home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1233 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen FM2009
| | | | |-+  Instruktioner til angribere
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: Instruktioner til angribere  (Læst 9180 gange)
Forza-Moggi
Lilleputspiller
*

Sv: Instruktioner til angribere
« Svar #30: 06 Dec 2008, 04:13 »

En klar erfaring som jeg nu efter nogle sæsoner har oplevet er forholdet mellem midtbanen og ens angriber. Hvis dine modstanders forsvar dækker godt af, og presser langt op af banen med en defensiv midtbanen spiller som går tilbage og skærmer af har man svære odds. Tricket er enkelt og som dette spil generelt realistisk. Hvis man som de fleste spiller med to på toppen skal den ene agere defensivt og den anden offensivt, forstået på den møde at den defensive er 4-6 trin lavere en den offensive (mentalt). Den defensive (Fcd) er bindeleddet mellem dine angribere og midtbane, uden ham kan dine angriber leve en kedelig og ensom tilværelse på toppen hvor de bare hænger. Fcd giver dit hold mulighed for hurtigt at spille til ham hvorefter han kan fordelle spillet feks ud på kanterne eller spille direkte til den offensive (Fca), som er din målscorer. Det giver langt flere chancer og større chancer som resultere i de efterspurgte mål. For mig kører det rigtig godt med alle de 3 hold jeg har spillet (Sk Pauli, Juventus, FCK). For jeres egen skyld så læs biblen fra FMBritain og oplev en helt ny dimension af dit elskede spil - http://www.fm-britain.co.uk/strategyguides/

Moggi

Let's kick racism out of football!

Nissen89
Ynglingespiller

« Svar #31: 10 Feb 2009, 17:07 »

det har vel også meget at gøre med kombinationen af angribere.
stor&stærk sammen med lille&hurtig plejer at hjælpe ved mig.
lad den hurtige angriber have høj kreativ frihed, mens den store bare skal være ultra offensiv.
der skulle være en knap 'smid den i kassen ffs' Smiley

Més que un club

- EL Fenomeno. min gud

MichaelPaw
Gæst

« Svar #32: 04 Mar 2009, 14:42 »

Forstår det ikke jeg er Liverpool og jeg har rigtig svært at lave mål.. Har aldrig haft det problem før.. Har gjordt alt hvad jeg kan gør.. jeg har spillet 14 kampe og lavet 15 mål.. Min angriber vil bare ikke lave mål.. Nogen der har det samme problem.. Spiller kun 0-0 kampe Vinder med 1-0 eller taber rigtig stort.. Fatter igenting..

Sider: 1 2 [3] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010