home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1261 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen FM2009
| | | | |-+  Instruktioner til angribere
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Instruktioner til angribere  (Læst 9181 gange)
korzika
Gæst

Sv: Instruktioner til angribere
« Svar #15: 20 Nov 2008, 18:42 »

Brug en targetman.

Altså Holdinstukser>brug>targetman.
igen holdsintrukser>bolde til targetman. (vælg hvad der passer til den angriber du vil bruge som targetman)
og husk at vælg den spiller som du vil bruge, under  taktik>instruktioner>targetman.

ved hjælp af det, føler jeg min(e) angribere får mere ud af det.

EDIT: husk at gå ind på dine kanters indivuelle spillerindstruktion er og sæt indlæg til targetman

TheMoose
Lilleputspiller
*

« Svar #16: 21 Nov 2008, 17:58 »

din kommentar hjælper ikke meget. i tråden beder jeg folk om at vise deres angriber instruktioner.. du skriver bare hvor mange mål de har scoret og hvilken opstilling du spiller.

hvis du læser alle posts.. så var jeg faktsik en af de første til at svare på dit spørgsmål.. min sidste post var bare for at vise at det ren faktsik er muligt at få angriberne til at score....

men jeg ville anbefalde at spille med 2 fremme...
lad vær med at give dem for stor kreativ frihed...
sæt langskud ned...

det virkede for mig...

Stifmeister
Lilleputspiller
*

« Svar #17: 27 Nov 2008, 20:40 »

jeg er sunderland og er i min anden sæson og mine angriber scorer okay med mål
. jeg spiller en 4-4-2 diamant normal. Med kontra angreb, tæt markering og brug target spiller, med cisse og diouf helt fremme jeg har dem begge som target spillere, også smider alle midtbane spillerene  boldene i dybden til dem, de kommer bag forsvaret mindst 1 gang pr. kamp. jeg sætter deres mentalitet helt frem, korte afl og ingen langskud.

Cisse har scoret 18 mål i 28 kampe og diouf har scoret 21 i 35 kampe, det er kun ligaen.

Fink
Ynglingespiller

« Svar #18: 27 Nov 2008, 21:15 »

Jeg har som en konsekvens af mine angribers mangel på mål de første 2 måneder af sæsonen lavet et helt nyt træningsprogram.. Fokus er selvfølgelig på "afslutninger". Det hjalp hurtigt og efter et par kampe begyndte de at score regelmæssigt. Dog er der perioder hvor de falder ud. Jeg spiller med Manchester United, og jeg har Rooney som topscorer på nuværende tidspunkt med lige omkring 20 sæsonscoreringer og jeg er kommet til april. Det lyder ikke af vildt meget men med Tevez, Berbatov og Balotelli på hver minimum 14 scoringer må det siges at være tilfredsstillende..
Jeg bruger 2 angribere og med Løb med bolden = Ofte og Ryk Fremad = Ofte.. Samtidig får de en tjektegn i "fri rolle"

Som sagt har den bragt mig mange mål - men dog rammer de også en bølgedal hvor de scorer absolut ingen mål..

"Pain is temporary, glory...lasts forever!"
-George Best

gleivb
Juniorspiller
**

« Svar #19: 01 Dec 2008, 23:36 »

Hvis man fjerner "Hullet" mellem midtbanen og forsvaret er man kommet langt med at hjælpe angriberne med at score.. Særdeles hvis man spiller med en angriber, så er det vigtigt at man spiller "som et hold"... Man skal også passe på med at presse for mange folk tæt på angriberen, så hellere spille med to flanker der ligger "Wide".
Ellers har jeg prøvet en masse ting med forskellige hold, men det er rigtigt svært at få en ny Alan Shearer eller Ronaldo. Jeg håber inderligt at nogen knækker denne nød..

You'll never walk alone!

unicum
Juniorspiller
**

« Svar #20: 01 Dec 2008, 23:44 »

sig mig så hvordan man lukke det hul!

//--- Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you on experience. ---\\

Pierre
Lilleputspiller
*

« Svar #21: 02 Dec 2008, 15:25 »

Ikke at jeg har fundet de vises sten - men jeg har rimelig succes med Everton. I første sæson scorere Yakubo 30+ mål (inc. FA, Carling + UEFa Cup. Det synes jeg er ok. Blev nummer to i ligaen. I sæson 2 scorer Quignac (vist forkert stavet, men han er sngriber og spiller for Toulouse) mål på samlebånd. Evertons egen Vaughen scorer også masser af mål (Yakubo er solgt). Ligger til at vinde ligaen, er stadig med i FA + Champions League i starten af marts.

Og hvad gør jeg så? Sjovt nok har jeg ikke problemer med at score mål. Der kommer "døde" perioder, nøjagtig som i den virkelige verden. Men når det er sagt, så scorer jeg flere mål end et hold som Everton kan forventes af score.

