home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1226 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen FM2009
| | | | |-+  Instruktioner til angribere
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Instruktioner til angribere  (Læst 9182 gange)
cube
Manager

Instruktioner til angribere
« : 19 Nov 2008, 23:10 »

Jeg har det problem at mine angribere INGEN mål scorer.
Vil I, der rent faktisk har angribere, der scorer mange mål ikke uploade jeres spillerinstruktione r til angriberne.
Vil gerne se hvordan i griber tingene an.

Tak Smiley

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

TheMoose
Lilleputspiller
*

Sv: Instruktioner til angribere
« Svar #1: 19 Nov 2008, 23:40 »

synes det hjalp meget at sætte mine angribere til at lave langskud sjældent... men kommer selvfølgelig også an på hvilke angribere du spiller med...

Sarold
Landsholdsspiller

« Svar #2: 20 Nov 2008, 06:49 »

Har du prøvet at gå inden under handlinger for din spiller ? Der kan man upfordere dem til gøre forskellige ting så som at løbe mere i dybden eller skyde noget mere....

PSN : Sarold
Ultimate Team: UC Sarold

Spiller : Radja Nainggolan 4
             Simone Zaza 7

Hold : UC Sampdoria.
          FC Juventus.
          FC København.
          FC Barcelona.
          FC Porto.
          Newcastle United.

faber369
Lilleputspiller
*

« Svar #3: 20 Nov 2008, 09:32 »

God Tråd, har prøvet alt, nægter at tro at man kun kan spille med en angriber i 09. Ryk frem/offensiv hjælper ikke som beskrevet tidligere på Fm Freaks. Spiller med Liverpool og ikke engang Torres kan score mål.
Kom nu der må være en eller flere der har prøvet at deres angribere har scoret 20 mål i en Sæson?Huh??

schousboe
Juniorspiller
**

« Svar #4: 20 Nov 2008, 10:37 »

Hvis jeg spiller med to på toppen, sætter jeg dem først og fremmest til at bytte plads med hinanden.

Derudover sætter jeg 'forward runs', 'run with ball' og 'through balls' til blandet og de øvrige på sjældent. Alt afhængig af angribernes stats sætter jeg også tit kreativ frihed til lige under 'meget' - det plejer at fungere okay.
Hvis dine angibere under 'preferred moves' har den der hedder 'moves into channels' bør de i hvert fald have noget kreativ frihed, da det betyder at de løber rundt og bagom forsvarene og kommer i bedre scoringspositioner.

Sarold
Landsholdsspiller

« Svar #5: 20 Nov 2008, 11:51 »

Jeg har også problemer med at mine angribere ikke score særligt mange mål, men måske det bare er svære at score mål eller lave taktik i det nye fm09  Skuffet
Meeen mon ikke det kommer når man har spillet lidt og fundet ud af det ordenligt det hele behøver jo ikke være så let altid ! Smiley Nu må vi se Thumbs Up

PSN : Sarold
Ultimate Team: UC Sarold

Spiller : Radja Nainggolan 4
             Simone Zaza 7

Hold : UC Sampdoria.
          FC Juventus.
          FC København.
          FC Barcelona.
          FC Porto.
          Newcastle United.

atuz
Ynglingespiller

« Svar #6: 20 Nov 2008, 17:17 »

jeg er næsten færdig med første sæson i PL med Everton, Yakubu har indtil nu scoret 20 mål i 32 ligakampe hvilket jeg synes er ganske fint. Jeg spiller med en helt normal 4-4-2

Højgaard7
Juniorspiller
**

« Svar #7: 20 Nov 2008, 17:33 »

jeg er næsten færdig med første sæson i PL med Everton, Yakubu har indtil nu scoret 20 mål i 32 ligakampe hvilket jeg synes er ganske fint. Jeg spiller med en helt normal 4-4-2

det kan vi jo ikke bruge til meget ? Opstemt

atuz
Ynglingespiller

« Svar #8: 20 Nov 2008, 17:48 »

det kan vi jo ikke bruge til meget ? Opstemt

nej glemte i farten at skrive med indstillinger hos angriberne , det gik lidt for stærkt. Men jeg har faktisk bare taget de der forudbetstemte indstillinger for angribere og det er åbenbart det der har gjort det.

TheMoose
Lilleputspiller
*

« Svar #9: 20 Nov 2008, 17:55 »

keg har ingen problemer med at score mål.. er midt i marts i anden sæson med barca og mine angriber har scoret følgende
eto'o 28 mål i 29 kampe
mario balotelli 17 mål i 31 kampe
bojan 15 i 25 kamp

så jeg klager ikke spiller 4-4-2 med to offensive wings...

havde samme problem med a score mål da jeg spillede med en enkle angribe, men det gik lynhurtigt fremad da jeg skiftede til 2 angribere.

Højgaard7
Juniorspiller
**

« Svar #10: 20 Nov 2008, 17:58 »

jeg spiller med en enkelt angriber og det er Drogba og han scorer stort set aldrig Skuffet har prøvet en hel del..

atuz
Ynglingespiller

« Svar #11: 20 Nov 2008, 18:05 »

jeg spiller med en enkelt angriber og det er Drogba og han scorer stort set aldrig Skuffet har prøvet en hel del..

En fra min klasse spillede også med 1 angriber kun - godt nok med brøndby og ikke chelsea, men han scorede stort set ingen mål. så snart han satte 2 på toppen begyndte han at score mange mål

cube
Manager

« Svar #12: 20 Nov 2008, 18:18 »

keg har ingen problemer med at score mål.. er midt i marts i anden sæson med barca og mine angriber har scoret følgende
eto'o 28 mål i 29 kampe
mario balotelli 17 mål i 31 kampe
bojan 15 i 25 kamp

så jeg klager ikke spiller 4-4-2 med to offensive wings...

havde samme problem med a score mål da jeg spillede med en enkle angribe, men det gik lynhurtigt fremad da jeg skiftede til 2 angribere.

din kommentar hjælper ikke meget. i tråden beder jeg folk om at vise deres angriber instruktioner.. du skriver bare hvor mange mål de har scoret og hvilken opstilling du spiller.

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

kasparov
Lilleputspiller
*

« Svar #13: 20 Nov 2008, 18:33 »

Er Juventus, i første sæson scorede del peiro 21 kasser.. bare "hold på bold" og offensiv spillestil, meget kreativ frihed Wink

KF
Landsholdsspiller

« Svar #14: 20 Nov 2008, 18:40 »

@cube

Herligt mange ubrugelige svar, du får.

Anyway, spørgsmålet er vel, om det ikke lige så godt kan være de spillerindstillinge r, du har på de øvrige spillere, der resulterer i, at angriberne ikke scorer mål? Eventuelt endda holdindstillingerne?

Jeg har endnu ikke spillet FM 09 nok til at kunne smide erfaringer op, men vender nok tilbage til denne tråd (hvis ellers mine angribere scorer kasser)

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Sider: [1] 2 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010