home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 18:38:20 AlexBrod Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
30 Okt 2024, 07:58 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23445
  0 Brugere, 870 Gæster Online.

Nyeste Bruger: AlexBrod
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Pro Cycling Manager
| | |-+  Pro Cycling Manager tråden!
0 Brugere og 31 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 170 171 [172] 173 174 ... 222 Udprint
Forfatter Emne: Pro Cycling Manager tråden!  (Læst 481155 gange)
Dimma
Landsholdsspiller

Sv: Pro Cycling Manager tråden!
« Svar #2565: 13 Jul 2009, 20:27 »

Kommer an på om du vil køre med passiv computer. Det er ikke sjovt at køre med passiv computer, da det fjerner realismen og du vil sikkert kunne køre den hjem med Armstrong. Samtidig med hvis niveauet ikke er særlig højt, så tror jeg godt at du kan.

Ellers synes jeg at det er rimelig realistisk, jeg spiller ikke så meget for mig selv. Så ved ikke så meget om det taktiske mod computeren. Men ihvertfald når jeg spiller online med flere spillere, så er det en god idé at have en taktik.

Dimma
Landsholdsspiller

« Svar #2566: 13 Jul 2009, 20:27 »

Du skal helt sikkert tænke over det, ihvertfald på normal niveau Opstemt
Armstrong hedder desværre Neilstrung btw. (:

Hvis man henter en DB fra Pcmgeeks så hedder de allesammen det rigtige Wink

Holm
Landsholdsspiller

« Svar #2567: 13 Jul 2009, 20:31 »

Er der sværhedsgrad der i? Og hvordan fungere den? For det kan jo ikke være ligesom i fifa, de kan jo ikke cykle med 100km/t bare fordi den er på hard eller hvad sværhedsgraderne hedder Wink?

[Min signatur er for stor]

Andersen
Reserveholdsspiller

« Svar #2568: 13 Jul 2009, 20:42 »

Lyder lækkert, hvordan er realismen der i? Altså, kan man sætte en i udbrud lad os sige, Armstrong, også køre han den sikkert hjem, eller skal man tænke sig om hvornår man sætter nogle afsted osv?

Du skal tænke Medmindre Armstrong er langt bagefter i klassementet. I de store etapeløb er favoritfeltet altid meget opmærksomt. Så det er meget sandsynligt de vil gå til modangreb med det samme.

Dimma
Landsholdsspiller

« Svar #2569: 13 Jul 2009, 20:46 »

Hvis der er nogen herinde, som kunne tænke sig at deltage i mini tours engang imellem, så add mig på msn: matiaspoulsen@hotmail.com

En mini tour er alt fra 4-7 etaper, hovedsagligt bjergetaper, og nogengange med TTT eller TT.
Vi spiller som regel om aftenen ved 20-21 tiden, og det er hovedsagligt danskere der deltager.

Jeg ser helst at i er ret gode til PCM, da vi nogengange oplever at folk smutter hvis de efter første etape er for langt bagefter, og vi er ikke så glade for at man bare smutter midt i det hele. Tekniske fejl er selvfølgelig OK.

bettepjevs
Førsteholdsspiller

« Svar #2570: 13 Jul 2009, 22:57 »

Er der sværhedsgrad der i? Og hvordan fungere den? For det kan jo ikke være ligesom i fifa, de kan jo ikke cykle med 100km/t bare fordi den er på hard eller hvad sværhedsgraderne hedder Wink?

Ja der er sværhedsgrader i, efter min erfaring betyder de forskellige grader at man skal tænke mere taktisk ikke bare angribe fra start også er man sikret en sejr. Man skal også være mere fokuseret på tiden, da man vil have sværer ved at indhente tid jo højere niveauet.

Nogle der gider at forklare mig hvad den røde og den gule bar under rytterens navn står for, tror selv at det er noget med angreb, men er ikke helt sikker.

Kan selv give et råd videre med enkeltstart plejer altid at sætte arbejdskræften på cirka 68 må det være, finder lige ud af det til i morgen, men er ret sikker.

Mikkellas
Gæst

« Svar #2571: 13 Jul 2009, 23:09 »

Ja der er sværhedsgrader i, efter min erfaring betyder de forskellige grader at man skal tænke mere taktisk ikke bare angribe fra start også er man sikret en sejr. Man skal også være mere fokuseret på tiden, da man vil have sværer ved at indhente tid jo højere niveauet.

Nogle der gider at forklare mig hvad den røde og den gule bar under rytterens navn står for, tror selv at det er noget med angreb, men er ikke helt sikker.

Kan selv give et råd videre med enkeltstart plejer altid at sætte arbejdskræften på cirka 68 må det være, finder lige ud af det til i morgen, men er ret sikker.

Den gule bar viser, hvor meget mere du kan angribe med rytteren. Den røde bar viser, om rytteren er ved at gå kold. Smiley

Njaourinho
Landsholdsspiller

« Svar #2572: 13 Jul 2009, 23:30 »

Nej, det er omvendt. Rød bar er angrebsindikator og gul bar viser om rytteren går kold.

Bimmand
Gæst

« Svar #2573: 14 Jul 2009, 12:17 »

PIIIIIIIIIIIIIS SÅ ER FRANK SCHLECK UDGÅET AF TOUREN I MIT SPIL SÅ NU HAR JEG KUN ANDY DER KAN KØRER MED OM SERJREN

bibo123
Førsteholdsspiller

« Svar #2574: 14 Jul 2009, 12:39 »

Hvad koster PCM i gamestop Peace

,,

Sulo
Landsholdsspiller

« Svar #2575: 14 Jul 2009, 12:41 »

Hvad koster PCM i gamestop Peace
369 eller 399 kr. tror jeg

bibo123
Førsteholdsspiller

« Svar #2576: 14 Jul 2009, 12:42 »

369 eller 399 kr. tror jeg

skidt

,,

Sulo
Landsholdsspiller

« Svar #2577: 14 Jul 2009, 12:44 »

skidt
Ja, men heldigvis vandt jeg det i en konkurrence på PCMGeeks.dk  Smiley

bibo123
Førsteholdsspiller

« Svar #2578: 14 Jul 2009, 12:46 »

Ja, men heldigvis vandt jeg det i en konkurrence på PCMGeeks.dk  Smiley

oka nice

,,

Sulo
Landsholdsspiller

« Svar #2579: 14 Jul 2009, 12:49 »

Sider: 1 ... 170 171 [172] 173 174 ... 222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010