10:36 »

Fedt hold Wink
Logged


LFC_Fisker
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid
« Svar #129: 11 Feb 2009, 10:41 »

Jeg har et lille problem. Jeg fører godt nok ligaen men vi spiller ikke med nok boldbesiddelse og scorer simpelthen ikke nok mål. Pepe er topscorer. Næsten hver gang der er en der får bolden, bliver den spillet frem af, istedet for at spille forsvaret tyndt som jeg gerne vil have dem til...

Her er mine holdindstillinger:
Logged


korzika
Gæst
 
Sv: Real Madrid
« Svar #130: 11 Feb 2009, 10:59 »

Jeg vil nok sige at dit tempo skal en tak eller 2 ned.  Så ville jeg spille lidt mere bredt, så du udnytter banen. Og så syntes jeg heller ikke du skal bruge Diarra, som MC. Syntes at han fungerer dårligt på den sidste tredjedel af banen. Find en stærk angriber, så du spiller 4-2-2-2. Hvor Gago (Diarra) har en pil ned, så han fungerer som den defensive midt.

Ellers ved jeg faktisk ikke hvad du kan gøre. Måske bruge Sneijder som spilfordeler. Smiley

Så ny start-opstilling.

Logged

LFC_Fisker
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid
« Svar #131: 11 Feb 2009, 11:03 »

Okay. Det skal prøves. Men jeg foretrækker heller ikke Diarra på pladsen. Det var mere tilfældigt at han lige var med Wink Tak
Logged


Phrepsak
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid
« Svar #132: 11 Feb 2009, 11:04 »

@LFC Fisker: Dine holdinstillinger med hensyn til afleveringsstil og tempo er heller ikke helt korrekte.
Hvis du vil have tålmodighed, lavt tempo, og frem for alt boldbesiddelse, skal du spille med korte afleveringer og lavt tempo. Dette kan, efter mine erfaringer, føre til kampe, hvor du lukker modstanderholdet ude, og vinder med 1, 2 eller max 3-0.

Hvis du vil have flot, offensiv fodbold, hvor du ikke er bange for at lukke mål ind, skal du spille med direkte afleveringer og hurtigt spilletempo. Dette vil resultere i rigtig flot fodbold, men hvor du ikke er så sikker på at vinde, hvis dit forsvar ikke kan klare sig selv. Prøv også at sætte en hurtig angriber som targetman med dybe stikninger, han så kan løbe på.

Nu kan jeg se, at du spiller meget bredt, og med stor tillid til dine fløje. Du kunne prøve at foretage et systemskifte, så du spiller 4-4-2 dimant, når du får Raúl eller Higuaín tilbage fra henholdsvis skade og lån. I dette tilfælde skal du spille Raúl eller Higuaín som en såkaldt defensiv angiber, der skal søge ned i banen for at få de nemme bolde fra midtbanen, og ellers fodre van Nistelrooy med gode bolde. I tilfælde af, at du spiller med denne taktik, vil jeg råde dig til, at du spiller med enten Guti eller Sneijder som 10´er, og så skal du have stor fokus på den defensive midtbanespiller. Han skal virkelig kunne svinge taktstokken i defensiven.

Og husk, at der ikke er nogen generel facitliste til det her, så ovenstående er kun ment som ting du KAN gøre, og ikke SKAL gøre.
« Seneste Redigering: 11 Feb 2009, 11:06 af Phrepsak » Logged

Moutinho
Gæst
 
Sv: Real Madrid
« Svar #133: 11 Feb 2009, 11:13 »

@LFC Fisker: Dine holdinstillinger med hensyn til afleveringsstil og tempo er heller ikke helt korrekte.
Hvis du vil have tålmodighed, lavt tempo, og frem for alt boldbesiddelse, skal du spille med korte afleveringer og lavt tempo. Dette kan, efter mine erfaringer, føre til kampe, hvor du lukker modstanderholdet ude, og vinder med 1, 2 eller max 3-0.

Hvis du vil have flot, offensiv fodbold, hvor du ikke er bange for at lukke mål ind, skal du spille med direkte afleveringer og hurtigt spilletempo. Dette vil resultere i rigtig flot fodbold, men hvor du ikke er så sikker på at vinde, hvis dit forsvar ikke kan klare sig selv. Prøv også at sætte en hurtig angriber som targetman med dybe stikninger, han så kan løbe på.

Nu kan jeg se, at du spiller meget bredt, og med stor tillid til dine fløje. Du kunne prøve at foretage et systemskifte, så du spiller 4-4-2 dimant, når du får Raúl eller Higuaín tilbage fra henholdsvis skade og lån. I dette tilfælde skal du spille Raúl eller Higuaín som en såkaldt defensiv angiber, der skal søge ned i banen for at få de nemme bolde fra midtbanen, og ellers fodre van Nistelrooy med gode bolde. I tilfælde af, at du spiller med denne taktik, vil jeg råde dig til, at du spiller med enten Guti eller Sneijder som 10´er, og så skal du have stor fokus på den defensive midtbanespiller. Han skal virkelig kunne svinge taktstokken i defensiven.

Og husk, at der ikke er nogen generel facitliste til det her, så ovenstående er kun ment som ting du KAN gøre, og ikke SKAL gøre.


Du omtaler 'defensiv' angriber, og jeg har lige et spørgsmål. Jeg har nemlig selv læst lidt om det, i den "taktiske bibel", der fortæller de at man skal bruge den defensive angriber som bindeled mellem angreb og midtbane. Men hvad kan man gøre for at sætte ham til at gøre ovenstående. Skal man justere hans mentalitet eller hvad?
Logged

Phrepsak
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid
« Svar #134: 11 Feb 2009, 11:19 »



Du omtaler 'defensiv' angriber, og jeg har lige et spørgsmål. Jeg har nemlig selv læst lidt om det, i den "taktiske bibel", der fortæller de at man skal bruge den defensive angriber som bindeled mellem angreb og midtbane. Men hvad kan man gøre for at sætte ham til at gøre ovenstående. Skal man justere hans mentalitet eller hvad?

Det, du skal gøre er, at hans mentalitet skal sættes til 2-3-4 takker over midten, hans "ryk fremad" skal være blandet/sjældent, hans løb med bold kan så sættes til blandet/ofte, og hvis han er en god pasninsspiller kan han sættes til "hold på bolden". Så burde du have, sådan nogenlunde, og med lidt justeringer en gang i mellem, en defensiv angriber
Logged

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 15 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010