Jeg spiller en alm. 4-4-2. Angribsivrigt helbanepres hjemme - fuld kreativitet til Arteta og Gavilan (starter hos Getafe - god spiller!) på flankerne. Alle er bedt om ikke at skyde langskud. Spillere, der er gode til at aflevere og har god teknik samt flair - afleverer i dybden og gerne over lange afstande. Spillere, der er knap så gode til at aflevere, bliver bedt om at prøve korte pasninger. Ellers gælder det om at kigge på den enkelte spillers kompetancer og justere instruktionerne ind herefter. Det kræver ikke andet end sund fornuft.

Ude spiller jeg mere defensivt, kontraangreb med direkte pasninger.

Jeg spiller med targetmænd - begge angribere - og nogle gange (når jeg møder skrappe modstandere - rykker jeg den ene midtbanespiller ned som defensiv midt. Der bliver scoret forbavsende få mål imod mig. Omkring 0.4 mål per kamp i gennemsnit.

cube
Manager

« Svar #22: 02 Dec 2008, 22:09 »

hvis du læser alle posts.. så var jeg faktsik en af de første til at svare på dit spørgsmål.. min sidste post var bare for at vise at det ren faktsik er muligt at få angriberne til at score....

men jeg ville anbefalde at spille med 2 fremme...
lad vær med at give dem for stor kreativ frihed...
sæt langskud ned...

det virkede for mig...

Du har ikke besvaret tråden korrekt eftersom du ikke har vist mig dine angriberinstruktion er.
Men tak for tipsene.

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

cube
Manager

« Svar #23: 03 Dec 2008, 16:16 »

Er der virkelig ingen der vil UPLOADE deres angriberinstruktion er som jeg forespurgte i denne tråd. Nu er der skrevet 2 sider og stadig ingen har gjort det.

Fabrizio
Lilleputspiller
*

« Svar #24: 03 Dec 2008, 17:15 »

Selvom der stadig ikke er nogen der har uploadet screenshots af deres angrebsinstruktione r, synes jeg stadig at denne tråd har været til en del hjælp. Mange har forsøgt på en meget fornuftig måde at hjælpe og forklare. Jeg vil helt sikkert forsøge at efterligne lidt hvad Pierre skrev.

Schoedt
Lilleputspiller
*

« Svar #25: 03 Dec 2008, 18:05 »

jeg spiller med en enkelt angriber og det er Drogba og han scorer stort set aldrig Skuffet har prøvet en hel del..

Spiller også som chelsea med en angriber, hvilket netop er Drogba, Anelka og Mutu.
Men det kan have noget med din taktik af gøre. Jeg spiller en offensivt taktik. jeg har 1 angriber 2 offensive kanter 3 midtbane spillere (2 med pil op, 1 med pil ned) også 4 forsvare. Men denne taktik er typisk også meningen at det er midtbane spillerne der scorer, det er det ihvertfald med min. Ballack blev topscorer med 25 mål ud af de ca. 30 kampe han spillede. Fleste af dem var hovedstød.

men hvis du gerne vil have dine angribere til at score mere, ville jeg foreslå du bruger 2 angribere, eventuelt en 4-4-2 taktik hvilket også virker godt..

(undskyld men kan ikke rigtig få uploadet nogle billeder, ved ikke helt hvordan man gør, så hvis nogle vidste hvordan må de meget gerne sige det. Jeg gætter på det er noget med screenshots? er ikke helt sikker)

daryth
Lilleputspiller
*

« Svar #26: 03 Dec 2008, 20:59 »

Lyder flot men jeres forslag stinker .,.. desværre ...

YNWA !!

RAppel
Juniorspiller
**

« Svar #27: 03 Dec 2008, 23:58 »

Det kommer jo helt og holdent an på dine angriberes stats og din opstilling. Der er ikke en magisk måde at gøre det på så en angriber scorer 50+ mål pr sæson. Tó Madeira er ikke i spillet Wink

United is life. The rest are mere details.

Nekker
Førsteholdsspiller

« Svar #28: 04 Dec 2008, 00:22 »

Lyder flot men jeres forslag stinker .,.. desværre ...

Hvis du ikke har noget konstruktiv at skrive, så drop de ubrugelige kommentarer og kom med noget konstruktivt i stedet!!

cube
Manager

« Svar #29: 04 Dec 2008, 12:42 »

Hvis folk uploader deres angrebsinstruktione r og samtidig skriver hvilke angribere, der er med at gøre, så kan jeg SAGTENS få noget ud af det.

Jeg synes ikke det er op til folk at vurdere hvor vidt nogen får noget ud af tråden. Man må gå ud fra trådens præmis og den præmis er at man UPLOADER sine instruktioner. Hvis man ikke kan finde ud af det må man bare lade være med at kommentere.

Sider: 1 [2] 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010