home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  1 Bruger, 220 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Pro Cycling Manager
| | |-+  Pro Cycling Manager tråden!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 222 Udprint
Forfatter Emne: Pro Cycling Manager tråden!  (Læst 451462 gange)
Borelli BB
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Pro Cycling Manager tråden!
« : 29 Apr 2006, 21:13 »

Jeg må ærlig indrømme, at jeg synes det mildest talt er på tide, at vi får en tråd om dette fremragende spil! På det gamle FMKickOff, havde vi en 12-13 side lang tråd om dette fantastiske spil!

Det er et rigtig godt spil, hvis man bare spiller det som det er, men det er endnu federe når man lige får downloadet den nyeste patch og installere PPDB's Giant pakke. Den er monster fed! Der udkommer snart en ny PPDB Giant pakke, og jeg glæder mig vildt meget til den udkommer!

Det PPDB gør, er at den tilføjer mange flere hold, gør rytternes stats mere realistiske, og tilføjer en masse løb. Fx kan man køre GP Herning, og spille med Team Designa Køkken, hvis man har lyst til det.

Men denne tråd er altså til blær, spørgsmål man mangler svar på og meget meget mere omhandlende Pro Cycling Manager! Fyr løs!
« Seneste Redigering: 19 Sep 2006, 20:44 af Borelli BB » Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Pro Cycling Manager tråden!
« Svar #1: 29 Apr 2006, 21:15 »

Hvornår er det, at det næste udkommer? :-)
Omkring Tour de France tiden?
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Pro Cycling Manager tråden!
« Svar #2: 29 Apr 2006, 21:17 »

Ja, JG.

Jeg spillede det en del kort efter, det udkom, hvilket jeg også har gjort de andre år, men jeg må erkende, at jeg mister motivationen lidt efter et par måneder. Spillet er udmærket, men ikke noget fantastisk efter min mening.

Lige for tiden har jeg vistnok Savoluca 2006 installeret.
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Pro Cycling Manager tråden!
« Svar #3: 29 Apr 2006, 21:19 »

Ja, JG.

Jeg spillede det en del kort efter, det udkom, hvilket jeg også har gjort de andre år, men jeg må erkende, at jeg mister motivationen lidt efter et par måneder. Spillet er udmærket, men ikke noget fantastisk efter min mening.

Lige for tiden har jeg vistnok Savoluca 2006 installeret.

Heh, jeg får altid lyst til at spille det, når der er cykling i tv'et  crazy
Jeg havde 1, 2 og 3'eren, men det seneste har jeg aldrig fået købt.

Specielt 1'eren bringer mange gode minder. F. eks. da jeg vandt Tour de France med Erik Zabel  funny funny
Logged

chelidze90
Gæst
 
Sv: Pro Cycling Manager tråden!
« Svar #4: 29 Apr 2006, 21:20 »

Det PPDB gør, er at den tilføjer mange flere hold, gør rytternes stats mere realistiske, og tilføjer en masse løb. Fx kan man køre GP Herning, og spille med Team Designa Køkken, hvis man har lyst til det.

Ja PPDB er udemærket, men det crasher for mange gange efter min mening, og ja det gør det stadig efter man har hentet den anden PPDB giant. I starten synes jeg også det var en fantastisk update, men nu er den mere træls, pga alle de løb der er med.

Så jeg har valgt at gå over til Savoluca DB'en, som er fantastisk DB, den er helt up-to-date og der er blevet indført en masse ekstra ting, såsom TT -træningslejr Smiley
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Pro Cycling Manager tråden!
« Svar #5: 29 Apr 2006, 21:20 »

Specielt 1'eren bringer mange gode minder. F. eks. da jeg vandt Tour de France med Erik Zabel  funny funny

Ja, etteren var et mystisk spil. Det var umuligt at have succes med et angreb, man kunne på ti minutter købe sig til alle de største stjerner, og som du siger, kunne man vinde Tour de France med sprintere.
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Pro Cycling Manager tråden!
« Svar #6: 29 Apr 2006, 21:22 »

Ja, etteren var et mystisk spil. Det var umuligt at have succes med et angreb, man kunne på ti minutter købe sig til alle de største stjerner, og som du siger, kunne man vinde Tour de France med sprintere.

