home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
30 Okt 2024, 07:58 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23444
  0 Brugere, 539 Gæster Online.

Nyeste Bruger: keiraupton91
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2009
| | | | |-+  Overdrevent mange regens.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Overdrevent mange regens.  (Læst 4713 gange)
RAppel
Juniorspiller
**

Sv: Overdrevent mange regens.
« Svar #15: 12 Dec 2008, 09:41 »

Er lige begyndt på 09/10 sæsonen med Man Utd. Mine scouts har fundet sindsygt mange regens som har en potientiel rating på 4-5 stjerner. Det er jo for sygt at de alle kan blive den nye C. Ronaldo. Godt nok har det tidligere været svært at finde gode "nye" spillere, men det her er for overdrevet. Håber ikke alle disse regens udvikler sig til at blive stjerner alle sammen for så har alle hold i PL et hold bestående af 20-årige spillere om få år Smiley

United is life. The rest are mere details.

United-styrer
Gæst

« Svar #16: 12 Dec 2008, 10:58 »

Jeg er enig med trådstarteren. Jeg har i mit Brøndby-spil anskaffet mig seks-syv spillere i alderen 16-17 år, der alle bør blive stamspillere om tre-fire sæsoner. Jeg har sågar fået to 16-årige danskere, der er gået direkte ind i startelleveren, en målmand, der har slået Stephan A. af holdet og en venstre back, der er stærkere end Thomas Rasmussen.

verdenskrig
Manager

« Svar #17: 12 Dec 2008, 11:31 »

Uden at vide det har jeg en ide om de måske bare vil vise at der render mange uopdagede talenter rundt i verden, som rent faktisk har det pot, der skal til for at blive en klassespiller, men som ikke bliver opdaget fordi klubberne køber en endeløs række af allerede etablerede spillere, i stedet for at satse på talenterne...

Det er godt nok et lidt hypotetisk gæt, men jeg tror rent faktisk der er et budskab i det Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

plutonium
Manager

« Svar #18: 12 Dec 2008, 11:36 »

Det afhænger jo meget af træning. Der kunne sagtens være mange gode spillere derude, som aldrig har fået den rigtige træning og rådgivning, og derfor aldrig bliver til noget. Men det virker voldsomt at én generation producerer så mange spillere til startopstillingen!

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

verdenskrig
Manager

« Svar #19: 12 Dec 2008, 11:42 »

Tja og dog.. Bare se på vores 85 årgang herhjemme i DK... Den er vel repræsenteret på næsten samtlige superligahold Shockeret.. Alene i Brøndby havde vi på et tidspunkt 5 spiller fra den generation Opstemt

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

maxwell
Ynglingespiller

« Svar #20: 12 Dec 2008, 12:38 »

Synes ikke det virker urealistisk, og de regens spillere der indtil videre er blevet postet bliver aldrig til noget udover reserver eller fast mand for midter klubber. Hvis man tager regens i betragtning synes jeg nærmere det er utroligt sjældent at man finder en der kan hamle op med f.eks. C. Ronaldo, Kaka eller Raul.. Man skal jo også tænke på hvor mange gode spillere der er i spillet fra start af, og at det antal gerne skulle være det samme i f.eks. 2025..

White and Royal
AGF
Real Madrid

Sider: 1 [2] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010