Shaft
|
|
Øhm.. Jeg lagde ikke mærke til jeg stoppede med at miste mine penge? Nu havde jeg også en balance på +1½ million, og gad ikke hente store stjerner.. Så derfor gjorde det ikke så meget hos mig.. I know.. Et nytteløst svar
|
|
|
|
|
|
|
|
brodbak
Lilleputspiller
|
|
Hejsa. Kan min com kører PCM 09? AMD Athlon x2 Dual-Core Processor (2.1 GHz, 1mb L2 Cache) 4096MB DDR2 SDRAM (2 Dimm) ATI Mobility Radeon HD 4530 Graphics with 521MB DDR3 dedicated graphics memory Håber på seriøse svar
|
|
|
|
Ham selv:P
|
|
|
|
Bimmand
Gæst
|
|
nej det kan det ikke spillet bruger 2.2 gh
|
|
|
|
|
|
|
|
Caspper
|
|
Hejsa. Kan min com kører PCM 09? AMD Athlon x2 Dual-Core Processor (2.1 GHz, 1mb L2 Cache) 4096MB DDR2 SDRAM (2 Dimm) ATI Mobility Radeon HD 4530 Graphics with 521MB DDR3 dedicated graphics memory Håber på seriøse svar Sagtens
|
|
|
|
|
|
|
|
vesperGT
|
|
nej det kan det ikke spillet bruger 2.2 gh
Du skal så lige huske på at det er hver enkelt "core" eller kerne der er på 2,1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mgk-99
|
|
Jeg er forholdsvis ny indenfor PCM området så ville lige høre hvor jeg kan hente en database henne, hvad forskellen er på dem og hvor jeg skal ligge dem henne? På forhånd tak Gå ind på pcmgeeks.dk og download den database der hedder PCMDaily DB Final One, det er den mest realistiske og så er der masser af udstyr.
|
|
|
|
LOVE UNITED - HATE GLAZER
|
|
|
|
CoolSkin
Lilleputspiller
|
|
Gå ind på pcmgeeks.dk og download den database der hedder PCMDaily DB Final One, det er den mest realistiske og så er der masser af udstyr.
Kan du ikk smide et link til den for kan ikke finde den inde på pcmgeeks?
|
|
|
|
|
|
|
|
vesperGT
|
|
Gå ind på pcmgeeks.dk og download den database der hedder PCMDaily DB Final One, det er den mest realistiske og så er der masser af udstyr.
Har udstyret så også fået de rigtige navne?
|
|
|
|
|
|
|
|
DimitarBerbatov
Gæst
|
|
Der er tilføjet ekstra udstyr i .. Der er mere at vælge mellem.. Flere mærker vel og mærket .. så jaa vesper det er klart den bedste pack til det nye pcm til dato..
|
|
|
|
|
|
|
|
vesperGT
|
|
Der er tilføjet ekstra udstyr i .. Der er mere at vælge mellem.. Flere mærker vel og mærket .. så jaa vesper det er klart den bedste pack til det nye pcm til dato..
Nice...... Er du forresten klar til i morgen?
|
|
|
|
|
|
|
|
DimitarBerbatov
Gæst
|
|
Yeps men kommer først senere sammen med Enged.. Altså om aftenen.. men nok OT Yeps du burde gå ind og hente den til dit PCM
|
|
|
|
|
|
|
|
vesperGT
|
|
Yeps men kommer først senere sammen med Enged.. Altså om aftenen.. men nok OT Yeps du burde gå ind og hente den til dit PCM Så kan du få et fyldigt sammendrag af vesper og Shaft på Tour! hehe Men jeg er i gang med at downloade den Vi ses i morgen
|
|
|
|
|
|
|
|
Nistelrooyen
|
|
Hey.. Mig og 2 andre tænker på at spille en mini tour i pcm 09 men vi vil gerne være 5 så tænkte på om der ikk var nogen her inde som ville spille ? Edit: til folk der ikk ved hvordan man gør skal jeg nok forklare det over msn
|
|
« Seneste Redigering: 17 Jul 2009, 21:15 af Nistelrooyen »
|
|
GLORY GLORY MAN UNITED
|
|
|
|
Morten isaksen
|
|
Hey.. Mig og 2 andre tænker på at spille en mini tour i pcm 09 men vi vil gerne være 5 så tænkte på om der ikk var nogen her inde som ville spille ? Edit: til folk der ikk ved hvordan man gør skal jeg nok forklare det over msn Hvornår har i tænkt jer at starte spillet?
|
|
|
|
|
|
|
|