home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
30 Okt 2024, 07:58 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23444
  0 Brugere, 826 Gæster Online.

Nyeste Bruger: keiraupton91
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Pro Cycling Manager
| | |-+  Pro Cycling Manager tråden!
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 184 185 [186] 187 188 ... 222 Udprint
Forfatter Emne: Pro Cycling Manager tråden!  (Læst 481689 gange)
Frederikbjerg
Landsholdsspiller

Sv: Pro Cycling Manager tråden!
« Svar #2775: 26 Jun 2011, 18:18 »

Rolig nu.

Hvis du nu stod i en situation, hvor du kunne vælge at blive på en arbejdsplads, der ikke var sikker på at eksistere i mere end et halvt år endnu, eller fik tilbudt 2 års garanteret arbejde til en lidt højere løn i de rammer, du kender fra din nuværende arbejdsplads... hvad havde du så valgt? Havde du blevet på den første arbejdsplads, og der et par måneder senere blev meddelt, at de er nødt til at lukke, så ville du pludselig stå til at få en gevaldig løn-lussing.

Nu skal vi ikke have den helt store cykeldebat i denne tråd, og jeg har heller ikke fulgt nok med i sagen, til at jeg kan udtale mig om den økonomiske situation på Saxobank mandskabet sidste år. Selvfølgelig havde jeg valgt at gøre det samme, hvis jeg stod i den situation som rytterne, derfor mener jeg stadigvæk det er forkert. Hvis Fabian Cancellara havde fortsat på Saxobank-mandskabet, som så efterfølgende var gået konkurs, så ville han til hver en tid kunne få job et andet sted, samtidig med at han har tjent så god en løn de sidste år, at han sagtens ville kunne klare sig økonomisk.

Men back to topic, så glæder jeg mig til at se din blog, Vmanstar!  crazy   

If you can't join them, beat them.

vmanstar
Landsholdsspiller

« Svar #2776: 26 Jun 2011, 18:23 »

Var godt i gang, men så crashede min computer; Det var farvel til alt det skrevne og grafikken Skuffet

Jeg går i gang igen, så snart jeg har spist. Beklager ventetiden :-/

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #2777: 26 Jun 2011, 19:27 »

Hvis Fabian Cancellara havde fortsat på Saxobank-mandskabet, som så efterfølgende var gået konkurs, så ville han til hver en tid kunne få job et andet sted, samtidig med at han har tjent så god en løn de sidste år, at han sagtens ville kunne klare sig økonomisk.

Først og fremmest er der laaaaangt fra Fabian Cancellara til Dominik Klemme fx. Og jo længere tid der går, jo mere har de forskellige teams deres hold klar. Det betyder at der er få pladser tilbage - og et meget lille budget tilbage. Det vil lønnen uden tvivl komme til at lide under.

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #2778: 26 Jun 2011, 19:30 »

Først og fremmest er der laaaaangt fra Fabian Cancellara til Dominik Klemme fx. Og jo længere tid der går, jo mere har de forskellige teams deres hold klar. Det betyder at der er få pladser tilbage - og et meget lille budget tilbage. Det vil lønnen uden tvivl komme til at lide under.

Jeg kan stadigvæk ikke lide dem, og selvom mit argument måske ikke holder i retten.

If you can't join them, beat them.

bobby112
Ynglingespiller

« Svar #2779: 27 Jun 2011, 11:28 »

så er spillet købt! Selvom jeg ikke har spillet det så meget endnu, ser det ud til at være de 200 kroner værd.

Desværre er der ikke real name på alle ryttere og hold Skuffet. synes desværre at saxo-banks sprinter Cooke skulle have 75 eller noget i sprint i stedet for 73.
Grafikken er blevet forbedret voldsomt. det ser vildt godt ud nu. er dog ikke så vild med måden den slører på når man sætter den på x8.

