home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
30 Okt 2024, 07:58 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23444
  1 Bruger, 557 Gæster Online.

Nyeste Bruger: keiraupton91
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Pro Cycling Manager
| | |-+  Pro Cycling Manager tråden!
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 183 184 [185] 186 187 ... 222 Udprint
Forfatter Emne: Pro Cycling Manager tråden!  (Læst 481563 gange)
Jarto
Ynglingespiller

Sv: Pro Cycling Manager tråden!
« Svar #2760: 26 Jun 2011, 16:09 »

Downloader nu Opstemt

19-18 nuff' said.

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #2761: 26 Jun 2011, 16:14 »

Jeg har egentligt 2 spørgsmål til jer... :-)

Hvis man downloader spillet over nettet (lige så lovligt som resten af jer), bliver det så hentet ned på en bruger eller noget, for jeg ville være træt af at spilde pengene, når jeg får købt min nye computer, og så ikke kan installere det på den? Og så vil jeg høre om det kræver meget af computeren? For min computer er røv langsom, og jeg havde en smule problemer med 10'eren, uden jeg lige fandt en holdbar løsning på det.

If you can't join them, beat them.

kuszman
Førsteholdsspiller

« Svar #2762: 26 Jun 2011, 16:17 »

Er det fuldstændig den samme version som man vil kunne købe i butikkerne?

vmanstar
Landsholdsspiller

« Svar #2763: 26 Jun 2011, 16:31 »

Hvis man downloader spillet over nettet (lige så lovligt som resten af jer), bliver det så hentet ned på en bruger eller noget, for jeg ville være træt af at spilde pengene, når jeg får købt min nye computer, og så ikke kan installere det på den? Og så vil jeg høre om det kræver meget af computeren? For min computer er røv langsom, og jeg havde en smule problemer med 10'eren, uden jeg lige fandt en holdbar løsning på det.

Du får lov til at bruge den 3 gange, og hvis du har brug for flere, kan du bare kontakte support Wink

MadzeN92
Landsholdsspiller

« Svar #2764: 26 Jun 2011, 17:04 »

Hvis din computer er meget langsom, så vil jeg nok vente med at købe det, til du får den nye computer. Grafikken er forbedret markant, og kræver en smule mere af din processor og grafikkort end tidligere. Så mit råd ville være at vente indtil du har købt en ny computer.
Er det fuldstændig den samme version som man vil kunne købe i butikkerne?
Det er fuldstændig samme version, som hvis du køber den i Blockbuster, Gamestop eller andre forretninger, så længe du bare henter den nye patch, så får du som tidligere skrevet, dansk sprog in game Smiley

bobby112
Ynglingespiller

« Svar #2765: 26 Jun 2011, 17:13 »

Hvis du kan give mig et link til et program, der kan optage full-screen gameplay i høj kvalitet, så kan jeg godt gøre det Peace
kender desværre ikke nogen :/

Bobby er blot mit dæknavn

vmanstar
Landsholdsspiller

« Svar #2766: 26 Jun 2011, 17:28 »

Jeg vil så lige gøre opmærksom på, at jeg starter en blog. Skal dog først lige lufte min hund -.-

bobby112
Ynglingespiller

« Svar #2767: 26 Jun 2011, 17:39 »

ok nice. vil helt sikkert følge med.... hvis den bliver god Grin

Bobby er blot mit dæknavn

Jarto
Ynglingespiller

« Svar #2768: 26 Jun 2011, 17:40 »

Så er det ved at blive installeret. Tror sgu jeg starter med Saxo Bank og så kører Alpe d'Huez. Smiley

19-18 nuff' said.

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #2769: 26 Jun 2011, 17:42 »

Jeg vil så lige gøre opmærksom på, at jeg starter en blog. Skal dog først lige lufte min hund -.-

Hvis du starter med Leopard Trek manskabet, så sender jeg mit personlige tæskehold efter dig, dog kun bestående af min genbo på 5 år... Jeg følger altså IKKE med, hvis du vælger cyklingens svar på Real Madrid.

nicolas-nth
Landsholdsspiller

« Svar #2770: 26 Jun 2011, 17:44 »

Hvornår kommer PS3 udgaven?

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

Jarto
Ynglingespiller

« Svar #2771: 26 Jun 2011, 17:48 »

Hvis du starter med Leopard Trek manskabet, så sender jeg mit personlige tæskehold efter dig, dog kun bestående af min genbo på 5 år... Jeg følger altså IKKE med, hvis du vælger cyklingens svar på Real Madrid.
Det ser vidst ud til at du er fan af Leopard Trek. Peace

19-18 nuff' said.

Wicked Sick!
Førsteholdsspiller

« Svar #2772: 26 Jun 2011, 17:56 »

Du kan installere det på 3 forskellige computere.

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #2773: 26 Jun 2011, 18:04 »

Det ser vidst ud til at du er fan af Leopard Trek. Peace

Jeg har intet til overs for Leopard Trek mandskabet, og absolut slet ikke deres ledere, som jeg personligt mener stak Bjarne Riis i ryggen, og samtidig hentede 75% af 'stjerne' hos Saxobank. Dermed holder jeg heller ikke med Jakob Fuglsang, selvom jeg er nationalist til det yderste af mine fingerspidser!

Du kan installere det på 3 forskellige computere.

Mange tak!

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #2774: 26 Jun 2011, 18:10 »

Jeg har intet til overs for Leopard Trek mandskabet, og absolut slet ikke deres ledere, som jeg personligt mener stak Bjarne Riis i ryggen, og samtidig hentede 75% af 'stjerne' hos Saxobank. Dermed holder jeg heller ikke med Jakob Fuglsang, selvom jeg er nationalist til det yderste af mine fingerspidser!

Rolig nu.

Hvis du nu stod i en situation, hvor du kunne vælge at blive på en arbejdsplads, der ikke var sikker på at eksistere i mere end et halvt år endnu, eller fik tilbudt 2 års garanteret arbejde til en lidt højere løn i de rammer, du kender fra din nuværende arbejdsplads... hvad havde du så valgt? Havde du blevet på den første arbejdsplads, og der et par måneder senere blev meddelt, at de er nødt til at lukke, så ville du pludselig stå til at få en gevaldig løn-lussing.

Sider: 1 ... 183 184 [185] 186 187 ... 222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010