Jeg satte bare alle ryttere til at sprinte ved første sprinter post, og så gjorde de det automatisk ved de andre poster. Enten fik de et forspring på min. 5 minutter, eller så kørte de den hjem i sprinten.
Logged

Borelli BB
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Pro Cycling Manager tråden!
« Svar #7: 29 Apr 2006, 21:32 »

Ja PPDB er udemærket, men det crasher for mange gange efter min mening, og ja det gør det stadig efter man har hentet den anden PPDB giant. I starten synes jeg også det var en fantastisk update, men nu er den mere træls, pga alle de løb der er med.

Så jeg har valgt at gå over til Savoluca DB'en, som er fantastisk DB, den er helt up-to-date og der er blevet indført en masse ekstra ting, såsom TT -træningslejr Smiley

Crasher aldrig ved mig.  Smiley

Jeg har downloadet en update, som gør at alle rytterne kører de rigtige steder osv.

Jeg kan forresten stærkt anbefale www.feltet.dk 's side om spillet, som findes lige http://www.feltet.dk/pcm/news.php. Hvis i vil se SS fra 2006 udgaven, så kan i dem på nedenstående links:

http://www.insidegamer.nl/pc/procyclingmanager20062007/impressies/10199
http://www.gamespot.be/screenshots.cfm?game=2189&cat=1


Det ser dælme nice ud!!!  Opstemt
Logged

Borelli BB
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Pro Cycling Manager tråden!
« Svar #8: 29 Apr 2006, 21:36 »

Især dette SS er jeg helt fjollet med:

Logged

Borelli BB
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Pro Cycling Manager tråden!
« Svar #9: 29 Apr 2006, 21:37 »

Ja PPDB er udemærket, men det crasher for mange gange efter min mening, og ja det gør det stadig efter man har hentet den anden PPDB giant. I starten synes jeg også det var en fantastisk update, men nu er den mere træls, pga alle de løb der er med.

Så jeg har valgt at gå over til Savoluca DB'en, som er fantastisk DB, den er helt up-to-date og der er blevet indført en masse ekstra ting, såsom TT -træningslejr Smiley

Hvad er der mere i Savoluca af ekstra lir, udover TT-træningslejr?
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Pro Cycling Manager tråden!
« Svar #10: 29 Apr 2006, 21:39 »

Ja, det nye spil ser udmærket ud. Især naturen er ganske nydelig. Tror dog næppe, der vil være den store ændring i spillet, når først det udkommer.
Logged

Smith
Gæst
 
Sv: Pro Cycling Manager tråden!
« Svar #11: 29 Apr 2006, 21:50 »

Ting i gerne må linke til  Rullende Øjne

1. En update som gør at alle rytter har rigtige navne
2. En update lige som til FM med handler og sådan noget
3. I snakkede om en eller anden pakke den ville jeg også gerne have.
4. I må meget gerne linke til alle mulige andre ting, men jeg ville bare have spillet afspejler virkeligheden så meget så muligt.

Så bare link til alle de ting man skal have, lige som FM der skla man have update og Patch osv.

Jeg spilelr der meste under touren.
Logged

freshy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Pro Cycling Manager tråden!
« Svar #12: 29 Apr 2006, 21:52 »

Kan i ik' smide nogen link til alt det fede lir man kan få og så de nyeste updates så er i sku' flink
Logged


United-styrer
Gæst
 
Sv: Pro Cycling Manager tråden!
« Svar #13: 29 Apr 2006, 21:53 »

Patch 1.5R - retter fejl i spillet. Den er uundværlig.

Savoluca 2006 - den eneste brugbare 2006-database lige nu (retter navne og transfers).

Mere behøver du ikke :-)

Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Pro Cycling Manager tråden!
« Svar #14: 29 Apr 2006, 21:54 »

Jamen så vil jeg da lige benytte lejligheden til at sige, at PCMdanmark.dk er under udviklning i en version 2 Smiley
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 222 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010