Den nye funktion ''detaljeret simulation, synes jeg er noget af det rigtig gode ved det nye pcm. Deri kan man nemlig selv styre, hvornår rytterne skal angribe, og så er der også et detaljeret referat, mens løbet bliver kørt.

igen, hvis man skulle kigge på rytternes egenskaber, synes jeg for det første, at Andy Schleck og Alberto Contador er under-vurderede. Derudover synes jeg Fuglsang er for god i bakker og bjerge, samt chris anker sørensen og Matti Breschel er en smule for dårlige.

I spillet synes jeg også, at der mangler det, at rytterne kan blive taget for brug af EPO.

Det var nogle af fejlende, men det nye spil er også spækket med gode ting:
Bl.a. realismen er forbedret meget.
Som nævnt før kan rytterne heller ikke køre igennem hinanden mere. Det gør også slutspurten meget mere realistisk.
De flade etaper er ændret en hel del. Nu er det svært at finde en flad etape, der er helt flad. Men selvom der er en smule bakker er det næsten altid sprinter-afslutninger.
Udbryderne holder også meget oftere hjem. Til gengæld er det blevet sværere at holde sig i et udbrud, og finde det rigtige tempo.

P.s. hvis nogen downloader det, så sikre jer, at i har 6,7 giga-byte på jeres computer. Wink

Bobby112

Bobby er blot mit dæknavn

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #2780: 27 Jun 2011, 11:32 »

Det med EPO kommer aldrig i spillet . Det vil jo også være mærkeligt hvis det spil efter spil var at Contador eller EVans blev taget for EPO ... Så det kommer aldrig til at ske .

Vi skal alle være her.

vmanstar
Landsholdsspiller

« Svar #2781: 27 Jun 2011, 11:40 »

@bobby

Du kan downloade PCMFrance Real Name DB, der ændrer alle navne samt giver rigtige shirts og udstyr. Derudover kommer PCMDaily snart med deres DB, der giver rytterne mere realistiske stats, samt jeg før har set, at nogle laver en fil, der gør, at doping bliver en "skade".

bobby112
Ynglingespiller

« Svar #2782: 27 Jun 2011, 12:04 »

Det med EPO kommer aldrig i spillet . Det vil jo også være mærkeligt hvis det spil efter spil var at Contador eller EVans blev taget for EPO ... Så det kommer aldrig til at ske .
Ved det godt Smiley Det var også lidt for sjov Grin

bobby112
Ynglingespiller

« Svar #2783: 27 Jun 2011, 12:06 »

@bobby

Du kan downloade PCMFrance Real Name DB, der ændrer alle navne samt giver rigtige shirts og udstyr. Derudover kommer PCMDaily snart med deres DB, der giver rytterne mere realistiske stats, samt jeg før har set, at nogle laver en fil, der gør, at doping bliver en "skade".
Har bare oplevet i forhenværende versioner, at spillet crasher når man downloader den, og går ind i >hold< - >overvågning<  Ubeslutsom. Derfor har jeg selv forsøgt at redigere lidt i det Opstemt

Bendtner_23
Landsholdsspiller

« Svar #2784: 27 Jun 2011, 12:19 »

Hvis du læser Dailys FAQ til deres database, så fortæller de også hvad du skal gøre mod det i overvågning Smiley

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

bobby112
Ynglingespiller

« Svar #2785: 27 Jun 2011, 14:37 »

OK Smiley man alt udstyr bliver vidst også gratis :/

Nicocp
Reserveholdsspiller

« Svar #2786: 27 Jun 2011, 14:49 »

Kan det nye Pro Cycling Manager spilles på MAC?

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #2787: 27 Jun 2011, 15:15 »

Nej, det udkommer ikke til Mac. Kun PC.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #2788: 27 Jun 2011, 15:17 »

OK Smiley man alt udstyr bliver vidst også gratis :/

Det er fordi at udstyret ikke har nogen påvirkning.
Ren udgft.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Bendtner_23
Landsholdsspiller

« Svar #2789: 27 Jun 2011, 15:18 »

Du kan dog spille det via BootCamp over Mac.

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

Sider: 1 ... 184 185 [186] 187 188 ... 222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010